Vriend, als iedereen voordat hij iets deed ging denken, is dit wel goed?, dan zou jij niet eens geboren zijn!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:52 schreef Saekerhett het volgende:
Vertraagd is met een d, en anders ga je in plaats van PES spelen, maar terug naar groep 5!
PC-versie komt trouwens ook gewoon volgende week!
ow dan praten wij langs elkaar heen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:54 schreef endr0me het volgende:
We hebben het de hele tijd over de PC-versie dude ..
ik dus ook!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb het over de Xbox 360 versie hoor
Ja die heb ik alquote:
Hebbuh?quote:
neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef DeToXiC het volgende:
is de PS2 versie dan al uit?
quote:
Neequote:
Wel?quote:
quote:
Ik snap er geen kut vanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Crush65 het volgende:
Nee toch?
ff zonder dollen: volgens mij las ik een interview met die Zeebaars dat ze pes 6 op de pc hadden ontwerpen en niet de ps3/xbox. En van de de pc versie> xbox/PS3 gepoort?
ik begreep et ook hoor... gewoon ff 2 keer lezen! JPG is luiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat elke versie een PC poort is.
Shoot me!! ik begrijp dat soort taal.![]()
Ik wilde hier eigenlijk iets op zeggen maar daar heb ik nu geen zin in...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik begreep et ook hoor... gewoon ff 2 keer lezen! JPG is lui
360 als ik hem haalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
Op welk platform ga je (het meest) PES 6 spelen?
» PC
» Xbox 360
» PlayStation 2
» PlayStation 3
» PlayStation Portable
» Nintendo DS
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Dat was stiekem precies de reply waar ik op hoopte, luie hond die ik benquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
Op welk platform ga je (het meest) PES 6 spelen?
Daarom staat er ook 'het meest'quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zowel de 360 als de DS versie, maar ik kan maar 1x stemmen.
Die Logitech Dual Action heb ik ook ja, geweldig ding! Speelt zo verschrikkelijk fijn met PES, als je eraan gewend ben, wil je helemaal niks anders meer!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:22 schreef Tackleberry het volgende:
Aangezien ik geen console heb wordt het de PC...Maar wel met de Logitech Dual Action gamepad, zodat je het PS2 gevoel hebt tijdens het spelen...
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:12 schreef endr0me het volgende:
PC natuurlijk, altijd patchbaar, mooie graphics.. online met geupdate database
Precies, tot die tijd vermaak ik me in principe nog wel met FIFA 07, hoewel dat spel niet echt imponeert...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:36 schreef Cubewoods het volgende:
Ik zie vanzelf wel wanneer hij in me brievenbus ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |