quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef Dylanesque het volgende:
met zn 2en iemand wegspelen op xboxlive is geweldig![]()
Juistquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef Dylanesque het volgende:
ik ga er vanuit dat er gewoon een 2 vs 2 optie inzitkan toch niet anders, met zn 2en iemand wegspelen op xboxlive is geweldig
![]()
Een groot deel van je aannames in die posts zijn nu een hoax gebleken maargoed. Werd alleen een beetje gestoord van al dat gezeik over next gen versies die schijnbaar zaken zouden missen en het werd wel heel erg opgeblazen door een aantal lui. (voornamelijk FIFA gasten)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:43 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je zo gefrustreerd reageert, ik geef niet af op de 360 ofzo. Misschien is mijn woordkeuze (gaarder ipv anders ofzo) je niet goed gevallen, maar om nou te zeggen dat mijn verhaal gelul is... dat gaat wel heel ver.
Met het volgende antwoord:quote:Hello Richard!
I got your emailaddress via Internet, it was mentioned somewhere on a PES 6 forum.
I have a question about online play with PES 6 on the Xbox 360.
Is it possible to play 2 vs. 2? So I can team up with a mate, who has the second controller, and play other people on Xbox Live?
Greetings,
Rick.
Dan weet je genoegquote:Hi Rick,
Always glad to help answer people’s questions where I can J
On the 360 version I believe you only get to play people 1 vs 1 over Xbox Live.
Richie
Helemaal nergens staat een bron.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Over dat 2 vs 2 online: lees dit maar eens door: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87475&page=5
Dit komt op mij over dat het er toch ECHT niet in zit... en ja dat is voor mij een reden om het hele spel niet te halen, of eigenlijk de druppel die de emmer doet overlopen.
Check dus mijn vorige bericht, als DAT geen bron is...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:40 schreef Panick het volgende:
[..]
Helemaal nergens staat een bron.
Iedereen lult maar wat, ik wil feiten geen geruchten.
Er staat I believe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef Saekerhett het volgende:
Net een mail gestuurd naar Richard Churchill, werknemer bij Konami:
[..]
Met het volgende antwoord:
[..]
Dan weet je genoeg
Ja, maar ik vind dat je dan wel kan aannemen dat de optie er waarschijnlijk dus NIET in zal zitten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef Panick het volgende:
[..]
Er staat I believe.
We wachten nog even af.
Klopt, maar de feiten over het editten zijn al bekend: je kan geen teams wijzigen, maar wel spelers. Je kunt elke speler een andere naam geven, maar je kan bv Merseyside Red niet veranderen naar Liverpool.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef Panick het volgende:
[..]
Er staat I believe.
We wachten nog even af.
Maar het gaat mij vooral om dat namen editten. 2 vs 2 op live speel ik toch nooit.
Zoals iemand eerder al opmerkte, in dat fantaverhaal van die dude op pesfan had ie het niet over 2vs2.
Ah, mij gaat het er vooral om dat ik spelers kan plaatsen waar ik ze wil (eventueel met aanpassen van echte naam)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, maar de feiten over het editten zijn al bekend: je kan geen teams wijzigen, maar wel spelers. Je kunt elke speler een andere naam geven, maar je kan bv Merseyside Red niet veranderen naar Liverpool.
Zo heeft iedereen weer zijn eigen belangen zeg maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:50 schreef Panick het volgende:
[..]
Ah, mij gaat het er vooral om dat ik spelers kan plaatsen waar ik ze wil (eventueel met aanpassen van echte naam)
We spelen hier altijd met z'n 3en, en iedereen heeft z'n eigen spelers zegmaar. Als dat er niet in zou zitten zou ik wel balen. Dat Newcastle Tyneside heet zal mij aan m'n reet roesten..
op de 360 niet denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:43 schreef Badabingea het volgende:
Boeie, daar hebben we patches voor.
Ik heb ook zo mijn twijfels... Het is namelijk niet zo dat iemand even een option file op internet kan zetten, omdat er gewoon niks te editten valt...quote:
hehe, en op xbox live heb je er niks aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn twijfels... Het is namelijk niet zo dat iemand even een option file op internet kan zetten, omdat er gewoon niks te editten valt...
Met bepaalde programma's kan je bestanden openen die ervoor zorgen dat je in de game zelf dingen kan aanpassen. Zo werkt het op de PC. Dat gaat buiten de normale edit modus. Of het bij de 360 ook zo simpel kan? Zou het neit weten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn twijfels... Het is namelijk niet zo dat iemand even een option file op internet kan zetten, omdat er gewoon niks te editten valt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |