"dreig"quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zoals gezegd wilde ik weten of PES6 wel NL competitie en eltal had. Omdat ik door de slechte graphics van FIFA op de PC erg slecht vond en de ontbreken van de NL competitie en elftal op de xbox360, dreig gaan over te stappen van FIFA naar PES..
Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
Eredivisie en NL elftal zit er gewoon in mét de echte licensies.
Dan pas je dat toch lekker zelf aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
PES6 is wel ff wennen als je echt gewend bent PES5 te spelen, vind ik. Ik heb 5 november nog een PES5 toernooi dus laat PES6 tot die tijd mooi nog ff liggen.
Ik vind de vrije ballen overigens niet makkelijker geworden in deel 6, in deel 5 plofte ik ze er achter elkaar in met Pirlo, dit deel -waarin zijn stats beter zijn geworden- schiet ik maar 1 op 15 raak ofzo.
AC Milan is er hoe dan ook op achteruit gegaan ivm het vertrek van Shevchenko en Stam, en de spelers die aangetrokken zijn en in het echt goed zijn zijn hier nog niet goed genoeg (Jankulovski, Gourcuff, etc), dat valt wel tegen.
Eredivisie en NL elftal zit er gewoon in mét de echte licensies.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan pas je dat toch lekker zelf aan.
bron?quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:59 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoor nu ook weer verhalen dat het niet mogelijk is om met zijn tweeën samen online te spelen? Dus met 2 controllers hier tegen andere lui online...
Is dit waar?
Wordt effe zoeken, maar volgens mij vroeg iemand dat bij pesfan, en iemand anders reageerde daarop, dat het niet kon. Kan het zo gauw niet weer vinden, maar als ik hem heb, post ik het hier.quote:
laten we hopen van niet! ik speel 9 van de 10 wedstrijden met ze 2en... gezellig... biertje erbij....quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:59 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoor nu ook weer verhalen dat het niet mogelijk is om met zijn tweeën samen online te spelen? Dus met 2 controllers hier tegen andere lui online...
Is dit waar?
Zelfde verhaal hierquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
laten we hopen van niet! ik speel 9 van de 10 wedstrijden met ze 2en... gezellig... biertje erbij....![]()
Dat hoop ik maar... Als ik tegenwoordig hoor wat voor dingen ze er allemaal uitflikkeren...quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:25 schreef Henkmanz het volgende:
dat wordt er écht niet uit gehaald. Ze zouden wel gek zijn. Het is dat ik geen netwerkcontroller in mn PS2 heb zitten, anders had ik het ff gecheckt. Maar het zit er heus wel in hoor..
O rlyquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef jpg97 het volgende:
OP komt dus nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |