quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:12 schreef endr0me het volgende:
PC natuurlijk, altijd patchbaar, mooie graphics.. online met geupdate database
Precies, tot die tijd vermaak ik me in principe nog wel met FIFA 07, hoewel dat spel niet echt imponeert...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:36 schreef Cubewoods het volgende:
Ik zie vanzelf wel wanneer hij in me brievenbus ligt
360 versie al uit op internet? hmm.. zie nog niksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
Iemand de Xbox-versie al binnen? Is via minder legale wegen te verkrijgen, dus ik denk ik vraag effe
Ik wacht wel effe op Reloaded als die lui een beetje rap zijn, en als het spel in de winkel ligt, koop ik hem direct, want ik wil wel graag multiplayer doen en bovendien geef ik liever mijn geld aan Konami dan EA
Ik check hem eerst ook ffquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
Iemand de Xbox-versie al binnen? Is via minder legale wegen te verkrijgen, dus ik denk ik vraag effe
Ik wacht wel effe op Reloaded als die lui een beetje rap zijn, en als het spel in de winkel ligt, koop ik hem direct, want ik wil wel graag multiplayer doen en bovendien geef ik liever mijn geld aan Konami dan EA
Nee, ik ga er ook wel vanuit dat het goed zit, alleen als ze geen demo uitbrengen, tja dan houdt het op hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik check hem eerst ook ff![]()
Maar met Konami is dat eigenlijk niet nodig.
Waarschijnlijk krijg je eerst een legio aan klachten door de (zeer) beperkte versiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef turkish_n3z het volgende:
ik zie nu ook idd dat pro 6 voor 360 uit is op i-net. Zullen we binnenkort meer filmpjes krijgen?
hahaha.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je eerst een legio aan klachten door de (zeer) beperkte versie
http://www.dixons.nl/De_o(...)SW05880/default.aspxquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd of maandag al bij dixons is, dan haal ik hem wel denk
Ja kom op, ik heb nu met SP 4.0 en kitserver meer dan 100 stadions in het spel zitten, ik ben de tel kwijt.quote:
sorry daar heb ik geen kennis van. is dat sp 4.0 voor xbox of pc?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja kom op, ik heb nu met SP 4.0 en kitserver meer dan 100 stadions in het spel zitten, ik ben de tel kwijt.
Superpatch 4.0 voor de pc.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:45 schreef turkish_n3z het volgende:
[..]
sorry daar heb ik geen kennis van. is dat sp 4.0 voor xbox of pc?
dat is idd heel vet. maar ik koop em voor de 360 puur omdat et op xbloxlive zo vet is..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Superpatch 4.0 voor de pc.
Geweldig toch! Alle stadions die je kan bedenken, alle correcte namen van spelers, teams, clubs en stadions. Alle correcte up to date kits (veel clubs hebben zelfs meerdere kits, zoals het uittenue van Ajax '95 zit erin), alle correcte opstellingen. En mocht je iets missen of er zit een foutje in? Geen probleem, edit mode is zowat oneindig, dus dan pas je het zelf effe aan
PES 6 PC ftw!
dat is correct. alleen kan hem zelf nog niet vinden..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:53 schreef endr0me het volgende:
Hier en daar als in nieuwsgroepen en torrents ?
Hier en daar als in de lokale gameshopquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:53 schreef endr0me het volgende:
Hier en daar als in nieuwsgroepen en torrents ?
gebruik geen nieuwsgroepen helaas, zou niet weten hoe trouwens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hier en daar als in de lokale gameshop. Nieuwsgroepen en dergelijke is hij nu al te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |