Ik vind pro nog steeds het vetst hoor, en ik wen er ook wel aan. Alle overgangen tussen de spellen zijn schelden en tieren geblazen... maar deze keer erger ik me gewoon aan de manier waarop mijn manier van spelen een beetje weggewerkt is.. in het echt bestaat die manier ook nog steeds toch. En als pes een sim is, waarom kan dát dan niet? Dat is een beetje raar tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
als je wilt dat 9 van de 10 passen aankomen moet je fifa spelen! in het echt gebeurt dat toch ook niet...
in pes 4 kwamen ze altijd aan.... in 5 was het al wat moeilijker.... je moet nu beter in de gaten hebben wanneer jouw mannetje gaat lopen en zorgen dat je zelf ook een snelheidje hebt de goede kant op... (in 4 werkte het nog als je richting eigen doel liep en je wou naar voren knallen)
jullie moeten gewoon beter je best doen!![]()
of juist pro 6 veel spelen... komt het helemaal goed met 5.... lukt echt alles wat je doet....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:32 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik vind pro nog steeds het vetst hoor, en ik wen er ook wel aan. Alle overgangen tussen de spellen zijn schelden en tieren geblazen... maar deze keer erger ik me gewoon aan de manier waarop mijn manier van spelen een beetje weggewerkt is.. in het echt bestaat die manier ook nog steeds toch. En als pes een sim is, waarom kan dát dan niet? Dat is een beetje raar tochmaar toch, komt wel goed.. uiteindelijk ga ik het toch wel spelen
.
Eerst m'n laatste pro 5 toernooi, dan ga ik wel pro 6 spelen.
Ik kan me een filmpje herinneren van de chief developer van PES6 die ons kon vertellen dat zowel qua gameplay als qua graphics de 360 versie dik gaat p0wnen, dus lijkt me duidelijk... 360 FTW!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Wat een gelul.. alsof je hele verhaal ergens op gebaseerd is. De xbox 360 versie heeft juist meer inhoudelijke veranderingen (dus gameplay wise) dan de andere versies. Dus lijkt me dat de versie die net iets meer heeft.
En het kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten welke non gameplay features het heeft en welke niet, het speelt ongetwijfeld weer heerlijk en realistisch en daarom speel ik PES. Als ik neppe stroeve zooi wil hebben pak ik FIFA wel.
Zit er idd inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:19 schreef jpg97 het volgende:
Yup!
Snelle vrije trap zit dus ook in PES6 maar alleen op sommige momenten.
Ja ik speelde gisteren met PSV tegen Lyon, krijg ik halverwege de helft van de tegenstander een vrije trap, ik druk op L1+R1 en driehoekje, geeft cocu een pass binnendoor op Koné en wat denk je?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zit er idd in
Komt netjes in beeld te staan
Het zou inderdaad een kutspel zijn als Kone eindelijk zou scorenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ik speelde gisteren met PSV tegen Lyon, krijg ik halverwege de helft van de tegenstander een vrije trap, ik druk op L1+R1 en driehoekje, geeft cocu een pass binnendoor op Koné en wat denk je?
PAAL!!!!
dus tot dusver is het spel zeer realistisch
Hehe truequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ik speelde gisteren met PSV tegen Lyon, krijg ik halverwege de helft van de tegenstander een vrije trap, ik druk op L1+R1 en driehoekje, geeft cocu een pass binnendoor op Koné en wat denk je?
PAAL!!!!
dus tot dusver is het spel zeer realistisch
Ik wil met PSV wel een potje tegen je spelen als jij AJAX neemt... ( bij PSV staat Kluivert trouwens gewoon in de basisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hehe true
Vind Ajax wel heel fijn spelen trouwens![]()
mensen, hoe staat het met de stats van ajax en dan in het bijzonder van huntelaar?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik wil met PSV wel een potje tegen je spelen als jij AJAX neemt... ( bij PSV staat Kluivert trouwens gewoon in de basis![]()
)
Kluivert vs. Stam
Hmmm ja.. reken je maar vast rijk.Feit is wel dat PSV in PES6 ( waar we het dus over hebben ) het sterkste team is van de NL-Competitie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind dat Ajax de breedste en sterkste selectie heeft op dit moment. Kijk ook maar naar de ranglijst![]()
Zeker nu die zo lekker bezig is. Mocht die te weinig hebben krijg die gewoon wat skills van mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:43 schreef Cubewoods het volgende:
Babel ownt altijd in PES dus het zit wel goed met Ajax denk ik
tis ook vrij ingewikkeld.. je moet de dkz file uitpakken, enkele bestanden editen en openen in de database editen en er verovlgens een een patch (dkz) van makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:02 schreef Badabingea het volgende:
Bij mij werkt die database editor niet.
wat duurt dat nog langquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:58 schreef endr0me het volgende:
Nog 1 weekje..
godverdomme... ik ga nooit meer pre orderen... en ik wil ook nooit meer van te voren weten wanneer een spelletje uitkomt..... ik haat wachten!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wat duurt dat nog lang
Moet ik me nog een week vermaken met de PS2 versie en met FIFA 07
Hoezo 4 dagen?quote:
''schijnt''.. daar hebben we niks aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef Wessiej het volgende:
Nee, gewoon de normale versie, schijnt dat die maandag of dinsdag al binnen komt.
Bij die gast waar ik altijd games koop, zei tegen mij dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:59 schreef endr0me het volgende:
[..]
''schijnt''.. daar hebben we niks aan
bron ?
welke "gast" Namen willen we!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij die gast waar ik altijd games koop, zei tegen mij dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten.
''bij die gast'' klinkt niet echt als betrouwbaarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij die gast waar ik altijd games koop, zei tegen mij dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:20 schreef endr0me het volgende:
'' Dit artikel is waarschijnlijk op Thursday 26 October, 2006 weer voorradig. ''
staat op de site van zuiderpark-computers..
Ik begrijp niet wat je met vertraagt bedoelt, ik zeg dat je hem daar misschien eerder krijgt en dan zeg je dat die vertraagt is.quote:
ik zei juist, dat ik daar besteld heb en GEEN bericht heb gehad dat die vertraagt was oid.. dus dat ik hem gewoon de 20ste alsnog verwachttequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je met vertraagt bedoelt, ik zeg dat je hem daar misschien eerder krijgt en dan zeg je dat die vertraagt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |