Was volgens mij juist een sneer naar Tomquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:18 schreef -Mo- het volgende:
Toine was tof, alleen Borst was weer triest met zijn domme opmerkingen over Toine.
Ga ik doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:16 schreef borisz het volgende:
als iedereen nou mailt naar de NOS
haha prachtig inderdaad!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij staat niet eens in de quote500. Beetje een loser dus.
onzin.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef F1Bas het volgende:
Waterreus probeert geforceerd grappig te zijn.
net als wijjjjjquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij staat niet eens in de quote500. Beetje een loser dus.
Iddquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dan issie op z'n best. Goed geirriteerd.![]()
Zou geweldig zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:13 schreef APK het volgende:
Seedorf dus waarschijnlijk -op proef- terug tegen Engeland, ben benieuwd.
Toine van Peperstraten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Toine deed het absoluut niet slecht. Veel beter dan Tom in ieder geval.
Misschien is Marco wel met een masterplan bezig en gaat hij er voor zorgen dat de Seedorf discussie voor eens en voor altijd tot het verleden zal behoren.quote:
genee en tanquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:26 schreef AminBen het volgende:
Mwah matige uitzending vond ik. Leuk van die uitspraken van Waterreus en het nieuws wat Hugo had over Feyenoord. Die Amerikaquiz vond ik nergens op slaan.
En Toine, ben er echt niet kapot van, maar wel beter dan Egbers idd. Ik zie het liefst Genee en Tan. De rest staat er ver achter vind ik.
Precies, daarom moet Toine vaste presentator worden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:08 schreef AminBen het volgende:
Kontelikker Van Gelder dan![]()
Of Egebers die niet uit zijn woorden komt![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen is Hans Kraay SR. te gast
Ai. Zijn er ook nog andere voetbalprogramma's vanavond?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:31 schreef golfer het volgende:
Tom en Hans Kraay sr.
Wat zal dat een saaie bedoeling worden.
De man die overal waar hij komt binnen no time ruzie heeft.quote:
Via een omweg zal het wel weer over het nederlands elftal gaan jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Vanavond zeker voorbeschouwing op de EK kwalificatiewedstrijd in maart 2007.
Op teletekst hebben ze er al bij gezet dat Kraay voor Langs De Lijn het Nederlands Elftal analyseert, m.a.w. ze gaan het over Oranje hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Via een omweg zal het wel weer over het nederlands elftal gaan ja![]()
shitquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Joesse het volgende:
[..]
Op teletekst hebben ze er al bij gezet dat Kraay voor Langs De Lijn het Nederlands Elftal analyseert, m.a.w. ze gaan het over Oranje hebben
bij Utreg is de wedstrijd niet gestaakt geweestquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
idd Tom geen een wedstrijd gestaakt ( alleen bij utreg hoorde ik , maar of dat ook zo is weet ik niet ) , die regels stellen dus niks voor.
ik hoorde het in het uitvak , maar dan heeft Ado dus alleen het uitvak gesloopt .quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Joesse het volgende:
[..]
bij Utreg is de wedstrijd niet gestaakt geweest
ja daar kwam het op neer, en er zijn wat dingetjes gegooid op het veld maar niet gestaaktquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik hoorde het in het uitvak , maar dan heeft Ado dus alleen het uitvak gesloopt .
Oke weten we dat ook weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja daar kwam het op neer, en er zijn wat dingetjes gegooid op het veld maar niet gestaakt
Dat is die gast van jullie zeker (Ronald KOEMAN!)quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef rubbereend het volgende:
en we bedanken ook Co.............................. Louis van Gaal![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef rubbereend het volgende:
en we bedanken ook Co.............................. Louis van Gaal![]()
terecht toch; daar is het mis dat levert de meeste stof op!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
brengt wat herinneringen he
![]()
En die Borst wil het de hele tijd over Feyenoord hebben![]()
komt nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Aah kut, ik wilde Barca nog zien
helemaal vergeten![]()
Vind het vooral veel herhalingquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terecht toch; daar is het mis dat levert de meeste stof op!
begin jij ook al NEE DAT DOE IK NIETquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:15 schreef Greetings het volgende:
[..]
Moet jij je onderschrift niet ff aanpassen?![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Altijd dat afgegeef op mensen als Hans Kraay. Hij heeft ten minste een mening en zegt nog eens wat interessants. Hij is een beetje van de oude stempel maar vooruit. Het is nog altijd 10 keer beter dan elke willekeurige voetballer die er zit, zoals pas nog Van Bronckhorst. Dan is het af en toe uit beleefdheid een oninteressant vraagje stellen aan hem en voor de rest brengen ze niets in.
Inderdaad... proefvoetballers moeten ze niet te vaak uitnodigen in praatprogramma's.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Altijd dat afgegeef op mensen als Hans Kraay. Hij heeft ten minste een mening en zegt nog eens wat interessants. Hij is een beetje van de oude stempel maar vooruit. Het is nog altijd 10 keer beter dan elke willekeurige voetballer die er zit, zoals pas nog Van Bronckhorst. Dan is het af en toe uit beleefdheid een oninteressant vraagje stellen aan hem en voor de rest brengen ze niets in.
Dat doen ze alleen maar om Talpa te pesten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ja ik wilde het spannend voor mezelf houdentom verklapt alles
naja maakt ook niet uit
Hij is ongeveer even interessant als je avater.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:23 schreef DrDentz het volgende:
ik ben het slachtoffer: gepest door twee zenders [talpa door het als laatste uit te zenden en ned1 door de uitslag te verklappen]
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vind zn zoon nog bijna leuker...
Wat maakt het bij een samenvatting nou uit of je de uitslag al weet?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:23 schreef DrDentz het volgende:
ik ben het slachtoffer: gepest door twee zenders [talpa door het als laatste uit te zenden en ned1 door de uitslag te verklappen]
Die gozer steekt inderdaad nog precies dezelfde verhalen af als toen hij nog analist bij Studio Sport en Voetbal Insite was. Gelukkig krijgt hij overal ruzie waardoor hij na verloop van tijd altijd weer uit een programma verdwijnt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Kraaij : 'Het ligt aan de journalisten van tegenwoordig.'
Dat zei ie 20 jaar geleden ook al.
Alweer over Oranje dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:04 schreef borisz het volgende:
JAck is er weer, Kees Jansma komt aanschuiven
Nee, hij vindt het nodig om Van Basten te verdedigen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:22 schreef tong80 het volgende:
Jansma is wel erg veel op tv de laatste tijd. Camerageil noemen we dat.
Kon dat maar. Stel je voor: een voetbalprogramma zonder geleuter over dat elftal en voetbaltribunes zonder 'feestgangers'.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:14 schreef Mr.Mills het volgende:
Yes, Oranje! Je zou het bijna vergeten!![]()
Of om 22:30 Studio Voetbal en om 23:30 Studio Oranje, kan je iig op tijd wegzappenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kon dat maar. Stel je voor: een voetbalprogramma zonder geleuter over dat elftal en voetbaltribunes zonder 'feestgangers'.![]()
godverdomme inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:07 schreef Robocock het volgende:Niet weer over Oranje
![]()
Eredivisie is leuk zat op dit moment, opbokken
Of het verval van Feyenoord te maken heeft met het tegenvallende spel van Oranje. Of er ooit in Oranje keepers van achter zijn uitgewoond, of er misschien niet wat te weinig Ajax spelers in Oranje zitten aangezien Ajax momenteel goede zaken doet en eerste staat..... whatever, er komt heus wel wat ter sprake.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Kadoc het volgende:
Als het over Oranje gaat, valt mijn lul eraf. Wat valt er momenteel nou te bespreken over Oranje?
De oefeninterland tegen Engeland binnenkort.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Kadoc het volgende:
Als het over Oranje gaat, valt mijn lul eraf. Wat valt er momenteel nou te bespreken over Oranje?
Maak je even een foto ervan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Kadoc het volgende:
Als het over Oranje gaat, valt mijn lul eraf.
oei, hou er maar vast een bakje onderquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Kadoc het volgende:
Als het over Oranje gaat, valt mijn lul eraf.
Seedorf gaat zich beschikbaar stellen als compensatiespeler voor het Olympische elftal van Foppe.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Kadoc het volgende:
de zaak Seedorfquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Kadoc het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:07 schreef maril het volgende:
Is Jack al terug van weet ik waar?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:04 schreef borisz het volgende:
JAck is er weer, Kees Jansma komt aanschuiven
Kees Jansma die zogenaamd tegenstribbeld in 1988. Maar hij sprong bijna zelf in het bad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:48 schreef mitt het volgende:
oude beelden van Kees
Dat zal m inderdaad wel worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kees Jansma die zogenaamd tegenstribbeld in 1988. Maar hij sprong bijna zelf in het bad.
Dat zal ze pijn doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef JeroenV het volgende:
Dan denk ik dat ik het maar eens oversla.
goed dat je t zegtquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Dit is ook geen zak aan, wat interesseert mij die Jansma nou.. dan maar Talpa kijken, Milanese derby![]()
Van den Herik komt de Kuip niet in denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Al die Feyenoorders echt willen dat Jorien opstapt moeten ze gewoon met zn allen weigeren om nog naar de kuip te gaan.
Kijken hoelang Van Der Herik in een Kuip wil zitten met 783 toeschouwers.
Echt waar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe bedrijf is nu bekend wie de 12% krediet heeft afgesloten.. blijkt zijn eigen bedrijf te zijn waar hij eigenaar van was.![]()
Same here. Dat hele geneuzel over v. Bommel en v. Nistelrooy hebben we volgens mij de vorige 2 weken in Studio Voetbal ook al gezien. Bij Talpa zag je tenminste nog voetbal. En ook de andere competities vind ik interessant genoeg als er leuke goals zijn of mooi voetbal. Beter dan een les wiskunde om te berekenen bij welk persoon er geld beland als er een 12% lening is afgesloten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de Wedstrijden op talpa anders stukken interessanter dan dit geneuzel over oranje.
absoluut, wat een kutuitzending zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de Wedstrijden op talpa anders stukken interessanter dan dit geneuzel over oranje.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik wel grappig vind is dat die lompe rotterdammers op een woensdagochtend(!) werken voor je geld gaan lopen roepen.
Ja, maar alles is kortgeleden al eens opgerakeld. Het is misschien nieuw dat die 12% rente terecht komt bij de GKL zelf, maar ik denk toch dat uiteindelijk praten over goed voetbal (of slecht zoals het nu even bij Feyenoord het geval is) wat leuker is dan gezeur om die leningen. Dat nieuws is wel prima, maar maak dan even een compleet plaatje, inclusief bewijzen die alles bevestigen en laat de boel dan maar exploderen. Nu is het vaak meer een onderdeel waarbij je denkt: ok....next subject please.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:25 schreef wegwezer het volgende:
Oke, erg inteeld was het wel. Maar het gaf tegelijkertijd een aardig kijkje in de keuken bij Oranje. En xFriendx, dat een voorzitter 12 procent rente opstrijkt bij z'n club, lijkt me toch wel interessant...!
Keuze tussen studio voetbal en talpa wordt wel lastiger!
Over iets meer dan 20 uur mag jij weer rukken op Barbara.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Saai
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Over iets meer dan 20 uur mag jij weer rukken op Barbara.![]()
Fictief hequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef rubbereend het volgende:
ja maar hij heeft al gezegd dat hij zoals eerder bij andere leningen die rente niet wil en het puur boekhoudkundig is.
ja het was een retorische vraagquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef rubbereend het volgende:
ja maar hij heeft al gezegd dat hij zoals eerder bij andere leningen die rente niet wil en het puur boekhoudkundig is.
Inderdaad, één van de saaiste afleveringen van het seizoen.quote:
helemaal mee eens, voetbal wil ik zien!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same here. Dat hele geneuzel over v. Bommel en v. Nistelrooy hebben we volgens mij de vorige 2 weken in Studio Voetbal ook al gezien. Bij Talpa zag je tenminste nog voetbal. En ook de andere competities vind ik interessant genoeg als er leuke goals zijn of mooi voetbal. Beter dan een les wiskunde om te berekenen bij welk persoon er geld beland als er een 12% lening is afgesloten.
Ik begrijp echt niet waarom je niet over de Nederlandse competite zou kunnen praten enkel en alleen omdat je er geen beelden van hebt. De voetballiefhebbers hebben die beelden echt wel gezien en hebben de meeste beslissende/discutabele momenten wel in hun hoofd, dus daar kan gewoon over gepraat worden. Het is zelfs beter om gewoon te lullen over het voetbal zonder hinderlijke onderbrekingen in de vorm van samenvattingen, want toen ze de rechten nog wel hadden werden er vaak interessante gesprekken afgekapt omdat ze weer wat beelden moesten laten zien (die dan ook nog zo nodig quasi grappig gemonteerd moesten worden met gapende of uit-hun-neus-etende mensen op de tribune er tussendoor).quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:46 schreef APK het volgende:
Net de video bekeken.
Leuke uitzending.![]()
De NOS heeft nou eenmaal geen beelden meer van de Nederlandse competitie. Ik zie Studio Voetbal meer als een achtergrond programma over voetbal in het algemeen en het gaf een goed inzicht in de persoon Jansma en zijn functie bij het Nederlands elftal plus nog wat nieuws over de crisis bij feyenoord.
Als je de Nederlandse competitie wilt zien kijk je maar naar De Wedstrijden of morgen naar Studio Voetbal Insite met die afgrijselijke schreeuwer die de highlights van commentaar voorziet.![]()
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:42 schreef -Mo- het volgende:
PSV.nl meldt dat Phillip Cocu en Ibrahim Afellay zondag te gast zullen zijn bij het televieprogramma Studio Voetbal. De uitzending van Studio Voetbal begint rond 22.15 uur op Nederland 1.
"heerlijk jochie"quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat wordt dus weer zo'n slijm slijm slijm uitzending met Jack en z'n clichees over de knuffel marokkanen.
Ach het is gewoon een Eindhovense kliek van Jack en zijn andere provinciaaltjes.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:37 schreef maril het volgende:
[..]
Niet zeuren Tong, ajax komt regelmatig op tv.
De namen van Van Bommel, Van Nistelrooij en Seedorf zullen ook wel weer vallenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:17 schreef Mr.Mills het volgende:
Jullie snappen toch wel dat ze Cocu gaan vragen of ie het jammer vindt dat ie gestopt is bij Oranje en aan Afellay gaan ze de hele uitzending vragen of ie voor Oranje kiest.
Ik hoor het hem zo zeggen inderdaad.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoor het hem zo zeggen inderdaad.![]()
Ach, alles beter dan TomEgbers
Nee, dat neem je terug. Alleen al vanwege Jack's "Nederland-Argentinië" moment is deze bewering een pure belediging. Barbara Barendquote:
Dat soort momenten kan ik mij alleen maar aan ergerenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, dat neem je terug. Alleen al vanwege Jack's "Nederland-Argentinië" moment is deze bewering een pure belediging. Barbara Barend.
Lijken mij niet echt leuke gasten..quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:42 schreef -Mo- het volgende:
PSV.nl meldt dat Phillip Cocu en Ibrahim Afellay zondag te gast zullen zijn bij het televieprogramma Studio Voetbal. De uitzending van Studio Voetbal begint rond 22.15 uur op Nederland 1.
Dus ?quote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef cultheld het volgende:
Jack heeft het over zijn grote liefde AFC, je ziet hem glunderen.
Ze hebben het over Ajax hoorquote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef cultheld het volgende:
Jack heeft het over zijn grote liefde AFC, je ziet hem glunderen.
Jack moet er maar eens voor uit komen.quote:
geweldig iddquote:
Omdat ze het bij de ZDF zouden moeten nasynchroniseren.quote:Op zondag 5 november 2006 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom nu op NL1?
Vanwege een wijziging binnen de programmering van de publieke omroep. Alles is min of meer omgegooid. Is al een hele tijd zo hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom nu op NL1?
Dat het geen spectakel zou worden, was denk ik al te voorspellen. Cocu is een rustige oude rot en Afellay jong en bescheiden.quote:Op zondag 5 november 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een dode boel zeg.
Affellay spreekt op een toonhoogte, zegt niets boeiends.
En die Cocu ook. Saaie afl..quote:Op zondag 5 november 2006 22:56 schreef kevin85 het volgende:
Wel een beetje saai figuur die Affelay..![]()
Hij had een 2-maanden ban IRLquote:Op zondag 5 november 2006 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanwege een wijziging binnen de programmering van de publieke omroep. Alles is min of meer omgegooid. Is al een hele tijd zo hoor.
Moet dat dan?quote:Op zondag 5 november 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Komt werkelijk geen zinnig woord uit die Afellay.
Of ze hadden voor straf de televisie verwijderd uit zijn afdeling.quote:
Het zou wel leuk zijn als hij een eigen mening of visie zou hebben. Je weet nu al dat hij of Aissati nooit de opvolger van Cocu kan worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |