terecht toch; daar is het mis dat levert de meeste stof op!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
brengt wat herinneringen he
![]()
En die Borst wil het de hele tijd over Feyenoord hebben![]()
komt nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Aah kut, ik wilde Barca nog zien
helemaal vergeten![]()
Vind het vooral veel herhalingquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terecht toch; daar is het mis dat levert de meeste stof op!
begin jij ook al NEE DAT DOE IK NIETquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:15 schreef Greetings het volgende:
[..]
Moet jij je onderschrift niet ff aanpassen?![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Altijd dat afgegeef op mensen als Hans Kraay. Hij heeft ten minste een mening en zegt nog eens wat interessants. Hij is een beetje van de oude stempel maar vooruit. Het is nog altijd 10 keer beter dan elke willekeurige voetballer die er zit, zoals pas nog Van Bronckhorst. Dan is het af en toe uit beleefdheid een oninteressant vraagje stellen aan hem en voor de rest brengen ze niets in.
Inderdaad... proefvoetballers moeten ze niet te vaak uitnodigen in praatprogramma's.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Altijd dat afgegeef op mensen als Hans Kraay. Hij heeft ten minste een mening en zegt nog eens wat interessants. Hij is een beetje van de oude stempel maar vooruit. Het is nog altijd 10 keer beter dan elke willekeurige voetballer die er zit, zoals pas nog Van Bronckhorst. Dan is het af en toe uit beleefdheid een oninteressant vraagje stellen aan hem en voor de rest brengen ze niets in.
Dat doen ze alleen maar om Talpa te pesten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ja ik wilde het spannend voor mezelf houdentom verklapt alles
naja maakt ook niet uit
Hij is ongeveer even interessant als je avater.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:23 schreef DrDentz het volgende:
ik ben het slachtoffer: gepest door twee zenders [talpa door het als laatste uit te zenden en ned1 door de uitslag te verklappen]
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vind zn zoon nog bijna leuker...
Wat maakt het bij een samenvatting nou uit of je de uitslag al weet?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:23 schreef DrDentz het volgende:
ik ben het slachtoffer: gepest door twee zenders [talpa door het als laatste uit te zenden en ned1 door de uitslag te verklappen]
Die gozer steekt inderdaad nog precies dezelfde verhalen af als toen hij nog analist bij Studio Sport en Voetbal Insite was. Gelukkig krijgt hij overal ruzie waardoor hij na verloop van tijd altijd weer uit een programma verdwijnt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Kraaij : 'Het ligt aan de journalisten van tegenwoordig.'
Dat zei ie 20 jaar geleden ook al.
Alweer over Oranje dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:04 schreef borisz het volgende:
JAck is er weer, Kees Jansma komt aanschuiven
Nee, hij vindt het nodig om Van Basten te verdedigen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:22 schreef tong80 het volgende:
Jansma is wel erg veel op tv de laatste tijd. Camerageil noemen we dat.
Kon dat maar. Stel je voor: een voetbalprogramma zonder geleuter over dat elftal en voetbaltribunes zonder 'feestgangers'.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:14 schreef Mr.Mills het volgende:
Yes, Oranje! Je zou het bijna vergeten!![]()
Of om 22:30 Studio Voetbal en om 23:30 Studio Oranje, kan je iig op tijd wegzappenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kon dat maar. Stel je voor: een voetbalprogramma zonder geleuter over dat elftal en voetbaltribunes zonder 'feestgangers'.![]()
godverdomme inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:07 schreef Robocock het volgende:Niet weer over Oranje
![]()
Eredivisie is leuk zat op dit moment, opbokken
Of het verval van Feyenoord te maken heeft met het tegenvallende spel van Oranje. Of er ooit in Oranje keepers van achter zijn uitgewoond, of er misschien niet wat te weinig Ajax spelers in Oranje zitten aangezien Ajax momenteel goede zaken doet en eerste staat..... whatever, er komt heus wel wat ter sprake.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Kadoc het volgende:
Als het over Oranje gaat, valt mijn lul eraf. Wat valt er momenteel nou te bespreken over Oranje?
De oefeninterland tegen Engeland binnenkort.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Kadoc het volgende:
Als het over Oranje gaat, valt mijn lul eraf. Wat valt er momenteel nou te bespreken over Oranje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |