terecht toch; daar is het mis dat levert de meeste stof op!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
brengt wat herinneringen he
![]()
En die Borst wil het de hele tijd over Feyenoord hebben![]()
komt nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Aah kut, ik wilde Barca nog zien
helemaal vergeten![]()
Vind het vooral veel herhalingquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terecht toch; daar is het mis dat levert de meeste stof op!
begin jij ook al NEE DAT DOE IK NIETquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:15 schreef Greetings het volgende:
[..]
Moet jij je onderschrift niet ff aanpassen?![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Altijd dat afgegeef op mensen als Hans Kraay. Hij heeft ten minste een mening en zegt nog eens wat interessants. Hij is een beetje van de oude stempel maar vooruit. Het is nog altijd 10 keer beter dan elke willekeurige voetballer die er zit, zoals pas nog Van Bronckhorst. Dan is het af en toe uit beleefdheid een oninteressant vraagje stellen aan hem en voor de rest brengen ze niets in.
Inderdaad... proefvoetballers moeten ze niet te vaak uitnodigen in praatprogramma's.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Altijd dat afgegeef op mensen als Hans Kraay. Hij heeft ten minste een mening en zegt nog eens wat interessants. Hij is een beetje van de oude stempel maar vooruit. Het is nog altijd 10 keer beter dan elke willekeurige voetballer die er zit, zoals pas nog Van Bronckhorst. Dan is het af en toe uit beleefdheid een oninteressant vraagje stellen aan hem en voor de rest brengen ze niets in.
Dat doen ze alleen maar om Talpa te pesten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ja ik wilde het spannend voor mezelf houdentom verklapt alles
naja maakt ook niet uit
Hij is ongeveer even interessant als je avater.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:23 schreef DrDentz het volgende:
ik ben het slachtoffer: gepest door twee zenders [talpa door het als laatste uit te zenden en ned1 door de uitslag te verklappen]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |