abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:05:39 #201
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43052302
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Al die Feyenoorders echt willen dat Jorien opstapt moeten ze gewoon met zn allen weigeren om nog naar de kuip te gaan.

Kijken hoelang Van Der Herik in een Kuip wil zitten met 783 toeschouwers.
Van den Herik komt de Kuip niet in denk ik
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_43052914
Saaie kutuitzending. Ging weinig over voetbal.
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:24:27 #203
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43052965
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe bedrijf is nu bekend wie de 12% krediet heeft afgesloten.. blijkt zijn eigen bedrijf te zijn waar hij eigenaar van was.
Echt waar?

Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 oktober 2006 @ 23:27:15 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43053068
ja maar hij heeft al gezegd dat hij zoals eerder bij andere leningen die rente niet wil en het puur boekhoudkundig is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43053552
Ik snap dat gezeur hier niet. Als de perschef van Oranje te gast is, ga je toch niet de hele uitzending over het weer praten. Ik zie dit liever dan het opvlakkige geneuzel op talpa. Met beelden uit competities die me geen reet kunnen schelen. En dan de hele avond roepen dat er een interview met Seedorf is. Waar ging dat dan helemaal over...?!
pi_43053739
Ik vind de Wedstrijden op talpa anders stukken interessanter dan dit geneuzel over oranje.
Houd van een lijntje.
pi_43054296
Wat ik wel grappig vind is dat die lompe rotterdammers op een woensdagochtend(!) werken voor je geld gaan lopen roepen.
Houd van een lijntje.
pi_43054543
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de Wedstrijden op talpa anders stukken interessanter dan dit geneuzel over oranje.
Same here. Dat hele geneuzel over v. Bommel en v. Nistelrooy hebben we volgens mij de vorige 2 weken in Studio Voetbal ook al gezien. Bij Talpa zag je tenminste nog voetbal. En ook de andere competities vind ik interessant genoeg als er leuke goals zijn of mooi voetbal. Beter dan een les wiskunde om te berekenen bij welk persoon er geld beland als er een 12% lening is afgesloten.
pi_43054715
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
absoluut, wat een kutuitzending zeg.
pi_43054775
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik wel grappig vind is dat die lompe rotterdammers op een woensdagochtend(!) werken voor je geld gaan lopen roepen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 01:14:32 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43055880
Video bekeken. Te hoog inteeldkrakter met Hugo, Jack en Cees die elkaar allemaal al jaren als collega kennen.
Behalve het 'nieuws' over die dochteronderneming van Van der Herik verder geen nieuws.

En inderdaad grappig op die werklozen in Rotterdam bij die training van F'noord te horen lopen brullen over werken voor je geld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_43056020
Oke, erg inteeld was het wel. Maar het gaf tegelijkertijd een aardig kijkje in de keuken bij Oranje. En xFriendx, dat een voorzitter 12 procent rente opstrijkt bij z'n club, lijkt me toch wel interessant...!
Keuze tussen studio voetbal en talpa wordt wel lastiger!
pi_43056295
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 01:25 schreef wegwezer het volgende:
Oke, erg inteeld was het wel. Maar het gaf tegelijkertijd een aardig kijkje in de keuken bij Oranje. En xFriendx, dat een voorzitter 12 procent rente opstrijkt bij z'n club, lijkt me toch wel interessant...!
Keuze tussen studio voetbal en talpa wordt wel lastiger!
Ja, maar alles is kortgeleden al eens opgerakeld. Het is misschien nieuw dat die 12% rente terecht komt bij de GKL zelf, maar ik denk toch dat uiteindelijk praten over goed voetbal (of slecht zoals het nu even bij Feyenoord het geval is) wat leuker is dan gezeur om die leningen. Dat nieuws is wel prima, maar maak dan even een compleet plaatje, inclusief bewijzen die alles bevestigen en laat de boel dan maar exploderen. Nu is het vaak meer een onderdeel waarbij je denkt: ok....next subject please.
  maandag 30 oktober 2006 @ 01:46:35 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_43056296
Net de video bekeken.
Leuke uitzending.

De NOS heeft nou eenmaal geen beelden meer van de Nederlandse competitie. Ik zie Studio Voetbal meer als een achtergrond programma over voetbal in het algemeen en het gaf een goed inzicht in de persoon Jansma en zijn functie bij het Nederlands elftal plus nog wat nieuws over de crisis bij feyenoord.

Als je de Nederlandse competitie wilt zien kijk je maar naar De Wedstrijden of morgen naar Studio Voetbal met die afgrijselijke schreeuwer die de highlights van commentaar voorziet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2006 @ 01:54:04 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_43056392
Saai

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 oktober 2006 @ 01:56:13 #216
6941 APK
Factual, I think.
pi_43056419
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Saai
Over iets meer dan 20 uur mag jij weer rukken op Barbara.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2006 @ 02:03:15 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_43056506
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 01:56 schreef APK het volgende:

[..]

Over iets meer dan 20 uur mag jij weer rukken op Barbara.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43060509
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef rubbereend het volgende:
ja maar hij heeft al gezegd dat hij zoals eerder bij andere leningen die rente niet wil en het puur boekhoudkundig is.
Fictief he
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:38:34 #219
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43062771
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef rubbereend het volgende:
ja het was een retorische vraag

Ik vind dat zo dom mensen die hier in een topic gaan vertellen wat iemand zegt terwijl de rest hier ook allemaal zit te kijken . We zijn niet doof ofzo.
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:29:25 #220
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_43064109
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Saai

Inderdaad, één van de saaiste afleveringen van het seizoen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_43066354
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Same here. Dat hele geneuzel over v. Bommel en v. Nistelrooy hebben we volgens mij de vorige 2 weken in Studio Voetbal ook al gezien. Bij Talpa zag je tenminste nog voetbal. En ook de andere competities vind ik interessant genoeg als er leuke goals zijn of mooi voetbal. Beter dan een les wiskunde om te berekenen bij welk persoon er geld beland als er een 12% lening is afgesloten.
helemaal mee eens, voetbal wil ik zien!
pi_43075825
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 01:46 schreef APK het volgende:
Net de video bekeken.
Leuke uitzending.

De NOS heeft nou eenmaal geen beelden meer van de Nederlandse competitie. Ik zie Studio Voetbal meer als een achtergrond programma over voetbal in het algemeen en het gaf een goed inzicht in de persoon Jansma en zijn functie bij het Nederlands elftal plus nog wat nieuws over de crisis bij feyenoord.

Als je de Nederlandse competitie wilt zien kijk je maar naar De Wedstrijden of morgen naar Studio Voetbal Insite met die afgrijselijke schreeuwer die de highlights van commentaar voorziet.
Ik begrijp echt niet waarom je niet over de Nederlandse competite zou kunnen praten enkel en alleen omdat je er geen beelden van hebt. De voetballiefhebbers hebben die beelden echt wel gezien en hebben de meeste beslissende/discutabele momenten wel in hun hoofd, dus daar kan gewoon over gepraat worden. Het is zelfs beter om gewoon te lullen over het voetbal zonder hinderlijke onderbrekingen in de vorm van samenvattingen, want toen ze de rechten nog wel hadden werden er vaak interessante gesprekken afgekapt omdat ze weer wat beelden moesten laten zien (die dan ook nog zo nodig quasi grappig gemonteerd moesten worden met gapende of uit-hun-neus-etende mensen op de tribune er tussendoor).

Een beetje kinderachtig van de NOS om de nationale competitie zo te negeren alleen omdat ze de rechten niet meer hebben (heb ik hier geloof ik al vaker gemeld, maarja...). En dan hebben ze het ook nog niet eens over het 'actuele' oranje, maar over een uitglijder van de bondscoach van meer dan vier maanden geleden.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_43076023
Het is niet alleen kinderachtig, ze schieten in hun eigen voet. Bijna niemand zit op dit moment te wachten op oranje.

Fuck de nos.
Houd van een lijntje.
pi_43122599
Zondag voorbeschouwing deel 1 voor de belangrijke interland van 15 november? Zal sowieso wel 40 minuten over de voorselectie gelult worden
pi_43193521
PSV.nl meldt dat Phillip Cocu en Ibrahim Afellay zondag te gast zullen zijn bij het televieprogramma Studio Voetbal. De uitzending van Studio Voetbal begint rond 22.15 uur op Nederland 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')