Van den Herik komt de Kuip niet in denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Al die Feyenoorders echt willen dat Jorien opstapt moeten ze gewoon met zn allen weigeren om nog naar de kuip te gaan.
Kijken hoelang Van Der Herik in een Kuip wil zitten met 783 toeschouwers.
Echt waar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe bedrijf is nu bekend wie de 12% krediet heeft afgesloten.. blijkt zijn eigen bedrijf te zijn waar hij eigenaar van was.![]()
Same here. Dat hele geneuzel over v. Bommel en v. Nistelrooy hebben we volgens mij de vorige 2 weken in Studio Voetbal ook al gezien. Bij Talpa zag je tenminste nog voetbal. En ook de andere competities vind ik interessant genoeg als er leuke goals zijn of mooi voetbal. Beter dan een les wiskunde om te berekenen bij welk persoon er geld beland als er een 12% lening is afgesloten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de Wedstrijden op talpa anders stukken interessanter dan dit geneuzel over oranje.
absoluut, wat een kutuitzending zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de Wedstrijden op talpa anders stukken interessanter dan dit geneuzel over oranje.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik wel grappig vind is dat die lompe rotterdammers op een woensdagochtend(!) werken voor je geld gaan lopen roepen.
Ja, maar alles is kortgeleden al eens opgerakeld. Het is misschien nieuw dat die 12% rente terecht komt bij de GKL zelf, maar ik denk toch dat uiteindelijk praten over goed voetbal (of slecht zoals het nu even bij Feyenoord het geval is) wat leuker is dan gezeur om die leningen. Dat nieuws is wel prima, maar maak dan even een compleet plaatje, inclusief bewijzen die alles bevestigen en laat de boel dan maar exploderen. Nu is het vaak meer een onderdeel waarbij je denkt: ok....next subject please.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:25 schreef wegwezer het volgende:
Oke, erg inteeld was het wel. Maar het gaf tegelijkertijd een aardig kijkje in de keuken bij Oranje. En xFriendx, dat een voorzitter 12 procent rente opstrijkt bij z'n club, lijkt me toch wel interessant...!
Keuze tussen studio voetbal en talpa wordt wel lastiger!
Over iets meer dan 20 uur mag jij weer rukken op Barbara.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Saai
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Over iets meer dan 20 uur mag jij weer rukken op Barbara.![]()
Fictief hequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef rubbereend het volgende:
ja maar hij heeft al gezegd dat hij zoals eerder bij andere leningen die rente niet wil en het puur boekhoudkundig is.
ja het was een retorische vraagquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef rubbereend het volgende:
ja maar hij heeft al gezegd dat hij zoals eerder bij andere leningen die rente niet wil en het puur boekhoudkundig is.
Inderdaad, één van de saaiste afleveringen van het seizoen.quote:
helemaal mee eens, voetbal wil ik zien!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same here. Dat hele geneuzel over v. Bommel en v. Nistelrooy hebben we volgens mij de vorige 2 weken in Studio Voetbal ook al gezien. Bij Talpa zag je tenminste nog voetbal. En ook de andere competities vind ik interessant genoeg als er leuke goals zijn of mooi voetbal. Beter dan een les wiskunde om te berekenen bij welk persoon er geld beland als er een 12% lening is afgesloten.
Ik begrijp echt niet waarom je niet over de Nederlandse competite zou kunnen praten enkel en alleen omdat je er geen beelden van hebt. De voetballiefhebbers hebben die beelden echt wel gezien en hebben de meeste beslissende/discutabele momenten wel in hun hoofd, dus daar kan gewoon over gepraat worden. Het is zelfs beter om gewoon te lullen over het voetbal zonder hinderlijke onderbrekingen in de vorm van samenvattingen, want toen ze de rechten nog wel hadden werden er vaak interessante gesprekken afgekapt omdat ze weer wat beelden moesten laten zien (die dan ook nog zo nodig quasi grappig gemonteerd moesten worden met gapende of uit-hun-neus-etende mensen op de tribune er tussendoor).quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:46 schreef APK het volgende:
Net de video bekeken.
Leuke uitzending.![]()
De NOS heeft nou eenmaal geen beelden meer van de Nederlandse competitie. Ik zie Studio Voetbal meer als een achtergrond programma over voetbal in het algemeen en het gaf een goed inzicht in de persoon Jansma en zijn functie bij het Nederlands elftal plus nog wat nieuws over de crisis bij feyenoord.
Als je de Nederlandse competitie wilt zien kijk je maar naar De Wedstrijden of morgen naar Studio Voetbal Insite met die afgrijselijke schreeuwer die de highlights van commentaar voorziet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |