Ai. Zijn er ook nog andere voetbalprogramma's vanavond?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:31 schreef golfer het volgende:
Tom en Hans Kraay sr.
Wat zal dat een saaie bedoeling worden.
De man die overal waar hij komt binnen no time ruzie heeft.quote:
Via een omweg zal het wel weer over het nederlands elftal gaan jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Vanavond zeker voorbeschouwing op de EK kwalificatiewedstrijd in maart 2007.
Op teletekst hebben ze er al bij gezet dat Kraay voor Langs De Lijn het Nederlands Elftal analyseert, m.a.w. ze gaan het over Oranje hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Via een omweg zal het wel weer over het nederlands elftal gaan ja![]()
shitquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Joesse het volgende:
[..]
Op teletekst hebben ze er al bij gezet dat Kraay voor Langs De Lijn het Nederlands Elftal analyseert, m.a.w. ze gaan het over Oranje hebben
bij Utreg is de wedstrijd niet gestaakt geweestquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
idd Tom geen een wedstrijd gestaakt ( alleen bij utreg hoorde ik , maar of dat ook zo is weet ik niet ) , die regels stellen dus niks voor.
ik hoorde het in het uitvak , maar dan heeft Ado dus alleen het uitvak gesloopt .quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Joesse het volgende:
[..]
bij Utreg is de wedstrijd niet gestaakt geweest
ja daar kwam het op neer, en er zijn wat dingetjes gegooid op het veld maar niet gestaaktquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik hoorde het in het uitvak , maar dan heeft Ado dus alleen het uitvak gesloopt .
Oke weten we dat ook weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja daar kwam het op neer, en er zijn wat dingetjes gegooid op het veld maar niet gestaakt
Dat is die gast van jullie zeker (Ronald KOEMAN!)quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef rubbereend het volgende:
en we bedanken ook Co.............................. Louis van Gaal![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef rubbereend het volgende:
en we bedanken ook Co.............................. Louis van Gaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |