Ik zeg niksquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:42 schreef -Mo- het volgende:
PSV.nl meldt dat Phillip Cocu en Ibrahim Afellay zondag te gast zullen zijn bij het televieprogramma Studio Voetbal. De uitzending van Studio Voetbal begint rond 22.15 uur op Nederland 1.
"heerlijk jochie"quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat wordt dus weer zo'n slijm slijm slijm uitzending met Jack en z'n clichees over de knuffel marokkanen.
Ach het is gewoon een Eindhovense kliek van Jack en zijn andere provinciaaltjes.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:37 schreef maril het volgende:
[..]
Niet zeuren Tong, ajax komt regelmatig op tv.
De namen van Van Bommel, Van Nistelrooij en Seedorf zullen ook wel weer vallenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:17 schreef Mr.Mills het volgende:
Jullie snappen toch wel dat ze Cocu gaan vragen of ie het jammer vindt dat ie gestopt is bij Oranje en aan Afellay gaan ze de hele uitzending vragen of ie voor Oranje kiest.
Ik hoor het hem zo zeggen inderdaad.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoor het hem zo zeggen inderdaad.![]()
Ach, alles beter dan TomEgbers
Nee, dat neem je terug. Alleen al vanwege Jack's "Nederland-Argentinië" moment is deze bewering een pure belediging. Barbara Barendquote:
Dat soort momenten kan ik mij alleen maar aan ergerenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, dat neem je terug. Alleen al vanwege Jack's "Nederland-Argentinië" moment is deze bewering een pure belediging. Barbara Barend.
Lijken mij niet echt leuke gasten..quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:42 schreef -Mo- het volgende:
PSV.nl meldt dat Phillip Cocu en Ibrahim Afellay zondag te gast zullen zijn bij het televieprogramma Studio Voetbal. De uitzending van Studio Voetbal begint rond 22.15 uur op Nederland 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |