Was volgens mij juist een sneer naar Tomquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:18 schreef -Mo- het volgende:
Toine was tof, alleen Borst was weer triest met zijn domme opmerkingen over Toine.
Ga ik doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:16 schreef borisz het volgende:
als iedereen nou mailt naar de NOS
haha prachtig inderdaad!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij staat niet eens in de quote500. Beetje een loser dus.
onzin.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef F1Bas het volgende:
Waterreus probeert geforceerd grappig te zijn.
net als wijjjjjquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij staat niet eens in de quote500. Beetje een loser dus.
Iddquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dan issie op z'n best. Goed geirriteerd.![]()
Zou geweldig zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:13 schreef APK het volgende:
Seedorf dus waarschijnlijk -op proef- terug tegen Engeland, ben benieuwd.
Toine van Peperstraten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Toine deed het absoluut niet slecht. Veel beter dan Tom in ieder geval.
Misschien is Marco wel met een masterplan bezig en gaat hij er voor zorgen dat de Seedorf discussie voor eens en voor altijd tot het verleden zal behoren.quote:
genee en tanquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:26 schreef AminBen het volgende:
Mwah matige uitzending vond ik. Leuk van die uitspraken van Waterreus en het nieuws wat Hugo had over Feyenoord. Die Amerikaquiz vond ik nergens op slaan.
En Toine, ben er echt niet kapot van, maar wel beter dan Egbers idd. Ik zie het liefst Genee en Tan. De rest staat er ver achter vind ik.
Precies, daarom moet Toine vaste presentator worden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:08 schreef AminBen het volgende:
Kontelikker Van Gelder dan![]()
Of Egebers die niet uit zijn woorden komt![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen is Hans Kraay SR. te gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |