ja hequote:Op zondag 15 oktober 2006 16:39 schreef Mike1964 het volgende:
deez was eerder
dat zegt de titel ook stiekum... 48 uur / perm!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:40 schreef Mike1964 het volgende:
ik had alleen als titel iets van: "waar de FOK! crew zich laat inspireren tot "leuke" grapjes..." gedaan.
ehehquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:40 schreef versabommie het volgende:
Slotje!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:40 schreef versabommie het volgende:
Slotje!
Dus als anderen niet lief tegen je zijn, ga jij je afreageren op PHquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen mij!![]()
![]()
De hele dag doet er al niemand lief tegen mij!![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
eheh.... deze was eerder én dames gaan voor weet je nog?
ff inlikken bij de dames..![]()
helemaal mee eens!!!quote:
ikke wel hoor...jij ook ??/quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Zijn we er al uit?
Een of andere mod welquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Zijn we er al uit?
ja ik was gewoon eerder!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:55 schreef PH52 het volgende:
Hullie zijn afgesloten van gas, water en electrisch![]()
![]()
Goed gedaan oortje![]()
quote:
nou doe es lief zegquote:
Lijkt me sterkquote:
dan ken je mij nog niet zekerquote:
die ervoor moest eenquote:
luilithaquote:
dank je meisquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die ervoor moest eenzijn ...
kusje op je auw plekje !!!
erg hequote:
Zit al te handkarren sinds je het topic binnenkwamquote:
En nu durf je niet meer te reageren zeker!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus als anderen niet lief tegen je zijn, ga jij je afreageren op PH
En er hebben zich inmiddels al 2 mensen gemeld die lief voor je willen zijn, dus niet zo zeuren...
nouja, ik hou hier altijd rekening met de gevoelens van anderen maar er wor mij te snel voorbij gegaan aan het feit dat ook ik gevoelens heb!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En nu durf je niet meer te reageren zeker!![]()
niet daarvoor al ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit al te handkarren sinds je het topic binnenkwam
Zoals afgesproken, glashelderquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus als anderen niet lief tegen je zijn, ga jij je afreageren op PH Nikky
Kom op hé! Gladys heeft wat vriendschappelijke aandacht nodig en dan begin jij meteen over handkarren! Hééél gevoelig hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja, ik hou hier altijd rekening met de gevoelens van anderen maar er wor mij te snel voorbij gegaan aan het feit dat ook ik gevoelens heb!
Nee, het idee dat jij er ook bent maakt me al zo geil als boter! Dat weet je toch? Heb zin om je zo hard te nemen dat je er een week met o-benen van loopt!quote:
Oke gang bang dan maarquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op hé! Gladys heeft wat vriendschappelijke aandacht nodig en dan begin jij meteen over handkarren! Hééél gevoelig hoor.![]()
ja hallo....jij wel en ik niet ...quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, het idee dat jij er ook bent maakt me al zo geil als boter! Dat weet je toch? Heb zin om je zo hard te nemen dat je er een week met o-benen van loopt!
ik krijg al prive aandachtquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op hé! Gladys heeft wat vriendschappelijke aandacht nodig en dan begin jij meteen over handkarren! Hééél gevoelig hoor.![]()
ik krijg in principe al een stramme max van je ava en ik heb echt helemaal nix met kattenquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik krijg in principe al een stramme max van je ava en ik heb echt helemaal nix met katten
JALOERS????quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
ik ga wel weg hoorquote:
Nee natuurlijk niet, je aanwezigheid is all wat ik needquote:
Kom op hé! Je neemt niet eens de tijd om een fatsoenlijk antwoord te geven.quote:
oehhhhh... van wie???quote:
Waarop?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op hé! Je neemt niet eens de tijd om een fatsoenlijk antwoord te geven.![]()
Ben je gek! Jij verdient alle aandacht die je krijgt.quote:
zelfs? Wat is nou jouw beef als het om mij gaat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je gek! Jij verdient alle aandacht die je krijgt.Zelfs als dat van Bommie is.
![]()
das een weet voor mijquote:
okee...wat jij wiltquote:
doe nog eens stellen die vraagquote:
je issuesquote:
nuecken?quote:
Hij laat me die vraag gewoon 10 keer stellen, zodat iedereen me kan uitlachen.quote:
dat zou ik je toch nooit aandoen ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij laat me die vraag gewoon 10 keer stellen, zodat iedereen me kan uitlachen.![]()
doei meisquote:
ja maar niet hierquote:
Omdat je me gewoon niet serieus neemt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zou ik je toch nooit aandoen ?
serieus? gek woord!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat je me gewoon niet serieus neemt.![]()
Softie![]()
![]()
sgoed!quote:
ging jij geen andere dingen doen !!!!!!!!!quote:
vertel?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:17 schreef Talitha het volgende:
Enne...?
aha okee ik vat um !!!quote:
jammer....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:30 schreef Talitha het volgende:
Genoeg gespamd. Ik ga jullie met rust laten.![]()
![]()
Doeiquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:30 schreef Talitha het volgende:
Genoeg gespamd. Ik ga jullie met rust laten.![]()
![]()
En tot op heden geheel niet gezelligquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
tis echt behoorlijk stil vandaag!!!
ik dacht dat je ff rust wildequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
tis echt behoorlijk stil vandaag!!!
iddquote:
en hoe kom je daarbij???quote:
ja eh gewoon dat eh dacht ik lamazeggequote:
aha okee...wat jij wilt dan maar he !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja eh gewoon dat eh dacht ik lamazegge
lekker same herequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:52 schreef puntoortje het volgende:
laten we wat gaan drinken... ik neem een biertje!!! jullie???
petraaaaa....he he einderlijk iemand ie de boel komt op vleuren!!!quote:
dat weet ik zelfs...!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
petraaaaa....he he einderlijk iemand ie de boel komt op vleuren!!!![]()
![]()
![]()
hahaha ikkuh niet ..quote:
het werd al stil hierzo!!!quote:
daar lijkt het wel opquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:02 schreef Inodder het volgende:
volgens mij is ze dr ook meteen weer van tussen gegaan![]()
dan wil je niet weten wat ik eet!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:04 schreef Inodder het volgende:
je zit me gewoon express af te leiden he nu eet ik koude friet![]()
ik schrik me rot joh.....ik wis niet dat jij er ook nog was !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:04 schreef PH52 het volgende:
Hé eend. Biertje ?
Kan ik wel gebruikenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:04 schreef PH52 het volgende:
Hé eend. Biertje ?
Liverd, je schenkt net nog een biertje voor me inquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik schrik me rot joh.....ik wis niet dat jij er ook nog was !!!
neuhh ben nog ff ongezellig ik moet ff alles bij lezen ik heb het hele E10 gedoe gemist gisterquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:02 schreef Inodder het volgende:
volgens mij is ze dr ook meteen weer van tussen gegaan![]()
Ik vind dat PM kut, krijg het idee dat ik nog meer misquote:
We hebben hier vannacht al afscheid van hem genomen.quote:
Googlen - kan me zijn muziek niet voor de geest halen.quote:
t is ook kut t is ja gewoon e-mailquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat PM kut, krijg het idee dat ik nog meer mis
als je wat gevonden hebt laat t dan hier ook ff horenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Googlen - kan me zijn muziek niet voor de geest halen.
msn puntje ff dat het bier op isquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
t is ook kut t is ja gewoon e-mail
msn veel makkelijker
Daar heb ik anders ook geen goede ervaringen meequote:Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
t is ook kut t is ja gewoon e-mail
msn veel makkelijker
Hij zal nooit meer terugkomen voor de volgende traan valt...quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:12 schreef Day het volgende:
[..]
We hebben hier vannacht al afscheid van hem genomen.![]()
hier staan er genoeg dacht ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je wat gevonden hebt laat t dan hier ook ff horen![]()
ja en 7 uur studio sportquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:21 schreef PC eend het volgende:
Nou snap ik waarom het hier zo stil is, die mods blijven de sfeer hier maar verpesten
Oh, die is zo mooi!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer terugkomen voor de volgende traan valt...
Is dat een kloon van Saddamquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef chas het volgende:
[..]
[afbeelding]
R.I.P
Zijn muziek blijft bestaan!
alstuquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef Inodder het volgende:
volgens mij wordt t alleen gezellig met n hoop bier alcohol komop Puntje doe dr nog maar 1![]()
Misschien zegt dit liedje je iets? ;-)quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:24 schreef Inodder het volgende:
huh knockin on heavens door van hem! nooit van m gehoord verder
Was het niet echt danquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:30 schreef PC eend het volgende:
Luus heeft helemaal geen perm ban, heb ik een heel verhaal voor ban lul zitten schrijven
Ben bang dat het allemaal verspilde moeite is, die titels klinken allemaal alsof ze door iemand anders zijn gezongen ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:29 schreef chas het volgende:
[..]
Misschien zegt dit liedje je iets? ;-)
Wasted Days & Wasted Nights
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:36 schreef puntoortje het volgende:
BIER !!!!
Waar dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:30 schreef PC eend het volgende:
Luus heeft helemaal geen perm ban, heb ik een heel verhaal voor ban lul zitten schrijven
Uhuh....ik dacht het elders op het net ook al gelezen te hebben. ...nou ja vreemd....ik zal me wel vergist hebben dan.quote:
Niet gelezen?quote:
Nou dat Talpa op de loer ligt en de macht aan luus wil gaan overdragen, klonk vrij logisch allemaal, kan gebeuren dat mensen daar intrappen natuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh....ik dacht het elders op het net ook al gelezen te hebben. ...nou ja vreemd....ik zal me wel vergist hebben dan.
O ja, dat verhaal.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet gelezen?
Ik had hem behalve hier ook nog in FB gespammed, hoewel ik wist dat op een poging tot humor een ban staat![]()
van uitstel komt afstelquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:45 schreef chas het volgende:
[..]
Strakjes!
Eerst nog een paar bakken koffie!![]()
ik klik er als n bezetenne op maar k hoor nietsquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:29 schreef chas het volgende:
[..]
Misschien zegt dit liedje je iets? ;-)
Wasted Days & Wasted Nights
DAT IS LUCIANO! Was dus gewoon een kloon van Freddie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef chas het volgende:
[..]
[afbeelding]
R.I.P
Zijn muziek blijft bestaan!
Wasted days and wasted nightsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik klik er als n bezetenne op maar k hoor niets![]()
linkje?![]()
okee...over 2 uur @ my place!!!!quote:
he wat .... ik snap het niet ... duurt allemaal zolang dat ik de draad kwijt raak!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
Wat gaat de boel toch traag vandaag? Was even over, maar vandaag is het dubbel pret...
Op vanochtend het 1ste uurtje na is het idd al de hele dag drama.....gelukkig maar want we zaten vandaag een beetje in de lappenmand.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
Wat gaat de boel toch traag vandaag? Was even over, maar vandaag is het dubbel pret...
zuipschuit...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op vanochtend het 1ste uurtje na is het idd al de hele dag drama.....gelukkig maar want we zaten vandaag een beetje in de lappenmand.![]()
dan helpt het als ik weet waar jouw place isquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee...over 2 uur @ my place!!!!
cognac drinkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het maar waar...nope...er zit een beetje griep in het ventje.. [insert snottebel smiley]![]()
iemand iets te melden? Hier?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
Overigens doet FOK! het nu weer goed dus als iemand nog wat te melden heeft moet ie snel zijn
quote:
Geen idee.. ik verdun m'n cognac nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het ook weer? Cognac, beetje honing, warm water en verder?
je weet PM!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan helpt het als ik weet waar jouw place is
Armagnac heeft niet geholpen Japsquote:
Nope.......maar goed...maakt het wat uit ? ...het heeft er niet minder om gesmaakt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Armagnac heeft niet geholpen Japs![]()
Goeienavond trouwens![]()
ik F5 me een ongelukquote:
ik weet het schatquote:
Hier pik:quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Googlen - kan me zijn muziek niet voor de geest halen.
doe jij hier?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:50 schreef chas het volgende:
[..]
Hiero echt niet, hoor!
Pappen en (alles) nat houden!![]()
hallo...ik heb hier een open buffet klaar staan... ( schele )quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef Inodder het volgende:
heb voor de verandering fles Jagermeister dr bij gepakt oortjes schiet toch niet op met dat bier
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:10 schreef demins het volgende:
[..]
Wasted days and wasted nights
Pom pom pom Pom pom pom
![]()
Tactische manier om te zeggen dat je in je blote reet door het huis loopt!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hallo...ik heb hier een open buffet klaar staan... ( schele )
ik dacht dat jij dat niet zou door vertellen !!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tactische manier om te zeggen dat je in je blote reet door het huis loopt!![]()
doen die streams van je huis het onderhand al?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat niet zou door vertellen !!!!!!!!!!!!!!
dat doe jij net toch ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat niet zou door vertellen !!!!!!!!!!!!!!
ja ja dat zegt ze nu ph52 kon t ook nie vinden dus t zal wel niet geheel aan mij hebben gelegen maar goed ik ken mn plaatsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hallo...ik heb hier een open buffet klaar staan... ( schele )
jij begoooohoooon!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
gelukkig maar!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope.......maar goed...maakt het wat uit ? ...het heeft er niet minder om gesmaakt.![]()
![]()
dacht dat ik je net de link stuurde !!!!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
doen die streams van je huis het onderhand al?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dacht dat ik je net de link stuurde !!!!!!!!!
Ohw, daar gaat de rust!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Inodder het volgende:
bommie alert
ik ook niet zal ook wel van voor mn tijd zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gelukkig maar!![]()
Ik ben niet intellectueel genoeg om Freddy Fender te waarderen ben ik bang![]()
Hallo heks! mag ik je in het water gooien en verbranden ?quote:
Dat...of het spreekt juist in je voordeel omdat je simpelweg niet oud genoeg bent...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gelukkig maar!![]()
Ik ben niet intellectueel genoeg om Freddy Fender te waarderen ben ik bang![]()
joh je wil me vieze feeks!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:48 schreef chas het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen, stalkerT!![]()
Verstop je maar vlug hier onder mn bureauquote:
idd...het is deze generatie gewoon niet gegeven !quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat...of het spreekt juist in je voordeel omdat je simpelweg niet oud genoeg bent...![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja ja dat zegt ze nu ph52 kon t ook nie vinden dus t zal wel niet geheel aan mij hebben gelegen maar goed ik ken mn plaats
SORRY![]()
Je kunt het proberen, maar of dat jou helpt?¿ ;o)quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo heks! mag ik je in het water gooien en verbranden ?
wat heb ik nu aan n beetje ik heb n hele fles nodigquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]voor idereen een beettje !!!
dat zal vast ....en daar zit ik dan in me blote tieten !!!1quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]niet naar mij.... maar je hebt vast iemand heel blij gemaakt nu
LOLquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verstop je maar vlug hier onder mn bureau![]()
Whehehe.....flodder is going for gold.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verstop je maar vlug hier onder mn bureau![]()
Zullen we die nerd van een Jappie gaan jennen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:51 schreef chas het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, maar of dat jou helpt?¿ ;o)
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Naughty, naughty!
Ga jij daar eerst maar eens een stofzuiger onder doorhalen!
Maak me gekkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we die nerd van een Jappie gaan jennen?
Lijkt mij een goed plan.......wacht ff....ff me brilletje erbij zoeken voor het visueel effect.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we die nerd van een Jappie gaan jennen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat zal vast ....en daar zit ik dan in me blote tieten !!!1
Wat doe jij overdreven enthousiast.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:56 schreef chas het volgende:
[..]
Maak me gekkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!
WHOEHAHAHAAAAAAAA![]()
k heb net vanmorgen nog schoongemaaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Naughty, naughty!
Ga jij daar eerst maar eens een stofzuiger onder doorhalen!
Hehehehe.... hoezo?quote:
zeurkousquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat heb ik nu aan n beetje ik heb n hele fles nodig
goed die jagermeister heb ik zelf al doe maar alleen n glaasje![]()
jij bent haar eerste "bloed"zeg maar !quote:
je ziet het dus welquote:
quote:
Mag jij liegen?¿quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
k heb net vanmorgen nog schoongemaakt![]()
sorry hoor raak gewoon n beetje sexueel GEFRUSTREERD van jullie Teasersquote:
quote:
JA maar dat deed ik in dit geval nietquote:
Hoe lang is ze al zo?... of zit ze nog in het transformatieproces? ...dat de vellen van ontbinding er nog aan hangen zeg maar...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent haar eerste "bloed"zeg maar !
Het laatste, dus wees op je hoede!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe lang is ze al zo?... of zit ze nog in het transformatieproces? ...dat de vellen van ontbinding er nog aan hangen zeg maar...
Pfffffffff... dit geloof ik dus echt niet!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
JA maar dat deed ik in dit geval niet![]()
volgens mij scheel ik maar een jaartje met Bommie...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat...of het spreekt juist in je voordeel omdat je simpelweg niet oud genoeg bent...![]()
wat jij wil !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry hoor raak gewoon n beetje sexueel GEFRUSTREERD van jullie Teasers![]()
zeg nu niet dat ik ook moet PMen je heb me msn![]()
-edit- huh 2 keer...dat kan toch niet!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry hoor raak gewoon n beetje sexueel GEFRUSTREERD van jullie Teasers![]()
zeg nu niet dat ik ook moet PMen je heb me msn![]()
*bibber* *bibber*quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef chas het volgende:
[..]
Het laatste, dus wees op je hoede!!
*GRIJNS*
En toch is t zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef chas het volgende:
[..]
Pfffffffff... dit geloof ik dus echt niet!
Schoonmaken op de zondag! Ja daaggggg!![]()
Nee hoor.....je zit goed...bommels is gewoon een beetje vroegoud.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij scheel ik maar een jaartje met Bommie...![]()
Of ik interpreteer zijn email adres verkeerd![]()
welke smeerlap zit er dan naar me te kijken !!!!!!!!quote:
jij loopt te showen en als er dan iemand kijkt is tie n smeerlapquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
welke smeerlap zit er dan naar me te kijken !!!!!!!!
Yammie, ik ben gek op knoflook!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
*bibber* *bibber* [afbeelding]
Ff wat knoflook zoeken...momentje he...niet weglopen...
Zeg maar gewoon:quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor.....je zit goed...bommels is gewoon een beetje vroegoud.![]()
Gewoon een leuk paars lingeriesetje uit de nieuwe pabo....hoezoquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef chas het volgende:
[..]
Yammie, ik ben gek op knoflook!
Maar ehummmm... effe een vraagje onder ons:
Wat heb je aan eigenlijk?
aha, gevonden ....viespeuk !!!!... ik ga me cam meteen uitzetten !!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
jij loopt te showen en als er dan iemand kijkt is tie n smeerlap![]()
HEY DIEKSTRA! Dat is mijn openingszinquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef chas het volgende:
[..]
Yammie, ik ben gek op knoflook!
Maar ehummmm... effe een vraagje onder ons:
Wat heb je aan eigenlijk?
Ga je aan wurgsex bij jezelf doen???????quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:15 schreef Inodder het volgende:
ik ga mezelf maar helpen geen van jullie Teasers durft toch over de brug te komen![]()
Bek houden of ik kom zo je bezem breken en je pot met meuk ompleuren!quote:
Vraag het mij dan ook een keer.....ik zit hier gvd niet voor janlul in dat veel te krappe speelgoed...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY DIEKSTRA! Dat is mijn openingszin![]()
Zeg grootbek, mag ik dat als vrouw ook eens een keertje vragen, zeg!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY DIEKSTRA! Dat is mijn openingszin![]()
k ga m zn nek omdraaien en uitwringen dan weer wassen en terug op de haspelquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:17 schreef chas het volgende:
[..]
Ga je aan wurgsex bij jezelf doen???????
Je kunt met mijn bezem een draai om je oren krijgen, snotneus!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bek houden of ik kom zo je bezem breken en je pot met meuk ompleuren!![]()
Goedzo...bijt van je af "moppie" ...dat neerbuigende sexistische gelul hier ook altijd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:20 schreef chas het volgende:
[..]
Zeg grootbek, mag ik dat als vrouw ook eens een keertje vragen, zeg!!!!!!![]()
zal zo ff je auto om komen pleuren!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef chas het volgende:
[..]
Je kunt met mijn bezem een draai om je oren krijgen, snotneus!![]()
whahahaha da's idd nog de enige vrouw op het forum die niet jouw hoop de grond inboordequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
t wordt tijd dat muizemeis terugkomt
Die is zo vaak achter elkaar gekomen van al die aandacht dat het waarschijnlijk nog wel een maandje duurt voordat ze uit die coma ontwaakt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
Die wringer, dat doet ut um! Geloof me!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
k ga m zn nek omdraaien en uitwringen dan weer wassen en terug op de haspel
kop houwe en zuipequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
en waarschijnlijk alleen maar omdat ik er niet wasquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
whahahaha da's idd nog de enige vrouw op het forum die niet jouw hoop de grond inboorde![]()
die heb ik ook k heb wel de veren n stuk losser gezetquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:26 schreef chas het volgende:
[..]
Die wringer, dat doet ut um! Geloof me!
[afbeelding]
*IEKS*quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gewoon een leuk paars lingeriesetje uit de nieuwe pabo....hoezo![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
en waarschijnlijk alleen maar omdat ik er niet was
Offfff... iets minder op FOK gaan lurken en typen misschien?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
En toch is t zo![]()
Wanneer zou ik t anders moeten doen moet door de week gewoon werken dan heb ik savonds ook weinig puf om nog wat te doen
ik was wel door de week maar t schoonmaakwerk doe ik op zaterdag en zondag![]()
zaterdags ook nog boodschappen doen dus schoonmaakwerk t meeste op zondag
hahaha sinds Ice zo'n setje aanhad ben je er echt op afgeknapt he?quote:
lezen! ik zei dat ik savonds geen puff had om wat te doen niet dat ik geen tijd hadquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef chas het volgende:
[..]
Offfff... iets minder op FOK gaan lurken en typen misschien?
Dan hou je echt veel tijd over door de weeks!![]()
Dat had je nou net niet moeten doen!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
die heb ik ook k heb wel de veren n stuk losser gezet
Whahhaaaaaaaaaaaaa..quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha sinds Ice zo'n setje aanhad ben je er echt op afgeknapt he?![]()
anders kreeg ik hem er in t geheel niet tussenquote:
Oke luiwammes!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
lezen! ik zei dat ik savonds geen puff had om wat te doen niet dat ik geen tijd had![]()
Warm houden!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef flugeltje het volgende:
Iemand hier verstand van ogen?
Ik heb een gruwelijk auw oog en ik begin ook wazig te zien, heb geen zin om naar de dokter te gaan en wil weten of het vanzelf over gaat...
kon meneer flugel weer is niet mikkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een gruwelijk auw oog en ik begin ook wazig te zien, heb geen zin om naar de dokter te gaan en wil weten of het vanzelf over gaat...
dus als ik het zo begrijp hebben we vanavond van doen met een gehavende mod?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef flugeltje het volgende:
Ervaring? (ik heb eventueel wel een foto, is ook helemaal rood geworden en m'n man zei iew en liep weg, toen moest ik dus ff een foto maken om er zelf naar te kunnen kijkenquote:
I second that!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:37 schreef chas het volgende:
[..]
Whahhaaaaaaaaaaaaa..
Ice en zo'n setje aanhebben! hahhaaha
Ik zie het helemaal voor me! BAH![]()
maar dat doet er allemaal niets aan af dat t hier allemaal lekker schoon en hygieenisch is dussquote:
hoe rood? bloeddoorlopen? voelt het alsof er zand inzit? Draag je lenzen? ishet al lang? hoe is het begonnen?(ik bedoel, als je een vinger in je ook hebt gestoken dan snap ik het wel...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ervaring? (ik heb eventueel wel een foto, is ook helemaal rood geworden en m'n man zei iew en liep weg, toen moest ik dus ff een foto maken om er zelf naar te kunnen kijken)
OMFG!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ervaring? (ik heb eventueel wel een foto, is ook helemaal rood geworden en m'n man zei iew en liep weg, toen moest ik dus ff een foto maken om er zelf naar te kunnen kijken)
jaiksquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bummer....
Doet tijger het wel voor je ?
[afbeelding]
[serious mode] Ga geen risicos nemen met je ogen ga morgen vroeg gewoon WEL ff naar de huisarts t kan zoveel zijn dat kun je van n foto ook niet bepalen!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
kan iemand t licht aandoen, ik zie niks meer...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bummer....
[afbeelding]
ik heb altijd gewoon oogdruppels in huis gewoon bij de drogist vandaan!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe rood? bloeddoorlopen? voelt het alsof er zand inzit? Draag je lenzen? ishet al lang? hoe is het begonnen?(ik bedoel, als je een vinger in je ook hebt gestoken dan snap ik het wel...)
Als het om een ontsteking gaat, dan gaat de ontsteking sneller open wanneer je dat warm houdt..quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gesprongen adertje(s) idd.....ik zou niet weten wat je eraan kunt doen overigens...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo rood en bloeddoorlopen, voelt alsof er een hele zak zand inzit, geen lenzen, heb er last van sinds zaterdagochtend. Ik voelde het toen ik 's ochtends in m'n oog wreef... Volgens mij geen nagel ofzo erin gestoken.
iddquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoef je je gelijk ook minder schuldig te voelen over dat niet op komen dagen.![]()
oeh auw...vergeet die oogdruppels maar en ga alsjeblieft naar de huisarts!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo rood en bloeddoorlopen, voelt alsof er een hele zak zand inzit, geen lenzen, heb er last van sinds zaterdagochtend. Ik voelde het toen ik 's ochtends in m'n oog wreef... Volgens mij geen nagel ofzo erin gestoken.
nou ben ik geen arts, maar het lijkt op een gesprongen vaatje of een ontsteking..quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wil je dat ik zonder of met kunstgebit onder je bureau duik???quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar dat doet er allemaal niets aan af dat t hier allemaal lekker schoon en hygieenisch is duss
waar blijf je![]()
maar ik snap nu wel hoe jij aan een griepje komt...quote:
Wat maakt het uit als je mn voeten maar masseertquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:51 schreef chas het volgende:
[..]
Wil je dat ik zonder of met kunstgebit onder je bureau duik???
Hahahhaa
idd....meestal gaat dat vanzelf over maartoch...zou ff langs de dokter gaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gesprongen adertje(s) idd.....ik zou niet weten wat je eraan kunt doen overigens...![]()
Ik zit hier idd wel 24/7 voor mijn raam en met al dat in en uitgaande volk zou dat best wel eens de verklaring kunnen zijn ....good thinking buuv.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar ik snap nu wel hoe jij aan een griepje komt...![]()
LOLquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bummer....
[afbeelding]
beetje eerder gaan dat je zou willen...zoals al eerder gezegt door iemand anders je zicht is belangrijk !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Maandagochtend naar de dokter.
Mijn dokter zit in een buurt waar veel mensen wonen die zeg maar móeten gaan werken om geen uitkering te verliezen. Op maandag zit je dus minstens een uur in de wachtkamer...
ha ha haquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bummer....
[afbeelding]
Doe die oogkleppen dan ook eens af, zeg!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kan iemand t licht aandoen, ik zie niks meer...![]()
het ziet er niet uit hequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:57 schreef chas het volgende:
[..]
Doe die oogkleppen dan ook eens af, zeg!![]()
of voor dinsdag vroeg een afspraak maken... DAt je de eerste bent zeg maar. (hier gezellige dorpsdoktert. wel grote praktijk maar vaak nog wel plaats) Snap wel dat je er niet een uur wil zitten voor jan doedel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Maandagochtend naar de dokter.
Mijn dokter zit in een buurt waar veel mensen wonen die zeg maar móeten gaan werken om geen uitkering te verliezen. Op maandag zit je dus minstens een uur in de wachtkamer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |