wat zijn de voordelen van vista dan is er veel veranderd heb hier turion 64quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat nero probleempje had ik ook. Heb nu een ander programma gedownload. Werkt prima. Ik heb hem hier nu ook op een 64 bit PC draaien. Gaat perfect. Heb nog niet echt kinderziektes kunnen ontdekken. Vind het vooral erg mooi! Maar Vista kan nog niet omgaanmet dual processors? Of heb je écht twee processors.
ik zou als ik jou was nog niet overstappen, het is nog niet helemaal retard-proof!quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat zijn de voordelen van vista dan is er veel veranderd heb hier turion 64
ik sluit me hierbij aan, ik wilde m ff met rust laten maar dacht wel meteen iets soortgelijksquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zou als ik jou was nog niet overstappen, het is nog niet helemaal retard-proof!![]()
ah vandaar dat jij t r weer af hebt gekegeldquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zou als ik jou was nog niet overstappen, het is nog niet helemaal retard-proof!![]()
Komt calimero weer aanquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:23 schreef Jappie het volgende:
Whehehe ...47ste minuut en dan nog gered worden door een Ajacied ook.![]()
heeee noddie!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat zijn de voordelen van vista dan is er veel veranderd heb hier turion 64
Leer lezen knuppel! Als iets niet fatsoenlijk met mijn systeem om kan gaan dan is het exitquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
ah vandaar dat jij t r weer af hebt gekegeld![]()
Ze zijn het op jou aan het testen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
als retard kun je de boel natuurlijk niet fatsoenlijk op je systeem afstellen hequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leer lezen knuppel! Als iets niet fatsoenlijk met mijn systeem om kan gaan dan is het exit![]()
Tja sorry, ik heb nu eenmaal niet zoveel verstand van computers als you!quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
als retard kun je de boel natuurlijk niet fatsoenlijk op je systeem afstellen he
ja hoor hiero welquote:
das mooi om te horen hier ook alles prima heb helaas geen stuiterbalquote:
dat je t maar ff weetquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja sorry, ik heb nu eenmaal niet zoveel verstand van computers als you!![]()
...hahah ...bij mij alleen 2 kinderen en ik ! ! ...met die stuiterbal weten de katten niet hoe snel ze in weg moeten zijn ..hahahquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
das mooi om te horen hier ook alles prima heb helaas geen stuiterbal![]()
maa golfbal stuiterd ook lekker door de keuken.Die demente kat loopt er als n gek achteraan te rennen
![]()
dat had die kat hier n tijd geleden ook ik dacht dat ie t nie lang meer vol zou houden maar nu lijkt ie weer topfit maar wel dement volgens mij n kat van 20 of 21 jaar en dan door t huis vliegenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...hahah ...bij mij alleen 2 kinderen en ik ! ! ...met die stuiterbal weten de katten niet hoe snel ze in weg moeten zijn ..hahah
Waarom ben je tot die conclusie gekomen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:51 schreef Talitha het volgende:
Wat is die Etiënne toch een smerig mannetje.![]()
Wat dan, lekker mokkeltje?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:51 schreef Talitha het volgende:
Wat is die Etiënne toch een smerig mannetje.![]()
Omdat hij de betekenis van het woord 'Nee' niet kent. Omdat hij z'n poten niet kan afhouden van dronken meisjes. Omdat het een egoïstisch, oversext mannetje is, die enkel z'n MM achterna loopt. Daarom dus!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom ben je tot die conclusie gekomen?
Je hebt je door de streamverslagen van afgelopen nacht gewerkt ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat hij de betekenis van het woord 'Nee' niet kent. Omdat hij z'n poten niet kan afhouden van dronken meisjes. Omdat het een egoïstisch, oversext mannetje is, die enkel z'n MM achterna loopt. Daarom dus!!
Die conclusie had ik weken geleden al getrokken. Maar hij vindt het blijkbaar nodig om het nog eens te bevestigen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je hebt je door de streamverslagen van afgelopen nacht gewerkt ?
Kreeg niet de indruk dat Marcia het niet prettig vond ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die conclusie had ik weken geleden al getrokken. Maar hij vindt het blijkbaar nodig om het nog eens te bevestigen.
Misschien een rare vraag, maar is er geen Langs de Lijn topic ergens in sport ofsow ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:13 schreef Manu82 het volgende:
Aisatti erin
Weeknie, mag het hier over alles hebben behalve de streamsquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar is er geen Langs de Lijn topic ergens in sport ofsow ?
even... heel even had ik hoop...!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:04 schreef versabommie het volgende:
sorry mensen!![]()
IK GA DIT FORUM VERLATEN!!!!!!! :(
Ik kreeg niet de indruk dat er überhaupt veel gebeurd is. Gaat me meer om de manier waarop ie naar d'r aan het gluren was, klaar om haar elk moment te bespringen. Hij gaat voortdurend net even verder dan netjes is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kreeg niet de indruk dat Marcia het niet prettig vond ?
die kolerelijers breken niet maar blijven toch lekker zonder punten zittenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:09 schreef Manu82 het volgende:
Bommie, zijn die amateurs bij jou nog een beetje strijdbaar?
Is er geen leuk topic voor jou? iets van: Huiliën voor mongolen deel 3647859 ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar is er geen Langs de Lijn topic ergens in sport ofsow ?
Doe eens wat vriendelijker tegen PH.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is er geen leuk topic voor jou? iets van: Huiliën voor mongolen deel 3647859 ?
Doe jij eens lief tegen mij!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens wat vriendelijker tegen PH.![]()
misschien is bommie met het verkeerde been uit zijn bedje gestapt??quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens wat vriendelijker tegen PH.![]()
ik wil best lief tegen je doen hoor!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen mij!![]()
![]()
De hele dag doet er al niemand lief tegen mij!![]()
*lief doet en aai over bolletje geeft*quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen mij!![]()
![]()
De hele dag doet er al niemand lief tegen mij!![]()
en ik dan???quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
*lief doet en aai over bolletje geeft*
NEEN!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
misschien is bommie met het verkeerde been uit zijn bedje gestapt??
*jaloers meisje tevreden stelt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |