ja hequote:Op zondag 15 oktober 2006 16:39 schreef Mike1964 het volgende:
deez was eerder
dat zegt de titel ook stiekum... 48 uur / perm!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:40 schreef Mike1964 het volgende:
ik had alleen als titel iets van: "waar de FOK! crew zich laat inspireren tot "leuke" grapjes..." gedaan.
ehehquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:40 schreef versabommie het volgende:
Slotje!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:40 schreef versabommie het volgende:
Slotje!
Dus als anderen niet lief tegen je zijn, ga jij je afreageren op PHquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen mij!![]()
![]()
De hele dag doet er al niemand lief tegen mij!![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
eheh.... deze was eerder én dames gaan voor weet je nog?
ff inlikken bij de dames..![]()
helemaal mee eens!!!quote:
ikke wel hoor...jij ook ??/quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Zijn we er al uit?
Een of andere mod welquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Zijn we er al uit?
ja ik was gewoon eerder!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:55 schreef PH52 het volgende:
Hullie zijn afgesloten van gas, water en electrisch![]()
![]()
Goed gedaan oortje![]()
quote:
nou doe es lief zegquote:
Lijkt me sterkquote:
dan ken je mij nog niet zekerquote:
die ervoor moest eenquote:
luilithaquote:
dank je meisquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die ervoor moest eenzijn ...
kusje op je auw plekje !!!
erg hequote:
Zit al te handkarren sinds je het topic binnenkwamquote:
En nu durf je niet meer te reageren zeker!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus als anderen niet lief tegen je zijn, ga jij je afreageren op PH
En er hebben zich inmiddels al 2 mensen gemeld die lief voor je willen zijn, dus niet zo zeuren...
nouja, ik hou hier altijd rekening met de gevoelens van anderen maar er wor mij te snel voorbij gegaan aan het feit dat ook ik gevoelens heb!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En nu durf je niet meer te reageren zeker!![]()
niet daarvoor al ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit al te handkarren sinds je het topic binnenkwam
Zoals afgesproken, glashelderquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus als anderen niet lief tegen je zijn, ga jij je afreageren op PH Nikky
Kom op hé! Gladys heeft wat vriendschappelijke aandacht nodig en dan begin jij meteen over handkarren! Hééél gevoelig hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja, ik hou hier altijd rekening met de gevoelens van anderen maar er wor mij te snel voorbij gegaan aan het feit dat ook ik gevoelens heb!
Nee, het idee dat jij er ook bent maakt me al zo geil als boter! Dat weet je toch? Heb zin om je zo hard te nemen dat je er een week met o-benen van loopt!quote:
Oke gang bang dan maarquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op hé! Gladys heeft wat vriendschappelijke aandacht nodig en dan begin jij meteen over handkarren! Hééél gevoelig hoor.![]()
ja hallo....jij wel en ik niet ...quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, het idee dat jij er ook bent maakt me al zo geil als boter! Dat weet je toch? Heb zin om je zo hard te nemen dat je er een week met o-benen van loopt!
ik krijg al prive aandachtquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op hé! Gladys heeft wat vriendschappelijke aandacht nodig en dan begin jij meteen over handkarren! Hééél gevoelig hoor.![]()
ik krijg in principe al een stramme max van je ava en ik heb echt helemaal nix met kattenquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik krijg in principe al een stramme max van je ava en ik heb echt helemaal nix met katten
JALOERS????quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
ik ga wel weg hoorquote:
Nee natuurlijk niet, je aanwezigheid is all wat ik needquote:
Kom op hé! Je neemt niet eens de tijd om een fatsoenlijk antwoord te geven.quote:
oehhhhh... van wie???quote:
Waarop?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op hé! Je neemt niet eens de tijd om een fatsoenlijk antwoord te geven.![]()
Ben je gek! Jij verdient alle aandacht die je krijgt.quote:
zelfs? Wat is nou jouw beef als het om mij gaat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je gek! Jij verdient alle aandacht die je krijgt.Zelfs als dat van Bommie is.
![]()
das een weet voor mijquote:
okee...wat jij wiltquote:
doe nog eens stellen die vraagquote:
je issuesquote:
nuecken?quote:
Hij laat me die vraag gewoon 10 keer stellen, zodat iedereen me kan uitlachen.quote:
dat zou ik je toch nooit aandoen ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij laat me die vraag gewoon 10 keer stellen, zodat iedereen me kan uitlachen.![]()
doei meisquote:
ja maar niet hierquote:
Omdat je me gewoon niet serieus neemt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zou ik je toch nooit aandoen ?
serieus? gek woord!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat je me gewoon niet serieus neemt.![]()
Softie![]()
![]()
sgoed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |