Ja, gedeeltelijk van kant en zonder schouders, dus ze vond het lelijk om daar een huidkleurige bh onder te dragen, dus dan maar zonder, want er waren toch bloemetjes op de plekken waar haar tepels zaten.quote:
Die hebben gewoon gezegd: ah joh was niks van te zien. Misschien zelfs beloofd niets uit te zenden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:33 schreef ruby het volgende:
Marcia is volgens mij nu wel wat vrolijker na het gesprek in de DBK.
Dan maar hopen dat Floris geen streams kijkt en meelurkt op Fok (of andere BB fora).quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die hebben gewoon gezegd: ah joh was niks van te zien. Misschien zelfs beloofd niets uit te zenden.
Oe, zeiden ze dat!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef Marrije het volgende:
Jeroen: ze lag te huilen in bed
Etjen: was dat zo? niks van gemerkt
Jeroen: is er wat gebeurd?
Etjen: ja vannacht in bed, maar zij was degene die ermee begon
Jeroen: dit zag ik al aankomen
Marcia staat nu te douchen met de andere dames dus ik weet niet of ze daar nu zin in heeft. En bovendien is ze weer "vrolijk".quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:42 schreef Morwen het volgende:
Dat arrogante, zelfvoldane gezicht van E10Ipv dat ie nu even naar Marcia toeloopt, zit ie daar op te scheppen over zijn acties vanacht.
![]()
Tenzij Bridget morgen de stoute schoenen aantrekt, en het aan ze vraagt morgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:43 schreef Teksass het volgende:
Jammer dat marcia niet de moed heeft om E10 er op aan te spreken dat ze er wel van genoten heeft.
En dan liefst in bijzijn van de rest.
Want nu komt ie er weer mee weg de laffe hork.
Ik ben benieuwd wat er in de DBK kamer gezegd is, het is wel een hele omslag met een uur geleden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Marcia staat nu te douchen met de andere dames dus ik weet niet of ze daar nu zin in heeft. En bovendien is ze weer "vrolijk".
Misschien is dat een fetish van de cameraman.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:48 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft die regie tegenwoordig met die scherende mies.....nu alweer...
Welk figuur?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Kinga het volgende:
Raar figuur heeft die Marcia toch.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:56 schreef BorTheWolf het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)-2006_kitek.asf.html
41 min filmpje van E10 en Marcia. Voor duidelijk soppend geluid gaat u naar 30:45. Zet de koptelefoon op en luister naar sop geluiden.
lelijk figuurquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Kinga het volgende:
Raar figuur heeft die Marcia toch.
This file has been downloaded 277 times already.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:56 schreef BorTheWolf het volgende:
41 min filmpje van E10 en Marcia. Voor duidelijk soppend geluid gaat u naar 30:45. Zet de koptelefoon op en luister naar sop geluiden.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:00 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina : Etienne denkt echt dat hij bij me komt wonen.....
Dag mag ik toch niet hopen. Als je wil horen hoe je dochter gevingerd word ben je wat mij betreft écht een sick fuck.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:03 schreef Kinga het volgende:
Ik weet nog dat Egbert zei dat ik 24 uur per dag streams gaat kijken als ie uit huis is. Zou die het ook gevolgd hebben?
Dat zal echt niet de reden zijn voor hem om in te schakelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dag mag ik toch niet hopen. Als je wil horen hoe je dochter gevingerd word ben je wat mij betreft écht een sick fuck.
Yep, duidelijk gesop. Heeft Tjen zijn microfoon gewoon nog om ofzo onder die dekens, hoe kun je dat anders zo goed horen....quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:56 schreef BorTheWolf het volgende:
Ok !quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:03 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
![]()
"Hij kan beter echt bij mij komen wonen" n.a.vhet gesprek tussen tijn en sabrina over de aktie vanE10 en Rik.
volgens mij heeft hij zn mic niet meer om, maar bij mars hangt er wel 1.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Yep, duidelijk gesop. Heeft Tjen zijn microfoon gewoon nog om ofzo onder die dekens, hoe kun je dat anders zo goed horen....
En daarna gewoon omdraaien en gaan slapenquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Yep, duidelijk gesop. Heeft Tjen zijn microfoon gewoon nog om ofzo onder die dekens, hoe kun je dat anders zo goed horen....
Wil je stereo kijken?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:13 schreef Lady-night het volgende:
Is er nog een andere link van dat filmpje??
Waar? Ik zie ze niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:14 schreef Frank-NL het volgende:
Mooie FOK discussie nu tussen Tijn en Sab
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daarna gewoon omdraaien en gaan slapen![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:19 schreef schatje het volgende:
Etiënne over zijn Prada Sport shirtje die hij vast en zeker in Turkije heeft gekocht. Hij hoefde die niet af te plakken.
Dat Marcia moet blijven of Semih weg moet volgens die poll?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:30 schreef Teksass het volgende:
van de talpa site:
WAT VIND JIJ?
Wie mag maandag blijven?
Etiënne 30%
Marcia 53%
Semih 17%
19586 stemmen
Dit zou toch wel ''fokking'' jammer zijn.
Dus gaat Marcia eruitquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:30 schreef Teksass het volgende:
van de talpa site:
WAT VIND JIJ?
Wie mag maandag blijven?
Etiënne 30%
Marcia 53%
Semih 17%
19586 stemmen
Dit zou toch wel ''fokking'' jammer zijn.
Ik niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:38 schreef BorTheWolf het volgende:
Marcia is lekker afwezig, is haar zonde aan het overdenken. Heb wel met haar te doen eigenlijk.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:13 schreef Lady-night het volgende:
Is er nog een andere link van dat filmpje??
Same here.....quote:
Nee. Ik vind t net goed. Ze hangt daar maar het integere en eerlijke meisje uit terwijl ze in werkelijkheid niet te vertouwen is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:38 schreef BorTheWolf het volgende:
Marcia is lekker afwezig, is haar zonde aan het overdenken. Heb wel met haar te doen eigenlijk.
Nou, wat dan?quote:
Precies. Kijken of Marcia voor de makkelijke weg kiest en erin meegaat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:47 schreef Kinga het volgende:
Wat van HAAR afblijven? En andersom dan?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:47 schreef Kinga het volgende:
Wat een smoesjes..... SMOESJEEEEEEEEEES
NorthenStar ligt Kinga toe? Mag ik t zo begrijpen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:47 schreef NorthernStar het volgende:
Goed Etienne is een geil ventje zonder gene, zelfreflectie of schaamtegevoel, maar gaan we Marcia nou ontslaan van verantwoordelijkheid?
BB wel geloof ik.
Marcia geeft toe zelf ook fout te zitten, wel goed blijven luisteren met zijn allenquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef schizolientje het volgende:
Nu weet je ook dat BB Marcia als slachtoffer neer gaat zetten en w.s. wel zal blijven
Niet om het één of ander, maar ze weten allemaal vanaf dag 1 hoe Etjen is en als je jezelf dan zo lam zuipt dat je niet weet wat je doet moet je daarna niet gaan lopen jammeren. Er was ook een cap van een Marcia die niet half in slaap was, maar op een stoel zat, die de han van Etjen in haar kruis drukte. t Moet niet nog gekker worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:49 schreef golfer het volgende:
Marcia geeft wel toe dat ze zelf ook verantwoordelijk is voor wat re vanacht gebeurd is, ondanks haar dronkenschap.
Maar de dames zijn het er wel over eens dat Etienne niet bij een stomdronken vrouw in bed mag kruipen.
Doen ze dat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:50 schreef Marrije het volgende:
Belachelijk dat zij met zijn drieen nu naar Etjen moeten gaan met de opmerking: hoe denk jij met vrouwen om te gaan.
Het is als een grapje begonnen, E10 nam het serieus, ging liggen frunniken, Marcia zei geen Nee maar ook geen ja, zij was out en heeft een halfslachtige poging gedaan hem weg te duwen. Dat was het zo'n beetje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
Wat beweert Marcia? Ik kan de streams niet zien op dit moment.
We denken er blijkbaar hetzelfde over.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
NorthenStar ligt Kinga toe? Mag ik t zo begrijpen?
Ja en Tjen zegt dat ze hem afgetrokken heeft.... of we dat moeten geloven weet ik ook niet. Maar ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is als een grapje begonnen, E10 nam het serieus, ging liggen frunniken, Marcia zei geen Nee maar ook geen ja, zij was out en heeft een halfslachtige poging gedaan hem weg te duwen. Dat was het zo'n beetje.
Klopt. Ze hebben gewoon beide 'schuld'. Nu staat Etiënne reeds bekend als een notaire kruip-in-bed-bij-dronken-vrouwen-meneer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar ze weten allemaal vanaf dag 1 hoe Etjen is en als je jezelf dan zo lam zuipt dat je niet weet wat je doet moet je daarna niet gaan lopen jammeren. Er was ook een cap van een Marcia die niet half in slaap was, maar op een stoel zat, die de han van Etjen in haar kruis drukte. t Moet niet nog gekker worden.
Wat dat betreft sloeg Sab de spijker op zijn kop: als zij drank op heeft is het een totaal andere vrouw, daar schrok ik gewoon van.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
Marcia kan gewoon absoluut niet tegen drank.
Want het stond op t scherm?quote:
Ik geloof haar allang, E10 is gewoon een smerig mannetje die vrouwen dronken voert en daarna onder het mom van een geintje ze probeert te pakken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:48 schreef Morwen het volgende:
Ze heeft hem dus wel weggeduwd. Ik begin haar te geloven nu....
Op het filmpje van Bor zag je wel haar arm onder de dekens richting Etjen. . .quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en Tjen zegt dat ze hem afgetrokken heeft.... of we dat moeten geloven weet ik ook niet. Maar ja.
Nee, dat is niet waar, ik heb het filmpje gezien, na dat gefrut was het heel stil in dat bed. Eng griezelig mannetje is het.....Marcia zit ook fout, maar E10 is heel wat fouter vind ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en Tjen zegt dat ze hem afgetrokken heeft.... of we dat moeten geloven weet ik ook niet. Maar ja.
Wat doet ze dan?quote:
Nee, die is al op de hoogtequote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We denken er blijkbaar hetzelfde over.
Vind het prima dat ze Etienne alles in de schoenen schuiven () maar correct is het niet.
Heel erg vrouwen-solidariteit ineens, Sabrina even inlichten hoeft kennelijk niet.
BB moet het maar doen dan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Als ze E10 hiermee confronteren gaat ie echt flippen, uit zijn dak, ontkennend etc etc, ik hoop echt dat het exitdiner hiervoor gebruikt gaat worden door de dames of BB
Precies. Helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijke bash hoor.
Ze heeft toch zelf ook haar benen wijd gelegd
Etiënne is niet de meest handige met vrouwen, maar Marcia heeft hem wel de gelegenheid geboden...
Maar hoe kan Marcia dat nou zeggen terwijl ze zelf heeft meegedaan...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef Frank-NL het volgende:
"Het is gewoon een 20 jarig geil mannetje, dat is het gewoon."
Ik denk dat Sab dat wel doorheeft want ze sprak Etjen er wel op aan, of hij daarmee zichzelf moest bewijzen ofzo, waar ze aan toe voegde dat ze dat niet zei omdat ze jaloers was ofzo. Waarop Etjen zei wil je ook seks met mij dan heb ik de helft van de vrouwen in huis gehad.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niet dat ze hebben liggen vingeren en trekken.
De vrouw weer op haar "best"..... zzzzzucht.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:00 schreef NorthernStar het volgende:
BB heeft TWEE suggesties gegeven muts!
- Etienne confronteren
- Sabrina inlichten
De eerst wordt weggerationaliseerd en de tweede "vergeten"
Is waar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijke bash hoor.
Ze heeft toch zelf ook haar benen wijd gelegd
Etiënne is niet de meest handige met vrouwen, maar Marcia heeft hem wel de gelegenheid geboden...
Neen. Ze heeft niks gezegd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:03 schreef arneaux het volgende:
Okay. Resumerend.
Etiënne is bij een dronken Marcia in bed gekropen en heeft haar daarna betast. Gezien t feit dat het zojuist te downloaden filmpje rond de 45 minuten duurde betekend het dus dat Etiënne gedurende die periode bij haar in bed heeft gelegen. Het lijkt me vreemd dat je iemand in bijna een uur je bed niet krijgt uitgewerkt, maar dat terzijde. Marcia heeft volgens eigen zeggen duidelijk aangegeven het niet te willen maar Etiënne is alsnog doorgegaan. Hummie heeft Marcia aangeraden het met Etiënne uit te spreken.
Het is natuurlijk bekend dat Marcia als ze drank opheeft geil als boter word en constant loopt te zeiken dat ze piemels wil zien/voelen.
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt.
Mijn idee. Ze is gewoon bang voor de reactie van Floris.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:04 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar hoe kan Marcia dat nou zeggen terwijl ze zelf heeft meegedaan...
als ze niet had gewild had ze zo iemand kunnen roepen... ze heeft gewoon spijt en gaat daarom slachtoffertje spelen...
Whehehe. Ik ook. Ook al omdat ik benieuwd ben hoe Mich dan wordt... Lijkt me lachen als zij ook es close wordt met een jongen, en hoe Sem dan helemaak gek wordt achter de streams...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:04 schreef bloodymary het volgende:
Gezien al deze ontwikkelingen hoop ik toch echt dat Semih er morgen uit moet!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn idee. Ze is gewoon bang voor de reactie van Floris.
Dat lijkt me fantastisch!! Vooral als hij dan wat drank op heeft, dan reageert hij zo leuk....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Als ze E10 hiermee confronteren gaat ie echt flippen, uit zijn dak, ontkennend etc etc, ik hoop echt dat het exitdiner hiervoor gebruikt gaat worden door de dames of BB
Oh nee he, die kan achter aansluiten in de rij voor de poort. . .Rob voorop, dan Barry, dan Floris en dan is Semih aan de beurtquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef VincentAdam het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ook. Ook al omdat ik benieuwd ben hoe Mich dan wordt... Lijkt me lachen als zij ook es close wordt met een jongen, en hoe Sem dan helemaak gek wordt achter de streams...
En iedereen is hier perfectquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
Marcia loopt scheef. Sterker nog, haar hele lijf staat scheef!
Dat is het "schuldgevoel" wat aan haar hangt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
Dat is dus het foute stuk van Marcia, zij was zo geil als boter en liep E10 op te naaien. Het foute stuk van E10 is dat ie aan een dronken vrouw die out is gaat liggen frutten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar.
Maar dit is wel de 2e keer voor E10.
Wat ik niet begrijp is dat BB niet vannacht al ingegrepen heeft. Hebben ze bij Eggie toch ook gedaan?
Kun je nagaan hoe blauw ze was, dan blijf je als vent van haar af (hooguit toedekken)quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia zei ook nog dat ze regelmatig thuiskomt helemaal onder de blauwe plekken, omdat ze meerdere keren gevallen is na een avondje stappen..... Tjonge jonge, ze weet echt geen maat te houden, hoor....
Nee, bedoel er niks mee.quote:
Dat heeft hij zijn slachtoffer nota bene óók verteldquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef Lady-night het volgende:
Zijn jullie de opmerkingen van E10 vergeten, dat het hem alleen gaat om het scoren, zoekt zwakke meiden uit en vandaag maakt hij dan al weer lullige opmerkingen over wat er gebeurd is en hoe stoer hij is. Om te kotsen
De Egbert-methode, zeg maar....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe blauw ze was, dan blijf je als vent van haar af (hooguit toedekken)![]()
Maar die houdt het bij mannenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef bloodymary het volgende:
Iedereen heeft het over E10, maar Rikkepik is eigenlijk ook maar een sletje!
Als ik de gebreken van de bewoners moest posten is mijn toetsenbord versleten (zet wel een foto van mezelf neer ter vergelijkingquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, bedoel er niks mee.
Zag het gewoon nu pas.![]()
Nu we de dochter wat beter kennen was het misschien toch wel goed van BB om zo resoluut in te grijpen toenquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is het "schuldgevoel" wat aan haar hangt.
Ik hoop dat ze eruit ligt en dat Floor er niet isquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Kinga het volgende:
Marciaachterbakse trut. Dat gelul nu over "Floor", ben je er zo zeker van dat ie er maandag is dan? Heb hem 8 weken niet gezien....
Doe normaalquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
"Als een vrouw NEE zegt dan bedoelt ze ook NEE.
Kan wel wezen, maar als een man JA zegt dan bedoelt hij ook JA." - TM
Ze zei dat ze hoopt dat ze nog een vriendje heeft als ze er uit komtquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Kinga het volgende:
Marciaachterbakse trut. Dat gelul nu over "Floor", ben je er zo zeker van dat ie er maandag is dan? Heb hem 8 weken niet gezien....
Ik hoop wel dat je dit zegt om dit verder vreselijk saaie topic iets op te leukenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
"Als een vrouw NEE zegt dan bedoelt ze ook NEE.
Kan wel wezen, maar als een man JA zegt dan bedoelt hij ook JA." - TM
Allemaal de schuld van Etienne!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
Mooi, daar kan ik mooi m'n telefoon op werk voor gebruiken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:13 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat Semih er morgen uit gaat nu. Er ontstaan in Nederland nu 2 kampen Marciakamp en E10kamp. Dat wordt dus bellen en sms'en als een gek morgen![]()
Hoezo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
Zo, Monique is buiten spel gezet door Semih....
Ze hadden een lang gesprek, maar Semih vond Micheline interessanter, dus werd Moniqie doodgezwegen...quote:
Theo Maassenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:26 schreef bloodymary het volgende:
Oh jongens, wordt humor dan tegenwoordig echt niet meer herkend? Hij heeft er nota bene nog achter gezet TM (Theo Maassen).
Laten we er lekker serieus en geschokt op in gaan...........![]()
Ik heb niet echt de logica gezien van TM is Theo Maassen, vandaar ook mijn vraag of het iets was om dit topic op te leukenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:26 schreef bloodymary het volgende:
Oh jongens, wordt humor dan tegenwoordig echt niet meer herkend? Hij heeft er nota bene nog achter gezet TM (Theo Maassen).
Laten we er lekker serieus en geschokt op in gaan...........![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:28 schreef Kinga het volgende:
Nu maken er al van dat Marcia knock out lag...
Over twee uur is ze waarschijnlijk dood geweest toen ze met E10 lag te flikflooienquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:28 schreef Kinga het volgende:
Nu maken er al van dat Marcia knock out lag...
Hij heeft ons helemaal niet nodig om voor lul te staanquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:31 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Over twee uur is ze waarschijnlijk dood geweest toen ze met E10 lag te flikflooien![]()
Ach, doe de rest er ook maar bij. Wel zo gezellig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:31 schreef Kinga het volgende:
exit diner: semih, mich, etienne, sabrina, jeroen en marcia zou leuk zijn
Daar heeft ie helemaal niets voor nodig....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij heeft ons helemaal niet nodig om voor lul te staan![]()
Neeeeeeeeeee, niet de zalvende Marlies aub. Daar heb ik echt de kracht niet voorquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, doe de rest er ook maar bij. Wel zo gezellig.
Als ze maar gaan relluh, weet juh wel.?
Iedereen behalve Marlies dan...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, niet de zalvende Marlies aub. Daar heb ik echt de kracht niet voor![]()
En eigenlijk wil die Semih nu op z'n bek slaan. (gaat ie zo ook tegen Jeroen vertellen).quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:42 schreef Suikeroom het volgende:
Semih tegen E-10: Ik hoop dat je eruit gaat morgen, ga terug naar je eigen stad!![]()
een confrontatie met marcia en wat gisteren speelde. Hoeft Marcia die stap zelf niet te zettenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:40 schreef Kinga het volgende:
Etienne heeft geen idee wat hem te wachten staat. Muhaha.
yeahhh en dan ook nog ff de beelden van e10 die een dronken sabje lag te betasten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een confrontatie met marcia en wat gisteren speelde. Hoeft Marcia die stap zelf niet te zetten
Ja dat snap ik dus werkelijk ook nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar.
Maar dit is wel de 2e keer voor E10.
Wat ik niet begrijp is dat BB niet vannacht al ingegrepen heeft. Hebben ze bij Eggie toch ook gedaan?
Is schattigquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:55 schreef Day het volgende:
Waarom zegt Marcia altijd 'papa'? Ze is toch geen 9?
Dat heeft ze niet van een vreemde dan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
Marcia kan gewoon absoluut niet tegen drank.
Ze zal vannacht ook wel aan hem gedacht hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:00 schreef Day het volgende:
Die dames zijn wel grappig, hoor.
De ene dag liggen ze te flikfooien met 1 van de mannen in dat huis. En de andere dag hebben ze het alleen maar over hun mannen.
Volgens mij heeft Marcia de naam Floor al een keer of 100 genoemd vandaag.
Het onderbewuste gaat het overnemen..... Zo ook in de dromen. Sabrina vertelde al dat ze gedroomd had, dat Barry en Jenna niets meer wilden hebben van haar..quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:00 schreef Day het volgende:
Die dames zijn wel grappig, hoor.
De ene dag liggen ze te flikfooien met 1 van de mannen in dat huis. En de andere dag hebben ze het alleen maar over hun mannen.
Volgens mij heeft Marcia de naam Floor al een keer of 100 genoemd vandaag.
Waarom zou ze dat niet doen, het is toch haar papaquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:55 schreef Day het volgende:
Waarom zegt Marcia altijd 'papa'? Ze is toch geen 9?
als ze uberhaupt nog kon denkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zal vannacht ook wel aan hem gedacht hebben![]()
Tuurlijk, elkaar bevoelen hoeft niets voor te stellenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het onderbewuste gaat het overnemen..... Zo ook in de dromen. Sabrina vertelde al dat ze gedroomd had, dat Barry en Jenna niets meer wilden hebben van haar..
Schuldgevoel.... Zo jammer. Wees gewoon jezelf, en weet dat je partner dat aanvaardt.
Dus je zegt nu dat hun partners dat geflikflooi moeten/zullen aanvaarden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het onderbewuste gaat het overnemen..... Zo ook in de dromen. Sabrina vertelde al dat ze gedroomd had, dat Barry en Jenna niets meer wilden hebben van haar..
Schuldgevoel.... Zo jammer. Wees gewoon jezelf, en weet dat je partner dat aanvaardt.
Wat er al eerder geschreven werd, BB had een bericht op het scherm moeten zettenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk, elkaar bevoelen hoeft niets voor te stellen![]()
Zo'n kleinigheidje hoeft toch geen breuk te veroorzaken?![]()
Waar is E10, waar is E10 , die stopt hem in zijn neusgat tuurlijkquote:
In een discotheek in mijn woonplaatsjequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn is portier.....
In dit geval worden sommige bewoners inderdaad té los.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:05 schreef Day het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat hun partners dat geflikflooi moeten/zullen aanvaarden?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
In een discotheek in mijn woonplaatsje![]()
Die zit op de rand van de foto te kijken of hij pastquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar is E10, waar is E10 , die stopt hem in zijn neusgat tuurlijk![]()
Serieus ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Micheline vindt pijpen toch ook geen sex
Ah, Dank je !quote:
Volgens mij is dat nog niet afgelopen.quote:
Tuurlijk zijn oma zou zeggen "het is toch zo een lieve jongen"quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:20 schreef Day het volgende:
Oh en E10 vindt het weer nodig om het allemaal te bespotten.
Maar hij is echt veranderd hoor, mensen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:20 schreef Day het volgende:
Oh en E10 vindt het weer nodig om het allemaal te bespotten.
Maar hij is echt veranderd hoor, mensen.
Oh iets in de trend van: ik vreet geen dadels. Het was niet eens zo zeer wat hij zei, maar meer zijn lichaamstaal.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dan, wat zei hij ?
Ja, idd. dit ziet eruit als een afscheids diner voor Semih.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef Kinga het volgende:
Nu is het toch wel duidelijk wie er morgen gaat vertrekken....
Wellicht is het compensatie naar de "Fuck you" opmerking naar de boys in Zwolle....quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:26 schreef Day het volgende:
[..]
Oh iets in de trend van: ik vreet geen dadels. Het was niet eens zo zeer wat hij zijn, maar meer zijn lichaamstaal.
Hij zit nu overigens te vertellen dat hij het zelf een keer geprobeerd heeft.
Echt ik ben zo verbaasd dat ze allemaal in de praatjes van dat eikeltje trappen!
quote:De ramadan is een periode van vasten en bezinning binnen de Islam.
Het vasten duurt van zonsopgang tot zonsondergang en wordt hierna gebroken met, een speciale maaltijd, de IFTAR. Dit heeft iets feestelijks
quote:Voor de dageraad gebruiken ze een maaltijd die ‘Sahoor’ wordt genoemd en na zonsondergang een maaltijd die ‘Iftar’ wordt genoemd. Voor Sahoor worden speciale, zeer gezonde maaltijden bereid. Voor Iftar eten de mensen in Noord-Afrika een dikke soep die ‘harira’ wordt genoemd.
Ja dat zag ik ook. Wassen tot zijn ellebogen, daarna zijn haar, daarna weer zijn handen op een bepaalde manier.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef tonja het volgende:
Stond Semih zich nou 'ritueel' te wassen?
Das ook voor het eerst dan, dat hij iets islam-achtigs doet.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook. Wassen tot zijn ellebogen, daarna zijn haar, daarna weer zijn handen op een bepaalde manier.
Zal wel bij het ritueel horen, denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Das ook voor het eerst dan, dat hij iets islam-achtigs doet.....
Graag jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:32 schreef Lady-night het volgende:
Kunnen ze die lolly's niet uit het huis verwijderen
Ik denk dat dit gewoon hun bijdrage is aan de "kom je bij ons eten"-campagne.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:33 schreef Morwen het volgende:
Semih doet niet aan de Ramadan mee, vreemde actie van BB eigenlijk![]()
ja want hij zei net dat hij nooit aan ramadan meedoet...quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Das ook voor het eerst dan, dat hij iets islam-achtigs doet.....
Nee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Is Semih wel moslim eigenlijk?
Omdat ie dus geen moslim isquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef Myriam1978 het volgende:
ja want hij zei net dat hij nooit aan ramadan meedoet...
Op de Hoogstraat bij het Oostplein bij Mario's krijg je ook een soep als je eten komt halenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:18 schreef Day het volgende:
[..]
Edit: dan krijg je in ieder geval een speciale soep.
Ja dat denk ik ook. Er zal heus wel iets los komen vanavond. BB zegt zoiets niet voor niets toch. Maar omdat het in het turks is geschreven denk ik ook wel dat Semih er ook niet zo maar onderuit komt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Marcia met de speld bedoeld zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |