Nee, die is al op de hoogtequote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We denken er blijkbaar hetzelfde over.
Vind het prima dat ze Etienne alles in de schoenen schuiven () maar correct is het niet.
Heel erg vrouwen-solidariteit ineens, Sabrina even inlichten hoeft kennelijk niet.
BB moet het maar doen dan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Als ze E10 hiermee confronteren gaat ie echt flippen, uit zijn dak, ontkennend etc etc, ik hoop echt dat het exitdiner hiervoor gebruikt gaat worden door de dames of BB
Precies. Helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijke bash hoor.
Ze heeft toch zelf ook haar benen wijd gelegd
Etiënne is niet de meest handige met vrouwen, maar Marcia heeft hem wel de gelegenheid geboden...
Maar hoe kan Marcia dat nou zeggen terwijl ze zelf heeft meegedaan...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef Frank-NL het volgende:
"Het is gewoon een 20 jarig geil mannetje, dat is het gewoon."
Ik denk dat Sab dat wel doorheeft want ze sprak Etjen er wel op aan, of hij daarmee zichzelf moest bewijzen ofzo, waar ze aan toe voegde dat ze dat niet zei omdat ze jaloers was ofzo. Waarop Etjen zei wil je ook seks met mij dan heb ik de helft van de vrouwen in huis gehad.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niet dat ze hebben liggen vingeren en trekken.
De vrouw weer op haar "best"..... zzzzzucht.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:00 schreef NorthernStar het volgende:
BB heeft TWEE suggesties gegeven muts!
- Etienne confronteren
- Sabrina inlichten
De eerst wordt weggerationaliseerd en de tweede "vergeten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |