Doen ze dat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:50 schreef Marrije het volgende:
Belachelijk dat zij met zijn drieen nu naar Etjen moeten gaan met de opmerking: hoe denk jij met vrouwen om te gaan.
Het is als een grapje begonnen, E10 nam het serieus, ging liggen frunniken, Marcia zei geen Nee maar ook geen ja, zij was out en heeft een halfslachtige poging gedaan hem weg te duwen. Dat was het zo'n beetje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
Wat beweert Marcia? Ik kan de streams niet zien op dit moment.
We denken er blijkbaar hetzelfde over.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
NorthenStar ligt Kinga toe? Mag ik t zo begrijpen?
Ja en Tjen zegt dat ze hem afgetrokken heeft.... of we dat moeten geloven weet ik ook niet. Maar ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is als een grapje begonnen, E10 nam het serieus, ging liggen frunniken, Marcia zei geen Nee maar ook geen ja, zij was out en heeft een halfslachtige poging gedaan hem weg te duwen. Dat was het zo'n beetje.
Klopt. Ze hebben gewoon beide 'schuld'. Nu staat Etiënne reeds bekend als een notaire kruip-in-bed-bij-dronken-vrouwen-meneer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar ze weten allemaal vanaf dag 1 hoe Etjen is en als je jezelf dan zo lam zuipt dat je niet weet wat je doet moet je daarna niet gaan lopen jammeren. Er was ook een cap van een Marcia die niet half in slaap was, maar op een stoel zat, die de han van Etjen in haar kruis drukte. t Moet niet nog gekker worden.
Wat dat betreft sloeg Sab de spijker op zijn kop: als zij drank op heeft is het een totaal andere vrouw, daar schrok ik gewoon van.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
Marcia kan gewoon absoluut niet tegen drank.
Want het stond op t scherm?quote:
Ik geloof haar allang, E10 is gewoon een smerig mannetje die vrouwen dronken voert en daarna onder het mom van een geintje ze probeert te pakken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:48 schreef Morwen het volgende:
Ze heeft hem dus wel weggeduwd. Ik begin haar te geloven nu....
Op het filmpje van Bor zag je wel haar arm onder de dekens richting Etjen. . .quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en Tjen zegt dat ze hem afgetrokken heeft.... of we dat moeten geloven weet ik ook niet. Maar ja.
Nee, dat is niet waar, ik heb het filmpje gezien, na dat gefrut was het heel stil in dat bed. Eng griezelig mannetje is het.....Marcia zit ook fout, maar E10 is heel wat fouter vind ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en Tjen zegt dat ze hem afgetrokken heeft.... of we dat moeten geloven weet ik ook niet. Maar ja.
Wat doet ze dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |