De Egbert-methode, zeg maar....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe blauw ze was, dan blijf je als vent van haar af (hooguit toedekken)![]()
Maar die houdt het bij mannenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef bloodymary het volgende:
Iedereen heeft het over E10, maar Rikkepik is eigenlijk ook maar een sletje!
Als ik de gebreken van de bewoners moest posten is mijn toetsenbord versleten (zet wel een foto van mezelf neer ter vergelijkingquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, bedoel er niks mee.
Zag het gewoon nu pas.![]()
Nu we de dochter wat beter kennen was het misschien toch wel goed van BB om zo resoluut in te grijpen toenquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is het "schuldgevoel" wat aan haar hangt.
Ik hoop dat ze eruit ligt en dat Floor er niet isquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Kinga het volgende:
Marciaachterbakse trut. Dat gelul nu over "Floor", ben je er zo zeker van dat ie er maandag is dan? Heb hem 8 weken niet gezien....
Doe normaalquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
"Als een vrouw NEE zegt dan bedoelt ze ook NEE.
Kan wel wezen, maar als een man JA zegt dan bedoelt hij ook JA." - TM
Ze zei dat ze hoopt dat ze nog een vriendje heeft als ze er uit komtquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Kinga het volgende:
Marciaachterbakse trut. Dat gelul nu over "Floor", ben je er zo zeker van dat ie er maandag is dan? Heb hem 8 weken niet gezien....
Ik hoop wel dat je dit zegt om dit verder vreselijk saaie topic iets op te leukenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
"Als een vrouw NEE zegt dan bedoelt ze ook NEE.
Kan wel wezen, maar als een man JA zegt dan bedoelt hij ook JA." - TM
Allemaal de schuld van Etienne!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
Marcia loopt scheef. Sterker nog, haar hele lijf staat scheef!
Mooi, daar kan ik mooi m'n telefoon op werk voor gebruiken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:13 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat Semih er morgen uit gaat nu. Er ontstaan in Nederland nu 2 kampen Marciakamp en E10kamp. Dat wordt dus bellen en sms'en als een gek morgen![]()
Hoezo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
Zo, Monique is buiten spel gezet door Semih....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |