Is waar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijke bash hoor.
Ze heeft toch zelf ook haar benen wijd gelegd
Etiënne is niet de meest handige met vrouwen, maar Marcia heeft hem wel de gelegenheid geboden...
Neen. Ze heeft niks gezegd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:03 schreef arneaux het volgende:
Okay. Resumerend.
Etiënne is bij een dronken Marcia in bed gekropen en heeft haar daarna betast. Gezien t feit dat het zojuist te downloaden filmpje rond de 45 minuten duurde betekend het dus dat Etiënne gedurende die periode bij haar in bed heeft gelegen. Het lijkt me vreemd dat je iemand in bijna een uur je bed niet krijgt uitgewerkt, maar dat terzijde. Marcia heeft volgens eigen zeggen duidelijk aangegeven het niet te willen maar Etiënne is alsnog doorgegaan. Hummie heeft Marcia aangeraden het met Etiënne uit te spreken.
Het is natuurlijk bekend dat Marcia als ze drank opheeft geil als boter word en constant loopt te zeiken dat ze piemels wil zien/voelen.
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt.
Mijn idee. Ze is gewoon bang voor de reactie van Floris.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:04 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar hoe kan Marcia dat nou zeggen terwijl ze zelf heeft meegedaan...
als ze niet had gewild had ze zo iemand kunnen roepen... ze heeft gewoon spijt en gaat daarom slachtoffertje spelen...
Whehehe. Ik ook. Ook al omdat ik benieuwd ben hoe Mich dan wordt... Lijkt me lachen als zij ook es close wordt met een jongen, en hoe Sem dan helemaak gek wordt achter de streams...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:04 schreef bloodymary het volgende:
Gezien al deze ontwikkelingen hoop ik toch echt dat Semih er morgen uit moet!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn idee. Ze is gewoon bang voor de reactie van Floris.
Dat lijkt me fantastisch!! Vooral als hij dan wat drank op heeft, dan reageert hij zo leuk....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Als ze E10 hiermee confronteren gaat ie echt flippen, uit zijn dak, ontkennend etc etc, ik hoop echt dat het exitdiner hiervoor gebruikt gaat worden door de dames of BB
Oh nee he, die kan achter aansluiten in de rij voor de poort. . .Rob voorop, dan Barry, dan Floris en dan is Semih aan de beurtquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef VincentAdam het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ook. Ook al omdat ik benieuwd ben hoe Mich dan wordt... Lijkt me lachen als zij ook es close wordt met een jongen, en hoe Sem dan helemaak gek wordt achter de streams...
En iedereen is hier perfectquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
Marcia loopt scheef. Sterker nog, haar hele lijf staat scheef!
Dat is het "schuldgevoel" wat aan haar hangt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
Marcia loopt scheef. Sterker nog, haar hele lijf staat scheef!
Dat is dus het foute stuk van Marcia, zij was zo geil als boter en liep E10 op te naaien. Het foute stuk van E10 is dat ie aan een dronken vrouw die out is gaat liggen frutten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar.
Maar dit is wel de 2e keer voor E10.
Wat ik niet begrijp is dat BB niet vannacht al ingegrepen heeft. Hebben ze bij Eggie toch ook gedaan?
Kun je nagaan hoe blauw ze was, dan blijf je als vent van haar af (hooguit toedekken)quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia zei ook nog dat ze regelmatig thuiskomt helemaal onder de blauwe plekken, omdat ze meerdere keren gevallen is na een avondje stappen..... Tjonge jonge, ze weet echt geen maat te houden, hoor....
Nee, bedoel er niks mee.quote:
Dat heeft hij zijn slachtoffer nota bene óók verteldquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef Lady-night het volgende:
Zijn jullie de opmerkingen van E10 vergeten, dat het hem alleen gaat om het scoren, zoekt zwakke meiden uit en vandaag maakt hij dan al weer lullige opmerkingen over wat er gebeurd is en hoe stoer hij is. Om te kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |