Heerlijke erger tvquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:04 schreef Morwen het volgende:
E10 zou beter nu met Marcia kunnen kleffen, maar nee mijnheertje "ik ben zo vreselijk populair" ligt Sab maar weer eens af te lebberen *blergh
nou volgens mij zit er echt door heenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Aaargh, dat meen je niet.
Niet van die Hilde praktijken aub.
En niet haperen zou ook wel fijn zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:05 schreef Kinga het volgende:
ok, kunnen de streams nu ergens anders op aub?
dat word er 1 die ik mijn zoon van 10 niet graag laat zien denk ikquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:06 schreef Capaja het volgende:
heb gister nieuwe pc binnen gekregen *yeah*
maar heb dus even iets gemist ondertussen ........
hoe is marcia erachter gekomen ? heeft iemand het haar weer haarfijn moeten vertellen of wat ?
en weet sa wat e10 heeft uitgespookt bij dr ?
Ik zit hier echt te soppen, vooral met een trage Fok erbijquote:
Ja dat weet Sa, dat heeft ze net nog met hem besproken, waarom ie dat deed, en dat ze niet jaloers was maar dat ze dacht dat hij dat deed om zichzelf te bewijzen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:06 schreef Capaja het volgende:
heb gister nieuwe pc binnen gekregen *yeah*
maar heb dus even iets gemist ondertussen ........
hoe is marcia erachter gekomen ? heeft iemand het haar weer haarfijn moeten vertellen of wat ?
en weet sa wat e10 heeft uitgespookt bij dr ?
moet ze niet doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:09 schreef Darklight het volgende:
huh gaar ze baar de dbk, vrijwillige exit
Iets mis met je toetsenbord, maar dat laatste hoop ik ook, eruit met die trien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:09 schreef Darklight het volgende:
huh gaar ze baar de dbk, vrijwillige exit
Als dat maar niet betekent dat de bewoners geen alcohol krijgen bij het exitdiner.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef Kinga het volgende:
Hummie moet er natuurlijk weer het fijne van weten
Ja, hij is bang dat ie met z'n naalden achter E10 komt aanrennen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:17 schreef Kinga het volgende:
Maakt Etienne zich nou zorgen om de vriend van marcia mocht hij eruit moeten?
Volgens mij stinkt ie nog uit z'n bek ook. Hij praat alleen maar poep.quote:
Aan d'r toekomst met Barryquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:24 schreef Frank-NL het volgende:
Wat kijkt Sabrina bezorgd... Waar zou ze echt aan denken nu?
Over een truitje ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:24 schreef Frank-NL het volgende:
Wat kijkt Sabrina bezorgd... Waar zou ze echt aan denken nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |