Ja, gedeeltelijk van kant en zonder schouders, dus ze vond het lelijk om daar een huidkleurige bh onder te dragen, dus dan maar zonder, want er waren toch bloemetjes op de plekken waar haar tepels zaten.quote:
Die hebben gewoon gezegd: ah joh was niks van te zien. Misschien zelfs beloofd niets uit te zenden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:33 schreef ruby het volgende:
Marcia is volgens mij nu wel wat vrolijker na het gesprek in de DBK.
Dan maar hopen dat Floris geen streams kijkt en meelurkt op Fok (of andere BB fora).quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die hebben gewoon gezegd: ah joh was niks van te zien. Misschien zelfs beloofd niets uit te zenden.
Oe, zeiden ze dat!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef Marrije het volgende:
Jeroen: ze lag te huilen in bed
Etjen: was dat zo? niks van gemerkt
Jeroen: is er wat gebeurd?
Etjen: ja vannacht in bed, maar zij was degene die ermee begon
Jeroen: dit zag ik al aankomen
Marcia staat nu te douchen met de andere dames dus ik weet niet of ze daar nu zin in heeft. En bovendien is ze weer "vrolijk".quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:42 schreef Morwen het volgende:
Dat arrogante, zelfvoldane gezicht van E10Ipv dat ie nu even naar Marcia toeloopt, zit ie daar op te scheppen over zijn acties vanacht.
![]()
Tenzij Bridget morgen de stoute schoenen aantrekt, en het aan ze vraagt morgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:43 schreef Teksass het volgende:
Jammer dat marcia niet de moed heeft om E10 er op aan te spreken dat ze er wel van genoten heeft.
En dan liefst in bijzijn van de rest.
Want nu komt ie er weer mee weg de laffe hork.
Ik ben benieuwd wat er in de DBK kamer gezegd is, het is wel een hele omslag met een uur geleden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Marcia staat nu te douchen met de andere dames dus ik weet niet of ze daar nu zin in heeft. En bovendien is ze weer "vrolijk".
Misschien is dat een fetish van de cameraman.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:48 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft die regie tegenwoordig met die scherende mies.....nu alweer...
Welk figuur?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Kinga het volgende:
Raar figuur heeft die Marcia toch.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:56 schreef BorTheWolf het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)-2006_kitek.asf.html
41 min filmpje van E10 en Marcia. Voor duidelijk soppend geluid gaat u naar 30:45. Zet de koptelefoon op en luister naar sop geluiden.
lelijk figuurquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Kinga het volgende:
Raar figuur heeft die Marcia toch.
This file has been downloaded 277 times already.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:56 schreef BorTheWolf het volgende:
41 min filmpje van E10 en Marcia. Voor duidelijk soppend geluid gaat u naar 30:45. Zet de koptelefoon op en luister naar sop geluiden.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:00 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina : Etienne denkt echt dat hij bij me komt wonen.....
Dag mag ik toch niet hopen. Als je wil horen hoe je dochter gevingerd word ben je wat mij betreft écht een sick fuck.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:03 schreef Kinga het volgende:
Ik weet nog dat Egbert zei dat ik 24 uur per dag streams gaat kijken als ie uit huis is. Zou die het ook gevolgd hebben?
Dat zal echt niet de reden zijn voor hem om in te schakelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dag mag ik toch niet hopen. Als je wil horen hoe je dochter gevingerd word ben je wat mij betreft écht een sick fuck.
Yep, duidelijk gesop. Heeft Tjen zijn microfoon gewoon nog om ofzo onder die dekens, hoe kun je dat anders zo goed horen....quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:56 schreef BorTheWolf het volgende:
Ok !quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:03 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
![]()
"Hij kan beter echt bij mij komen wonen" n.a.vhet gesprek tussen tijn en sabrina over de aktie vanE10 en Rik.
volgens mij heeft hij zn mic niet meer om, maar bij mars hangt er wel 1.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Yep, duidelijk gesop. Heeft Tjen zijn microfoon gewoon nog om ofzo onder die dekens, hoe kun je dat anders zo goed horen....
En daarna gewoon omdraaien en gaan slapenquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Yep, duidelijk gesop. Heeft Tjen zijn microfoon gewoon nog om ofzo onder die dekens, hoe kun je dat anders zo goed horen....
Wil je stereo kijken?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:13 schreef Lady-night het volgende:
Is er nog een andere link van dat filmpje??
Waar? Ik zie ze niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:14 schreef Frank-NL het volgende:
Mooie FOK discussie nu tussen Tijn en Sab
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daarna gewoon omdraaien en gaan slapen![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:19 schreef schatje het volgende:
Etiënne over zijn Prada Sport shirtje die hij vast en zeker in Turkije heeft gekocht. Hij hoefde die niet af te plakken.
Dat Marcia moet blijven of Semih weg moet volgens die poll?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:30 schreef Teksass het volgende:
van de talpa site:
WAT VIND JIJ?
Wie mag maandag blijven?
Etiënne 30%
Marcia 53%
Semih 17%
19586 stemmen
Dit zou toch wel ''fokking'' jammer zijn.
Dus gaat Marcia eruitquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:30 schreef Teksass het volgende:
van de talpa site:
WAT VIND JIJ?
Wie mag maandag blijven?
Etiënne 30%
Marcia 53%
Semih 17%
19586 stemmen
Dit zou toch wel ''fokking'' jammer zijn.
Ik niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:38 schreef BorTheWolf het volgende:
Marcia is lekker afwezig, is haar zonde aan het overdenken. Heb wel met haar te doen eigenlijk.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:13 schreef Lady-night het volgende:
Is er nog een andere link van dat filmpje??
Same here.....quote:
Nee. Ik vind t net goed. Ze hangt daar maar het integere en eerlijke meisje uit terwijl ze in werkelijkheid niet te vertouwen is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:38 schreef BorTheWolf het volgende:
Marcia is lekker afwezig, is haar zonde aan het overdenken. Heb wel met haar te doen eigenlijk.
Nou, wat dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |