quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:26 schreef pinquit het volgende:
ik dacht dat vicky een hangmatje te koop had
Hier exact hetzelfdequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:00 schreef Martineke het volgende:
goh een hangmatje, ik had zo'n ding. ben het alleen ff kwijt of ik die heb weggegooid of nog heb bewaard, dat ding viel bij ons in de categorie "miskoop vd eeuw". ik kijk morgen ff
Ik hoef 'm toch niet, sorry. Ik las ergens dat je ze maar tot 4 maanden kunt gebruiken en dat is dan nog maar een maandje voor Jetske. Karin, ik hoop dat jij er veel plezier mee hebt, tis een mooi dingetje!quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:51 schreef Vicky het volgende:
Ik heb idd een hangmatje te koop. Weet niet of Sjak 'm wilde hebben.. Anders mag je 'm wel van me overnemen Karin
ziekenhuizen, blijf van mn lijf huizen, opvanghuizen, kerken (veel kerken doen het 1 en ander voor arme landen) Zo doen wij ieder jaar mee aan de schoenendozenaktie'squote:Op maandag 16 oktober 2006 10:59 schreef Quinny het volgende:
Weet niet of dit in het juiste topic hoort.
Maar weet iemand een "liefdadigheids" instelling die knuffels wilt hebben?
ja op di en do staat ie standaard aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oke dan!! je bent wel snel zeg met je reactie! Zat je net toevallig 8ter internet?
had ook gekundquote:
Bedanktquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef moussy het volgende:
[..]
ziekenhuizen, blijf van mn lijf huizen, opvanghuizen, kerken (veel kerken doen het 1 en ander voor arme landen) Zo doen wij ieder jaar mee aan de schoenendozenaktie's
Die spenenkoort heb ik wel belangstelling voor. Aangezien we dat ding hier nogal eens kwijt zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:32 schreef dutchie het volgende:
Gut ja zou ik het bijna vergeten; wie heeft er nog belang bij een spenenkoordje met "I love mama" erop en 2 Bibi Dental nuk flesspenen maatje small in de verpakking?
Had je een weekje eerder moeten zeggen. Heb net vorige week een nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:57 schreef Ireth het volgende:
2 slaapzakjes in de aanbieding!
1.
70 cm winterslaapzak
[afbeelding]
2.
70 cm winterslaapzak. Bij de rechtermouwgatdinges is het biesje er een stukje af. Aan mij niet besteed om er op te zetten, dan hou ik een dekbedovertrek over
[afbeelding]
en dit alles tegen verzendkostenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:58 schreef LadyS het volgende:
ireth, ik heb je gepm-ed
Ik heb hier ook nog 4 buikbanden.
een bordeaxrode, een aqua, een grijze en een legergroene.
de aqua en de legergroene zijn amper gebruikt en dus nog in model, de andere 2 zijn gevormd naar een hoogzwangere buik![]()
Heb je die nog? Ik heb er wel belang bij eigenlijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:54 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds 1 kaartje voor slagharen in de aanbieding wat deze maand voor het laatst geldig is.
Wie o wie kan ik er blij mee maken?
Mail je adres en hij komt naar je toe!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je die nog? Ik heb er wel belang bij eigenlijk
Ga misschien met de oudste dames er volgende week even langs.
Mail me even je adresgegevens, dan doe ik het op de post.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Die spenenkoort heb ik wel belangstelling voor. Aangezien we dat ding hier nogal eens kwijt zijn![]()
Je hebt mail!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:48 schreef dutchie het volgende:
[..]
Mail me even je adresgegevens, dan doe ik het op de post.
Iemand anders nog interesse in die 2 Bibi flesspenen maat S Dental nuk?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Mail je adres en hij komt naar je toe!
En hij is binnen!! Dank jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:12 schreef dutchie het volgende:
Dan gaat ie zo op de post.
Oh die is wel leuk!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:17 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb deze nog liggen, de doos zit er nog bij. Ziet er nog net zo netjes uit.
Mocht je interesse hebben, dan mail maar
[afbeelding]
Inmiddels heb ik via marktplaats een activitycenter en een speelkleed gevonden dus als je iemand anders blij kan maken... Nog bedanktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:56 schreef CarOnline het volgende:
Prima!
Ik laat hem hier gewoon staan
dat wou ik ook al gaan vertellenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef Ireth het volgende:
Yppy, meld je aan bij de bibliotheek! (althans, Anna dus!) dat kost niets, en je kan elke 3 weken 10 boeken lenen!
ik zal eens voor je kijken yppy.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef YPPY het volgende:
Omdat we Anna nu veel voorlezen, ben ik op zoek naar leuke prentenboeken of uitklapboeken. Verhalenboeken heb ik veel, maar dat snapt ze nog niet. Het moet dus iets zijn met leuke platen of tekeningen, dat snapt ze tenminste een beetje.
Misschien dat iemand nog iets heeft liggen.
ik kom nooit in een bibliotheekquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat wou ik ook al gaan vertellen
als anna lid wordt van de bieb kost het niks
Is juist goed voor de weerstandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kom nooit in een bibliotheek
ik vind het zo'n vies idee dat andere mensen/ kinderen aan een boek hebben gezeten.
(zal ongetwijfeld pure onzin zijn, maar dat werd ons vroeger al door ons moeder ingeprent en ze kon het kennelijk zo beeldend brengen, dat ik nog steeds vies ben van bieb-boeken)
weet ik ook wel joh.quote:
Ik moet hier nog stapels hebben liggen van dat spulquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef YPPY het volgende:
Omdat we Anna nu veel voorlezen, ben ik op zoek naar leuke prentenboeken of uitklapboeken. Verhalenboeken heb ik veel, maar dat snapt ze nog niet. Het moet dus iets zijn met leuke platen of tekeningen, dat snapt ze tenminste een beetje.
Misschien dat iemand nog iets heeft liggen.
Dat zou me nou echt niets uitmaken. Het is toch niet zo dat de hele atmosfeer in een wc-ruimte smerig is? En na het afvegen was je je handen en dan is het weer klaar. Je bent al zittend op de wc niet viezer dan zittend op de bankquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:17 schreef Troel het volgende:
Ja, maar veel speelgoed was je dan eerst toch?
Dat gaat met boeken zo moeilijk. Mijn eigen boeken lees ik vaak op het toilet, met biebboeken zou ik dat dus echt niet doen.
als jij geen verschil weet tussen TWEEDEHANDS en biebboeken die door honderden handen gaan, zou ik mijn schoolgeld maar eens gaan terughalen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef _evenstar_ het volgende:moet er wel om lachen eik.. je koopt/verkoopt wel 2e hands spul ook toch? zelfde principe toch ..?
Dan heb je mij nog nooit gerokenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:52 schreef owlet het volgende:
[..]
Dat zou me nou echt niets uitmaken. Het is toch niet zo dat de hele atmosfeer in een wc-ruimte smerig is? En na het afvegen was je je handen en dan is het weer klaar. Je bent al zittend op de wc niet viezer dan zittend op de bank![]()
Ik heb de bibliotheek trouwens maar opgegeven toen ik uitrekende dat ik van alle boetes die ik jaarlijks betaalde een aardige kast vol zou kunnen kopen.
Ik hoop dat ik tegen de tijd dat Ronja groot is net zo veel boeken in huis heb als wij vroegr thuis (drie kamerwanden vol waarvan een wand bijna helemaal kinderboeken). Ik heb fijne herinneringen aan de mogelijkheid om zo even een boek te pakken...
hahahaha owlet, zo eentje ben ik ook dus. het was vast een enorme financiele strop toen ik mijn abonnement opzegde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:52 schreef owlet het volgende:
[..]
Dat zou me nou echt niets uitmaken. Het is toch niet zo dat de hele atmosfeer in een wc-ruimte smerig is? En na het afvegen was je je handen en dan is het weer klaar. Je bent al zittend op de wc niet viezer dan zittend op de bank![]()
Ik heb de bibliotheek trouwens maar opgegeven toen ik uitrekende dat ik van alle boetes die ik jaarlijks betaalde een aardige kast vol zou kunnen kopen.
Ik hoop dat ik tegen de tijd dat Ronja groot is net zo veel boeken in huis heb als wij vroegr thuis (drie kamerwanden vol waarvan een wand bijna helemaal kinderboeken). Ik heb fijne herinneringen aan de mogelijkheid om zo even een boek te pakken...
Die krijg je ook nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:24 schreef YPPY het volgende:
Rewimo, Blyton heb ik zat, zit er ook wat anders bij?
wanneer kom je m halen?quote:
Ja heb er daar al een gekocht. Maar tis voor papa en mama niet zo leuk als ze telkens dezelfde film moeten kijken. Ze hadden namelijk nog maar 1 soortquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:25 schreef m@x het volgende:
Mooi, dat wordt vanmiddag even langs de Bart Smit gaan en anders sturen we oma morgen even richting e-plaza. Dribbel, nog zo'n favoriet. Daarvan weet ik zeker dat je ze bij de Bart Smit kan kopen.
Oh ik even kijken!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:33 schreef m@x het volgende:
Bij bol.com hebben ze een heleboel Dribbel-dvd's en tot en met morgen rekenen ze geen verzendkosten omdat ze zijn verkozen tot webwinkel van het jaar. Ze hebben alleen wel een vrij lange levertijd.
Ik wil ze gewoon bij onze Bart Smit halen. Maar die had verder niks meer. Dus ik wacht gewoon even af!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:12 schreef E.T. het volgende:
op de site van Bartsmit staan (volgens mij) 3 Dribbel dvd's voor 3 euro p/s
Ja dank je!! Ik wacht rusitg af!! We hebben zelf: Ontdek het samen met Dribbel. enquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef bixister het volgende:
menicole ik heb ook nog wel een dribbel dvd voor je, hier vinden ze er niks aan. ik zal vanavond als we thuis zijn (zitten nu bij opa & oma) even kijken welke het precies is.
Die hebben we nog niet. Want de nieuwe avonturen van Dribbel is de nieuwste wat ik op de Bart Smit site zagquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:25 schreef bixister het volgende:
ik denk dat wij 'de avonturen van..' hebben, als ik de dvd-hoezen op bol.com bekijk. maar zeker weten doe ik 't niet.
Je had het over dribbel op bol.com maar Maja de Bij deel 1, 2 en 3 hebben ze ook bij bol.com hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:35 schreef m@x het volgende:
Helaas, bij de Bart Smit hadden ze ook alleen maar de dvd die wij al hebben van Maja
Ik ga maar eens op Marktplaats kijken. Mocht iemand hier nog wat hebben liggen dan houd ik me nog steeds aanbevolen.
Eerst naar de DVD sectie gaan en dan maya de bij. ¤5.99 per stuk dus ook geen rib uit je lijf.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:43 schreef m@x het volgende:
Huh, ik had op Maja gezocht maar kwam alleen maar pc-spellen tegen. Toch nog maar eens kijken.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef livelink het volgende:
MeNicole, ik heb nog de DvD Naar de optocht met Dribbel liggen. Hij mag weg tegen verzendkosten, dus als je hem wilt hebben, laat het maar weten.
primaquote:Op woensdag 1 november 2006 09:12 schreef bixister het volgende:
ladybos ik zal eens kijken wat wij nog hebben liggen (bij anna passen de broeken meestal eerst in de breedte niet meer). maar ik vrees dat 't vooral zomerbroeken zijn. o ik heb nog wel een super leuke donkerblauwe adidas sportbroek (gevoerd dus lekker warm) die officieel in maat 80 is maar de lengte is veel langer. helaas te smal voor anna, maar die past myrthe juist vast heel goed! ik zal je een fotootje mailen (binnenkort).
ladywrb piet heeft al een aardige voorraad, maar als 't leuke shirts/truien zijn ben ik altijd geďnteresseerd.110-116 is wel de goede maat. zullen we maar even mailen over hoe/wat precies?
Ik ga nu meteen geld voor je op de bus doen voor Oei ik groeiquote:Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
bix en yppy, ik heb de kleding en de boeken in deze link gezet!
http://www.mijnalbum.nl/Album=UCASYTGF
ik ben even voor je wezen kijken, maar t staat er niet inquote:Op woensdag 1 november 2006 13:44 schreef Troel het volgende:
lady_wrb, dat boekje met de leuskte voorleesverhalen, o.a. van Nelly Kunst, staat daar ook het verhaal van Kabouter Slaapkop in?
Was ik al bang voorquote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben even voor je wezen kijken, maar t staat er niet in
Ik ben geďnteresseerd in de 3 varkentjes van Richard Scarry!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
bix en yppy, ik heb de kleding en de boeken in deze link gezet!
http://www.mijnalbum.nl/Album=UCASYTGF
ik zat er al op te wachten. ik vermoedde dat je deze zou willenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik ben geďnteresseerd in de 3 varkentjes van Richard Scarry!
t is volgens mij niet eens open geweest.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef YPPY het volgende:
Richard Scarry is zo leuk, ik heb een klein boekje van hem.
Dat pop- up woordenboek, doen die pop-ups het nog? Zijn het aan de binnenkant duidelijke plaatjes? Net zoiets als op de voorkant is goed. Wat vraag je ervoor?
zaanstad he? Eh, doe maar per post als het kanquote:Op woensdag 1 november 2006 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat er al op te wachten. ik vermoedde dat je deze zou willen
2 euro.
kom je m halen of moetie per post?
Op heel veel plekken. Pm me maar ff waar je woont dan zal ik antwoorden of er een bij je in de buurt zitquote:Op woensdag 1 november 2006 18:39 schreef reese.com het volgende:
Tot wanneer is ie geldig en waar zit die foto studio, MeNicole?
Ow wat leuk!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef m@x het volgende:
Kai is nu trouwens de gelukkige bezitter van 10 uur Maja(nog bedankt voor de tip!)
als je mij even mailt op joyce@levally.com zal ik je wat foto's mailen. Mara is erg smal en alles zakte af dus denk dat ik je wel kan helpen om je een idee te geven Mara is (morgen) 3 en weegt max 12 kilo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:56 schreef Ladybos het volgende:
Heeft er nog iemand broekjes liggen in maat 86 - 92 voor een kind zonder heupen, billen of buik (oftewel maatje heel mager...). Alle broeken zakken van d'r kont af en de broeken die ik heb zijn allemaal met ingenaaid elastiek en zonder riemlusjes.
ja, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Saffier het volgende:
LadyS, ik heb een paar leuke kinderliedjes-cd's, je weet me te vinden he?
jawelquote:Op woensdag 1 november 2006 20:45 schreef Lois het volgende:
Lady heb je deze nog?
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Even aanmelden en je krijgt een gratis (hele leuke) cd waar alledrie de liedjes ook opstaanquote:Op woensdag 1 november 2006 14:36 schreef LadyS het volgende:
Ik ben op zoek naar een cd met kinderliedjes. (poesje mauw, berend botje, in de maneschijn, enz..)
Ik kan het bij bol.com niet vinden. en misschien heeft iemand hier er nog eentje liggen?
gezongen door gerda havertongquote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Diadora het volgende:
[..]
Even aanmelden en je krijgt een gratis (hele leuke) cd waar alledrie de liedjes ook opstaan
Deal! Ik zal je even een pmtje sturen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawel
die bovenste niet helemaal heel meer. luca heeft em in zijn vroege jeugd lichtelijk uit elkaar gesloopt, maar ik heb m weer in elkaar geplakt met plakband.
je mag m van mij zo hebben.
die onderste is nieuw. ik had er een aantal van. en dit is de laatste.
ik wil voor de onderste graag 3 euro en dan stuur ik die bovenste als je wilt erbij mee.
o ja, die is leuk jaquote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Diadora het volgende:
[..]
Even aanmelden en je krijgt een gratis (hele leuke) cd waar alledrie de liedjes ook opstaan
Graag Bix ! Ik zie het wel verschijnen !quote:Op woensdag 1 november 2006 09:12 schreef bixister het volgende:
ladybos ik zal eens kijken wat wij nog hebben liggen (bij anna passen de broeken meestal eerst in de breedte niet meer). maar ik vrees dat 't vooral zomerbroeken zijn. o ik heb nog wel een super leuke donkerblauwe adidas sportbroek (gevoerd dus lekker warm) die officieel in maat 80 is maar de lengte is veel langer. helaas te smal voor anna, maar die past myrthe juist vast heel goed! ik zal je een fotootje mailen (binnenkort).
You've got mail ! En gefeliciteerd met Mara's verjaardagquote:Op woensdag 1 november 2006 20:09 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
als je mij even mailt op joyce@levally.com zal ik je wat foto's mailen. Mara is erg smal en alles zakte af dus denk dat ik je wel kan helpen om je een idee te geven Mara is (morgen) 3 en weegt max 12 kilo.
En heeft eindelijk maat 92 en was voor haar tweede al zindelijk dus ook daar kon de luier niet achter blijven hangen.
Groetjes joyce
Heb geen mail gehad wel gister dat Pmmetjequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
aan iedereen die naar boeken bij mij geďnformeerd heeft:
iedereen krijg vandaag van mij een mailtje met alle gegevens.
laat het even weten als je niks van me hoort
Okay dan komt dat wel goed, regelen we verder wel via msn Githaquote:
dat meen je nietquote:
Mocht daar een koop tot stand komen dan kan ik het zondag de 26e meenemen voor YPPYquote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef Jelief het volgende:
yppy, ik heb bergen meisjeskleding.. als je wil wil ik wel wat foto's mailen
Ja het is de standaard , had het verkeerd in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef linda856763 het volgende:
Xanthe, Kruidvat normaal, is dat hetzelfde als Standaard 1 (roze opdruk?) Want die gebruik ik...
Graag en de optie van Rewimo is dan helemaal handig. Komt ook goed uit, Emma is ook nogal smal toch? Anna heeft weinig buik.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef Jelief het volgende:
yppy, ik heb bergen meisjeskleding.. als je wil wil ik wel wat foto's mailen
Dat had ik ook van iemand vernomen , had ze gisteren dus ook meegenomen naar het CB , maar die vertelden me dat dat bij hun niet zo werkte. Misschien omdat ze met een bus rijden en daar minder ruimte in zit om allerlei dingen te bewaren?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Xanthe anders kun je het bij het CB afgeven genoeg mensen die er mee geholpen kunnen zijn![]()
ah zou wel verklaren jaquote:Op woensdag 8 november 2006 20:18 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dat had ik ook van iemand vernomen , had ze gisteren dus ook meegenomen naar het CB , maar die vertelden me dat dat bij hun niet zo werkte. Misschien omdat ze met een bus rijden en daar minder ruimte in zit om allerlei dingen te bewaren?
Een draagzak, zal eens kijken of ik een foto heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:35 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid, wat is een babybag?
Evt. ben ik wel geinteresseerd. Heb nu een combi cotton maar dat wil nog niet zo lukken. Ook heb ik een ouderwetse draagzak (net zoals er vroeger ook al was), dus ben benieuwd naar de jouwe!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Een draagzak, zal eens kijken of ik een foto heb.
Je kan een volle kaart deze week nog inleveren. (t/m zaterdag).quote:Op woensdag 8 november 2006 20:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Xanthe, ik meen dat die actie van de Parels inmiddels niet meer geldig is ..
Mocht het nog wel zo zijn, dan heb ik er nog wel 3 voor je !
Private Message- girlquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie hier telkens PM staan en denk dan dat jullie mij bedoelen, maar het gaat over de personal message!
Geen probleem. Ik heb het ook op marktplaats gezet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid, ik denk dat Simon daar ook te gebogen in ligt, dat vindt hij niet fijn, dus mijn interesse houdt hiermee op. in ieder geval bedankt voor je foto's!!![]()
Ik zie hier telkens PM staan en denk dan dat jullie mij bedoelen, maar het gaat over de personal message!
-edit- ik weet al wat het is... Helaas Nicole, die heb ik niet te koopquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef MeNicole het volgende:
Is er iemand die heeeel toevallig nog een babyschelp in de aanbieding heeft?
Oh haha tegelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef owlet het volgende:
[..]
-edit- ik weet al wat het is... Helasa Nicole, die heb ik niet te koop![]()
ik heb nog steeds geen idee.. MeNicole, vertel eens?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef owlet het volgende:
[..]
-edit- ik weet al wat het is... Helaas Nicole, die heb ik niet te koop![]()
Tis een soort "maxi cosi" die je in een fietskar kan doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen idee.. MeNicole, vertel eens?
Nee geen PM ontvangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik ook niet, maar ik heb wel nog steeds dat boek
had je mijn pm niet ontvangen?
Jemig Bix! Een paar dingetjes?quote:Op donderdag 9 november 2006 08:37 schreef bixister het volgende:
yppy ik heb nog een paar dingetjes gevonden die evt wel in aanmerking komen. niet van dat sjieke spul als hierboven hoor. maar hou je brievenbus maar in de gaten.
Ja, die ken ik, maar je kan spijtig genoeg alleen tekst erop laten zetten en ik wil graag een afbeelding.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:31 schreef PM-girl het volgende:
Bass-Miss, hier kun je bij opdrukstudio zelf iets laten maken!
http://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=5&mid=0
Simplycolors.nl is ook leuk, maar heeft geloof ik geen zwart.
Ook alleen maar tekst, voor zover ik zie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:32 schreef Belana het volgende:
http://www.koterkado.nl/ Bass Miss kijken bij bedrukte t-shrts
Misschien, maar ik wil NU bestellen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:34 schreef PM-girl het volgende:
Misschien anders bij een 'echte' winkel, fotozaak, drukkerij, HEMA?
Ja, maar dat zijn weer alleen maar zo een mietjes kleuren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:39 schreef pinquit het volgende:
is dit wat?
dan kan je volgens mij een afb. van je pc laten bedrukken.
Misschien kan je het eens bij Ladybos proberen? Die doet iets met bedrukken van t-shirts. Misschien kan zij je helpen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:27 schreef Bass-Miss het volgende:
Weet iemand waar je zwarte baby t-shirts kan bestellen met een eigen opdruk op?![]()
Nee, maar misschien kan je dat wel met haar regelen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Spijtig genoeg weer geen zwarte babymaatjes.![]()
Euhm, nee, van die dingen ken ik echt niks.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef lcicle het volgende:
http://www.mini-me.be/ is misschien ook wel iets voor jullie Bass Miss
Ow, ja, ik kan het idd altijd eens vragen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kan je dat wel met haar regelen?
Dat hij dat maar niet hoort.quote:
Jawel hoor Bass-Miss, ik heb ook zwart ! Alleen wordt dat bijna nooit besteld dus staat het er niet tussen :-)quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Spijtig genoeg weer geen zwarte babymaatjes.![]()
Als ik jou een plaatje toestuur, kan jij dat dan ook op een shirt drukken? en wat kosda?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Jawel hoor Bass-Miss, ik heb ook zwart ! Alleen wordt dat bijna nooit besteld dus staat het er niet tussen :-)
Psssst, als je je naam en email doorgeeft en de link naar vrienden mailt, krijg je een shirt gratis als 5 mensen een shirt hebben besteld! Zie bij "free shirt"!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:40 schreef owlet het volgende:
Het zal niet zijn wat je zoekt, maar ik vind persoonlijk
DEZE winkel zooooo leuk!
Helaas heb ik geen geld![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 09:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Psssst, als je je naam en email doorgeeft en de link naar vrienden mailt, krijg je een shirt gratis als 5 mensen een shirt hebben besteld! Zie bij "free shirt"!
Yep, dat kenquote:Op zondag 12 november 2006 08:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Als ik jou een plaatje toestuur, kan jij dat dan ook op een shirt drukken? en wat kosda?
Wij willen foto's!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:59 schreef Wennie het volgende:
Ik heb een zooi jongenkleding in de aanbieding. Voornamelijk maat 74 (ook wat 68 en 1x 62 (t-shirt, Mexx), shirts, lange broeken, truien, winterjas, muts. Merken Mexx, Esprit, H&M, Hema, C&A, Babies wear, Name It. Geef een seintje (hier of via mail) als je interesse hebt! Ik heb natuurlijk foto's beschikbaar
Dank je, je bent lief!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:28 schreef Belana het volgende:
kies jij maar eerst cattie, ik merk wel wat er overblijft
Ik zou dan graag eentje bestellen, met ''The Fonz'' op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Jawel hoor Bass-Miss, ik heb ook zwart ! Alleen wordt dat bijna nooit besteld dus staat het er niet tussen :-)
Ikke!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond tijdens de opruiming de cd "peuterdeuntjes deel 2"
heeft iemand interesse?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |