quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:26 schreef pinquit het volgende:
ik dacht dat vicky een hangmatje te koop had
Hier exact hetzelfdequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:00 schreef Martineke het volgende:
goh een hangmatje, ik had zo'n ding. ben het alleen ff kwijt of ik die heb weggegooid of nog heb bewaard, dat ding viel bij ons in de categorie "miskoop vd eeuw". ik kijk morgen ff
Ik hoef 'm toch niet, sorry. Ik las ergens dat je ze maar tot 4 maanden kunt gebruiken en dat is dan nog maar een maandje voor Jetske. Karin, ik hoop dat jij er veel plezier mee hebt, tis een mooi dingetje!quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:51 schreef Vicky het volgende:
Ik heb idd een hangmatje te koop. Weet niet of Sjak 'm wilde hebben.. Anders mag je 'm wel van me overnemen Karin
ziekenhuizen, blijf van mn lijf huizen, opvanghuizen, kerken (veel kerken doen het 1 en ander voor arme landen) Zo doen wij ieder jaar mee aan de schoenendozenaktie'squote:Op maandag 16 oktober 2006 10:59 schreef Quinny het volgende:
Weet niet of dit in het juiste topic hoort.
Maar weet iemand een "liefdadigheids" instelling die knuffels wilt hebben?
ja op di en do staat ie standaard aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oke dan!! je bent wel snel zeg met je reactie! Zat je net toevallig 8ter internet?
had ook gekundquote:
Bedanktquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef moussy het volgende:
[..]
ziekenhuizen, blijf van mn lijf huizen, opvanghuizen, kerken (veel kerken doen het 1 en ander voor arme landen) Zo doen wij ieder jaar mee aan de schoenendozenaktie's
Die spenenkoort heb ik wel belangstelling voor. Aangezien we dat ding hier nogal eens kwijt zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:32 schreef dutchie het volgende:
Gut ja zou ik het bijna vergeten; wie heeft er nog belang bij een spenenkoordje met "I love mama" erop en 2 Bibi Dental nuk flesspenen maatje small in de verpakking?
Had je een weekje eerder moeten zeggen. Heb net vorige week een nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:57 schreef Ireth het volgende:
2 slaapzakjes in de aanbieding!
1.
70 cm winterslaapzak
[afbeelding]
2.
70 cm winterslaapzak. Bij de rechtermouwgatdinges is het biesje er een stukje af. Aan mij niet besteed om er op te zetten, dan hou ik een dekbedovertrek over
[afbeelding]
en dit alles tegen verzendkostenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:58 schreef LadyS het volgende:
ireth, ik heb je gepm-ed
Ik heb hier ook nog 4 buikbanden.
een bordeaxrode, een aqua, een grijze en een legergroene.
de aqua en de legergroene zijn amper gebruikt en dus nog in model, de andere 2 zijn gevormd naar een hoogzwangere buik![]()
Heb je die nog? Ik heb er wel belang bij eigenlijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:54 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds 1 kaartje voor slagharen in de aanbieding wat deze maand voor het laatst geldig is.
Wie o wie kan ik er blij mee maken?
Mail je adres en hij komt naar je toe!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je die nog? Ik heb er wel belang bij eigenlijk
Ga misschien met de oudste dames er volgende week even langs.
Mail me even je adresgegevens, dan doe ik het op de post.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Die spenenkoort heb ik wel belangstelling voor. Aangezien we dat ding hier nogal eens kwijt zijn![]()
Je hebt mail!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:48 schreef dutchie het volgende:
[..]
Mail me even je adresgegevens, dan doe ik het op de post.
Iemand anders nog interesse in die 2 Bibi flesspenen maat S Dental nuk?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Mail je adres en hij komt naar je toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |