Misschien kan je het eens bij Ladybos proberen? Die doet iets met bedrukken van t-shirts. Misschien kan zij je helpen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:27 schreef Bass-Miss het volgende:
Weet iemand waar je zwarte baby t-shirts kan bestellen met een eigen opdruk op?![]()
Nee, maar misschien kan je dat wel met haar regelen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Spijtig genoeg weer geen zwarte babymaatjes.![]()
Euhm, nee, van die dingen ken ik echt niks.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef lcicle het volgende:
http://www.mini-me.be/ is misschien ook wel iets voor jullie Bass Miss
Ow, ja, ik kan het idd altijd eens vragen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kan je dat wel met haar regelen?
Dat hij dat maar niet hoort.quote:
Jawel hoor Bass-Miss, ik heb ook zwart ! Alleen wordt dat bijna nooit besteld dus staat het er niet tussen :-)quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Spijtig genoeg weer geen zwarte babymaatjes.![]()
Als ik jou een plaatje toestuur, kan jij dat dan ook op een shirt drukken? en wat kosda?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Jawel hoor Bass-Miss, ik heb ook zwart ! Alleen wordt dat bijna nooit besteld dus staat het er niet tussen :-)
Psssst, als je je naam en email doorgeeft en de link naar vrienden mailt, krijg je een shirt gratis als 5 mensen een shirt hebben besteld! Zie bij "free shirt"!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:40 schreef owlet het volgende:
Het zal niet zijn wat je zoekt, maar ik vind persoonlijk
DEZE winkel zooooo leuk!
Helaas heb ik geen geld![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 09:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Psssst, als je je naam en email doorgeeft en de link naar vrienden mailt, krijg je een shirt gratis als 5 mensen een shirt hebben besteld! Zie bij "free shirt"!
Yep, dat kenquote:Op zondag 12 november 2006 08:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Als ik jou een plaatje toestuur, kan jij dat dan ook op een shirt drukken? en wat kosda?
Wij willen foto's!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:59 schreef Wennie het volgende:
Ik heb een zooi jongenkleding in de aanbieding. Voornamelijk maat 74 (ook wat 68 en 1x 62 (t-shirt, Mexx), shirts, lange broeken, truien, winterjas, muts. Merken Mexx, Esprit, H&M, Hema, C&A, Babies wear, Name It. Geef een seintje (hier of via mail) als je interesse hebt! Ik heb natuurlijk foto's beschikbaar
Dank je, je bent lief!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:28 schreef Belana het volgende:
kies jij maar eerst cattie, ik merk wel wat er overblijft
Ik zou dan graag eentje bestellen, met ''The Fonz'' op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Jawel hoor Bass-Miss, ik heb ook zwart ! Alleen wordt dat bijna nooit besteld dus staat het er niet tussen :-)
Ikke!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond tijdens de opruiming de cd "peuterdeuntjes deel 2"
heeft iemand interesse?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |