Geen probleem. Ik heb het ook op marktplaats gezet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid, ik denk dat Simon daar ook te gebogen in ligt, dat vindt hij niet fijn, dus mijn interesse houdt hiermee op. in ieder geval bedankt voor je foto's!!![]()
Ik zie hier telkens PM staan en denk dan dat jullie mij bedoelen, maar het gaat over de personal message!
-edit- ik weet al wat het is... Helaas Nicole, die heb ik niet te koopquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef MeNicole het volgende:
Is er iemand die heeeel toevallig nog een babyschelp in de aanbieding heeft?
Oh haha tegelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef owlet het volgende:
[..]
-edit- ik weet al wat het is... Helasa Nicole, die heb ik niet te koop![]()
ik heb nog steeds geen idee.. MeNicole, vertel eens?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef owlet het volgende:
[..]
-edit- ik weet al wat het is... Helaas Nicole, die heb ik niet te koop![]()
Tis een soort "maxi cosi" die je in een fietskar kan doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen idee.. MeNicole, vertel eens?
Nee geen PM ontvangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik ook niet, maar ik heb wel nog steeds dat boek
had je mijn pm niet ontvangen?
Jemig Bix! Een paar dingetjes?quote:Op donderdag 9 november 2006 08:37 schreef bixister het volgende:
yppy ik heb nog een paar dingetjes gevonden die evt wel in aanmerking komen. niet van dat sjieke spul als hierboven hoor. maar hou je brievenbus maar in de gaten.
Ja, die ken ik, maar je kan spijtig genoeg alleen tekst erop laten zetten en ik wil graag een afbeelding.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:31 schreef PM-girl het volgende:
Bass-Miss, hier kun je bij opdrukstudio zelf iets laten maken!
http://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=5&mid=0
Simplycolors.nl is ook leuk, maar heeft geloof ik geen zwart.
Ook alleen maar tekst, voor zover ik zie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:32 schreef Belana het volgende:
http://www.koterkado.nl/ Bass Miss kijken bij bedrukte t-shrts
Misschien, maar ik wil NU bestellen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:34 schreef PM-girl het volgende:
Misschien anders bij een 'echte' winkel, fotozaak, drukkerij, HEMA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |