ik ben even voor je wezen kijken, maar t staat er niet inquote:Op woensdag 1 november 2006 13:44 schreef Troel het volgende:
lady_wrb, dat boekje met de leuskte voorleesverhalen, o.a. van Nelly Kunst, staat daar ook het verhaal van Kabouter Slaapkop in?
Was ik al bang voorquote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben even voor je wezen kijken, maar t staat er niet in
Ik ben geïnteresseerd in de 3 varkentjes van Richard Scarry!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
bix en yppy, ik heb de kleding en de boeken in deze link gezet!
http://www.mijnalbum.nl/Album=UCASYTGF
ik zat er al op te wachten. ik vermoedde dat je deze zou willenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in de 3 varkentjes van Richard Scarry!
t is volgens mij niet eens open geweest.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef YPPY het volgende:
Richard Scarry is zo leuk, ik heb een klein boekje van hem.
Dat pop- up woordenboek, doen die pop-ups het nog? Zijn het aan de binnenkant duidelijke plaatjes? Net zoiets als op de voorkant is goed. Wat vraag je ervoor?
zaanstad he? Eh, doe maar per post als het kanquote:Op woensdag 1 november 2006 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat er al op te wachten. ik vermoedde dat je deze zou willen
2 euro.
kom je m halen of moetie per post?
Op heel veel plekken. Pm me maar ff waar je woont dan zal ik antwoorden of er een bij je in de buurt zitquote:Op woensdag 1 november 2006 18:39 schreef reese.com het volgende:
Tot wanneer is ie geldig en waar zit die foto studio, MeNicole?
Ow wat leuk!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef m@x het volgende:
Kai is nu trouwens de gelukkige bezitter van 10 uur Maja(nog bedankt voor de tip!)
als je mij even mailt op joyce@levally.com zal ik je wat foto's mailen. Mara is erg smal en alles zakte af dus denk dat ik je wel kan helpen om je een idee te geven Mara is (morgen) 3 en weegt max 12 kilo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:56 schreef Ladybos het volgende:
Heeft er nog iemand broekjes liggen in maat 86 - 92 voor een kind zonder heupen, billen of buik (oftewel maatje heel mager...). Alle broeken zakken van d'r kont af en de broeken die ik heb zijn allemaal met ingenaaid elastiek en zonder riemlusjes.
ja, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Saffier het volgende:
LadyS, ik heb een paar leuke kinderliedjes-cd's, je weet me te vinden he?
jawelquote:Op woensdag 1 november 2006 20:45 schreef Lois het volgende:
Lady heb je deze nog?
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Even aanmelden en je krijgt een gratis (hele leuke) cd waar alledrie de liedjes ook opstaanquote:Op woensdag 1 november 2006 14:36 schreef LadyS het volgende:
Ik ben op zoek naar een cd met kinderliedjes. (poesje mauw, berend botje, in de maneschijn, enz..)
Ik kan het bij bol.com niet vinden. en misschien heeft iemand hier er nog eentje liggen?
gezongen door gerda havertongquote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Diadora het volgende:
[..]
Even aanmelden en je krijgt een gratis (hele leuke) cd waar alledrie de liedjes ook opstaan
Deal! Ik zal je even een pmtje sturen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawel
die bovenste niet helemaal heel meer. luca heeft em in zijn vroege jeugd lichtelijk uit elkaar gesloopt, maar ik heb m weer in elkaar geplakt met plakband.
je mag m van mij zo hebben.
die onderste is nieuw. ik had er een aantal van. en dit is de laatste.
ik wil voor de onderste graag 3 euro en dan stuur ik die bovenste als je wilt erbij mee.
o ja, die is leuk jaquote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Diadora het volgende:
[..]
Even aanmelden en je krijgt een gratis (hele leuke) cd waar alledrie de liedjes ook opstaan
Graag Bix ! Ik zie het wel verschijnen !quote:Op woensdag 1 november 2006 09:12 schreef bixister het volgende:
ladybos ik zal eens kijken wat wij nog hebben liggen (bij anna passen de broeken meestal eerst in de breedte niet meer). maar ik vrees dat 't vooral zomerbroeken zijn. o ik heb nog wel een super leuke donkerblauwe adidas sportbroek (gevoerd dus lekker warm) die officieel in maat 80 is maar de lengte is veel langer. helaas te smal voor anna, maar die past myrthe juist vast heel goed! ik zal je een fotootje mailen (binnenkort).
You've got mail ! En gefeliciteerd met Mara's verjaardagquote:Op woensdag 1 november 2006 20:09 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
als je mij even mailt op joyce@levally.com zal ik je wat foto's mailen. Mara is erg smal en alles zakte af dus denk dat ik je wel kan helpen om je een idee te geven Mara is (morgen) 3 en weegt max 12 kilo.
En heeft eindelijk maat 92 en was voor haar tweede al zindelijk dus ook daar kon de luier niet achter blijven hangen.
Groetjes joyce
Heb geen mail gehad wel gister dat Pmmetjequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
aan iedereen die naar boeken bij mij geïnformeerd heeft:
iedereen krijg vandaag van mij een mailtje met alle gegevens.
laat het even weten als je niks van me hoort
Okay dan komt dat wel goed, regelen we verder wel via msn Githaquote:
dat meen je nietquote:
Mocht daar een koop tot stand komen dan kan ik het zondag de 26e meenemen voor YPPYquote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef Jelief het volgende:
yppy, ik heb bergen meisjeskleding.. als je wil wil ik wel wat foto's mailen
Ja het is de standaard , had het verkeerd in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef linda856763 het volgende:
Xanthe, Kruidvat normaal, is dat hetzelfde als Standaard 1 (roze opdruk?) Want die gebruik ik...
Graag en de optie van Rewimo is dan helemaal handig. Komt ook goed uit, Emma is ook nogal smal toch? Anna heeft weinig buik.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef Jelief het volgende:
yppy, ik heb bergen meisjeskleding.. als je wil wil ik wel wat foto's mailen
Dat had ik ook van iemand vernomen , had ze gisteren dus ook meegenomen naar het CB , maar die vertelden me dat dat bij hun niet zo werkte. Misschien omdat ze met een bus rijden en daar minder ruimte in zit om allerlei dingen te bewaren?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Xanthe anders kun je het bij het CB afgeven genoeg mensen die er mee geholpen kunnen zijn![]()
ah zou wel verklaren jaquote:Op woensdag 8 november 2006 20:18 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dat had ik ook van iemand vernomen , had ze gisteren dus ook meegenomen naar het CB , maar die vertelden me dat dat bij hun niet zo werkte. Misschien omdat ze met een bus rijden en daar minder ruimte in zit om allerlei dingen te bewaren?
Een draagzak, zal eens kijken of ik een foto heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:35 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid, wat is een babybag?
Evt. ben ik wel geinteresseerd. Heb nu een combi cotton maar dat wil nog niet zo lukken. Ook heb ik een ouderwetse draagzak (net zoals er vroeger ook al was), dus ben benieuwd naar de jouwe!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Een draagzak, zal eens kijken of ik een foto heb.
Je kan een volle kaart deze week nog inleveren. (t/m zaterdag).quote:Op woensdag 8 november 2006 20:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Xanthe, ik meen dat die actie van de Parels inmiddels niet meer geldig is ..
Mocht het nog wel zo zijn, dan heb ik er nog wel 3 voor je !
Private Message- girlquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie hier telkens PM staan en denk dan dat jullie mij bedoelen, maar het gaat over de personal message!
Geen probleem. Ik heb het ook op marktplaats gezet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid, ik denk dat Simon daar ook te gebogen in ligt, dat vindt hij niet fijn, dus mijn interesse houdt hiermee op. in ieder geval bedankt voor je foto's!!![]()
Ik zie hier telkens PM staan en denk dan dat jullie mij bedoelen, maar het gaat over de personal message!
-edit- ik weet al wat het is... Helaas Nicole, die heb ik niet te koopquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef MeNicole het volgende:
Is er iemand die heeeel toevallig nog een babyschelp in de aanbieding heeft?
Oh haha tegelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef owlet het volgende:
[..]
-edit- ik weet al wat het is... Helasa Nicole, die heb ik niet te koop![]()
ik heb nog steeds geen idee.. MeNicole, vertel eens?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef owlet het volgende:
[..]
-edit- ik weet al wat het is... Helaas Nicole, die heb ik niet te koop![]()
Tis een soort "maxi cosi" die je in een fietskar kan doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen idee.. MeNicole, vertel eens?
Nee geen PM ontvangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik ook niet, maar ik heb wel nog steeds dat boek
had je mijn pm niet ontvangen?
Jemig Bix! Een paar dingetjes?quote:Op donderdag 9 november 2006 08:37 schreef bixister het volgende:
yppy ik heb nog een paar dingetjes gevonden die evt wel in aanmerking komen. niet van dat sjieke spul als hierboven hoor. maar hou je brievenbus maar in de gaten.
Ja, die ken ik, maar je kan spijtig genoeg alleen tekst erop laten zetten en ik wil graag een afbeelding.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:31 schreef PM-girl het volgende:
Bass-Miss, hier kun je bij opdrukstudio zelf iets laten maken!
http://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=5&mid=0
Simplycolors.nl is ook leuk, maar heeft geloof ik geen zwart.
Ook alleen maar tekst, voor zover ik zie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:32 schreef Belana het volgende:
http://www.koterkado.nl/ Bass Miss kijken bij bedrukte t-shrts
Misschien, maar ik wil NU bestellen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:34 schreef PM-girl het volgende:
Misschien anders bij een 'echte' winkel, fotozaak, drukkerij, HEMA?
Ja, maar dat zijn weer alleen maar zo een mietjes kleuren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:39 schreef pinquit het volgende:
is dit wat?
dan kan je volgens mij een afb. van je pc laten bedrukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |