Mocht daar een koop tot stand komen dan kan ik het zondag de 26e meenemen voor YPPYquote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef Jelief het volgende:
yppy, ik heb bergen meisjeskleding.. als je wil wil ik wel wat foto's mailen
Ja het is de standaard , had het verkeerd in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef linda856763 het volgende:
Xanthe, Kruidvat normaal, is dat hetzelfde als Standaard 1 (roze opdruk?) Want die gebruik ik...
Graag en de optie van Rewimo is dan helemaal handig. Komt ook goed uit, Emma is ook nogal smal toch? Anna heeft weinig buik.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef Jelief het volgende:
yppy, ik heb bergen meisjeskleding.. als je wil wil ik wel wat foto's mailen
Dat had ik ook van iemand vernomen , had ze gisteren dus ook meegenomen naar het CB , maar die vertelden me dat dat bij hun niet zo werkte. Misschien omdat ze met een bus rijden en daar minder ruimte in zit om allerlei dingen te bewaren?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Xanthe anders kun je het bij het CB afgeven genoeg mensen die er mee geholpen kunnen zijn![]()
ah zou wel verklaren jaquote:Op woensdag 8 november 2006 20:18 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dat had ik ook van iemand vernomen , had ze gisteren dus ook meegenomen naar het CB , maar die vertelden me dat dat bij hun niet zo werkte. Misschien omdat ze met een bus rijden en daar minder ruimte in zit om allerlei dingen te bewaren?
Een draagzak, zal eens kijken of ik een foto heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:35 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid, wat is een babybag?
Evt. ben ik wel geinteresseerd. Heb nu een combi cotton maar dat wil nog niet zo lukken. Ook heb ik een ouderwetse draagzak (net zoals er vroeger ook al was), dus ben benieuwd naar de jouwe!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Een draagzak, zal eens kijken of ik een foto heb.
Je kan een volle kaart deze week nog inleveren. (t/m zaterdag).quote:Op woensdag 8 november 2006 20:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Xanthe, ik meen dat die actie van de Parels inmiddels niet meer geldig is ..
Mocht het nog wel zo zijn, dan heb ik er nog wel 3 voor je !
Private Message- girlquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie hier telkens PM staan en denk dan dat jullie mij bedoelen, maar het gaat over de personal message!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |