abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42830723
Ik ben voor Ronja op zoek naar een speelkleed-met-bogen of een speeltunneltje en naar een activitygym die je boven een wipstoeltje kan zetten.
Wie o wie heeft er nog een staan? Oud, nieuw, dat maakt niets uit...
pi_42831622
Ik heb deze nog liggen, de doos zit er nog bij. Ziet er nog net zo netjes uit.
Mocht je interesse hebben, dan mail maar

Screw them.
We're going home.
pi_42831697
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:12 schreef dutchie het volgende:
Dan gaat ie zo op de post.
En hij is binnen!! Dank je
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_42832339
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:17 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb deze nog liggen, de doos zit er nog bij. Ziet er nog net zo netjes uit.
Mocht je interesse hebben, dan mail maar

[afbeelding]
Oh die is wel leuk!
Maar Enschede is wel wat ver van Gouda om te rijden en met verzendkosten wordt het misschien weer erg duur (geen idee wat dat zou kosten eigenlijk) en ik heb net via marktplaats wat mensen benaderd die wat meer in de regio wonen. Maar als daar niets uitkomt dan mail ik je want ik vind hem wel érg leuk!
pi_42832549
Prima!
Ik laat hem hier gewoon staan
Screw them.
We're going home.
pi_42861099
Omdat we Anna nu veel voorlezen, ben ik op zoek naar leuke prentenboeken of uitklapboeken. Verhalenboeken heb ik veel, maar dat snapt ze nog niet. Het moet dus iets zijn met leuke platen of tekeningen, dat snapt ze tenminste een beetje.
Misschien dat iemand nog iets heeft liggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:29:11 #57
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42861126
Yppy, meld je aan bij de bibliotheek! (althans, Anna dus!) dat kost niets, en je kan elke 3 weken 10 boeken lenen!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_42861301
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:56 schreef CarOnline het volgende:
Prima!
Ik laat hem hier gewoon staan
Inmiddels heb ik via marktplaats een activitycenter en een speelkleed gevonden dus als je iemand anders blij kan maken... Nog bedankt
pi_42861334
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef Ireth het volgende:
Yppy, meld je aan bij de bibliotheek! (althans, Anna dus!) dat kost niets, en je kan elke 3 weken 10 boeken lenen!
dat wou ik ook al gaan vertellen
als anna lid wordt van de bieb kost het niks
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_42861512
O ja, daar zeg je ook wat. Ik heb mezelf toen afgemeld omdat ik zoveel thuis had liggen, maar zij is natuurlijk gratis. Komende week kunnen we wel langs gaan.
Maar dan blijft op zich de vraag staan, want ik ben gek op kinderboeken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42861533
haha hier ook een
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:48:14 #62
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42861545
Wat betreft eigen aanschaf, ga eens kieke op de kindervrijmarkt of rommelmarkten! Ik had toen voor Suus 7 prentenboeken voor 50ct op de kindervrijmarkt!

Overigens doe ik ze dus niet weg, dan breekt er hier een ware oorlog uit, ze is echt boekengek!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:42:10 #63
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_42862710
Ik heb hier nog een leuk spelletje staan: Sesamstraat Mens Erger Je Niet!

Het spel is compleet, en ziet er heel netjes uit!
Op te halen in Rotterdam, anders verzendkosten voor jou!

Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:07:57 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42864418
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef YPPY het volgende:
Omdat we Anna nu veel voorlezen, ben ik op zoek naar leuke prentenboeken of uitklapboeken. Verhalenboeken heb ik veel, maar dat snapt ze nog niet. Het moet dus iets zijn met leuke platen of tekeningen, dat snapt ze tenminste een beetje.
ik zal eens voor je kijken yppy.
er liggen er hier volgens mij nog wel een paar.
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:10:08 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42864479
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:39 schreef pinquit het volgende:

[..]

dat wou ik ook al gaan vertellen
als anna lid wordt van de bieb kost het niks
ik kom nooit in een bibliotheek
ik vind het zo'n vies idee dat andere mensen/ kinderen aan een boek hebben gezeten.
(zal ongetwijfeld pure onzin zijn, maar dat werd ons vroeger al door ons moeder ingeprent en ze kon het kennelijk zo beeldend brengen, dat ik nog steeds vies ben van bieb-boeken )
pi_42864571
het is ook wel héél fijn om boeken zelf te hebben en kunnen houden. sommige boeken worden echte 'klassiekers' en worden keer op keer weer uit de kast gepakt. het geeft ook minder als je er dan eens limonade op knoeit of een scheurtje in maakt. hoewel ik ze natuurlijk wel leer dat je voorzichtig moet zijn met boeken.
pi_42864640
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik kom nooit in een bibliotheek
ik vind het zo'n vies idee dat andere mensen/ kinderen aan een boek hebben gezeten.
(zal ongetwijfeld pure onzin zijn, maar dat werd ons vroeger al door ons moeder ingeprent en ze kon het kennelijk zo beeldend brengen, dat ik nog steeds vies ben van bieb-boeken )
Is juist goed voor de weerstand
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:59:50 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42865721
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef snoopy het volgende:

[..]

Is juist goed voor de weerstand
weet ik ook wel joh.
maar jij kent mijn moeder niet. die kon het echt zo prachtig vertellen over mensen met korsten aan hun handen en zweren en weet ik veel
we waren overigens wel lid van de bieb hoor, vreemd genoeg.
maar elke keer als we een boek vast hadden gehad moesten we meteen onze handen wassen.
en biebboeken mochten absoluut niet in bed gelezen worden.

ik ben het nooit kwijtgeraakt. iedere keer als ik aan biebboeken denk, denk ik aan zwerende handen
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:01:01 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42865748
o ja, ik heb net boven gekeken en ik heb een stapeltje boeken liggen die weg kunnen.
is er interesse? dan wil ik wel even een paar fotootjes maken.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:04:25 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42865816
moet er wel om lachen eik.. je koopt/verkoopt wel 2e hands spul ook toch? zelfde principe toch ..?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:17:08 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_42866114
Ja, maar veel speelgoed was je dan eerst toch?

Dat gaat met boeken zo moeilijk. Mijn eigen boeken lees ik vaak op het toilet, met biebboeken zou ik dat dus echt niet doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:33:26 #72
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42866459
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef YPPY het volgende:
Ik moet hier nog stapels hebben liggen van dat spul Zo langzamerhand mag het echt wel de deur uit Kom een keer shoppen zou ik zeggen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42866902
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:17 schreef Troel het volgende:
Ja, maar veel speelgoed was je dan eerst toch?

Dat gaat met boeken zo moeilijk. Mijn eigen boeken lees ik vaak op het toilet, met biebboeken zou ik dat dus echt niet doen.
Dat zou me nou echt niets uitmaken. Het is toch niet zo dat de hele atmosfeer in een wc-ruimte smerig is? En na het afvegen was je je handen en dan is het weer klaar. Je bent al zittend op de wc niet viezer dan zittend op de bank
Ik heb de bibliotheek trouwens maar opgegeven toen ik uitrekende dat ik van alle boetes die ik jaarlijks betaalde een aardige kast vol zou kunnen kopen.
Ik hoop dat ik tegen de tijd dat Ronja groot is net zo veel boeken in huis heb als wij vroegr thuis (drie kamerwanden vol waarvan een wand bijna helemaal kinderboeken). Ik heb fijne herinneringen aan de mogelijkheid om zo even een boek te pakken...
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:59:13 #74
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42867064
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef _evenstar_ het volgende:
moet er wel om lachen eik.. je koopt/verkoopt wel 2e hands spul ook toch? zelfde principe toch ..?
als jij geen verschil weet tussen TWEEDEHANDS en biebboeken die door honderden handen gaan, zou ik mijn schoolgeld maar eens gaan terughalen.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:00:39 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42867107
wat heeft dat er nou mee te maken? weet jij wat er allemaal met ander spul gebeurd is? nee..
En dat heetf niks met mijn scholing oid te maken
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')