abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42658683
Welkom in het politiek cafe van het politiek café van Fok!. Hier kan gepraat worden over clowneske complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van gezemel en achterklap, zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor mensen die zich nog serieus bezig houden met politiek, en andere onzin.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:24:12 #2
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42658726
Toppertjes:
#collegehengst: Een student die wel heel erg trouw de colleges volgt.
#corporale 10: Net aan een voldoende voor een tentamen (5,5 a 6)
#meelifter: Een student die er bij een groepsopdracht de kantjes vanaf loopt, maar toch het volledig aantal punten voor de opdracht krijgt. Zie ook shirker. Men spreekt ook wel van free-riders.
#De zwarte piste afdalen: Het regelen, scoren, inkoppen, dan wel tackelen van een onappetijtelijke vrouw, met een grote neus
#Bidden in De Porceleyne Preekstoel: Op de kniëen van het toilet gebruikmaken.
#galamosje: Sex hebben na afloop een gala, met de kleren nog aan, alleen het slipje gaat uit (zie ook "galaplicht")
# Romeo Echo Foxtrot: Afkorting voor Regel Een Fiets; Spreekt voor zichzelf.
# Romeo Bravo: Afkorting voor Regel Bier; Aanmoediging tot handelen. (
# Eindbaas: een extreem billig, smutzig wijf
# jaarringen: de vetrollen die vrouwelijke leden van de meer corporale studentenverenigingen ontwikkelen vanaf het moment dat ze er lid zijn geworden

En uiteraard:
# cursus: Spottende benaming voor opleidingen aan het HBO, m.a.w. als 'minderwaardig'. In Delft specifiek: een neerbuigende benaming voor de studies Bouwkunde en Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft (zweverige studies, bekend als minst technische studies). In Utrecht wordt door Beta-studenten dit woord gebruikt voor de studie Rechten. In Rotterdam noemt men Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit ook een cursus.beschouwend.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42658787
Ik ben blij dat mijn cursus er bijna op zit. Misschien kan ik dan iets doen wat ik wel leuk vind.
pi_42658869
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij dat mijn cursus er bijna op zit. Misschien kan ik dan iets doen wat ik wel leuk vind.
Schrijf Fik Meijer een brief.
pi_42658891
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:20 schreef Apropos het volgende:
Nou ja, ik kwam zijn naam voor het eerst tegen in dit artikel:

http://www.leidenuniv.nl/mare/2005/31/libri03.html

Maar naar wat ik gelezen heb, stond hij op gespannen voet met Gould
Ik kan het me voorstellen, Gould is agnost. Het spectrum zit ingewikkeld in elkaar.
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:20 schreef Apropos het volgende:
en is Dawkins het vierkant met hem oneens. Helaas heb ik niet de tijd om het allemaal systematisch na te gaan, ik wil Time´s arrow lezen en verder kom ik voorlopig niet.
Ik ben even met andere onderwerpen bezig, maar van wat ik over Conway gelezen heb is dat hij er een "God of the gaps"-principe op nahoudt. Dawkins heeft natuurlijk een hekel aan elke Christen die zich op zijn terrein bevindt. .
pi_42658932
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:27 schreef Apropos het volgende:
Schrijf Fik Meijer een brief.
Denk je dat een cursist een hoogleraar de les kan lezen?
pi_42658972
Ik weet wel dat Conway beweert dat het ontstaan van intelligent leven (ik weet niet welke betekenis hij aan die term verleent) op onze planeet onvermijdelijk was. Hij heeft daar ook een boek over geschreven.
pi_42659001
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Denk je dat een cursist een hoogleraar de les kan lezen?
Of je college bij hem kunt lopen, ei. Sursum corda.
pi_42659197
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:30 schreef Apropos het volgende:
Of je college bij hem kunt lopen, ei. Sursum corda.
Ik zal me beraden op mijn stappen nadat ik mijn cursus heb afgerond. Utile dulci.
pi_42659198
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:30 schreef Apropos het volgende:
Ik weet wel dat Conway beweert dat het ontstaan van intelligent leven (ik weet niet welke betekenis hij aan die term verleent) op onze planeet onvermijdelijk was. Hij heeft daar ook een boek over geschreven.
Ja, je maakt me zo wel benieuwd, hoe hij de evolutiechaos aan elkaar gaat lijmen. Het principe willekeurige mutatie/selectie wijst nl. iets anders uit.

Maar als je het gaat lezen zie ik het wel, ik focus me nu op iets anders.
pi_42659318
Autodidact ben je eigenlijk ook een ontheemde IT'er?
pi_42659386
Mwa, voel me wel thuis in het wereldje....van 9 tot 5.
pi_42659437
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:28 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik kan het me voorstellen, Gould is agnost. Het spectrum zit ingewikkeld in elkaar.
............
Evolutie heeft ook niets met toeval te maken, dat wil er bij die Dekker niet in.
Hoe dan ook, stuite vandaag nog op dezelfde discussie naar aanleiding van een artikel: Getting the monkey off Darwin's back.
Waarop Dawkins reageerde middels een lezersbrief:
quote:
Charles Sullivan and Cameron McPherson Smith's otherwise admirable article, "Getting the Monkey off Darwin's Back: Four Common Myths about Evolution" (May/ June 2005), has a flaw that will, unless corrected, do a serious disservice to the public understanding of evolution. What they call the myth of the "ladder of progress" is objectionable only if taken to mean progress toward some particular goal, such as humanity. It is completely wrong to suggest, as they do, that there is no sense in which evolution is progressive. And it is downright absurd to adduce (as they do) the randomness of mutation in support.

Mutation is indeed random, but natural selection is not. Natural selection drives lineages toward improvement, and this usually means that evolution is progressive. In the case of eyes, for instance, there is an obvious progression from simple beginnings, which could see only the difference between light and dark, to later eyes, such as those of birds and primates, with precise aperture and focus control that present high-resolution, edge-enhanced, color images. Progressive evolution is especially evident wherever there is an evolutionary arms race between, say, predators and prey or parasites and their hosts.

To deny progressive trends in evolution is worse than misleading, it plays into creationists' hands. It panders to the worst myth of all, the one that says that evolution is a theory of random chance. Any fool can see that if evolution really were random, it would be hopelessly inadequate to explain complex biological adaptations such as eyes. I fear that Sullivan and McPherson Smith's article will give aid and comfort to the enemy. I very much hope they will correct their error in their forthcoming book which I am looking forward to reading.
Advertisement

I have expounded progressive evolution more fully in the last chapter of The Ancestor's Tale and in my review of Stephen Jay Gould's Full House, reprinted in A Devil's Chaplain as "Human Chauvinism and Evolutionary Progress."

Richard Dawkins

http://www.findarticles.c(...)is_5_29/ai_n15343221
en dat laatste artikel wat Dawkins noemt, laat dat nu op m'n site staan

Human Chauvinism - pdf
pi_42659567
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:43 schreef Autodidact het volgende:
Ontheemd dus.
pi_42659572
Ik las laatst een metafoor van Dawkins (is 'ie goed in) dat die selectie vrij makkelijk te visualiseren is: "Hoeveel van je voorouders zijn gestorven voordat ze zich konden voortplanten?" Nul natuurlijk.

Was "The Ancestor's Tale" geloof ik.
pi_42659635
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:43 schreef Autodidact het volgende:
Knap, ik van 5 tot 9.
pi_42659655
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef Autodidact het volgende:
Ik las laatst een metafoor van Dawkins (is 'ie goed in) dat die selectie vrij makkelijk te visualiseren is: "Hoeveel van je voorouders zijn gestorven voordat ze zich konden voortplanten?" Nul natuurlijk.
Ja, ieder van ons heeft een onafgebroken lijn van zo'n 4 miljard jaar succesvolle voorouders
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:53:41 #18
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42659675
Mo B. op net 5.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:54:55 #19
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42659706
Jaarringen
pi_42659722
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:54 schreef Yildiz het volgende:
Jaarringen
Helaas een onomstotelijk feit.
pi_42659779
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, ieder van ons heeft een onafgebroken lijn van zo'n 4 miljard jaar succesvolle voorouders
quote:
Eert uw vader en uw moeder, opdat uw dagen verlengd worden in het land,
http://en.wikipedia.org/wiki/Prokaryote#Genes

Hoe profetisch.
pi_42659838
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef Autodidact het volgende:
..........

Was "The Ancestor's Tale" geloof ik.
Persoonlijk vind ik The Blind Watchmaker nog altijd z'n beste boek, en hijzelf is het meest trots op The Extended Phenotype.
Hij gaf overigens zo'n 2 jaar geleden, denk ik, een lezing in Leiden. Als ik eraan had gedacht had ik mijn Blind Watchmaker meegenomen, en hem er een handtekening in laten zetten, dat was gelegenheid toe.
Maar ja, ben niet zo van dat groupiegedoe, dus ik ben na afloop maar weer eens het centrum van m'n vaders geboortestad gaan bekijken.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:01:54 #23
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42659918
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:54 schreef Yildiz het volgende:
Jaarringen
Gek genoeg lees ik niets over het piramide-model; smal van boven, heeeel breed van onderen. Soort van toegeven aan de zwaartekracht.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42660124
Ah, Blind Watchmaker, meer in het verlengde van Sagan hè. Die handtekeningensessies zouden ze een moet opgeven ...

Maar Dawins schijnt vooral veel lezingen in de VS te geven ( noodzaak? ), jammer dat ik hem nog niet heb meegemaakt.
pi_42660750
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Autodidact het volgende:
Ah, Blind Watchmaker, meer in het verlengde van Sagan hè. Die handtekeningensessies zouden ze een moet opgeven ...

Maar Dawins schijnt vooral veel lezingen in de VS te geven ( noodzaak? ), jammer dat ik hem nog niet heb meegemaakt.
Nou ja, als je wat van hem gelezen hebt dan ken je zijn argumenten, en als je'm weleens gehoord hebt op een mp3, video, dan ken je z'n stem en voorkomen. Het was in de oude kerk in Leiden en ik moet zeggen, het was alsof ik al tientallen lezingen van hem bijgewoond had.

En al die lezingen, hij heeft er een levensmissie van gemaakt, en ik vraag me af waar hij de energie vandaan haalt om telkens opnieuw dezelfde verhalen te moeten afdraaien, vreselijk vermoeiend lijkt me dat. Hij zou eigenlijk eens wat meer werk moeten maken van zijn presentie op het internet, lijkt me aanzienlijk effectiever dan lezingen, en je bereikt ook een breder publiek. Tijd dat hij eens met een officiele website komt

(de inofficiele ken ik wel maar die wordt nauwelijks of niet onderhouden)
pi_42662244
Niets is te mooi om te worden nagesynchroniseerd:

http://www.youtube.com/watch?v=On9SlOxu-uo
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 05:58:50 #27
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42664751
mensenkind'ren
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_42664769
Een goedemorgen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 06:13:21 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_42664779
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 06:09 schreef sigme het volgende:
Een goedemorgen .
Dito. Al of nog vraag je me? Nog, antwoord ik weer.
pi_42664782
Al, als gewoonlijk.
Laat, voor mijn doen, met de wekker op 5.15.

Volgende week moet de wekker vrijdagochtend op 02.45 .

Wat doe jij zo'n hele nacht op?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 06:16:02 #31
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_42664785
Wat vind je trouwens van mijn nieuwe signature?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 06:16:40 #32
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_42664786
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 06:15 schreef sigme het volgende:
Al, als gewoonlijk.
Laat, voor mijn doen, met de wekker op 5.15.

Volgende week moet de wekker vrijdagochtend op 02.45 .

Wat doe jij zo'n hele nacht op?
Bijlezen, met name. Ook een biertje drinken. Daarnaast heb ik vanavond wat gepokerd met een aantal vrienden.
pi_42664795
Bijlezen, da's een goeie. Echte dingen of dit hier?

Drs P is prachtig. Op een of andere manier herinnert je ondertitel me aan een graffitiopschrift.

Piep, zei het schuim tegen de zee
En kraakte de natie

Dacht ik.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 06:40:58 #34
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_42664821
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 06:22 schreef sigme het volgende:
Bijlezen, da's een goeie. Echte dingen of dit hier?
Beide eigenlijk. Het geeft me de tijd om rustig alles door te kijken hier en wat me interesseert verder te lezen. Vaak lees ik dan ook een artikel van mises.org, wat zo nu en dan de juiste snaar bij me raakt. Nadeel is mijn slaapritme.
quote:
Drs P is prachtig.
Absoluut! Neem bv. "We leven in een boze tijd, verruwd en oversekst. En toch val ik nog uit de toon met mijn niets ontziende tekst. Want van al die openhartigheid heeft niemand iets geleerd: de ware toedracht wordt gewoon verheeld of genegeerd."
Nog actueel, scherp en in goed Nederlands.
quote:
Op een of andere manier herinnert je ondertitel me aan een graffitiopschrift.

Piep, zei het schuim tegen de zee
En kraakte de natie

Dacht ik.
Haha, hoe kom je erbij?
pi_42664833
Ik mag ook altijd graag wat rondlezen in de vroege uurtjes. De tijd vliegt voorbij, dan.

Echt goede teksten blijven geldig. Dat is ook grappig aan betere essays, columns, liedteksten, dat ze vaak zonder aanpassing 20 jaar later herhaald kunnen worden. Hooguit moet je 'christenfundamentalisten' even vervangen door 'moslimfundamentalisten', of wat namen van politieke kopstukken [u]updaten[/i].

Hoe ik bij dat opschrift kom? Het stond jaren op een muur waar ik op mijn beurt jaren tegen geleund heb.
Er zit iets van dat kraaiende oproer in. Het schuim der natie, het kraken.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 06:53:54 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_42664836
Ik ga noch kraaien, noch een ei leggen, ik ga slapen.

Ik mag hopen dat ik niet over Drs P ga dromen.
pi_42664844
Weltrusten .
pi_42664845
Goeiemorgen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42664851
Môgge Mutant!

Jij bent er vroeg bij! Vergeef me mijn gebrekkige kennis, hoe staat het met de ramadan? Al afgelopen? Bijna afgelopen?
pi_42664857
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 07:12 schreef sigme het volgende:
Môgge Mutant!

Jij bent er vroeg bij! Vergeef me mijn gebrekkige kennis, hoe staat het met de ramadan? Al afgelopen? Bijna afgelopen?
Nog iets van 8 daagjes En ik moet zo werken dus daarom ben ik wat eerder wakker dan normaal
Allah Al Watan Al Malik
pi_42664863
Nóg 8 dagen. Nou ja, sterkte. Ik hoop dat je op tijd op was voor een hapje voordat je gaat werken. Wat doe je aan werk op een zaterdag?
pi_42664873
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 07:23 schreef sigme het volgende:
Nóg 8 dagen. Nou ja, sterkte. Ik hoop dat je op tijd op was voor een hapje voordat je gaat werken. Wat doe je aan werk op een zaterdag?
Hehe, ja ik was extra vroeg opgestaan om nog wat te eten inderdaad. Ik werk trouwens in de PC winkel van mn broer
Allah Al Watan Al Malik
pi_42664881
Anyway, werktijd! Toedels!
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:20:31 #45
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42666578
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:53 schreef pberends het volgende:
talala
Ba.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:58:49 #46
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42667305
Tinky winky.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:07:34 #47
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_42667444
sletjes.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_42667789
Hier moet ik niet zijn, zie ik.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:49:15 #49
Stranger than fiction
pi_42668282
klopt.
pi_42669020
Nou ja, ik heb toch niets beters te doen. Beetje brak. Kut. Etc. Punt.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:22:37 #51
Stranger than fiction
pi_42669049
Wat is er met je humeur gebeurd Mon?

Je klinkt erg negatief de afgelopen dagen.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:26:44 #52
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42669130
M loopt nog op fossiele brandstoffen natuurlijk
pi_42669142
O, gewoon.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:35:17 #54
Stranger than fiction
pi_42669354
quote:
UEFA vreest einde interlandvoetbal

Internationals die geblesseerd terugkeren bij hun werkgevers, het is geen nieuw fenomeen. Ook de discussie over genoegdoening is niet nieuw. Charleroi neemt al langer in deze kwestie een centrale plaats in. De UEFA voorziet een doemscenario, als de Belgische club z'n gelijk haalt.

Het afstaan van internationals is al langer een doorn in het oog van de (top)clubs. Arsenal-manager Arsène Wenger vergeleek bondscoaches met joyriders. 'Ze nemen een auto uit de garage van de manager zonder toestemming te vragen. Vervolgens wordt de auto tien dagen gebruikt en ergens in het veld achtergelaten zonder benzine. We moeten het allemaal weer repareren. En dan een maand later komen ze weer diezelfde auto ophalen, en wordt nog van je verwacht dat je aardig bent.'

Deze week werd de discussie wederom gevoerd omdat de nodige internationals allesbehalve okselfris terugkeerden van hun interlandverplichtingen. Onder meer Liverpool-manager Rafael Benítez hield een betoog over compensatie naar aanleiding van een blessure van Dirk Kuijt.

Een einde aan de discussie lijkt in zicht, nu het Europese Hof zich buigt over de 'zaak Oulmers', die al voortsleept sinds 2004. De Marokkaan Abdelmajid Oulmers raakte zwaar geblesseerd tijdens een wedstrijd met zijn land. Zijn club Charleroi eist genoegdoening. De Belgische club kon enige maanden geen beroep doen op Oulmers, terwijl het wel het salaris en de medische kosten moest ophoesten.

Omdat de financiële compensatie uitbleef zocht Charleroi het hogerop. Met steun van de G14, het samenwerkingsverband van de belangrijkste Europese clubs, is de zaak inmiddels aanhangig gemaakt bij het Europese Hof. Uitzicht op een datum van de uitspraak is er nog niet. Maar die werpt wel z'n schaduw vooruit.

Als de FIFA de slepende zaak Oulmers verliest, zijn de gevolgen enorm. Althans, dat idee heeft de Europese bond. 'Het zou het einde betekenen van het interlandvoetbal. Een WK vindt plaats met alleen Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk en Engeland', schetste UEFA-woordvoerder William Gaillard tegenover de BBC het doemscenario.

Als Charleroi gelijk krijgt in zaak Oulmers zullen meerdere landen het niet meer kunnen opbrengen hun vedettes ook voor hun land te laten uitkomen. De hoogte van de verzekeringspremies voor de dure benen is te veel van het goede voor de minder draagkrachtige bonden. Maar ook Brazilië zal deze last niet kunnen dragen, stelt Gaillard.

'Ik heb gesproken met experts uit Brazilië, Scandinavië en Oost Europa. Ze vertelden me allemaal dat we onze sterren nooit meer voor hun land zouden kunnen zien uitkomen', aldus Gaillard. 'Onlangs heeft de voorzitter van de Ierse bond gezegd dat we nooit meer Robbie Keane in de nationale ploeg zullen zien in het geval er voor onze sterren moet worden betaald.'
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:35:42 #55
Stranger than fiction
pi_42669366
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:27 schreef Monidique het volgende:
O, gewoon.
O.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:37:16 #56
Stranger than fiction
pi_42669410
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:37:41 #57
Stranger than fiction
pi_42669417
pi_42669480
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:27 schreef Monidique het volgende:
O, gewoon.
.
pi_42669544
Maar, Rokko en Rikki, het belangrijkste is dat ik er weer ben.
pi_42669796
Ja, hallo, ik zeg net dat het supermegabelangrijk is dat ik er weer ben en dan... niets!
pi_42670030
quote:
Radioactiviteit vastgesteld na kernproef Noord-Korea

Amerikaanse luchtmacht neemt luchtmonsters
luchtmonsters .
pi_42670203
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:10 schreef pberends het volgende:

[..]

luchtmonsters .

pi_42670276
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:57 schreef Monidique het volgende:
Ja, hallo, ik zeg net dat het supermegabelangrijk is dat ik er weer ben en dan... niets!
Wat heb je te bieden? Doe 's wat propaganda.
pi_42670298
Misschien moet ik inderdaad een leuk propagandatopic openen, maar misschien is het nog een beetje te rustig.
pi_42670500
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Wat speelt er in het hoofd van die tekenaar? Raar verhaaltje...
pi_42670519
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:23 schreef Monidique het volgende:
Misschien moet ik inderdaad een leuk propagandatopic openen, maar misschien is het nog een beetje te rustig.
Prime time propaganda werkt inderdaad beter.

pi_42670568
Ik zag Borat nog in Amsterdam.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:48:02 #68
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42670812
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:36 schreef Monidique het volgende:
In de bananenbar?
pi_42670832
Op de Dáááám.
pi_42670873
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:36 schreef Monidique het volgende:
Z'n optreden in Nederland was echt belabberd, totaal niet grappig. Z'n interviews met die Amerikaanse dodo's dan weer wel.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:51:27 #71
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42670877
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:49 schreef Monidique het volgende:
Op de Dáááám.
En, heb je hem nog aangesproken?
pi_42670966
"Hallo Sacha Baron Cohen!"
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:05:47 #73
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42671131
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:56 schreef Monidique het volgende:
"Hallo Sacha Baron Cohen!"
Cool.
pi_42671507
Ja.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:36:52 #75
Stranger than fiction
pi_42671767
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:57 schreef Monidique het volgende:
Ik was boodschappen doen. Een mens moet toch eten...
pi_42671778
Zonlicht, meer eet ik niet.
pi_42671816
Oh yeah, kill all the white man
pi_42671895
quote:
[I]f nothing is done to restrain greenhouse gas emissions, annual economic damages could reach US$20 trillion by 2100 (expressed in U.S. dollars at 2002 prices), or 6 to 8 percent of global economic output at that time (Kemfert 2005). The same study found that immediate adoption of active climate protection policies could limit the temperature increase to 2° and eliminate more than half of the damages…If, however, climate protection efforts do not begin until 2025, the same model estimates that it will be impossible to limit warming to 2° by 2100 — and climate protection in general will be more expensive, the later it starts.
[ bron ]
pi_42671952

"Ja maar, die koeienscheten..."
pi_42671966
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:21 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ik heb toch niets beters te doen. Beetje brak. Kut. Etc. Punt.
Wat heb je allemaal gedaan tot nu toe?
pi_42672003
Niets. Ik doe nooit wat. Ik voer niets uit, ik bereik niets. Soms denk ik wel eens dat ik niet eens begonnen ben.
pi_42672056
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef Monidique het volgende:
Niets. Ik doe nooit wat. Ik voer niets uit, ik bereik niets. Soms denk ik wel eens dat ik niet eens begonnen ben.
En dat stukje over Sicilie?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:48:53 #83
Stranger than fiction
pi_42672059
Aaahhh het zonnetje in huis.
pi_42672088
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:48 schreef Apropos het volgende:

[..]

En dat stukje over Sicilie?
Wel aardig, denk ik, maar dat kan een doorboorde kip nog.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:51:11 #85
Stranger than fiction
pi_42672102
Zoooooooooonnneeeetje!
pi_42672112
Buiten schijnt de herfst.
pi_42672217
Wat een leuk plaatje!

pi_42672220
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wel aardig, denk ik, maar dat kan een doorboorde kip nog.
Is het al beoordeeld?
pi_42672233
quote:
"A lie, a lie, a lie, a lie. What we have in Washington is a house of lies, and in November, we need to clean house," Kerry, D-Mass., said Friday night during the New Hampshire Democratic Party's annual fall fundraising dinner.

"They tell us we're making progress in Iraq and that there is no civil war. That is a lie," he said. "It's immoral to lie about progress in that war in order to get through a news cycle or an election cycle."

Kerry criticized the Bush administration for blaming the North Korean nuclear test on former
President Clinton.

"That is a lie. North Korea's nuclear program was frozen under Bill Clinton. When George W. Bush turned his back on diplomacy, Kim Jong Il turned back to making bombs, and the world is less safe because a madman has the Bush bomb," he said.

Republicans also are lying when they claim the page scandal surrounding former Rep. Mark Foley is a Democratic plot to win the midterm elections, Kerry said.

"This issue is here because of a Republican cover-up," he said. "And those from the party that preaches moral values that covered this up have no right to preach moral values anymore."
pi_42672238
Ja, maar het was... was niets... gewoon wat, zoals, middelbare school, ofzo.
pi_42672251
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:55 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar het was... was niets... gewoon wat, zoals, middelbare school, ofzo.
Een 3?
pi_42672255
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:55 schreef Autodidact het volgende:

[..]
pi_42672264
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:56 schreef Apropos het volgende:

[..]

Een 3?
Er werd geen cijfer gegeven.
pi_42672307
Stellarium, een mooi digitaal planetarium.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:02:26 #95
Stranger than fiction
pi_42672406
quote:
Blair eens ‘met elk woord’ van chef-staf

Londen, 14 okt. De Britse premier Blair heeft gisteren getracht de angel te halen uit een pijnlijk conflict met de chef-staf van het leger over de Britse presentie in Irak door te stellen dat hij het „met elk woord" van de generaal eens is.

Blair baseerde zijn oordeel naar eigen zeggen op toelichtingen die generaal Sir Richard Dannatt gisteren in de loop van de dag gaf.

Donderdagavond kwam de chef-staf in het nieuws door een interview dat het dagblad de Daily Mail vandaag afdrukte. Daarin zei hij onder meer dat de aanwezigheid van Britse troepen in Irak niet bijdraagt tot de stabiliteit maar de toestand juist „verergert”. Daarom drong Dannatt aan op een spoedig vertrek uit Irak.

Blair verklaarde gisteren in Schotland, waar hij overleg bijwoonde om de bestuurlijke impasse in Noord-Ierland te doorbreken, dat ook hij van mening is dat de Britse troepen Irak moeten verlaten „wanneer het karwei geklaard is”.

Vorige maand stelde Blair nog dat het laf en gevaarlijk zou zijn om snel uit Irak weg te gaan. Volgens de premier kan de toestand in bepaalde gebieden inderdaad verergeren als Britse troepen langer blijven dan nodig is, zeker als de Iraakse autoriteiten de situatie zelf al aan kunnen.

Dannatts uitlatingen in de Daily Mail zorgden al donderdagavond voor de publicatie voor grote onrust. Volgens bronnen van de Britse staatsomroep BBC waren de premier en zijn mensen vannacht tot in de kleine uren bezig een dreigende crisis te bezweren.

Ook de Amerikanen zouden meteen opheldering hebben verlangd. Gistermorgen wilde een woordvoerder van Blair slechts zeggen dat de Britse troepen in Irak zaten met instemming van de Verenigde Naties en de huidige Iraakse regering.

In de loop van de ochtend probeerde Dannatt zijn uitlatingen nader te verklaren op een manier, die meer aansloot bij die van het kabinet. Zo verklaarde hij dat hij eveneens dacht aan een terugtrekking van de Britten over een periode van enkele jaren.

Op zijn beurt weigerde Blair in te gaan op enkele zeer kritische opmerkingen van Dannatt over de gebrekkige planning voor de fase na de militaire nederlaag van het bewind van de Iraakse president Saddam Hussein.

Het Britse leger heeft ongeveer 7.000 manschappen gelegerd in Zuid-Irak, in en rondom de tweede stad van het land, Basra.
pi_42672466
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ook de Amerikanen zouden meteen opheldering hebben verlangd. Gistermorgen wilde een woordvoerder van Blair slechts zeggen dat de Britse troepen in Irak zaten met instemming van de Verenigde Naties en de huidige Iraakse regering.
Fait accompli.
pi_42672548
Maakt het allemaal uit! . Het einde nadert toch wel... het is er snel. Maar eerst kijk ik even of er thee is en dan vanavond macaroni eten.
pi_42672994
Kamerlid Albayrak tart PvdA in genocidezaak

De in Turkije geboren Albayrak noemt het ''hypocriet'' dat Turkse Nederlanders ter verantwoording worden geroepen over deze kwestie. ''Iedereen heeft de mond vol van integreren en meedoen. Maar als puntje bij paaltje komt, worden mensen weggezet als een stelletje Turken met extremistische ideeën.''

Ja, mevrouw Albayrak, het is vreselijk.
Maar wat deed u zelf ook al weer?

Albayrak zette in 2004 óók haar handtekening onder deze 'genocidemotie'. Nu zegt ze echter dat dit ''niet veel'' betekent. ''Ik heb met honderdduizenden moties meegedaan.'' Bovendien beweert Albayrak nu dat de Tweede Kamer de Armeense genocide met die motie helemaal niet erkend heeft. Alleen Turkije werd opgeroepen dat te doen.

Dus wanneer u meedoet aan een motie, heeft dat niet veel te betekenen. Bovendien kunt u een land oproepen een genocide te erkennen die u zelf als verzinsel van de hand wijst.
pi_42673041
quote:
Bovendien beweert Albayrak nu dat de Tweede Kamer de Armeense genocide met die motie helemaal niet erkend heeft. Alleen Turkije werd opgeroepen dat te doen.
Dit is toch wel een mooi staaltje Sovjet-logica.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:40:07 #100
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42673283
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:28 schreef Apropos het volgende:
Kamerlid Albayrak tart PvdA in genocidezaak

De in Turkije geboren Albayrak noemt het ''hypocriet'' dat Turkse Nederlanders ter verantwoording worden geroepen over deze kwestie. ''Iedereen heeft de mond vol van integreren en meedoen. Maar als puntje bij paaltje komt, worden mensen weggezet als een stelletje Turken met extremistische ideeën.''

Ja, mevrouw Albayrak, het is vreselijk.
Maar wat deed u zelf ook al weer?

Albayrak zette in 2004 óók haar handtekening onder deze 'genocidemotie'. Nu zegt ze echter dat dit ''niet veel'' betekent. ''Ik heb met honderdduizenden moties meegedaan.'' Bovendien beweert Albayrak nu dat de Tweede Kamer de Armeense genocide met die motie helemaal niet erkend heeft. Alleen Turkije werd opgeroepen dat te doen.

Dus wanneer u meedoet aan een motie, heeft dat niet veel te betekenen. Bovendien kunt u een land oproepen een genocide te erkennen die u zelf als verzinsel van de hand wijst.
Waarom zou Albayrak verantwoordelijk moeten zijn voor iets wat meer dan 100 jaar geleden in haar geboorteland heeft plaatsgevonden eigenlijk?

Je hebt gelijk dat het niet bevorderend is om met je partij mee te stemmen in een motie, dat vind ik zelf ook geen goede invulling van een kamerzetel.
pi_42673493
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:40 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Waarom zou Albayrak verantwoordelijk moeten zijn voor iets wat meer dan 100 jaar geleden in haar geboorteland heeft plaatsgevonden eigenlijk?
Natuurlijk is ze dat niet, dat is geen enkel levend mens. Dat is het punt ook niet. Ik geloof ook niet dat iemand dat beweerd heeft. De zaak is gaan spelen door interne strubbelingen bij de grote partijen. Niemand is van plan de Turkse stemmer een politiek examen af te leggen als 'ie het stemlokaal betreedt, dat zou ook van de zotte zijn.
quote:
Je hebt gelijk dat het niet bevorderend is om met je partij mee te stemmen in een motie, dat vind ik zelf ook geen goede invulling van een kamerzetel.
Daar gaat het om. Je mag van een politicus betrouwbaarheid verwachten. Iemand die doodleuk toegeeft dat haar stem geen waarde heeft, heeft een merkwaardige opvatting van het parlementair stelsel.
pi_42673716
Achja. Hoe gaat het met jullie dan, hè?
pi_42673731
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:00 schreef Monidique het volgende:
Achja. Hoe gaat het met jullie dan, hè?
Goed.
pi_42673742
Dat is altijd heel goed. Goed is goed, zeg ik wel eens.
pi_42673753
Maar ben je nog ergens lid geworden?
pi_42673802
Nee, kom zeg.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:10:06 #107
Stranger than fiction
pi_42673960
Met mij gaat het ook uitstekend.

Ben toetsen maken voor de komende toetsweek. Dat is iets minder.
pi_42673982
Met Bush (mijn obsessie, je weet...) gaat het niet zo goed:
quote:
President Bush finds the world around him increasingly "unacceptable."

(...)

[A] survey of transcripts from Bush's public remarks over the past seven years shows the president's worsening political predicament has actually stoked, rather than diminished, his desire to proclaim what he cannot abide. Some presidential scholars and psychologists describe the trend as a signpost of Bush's rising frustration with his declining influence.

In the first nine months of this year, Bush declared more than twice as many events or outcomes "unacceptable" or "not acceptable" as he did in all of 2005, and nearly four times as many as he did in 2004. He is, in fact, at a presidential career high in denouncing events he considers intolerable. They number 37 so far this year, as opposed to five in 2003, 18 in 2002 and 14 in 2001.
[ bron ]
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:12:39 #109
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:12:58 #110
Stranger than fiction
pi_42674043
@ Bush
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:13:22 #111
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42674050
Liever dat je kan zeggen dat het slecht gaat, dan dat je niet kan zeggen hoe het gaat. Dat maakt hem The Decider.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:14:38 #112
93744 Finder_elf_towns
pi_42674083
Ik vind de wereld om mij heen ook onacceptabel.
pi_42674116
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:

"Life is a box of chocolates, Forrest. You never know what you're gonna get."
pi_42674185
Ja, met mij gaat het ook goed. Ken je het Novadic-centrum op de Kanaaldijk, Drugshond? Die junkies die er altijd voor staan stonden vanmorgen te vechten.
pi_42674276
quote:
Beirut is a good place to reflect on the tragedy through which the Middle East is now inexorably moving. After all, the city has suffered so many horrors these past 31 years, it seems haunted by the mass graves that lie across the region, from Afghanistan to Iraq to "Palestine" and to Lebanon itself. And I look across the waters and see a German warship cruising past my home, part of Nato's contribution to stop gun-running into Lebanon under UN Security Council Resolution 1701. And then, I ask myself what the Germans could possibly be doing when no guns have ever been run to the Hizbollah guerrilla army from the sea. The weapons came through Syria, and Syria has a land frontier with the country and is to the north and east of Lebanon, not on the other side of the Mediterranean.

And then when I call on my landlord to discuss this latest, hopeless demonstration of Western power, he turns to me in some anger and says, "Yes, why is the German navy cruising off my home?" And I see his point. For we Westerners are now spreading ourselves across the entire Muslim world. In one form or another, "we" - "us", the West - are now in Khazakstan, Afghanistan, Pakistan, Iraq, Egypt, Algeria, Yemen, Qatar, Bahrain, Kuwait, Saudi Arabia, Oman and Lebanon. We are now trapped across this vast area of suffering, fiercely angry people, militarily far more deeply entrenched and entrapped than the 12th-century crusaders who faced defeat at the battle of Hittin, our massive forces fighting armies of Islamists, suicide bombers, warlords, drug barons, and militias. And losing. The latest UN army in Lebanon, with its French and Italian troops, is moving in ever greater numbers to the south, young men and women who have already been threatened by al-Qa'ida and who will, in three of four months, be hit by al-Qa'ida. Which is one reason why the French have been pallisading themselves into their barracks in southern Lebanon. There is no shortage of suicide bombers here, although it will be the Sunni -- not the Hizbollah-Shiite variety -- which will strike at the UN.
[ bron ]
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:22:52 #116
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42674319
mèn, wat gaat toch allejezus goed met mij. Wat is er met jou, M?
pi_42674369
Met mij is er vanalles, dat is toch bekend?
pi_42674387
Ik heb 1,5g Witte Mokro liggen.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:26:04 #119
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42674410
Ik vind de wereld om mij heen redelijk acceptabel.

maakt mij dat anti-bush?
pi_42674501
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Zo'n wereld?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:30:37 #121
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42674523
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:24 schreef Monidique het volgende:
Jij ben een complex persoon, dat is goed.
pi_42674547
Zolderkamertjes zijn de bron van veel grootse verrichtingen geweest.
pi_42674562
O wacht, ik zie nu hoe smerig dat klinkt.
pi_42674622
Nu ben ik wel benieuwd, M. Hoe groots was jouw laatste verrichting op de zolderkamer?
pi_42674641
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:03 schreef Monidique het volgende:
Nee, kom zeg.
Ik vond jou wel geschikt voor Balkenende's hippieclubje. Maar ja, wie ben ik?
pi_42674684
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef Autodidact het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd, M. Hoe groots was jouw laatste verrichting op de zolderkamer?
Oh wacht, nog smeriger.
pi_42674689
Ik ken zo'n clubje niet. Wat is dat?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:39:22 #128
93744 Finder_elf_towns
pi_42674769
Het klinkt gek, maar ik waardeer de schrijfsels van Fisk altijd. De eerlijkheid van de man siert hem.
pi_42674813
Eerlijkheid siert immer!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:50:59 #130
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42675060
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:40 schreef Monidique het volgende:
Eerlijkheid siert immer!
'Eerlijk' is voor dhimmie's, anderen eerlijk noemen is proberen op zijn schouders te gaan staan, teneinde macht te verkrijgen.

Eerlijk is maar een kutwoord. Maar het is goed dat het bestaat.
pi_42675113
Moralisten...
pi_42675167
We zijn niet allemaal hetzelfde, Rikki.
pi_42675211
Mijn zolder (bestaande uit één open kamer) is weer een stap nader tot voltooiïng. Ik hoop komende week grootse stappen te zetten.
pi_42675228
Zolders horen uit één kamer te bestaan.
pi_42675310
Dat groot is ook maar relatief, het beslaat de hele zolder, dat is de helft van het huis, op die wijze is het groot. Dat het huis nog geen 24 centi-are beslaat maakt het klein.

Moeilijk. Wat is het nu?
pi_42675478
Schandalig, dat genocidegedoe in Frankrijk. Al dat gedoe, trouwens. Dat is geschiedenis, een parlament hoort er niet over te beslissen. En laat het mensen lekker ontkennen. Net als de Holocaust. Schandalig dat je dat in sommige landen niet mag ontkennen. Telegramstijl schijnt dit te heten.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:08:32 #137
Stranger than fiction
pi_42675488
interesseert me geen reet, Sigme.
pi_42675559
Ik heb zin in een Hitlervergelijking...
pi_42675626
pi_42675634
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:08 schreef Monidique het volgende:
Schandalig, dat genocidegedoe in Frankrijk. Al dat gedoe, trouwens. Dat is geschiedenis, een parlament hoort er niet over te beslissen. En laat het mensen lekker ontkennen. Net als de Holocaust. Schandalig dat je dat in sommige landen niet mag ontkennen. Telegramstijl schijnt dit te heten.
Telegraafstijl, eerder.
pi_42675635
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:55 schreef Monidique het volgende:
We zijn niet allemaal hetzelfde, Rikki.
Stel je voor. Tweede Wereldoorlog en Monidique is de beroerste niet, hij neemt een joods gezin in onderdak. Adolf Hitler komt voor de deur en vraagt of er joden in je huis zijn. Ga je eerlijk doen?

Adollef Hitler hè.
pi_42675652
Odolf Hitler. :D:D:D:D
pi_42675699
Hallo. Ik ga eten.
pi_42675719
Ik hoop dat je erin stikt.
pi_42675742
haha
pi_42675773
Doldwaas.
pi_42675845
Mensen die huilen over Islamisering van Nederland. Ik kan daar net zo goed tegen als mensen in moslimlanden die huilen over de Verwestering van hun land.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:23:06 #148
Stranger than fiction
pi_42675859
ik ga koken.

Zalm, knoflook, creme fraich, dille, zout, peper, witte wijn en heel belangrijk een oven.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:23:38 #149
Stranger than fiction
pi_42675880
Daar poep ik ook op, Muzikantje01.
pi_42676008
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik ga koken.

Zalm, knoflook, creme fraich, dille, zout, peper, witte wijn en heel belangrijk een oven.
En een vagina.
pi_42676118
quote:
Laten we samen erop poepen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:35:15 #152
93744 Finder_elf_towns
pi_42676192
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:24 schreef Monidique het volgende:
Laat het eruit.
pi_42676288
quote:
Wat is er? Ongesteld? Volle maan? Ruzie met vriendin? Graatje dwars?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:49:04 #156
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42676393
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Apropos het volgende:
Welkom in het politiek cafe van het politiek café van Fok!
Waarom haalde je er het Centrum voor Onstpanning & Cultuur erbij? Is dit een comming out?
pi_42676418
Ze hebben haar ook ontdekt hoor:
quote:
Nog steeds koningin M.I.L.F.

Schrik der kraaienpoten, zwaartekrachtbestrijdster, ster der onuitgezaktheid en actrice Monica Bellucci (alweer van 30 September 1964), vanmiddag tijdens een perspresentatie van haar nieuwe film. Mevrouw is gast op het Rome film festival. Anyway, check die close-up. Inderdaad, goedverdoemme al minstens 15 jaar lang Queen M.I.L.F. de AllerEerste. Die garantie geven we tot 2008. Of zijn er inmiddels al alternatieven dan?
Bron: GeenStijl
pi_42676801
Godverdomme, ik kots op mij.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:06:29 #159
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42676819
Alweer of nog steeds?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:07:13 #160
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42676833
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:49 schreef pberends het volgende:
Ze hebben haar ook ontdekt hoor:
[..]

Bron: GeenStijl
Ik dacht dat het Sandra Remer was. ook al zo`n heks.
pi_42676853
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:06 schreef Sidekick het volgende:
Alweer of nog steeds?
Alweer en nog steeds. Maar dat is hetzelfde. Het is continu.
pi_42676931
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Alweer en nog steeds. Maar dat is hetzelfde. Het is continu.
Antoine Roquentin.
pi_42676933
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:07 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik dacht dat het Sandra Remer was. ook al zo`n heks.
Zeg, vergelijk een Italiaanse nooit met een aftanse Nederlandse.
pi_42677117
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:10 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Antoine Roquentin.
Hm?
pi_42677134
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hm?
Hmmm...
pi_42677139
O, .
pi_42677156
Ik moet 'm maar eens lezen. Misschien beurt hem me op.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:21:15 #168
Stranger than fiction
pi_42677206
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is er? Ongesteld? Volle maan? Ruzie met vriendin? Graatje dwars?
Met mij is niks mis. Ik steun Mutant.
pi_42677233
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:19 schreef Monidique het volgende:
Als zo'n zwartgalligheid je op kan beuren...
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:23:38 #170
Stranger than fiction
pi_42677262
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:19 schreef Monidique het volgende:
Als je een meisje was geweest, zou ik je nu een kusje geven.

Ach, kan mij het schelen! je krijgt nu ook een kusje.
pi_42677279
Natuurlijk niet, maar ik heb het wel nodig. Ellende is als drugs.
pi_42677303
En nu ga ik een Javaanse Jongens draaien en roken en mijn vingernagels knippen.
pi_42678201
Het is mij nu wel weer duidelijk geworden: ik ben een nietsnut. Ik ben tot niets in staat, waarschijnlijk omdat ik geen talent heb voor wat dan ook en zeker omdat er zo'n ongelooflijke luiheid in mij zit. Op de middelbare school heb ik eens een test moeten doen en daaruit kwamen opvallende resultaten, waaronder bijvoorbeeld dat met betrekking tot iets wat op het moment voor mij niet meer helemaal duidelijk is, ik hoog scoorde, behalve op het gebied van motivatie, die zat namelijk zo rond de nul.
Goed, als ik dat nu weer weet, dan moet ik daar misschien maar geestelijk naar handelen. Verzoenen met mijzelf en erkennen dat ik een waardeloos, onbelangrijk leven tegemoet ga, is dan het eerste wat moet gebeuren.
pi_42678473

"Diervriendelijk" vlees .

Waren er ook jodenvriendelijke concentratiekampen ?
pi_42678505
Juist, Monidique.
pi_42678522
Auschwitz heette oorspronkelijk Auschovski, maar omdat de joden het alleenrecht op het slachtofferschap van de Holocaust wilden hebben, hernoemden ze het naar de huidige naam.
pi_42678807
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef Monidique het volgende:
Het is mij nu wel weer duidelijk geworden: ik ben een nietsnut. Ik ben tot niets in staat, waarschijnlijk omdat ik geen talent heb voor wat dan ook en zeker omdat er zo'n ongelooflijke luiheid in mij zit. Op de middelbare school heb ik eens een test moeten doen en daaruit kwamen opvallende resultaten, waaronder bijvoorbeeld dat met betrekking tot iets wat op het moment voor mij niet meer helemaal duidelijk is, ik hoog scoorde, behalve op het gebied van motivatie, die zat namelijk zo rond de nul.
Goed, als ik dat nu weer weet, dan moet ik daar misschien maar geestelijk naar handelen. Verzoenen met mijzelf en erkennen dat ik een waardeloos, onbelangrijk leven tegemoet ga, is dan het eerste wat moet gebeuren.
DEEL 1 --- VAN DES MENSEN ELLENDE

Vraag 7 Vanwaar komt dan zulke verdorven aard des mensen?
Vraag 8 Maar zijn wij alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad?
pi_42678901
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

"Diervriendelijk" vlees .

Waren er ook jodenvriendelijke concentratiekampen ?
Nou, ik vind mijn lamsvlees best diervriendelijk. Eigenlijk.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:22:15 #180
Stranger than fiction
pi_42678906
Er is overigens geen reet op de tv.
pi_42678912
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
Monidique, je bent geweldig.
Ik hoop dat ik je blij heb gemaakt, maar waarmee?
pi_42678926
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het nuttigen van alcohol behoeft geen kijkbuis.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:22:53 #183
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42678930
We zitten in een soort Matrix, waar wij leven op de ellende van Monidique.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:24:51 #184
Stranger than fiction
pi_42678967
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:22 schreef Sidekick het volgende:
We zitten in een soort Matrix, waar wij leven op de ellende van Monidique.
Ik heb hier een stuk pure chocola en een kop koffie voor m'n neus.
pi_42678981
Van de week zat ik buiten en ik zag al die vogels in de bomen en ik dacht, ja, er moet maar eens geschreven worden. "Over kweksels en kwaaksel, klein en groot, een onzinnig verhaal, over leven en dood". Maar natuurlijk doe en kan ik het niet, dat is jammer, maar misschien ook wel goed, want opeens kwamen er allemaal Romeo en Julia-dingen in mij op en dat lijkt mij niet de bedoeling van een boek over kweksels en kwaaksels.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:25:32 #186
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42678985
quote:
24.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:26:45 #187
89730 Drugshond
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:27:30 #188
Stranger than fiction
pi_42679052
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:25 schreef Monidique het volgende:
Van de week zat ik buiten en ik zag al die bomen in de vogels en ik dacht, ja, er moet maar eens geschreven worden. "Over kweksels en kwaaksel, klein en groot, een onzinnig verhaal, over leven en dood". Maar natuurlijk doe en kan ik het niet, dat is jammer, maar misschien ook wel goed, want opeens kwamen er allemaal Romeo en Julia-dingen in mij op en dat lijkt mij niet de bedoeling van een boek over kweksels en kwaaksels.
Jij doet me soms denken aan die (ex-)homofiele depressieve nederlandse zanger/dichter/schrijver maar nu getrouwd is met een vrouw.

zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:27:57 #189
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42679062
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:29 schreef Apropos het volgende:

[..]

En een vagina.
en ovenwanten
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:28:04 #190
Stranger than fiction
pi_42679069
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:25 schreef Sidekick het volgende:

[..]

24.
Dat bedoel ik.
pi_42679077
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef Aoristus het volgende:

[..]

en ovenwanten
Ja, ze kunnen soms wel eens too hot to handle zijn, niet?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:30:08 #192
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42679121
ha, Koefnoen straks met Kim Jung Il
pi_42679141
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Jij doet me soms denken aan die (ex-)homofiele depressieve nederlandse zanger/dichter/schrijver maar nu getrouwd is met een vrouw.

Jan Rot?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:30:50 #194
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42679145
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, ze kunnen soms wel eens too hot to handle zijn, niet?
hoe weet jij dat nou weer?
pi_42679158
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:30 schreef Aoristus het volgende:

[..]

hoe weet jij dat nou weer?
Van horen zeggen.
pi_42679173
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, ik vind mijn lamsvlees best diervriendelijk. Eigenlijk.
Binnenkort ook mensenvlees.

*hap hap* "Ja, maar hij heeft een goed leven gehad"
pi_42679190
quote:
De Leeuw nu op ned1, daarna Koefnoen.
pi_42679202
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef pberends het volgende:

[..]

zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:36:39 #199
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42679312
Ik haal mijn schaapievlees altijd bij de moslim, hij heeft zelfs een speciaal reklamebord laten maken waarop staat: "Betaalbaar prijzen". Hij is wel erg goed, dat wel
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:37:04 #200
Stranger than fiction
pi_42679322
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Jan Rot?
Ja, in 1 keer goed

pi_42679367

zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:39:11 #202
Stranger than fiction
pi_42679387
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef pberends het volgende:

[..]

De Leeuw nu op ned1, daarna Koefnoen.
Ja, daar wacht ik al een tijdje op. Hoe laat begint het precies?
pi_42679417
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Jah - dat zou min of meer de variant van joodvriendelijk zijn op een concentratiekamp.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:40:51 #204
Stranger than fiction
pi_42679436
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:38 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
pi_42679481
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef Aoristus het volgende:
Ik haal mijn schaapievlees altijd bij de moslim, hij heeft zelfs een speciaal reklamebord laten maken waarop staat: "Betaalbaar prijzen". Hij is wel erg goed, dat wel
pi_42679698
Schapenvlees, moslims, betaalbaar prijzen, waar gaat het heen...
pi_42679743
Naar de koelkast denk ik! hahahahaha
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:51:28 #208
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42679796
M, doe iets, achterlijke idioot dat je bent
pi_42679817
Hoe bedoel je, doe iets?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:53:35 #210
Stranger than fiction
pi_42679856
Hoe bevalt je laptop Mon?
pi_42679879
Och, het is wel oké. Had achteraf alleen wel beter 1024Mb kunnen hebben.
pi_42679885
quote:
Vr.1. Wat is uw enige troost, beide in het leven en sterven?
Antw. Dat ik met lichaam en ziel, beide in het leven en sterven a, niet mijn b, maar mijns getrouwen Zaligmakers Jezus Christus eigen ben c, Die met Zijn dierbaar bloed voor al mijn zonden volkomenlijk betaald d en mij uit alle heerschappij des duivels verlost heeft e, en alzo bewaart f, dat zonder den wil mijns hemelsen Vaders geen haar van mijn hoofd vallen kan g, ja ook, dat mij alle ding tot mijn zaligheid dienen moet h; waarom Hij mij ook door Zijn Heiligen Geest van het eeuwige leven verzekert i, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt k.

a Ro 14:8 b 1Co 6:19 c 1Co 3:23 Tit 2:14 d 1Pe 1:18,19 1Jo 1:7 1Jo 2:2,12 e Heb 2:14 1Jo 3:8 Joh 8:34-36 f Joh 6:39 Joh 10:28 2Th 3:3 1Pe 1:5 g Mt 10:30 Lu 21:18 h Ro 8:28 i 2Co 1:22 2Co 5:5 Eph 1:14 Ro 8:16 k Ro 8:14 1Jo 3:3
Ik vraag pardon, ik ben wat Heidelbergs vandaag.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:54:49 #213
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42679897
veins iets
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:58:09 #214
Stranger than fiction
pi_42680001
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vraag pardon, ik ben wat Heidelbergs vandaag.
Het zaagsel zit ergens klem?
pi_42680166
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het zaagsel zit ergens klem?
Mogelijk, mogelijk.

Het is M. Ik kan er niks aan doen. Als iemand zo niet in staat is tot enig goeds word ik er Heidelbergs van. En klontert het zaagsel. Ik word er wel erg vrolijk van, dat wel. Niets zo vermakelijk als de catechismus op hele noten.

Nee, geen jeugdtrauma's, ik heb er op zeer late leeftijd kennis mee gemaakt.
pi_42680185
Heidelbergs...
pi_42680303
Bier!.
pi_42680351
Verdomme, dat doet me wel érgens aan denken zeg. Dit is bagger, M.

pi_42680415
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:09 schreef Autodidact het volgende:
Verdomme, dat doet me wel érgens aan denken zeg. Dit is bagger, M.

[afbeelding]
Fuck you. Alice in Chains != Nirvana. JFC...
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:11:51 #221
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42680438
Nu heb ik ineens Zango Adware op mijn PC.

Hoeren.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:12:58 #222
Stranger than fiction
pi_42680476
rare jongens.
pi_42680477
Zango Adware, de onbekende worstjesverkoper op het drukste plein van Tblisi.
pi_42680501
Het Nirvana-effect haalde de sjeu er wel wat af.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:14:12 #225
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42680509
Indiase tiener ontvoerd en gemarteld vanwge geloof
Als dat nou eens een moslim was.

Zeg maar, die christelijke meisjes ofzo. Hoeveel topics hadden we dan?
pi_42680528
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef sigme het volgende:
Het Nirvana-effect haalde de sjeu er wel wat af.
Here to help.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:14:42 #227
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42680529
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef Monidique het volgende:
Zango Adware, de onbekende worstjesverkoper op het drukste plein van Tblisi.
i
pi_42680558
God, wat ben ik toch slim, het is gewoon droevig.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:16:24 #229
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42680594
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:15 schreef Monidique het volgende:
God, wat ben ik toch slim, het is gewoon droevig.
God is ook maar een mens.
pi_42680609
En de mens schiep God naar zijn evenbeeld.
pi_42680612
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Fuck you. Alice in Chains != Nirvana. JFC...
Nee, helaas leeft die kerel nog.
pi_42680631
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:16 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nee, helaas leeft die kerel nog.
Wie? Beide zangers zijn in ieder geval dood.
pi_42680666
Dan is het goed. God zag dat het goed was.
pi_42680714
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Here to help.
Ach laiverd, het is meer dan 15 jaar geleden .

Maar goed, ik ga toch gerustgesteld naar bed. Niet alles is verloren.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:20:56 #235
Stranger than fiction
pi_42680739
Ik heb zin om hier iets negatiefs neer te zetten.

Ik weet alleen niks
pi_42680746
Meer dan 15 jaar geleden was ik jonger dan acht.
pi_42680764
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb zin om hier iets negatiefs neer te zetten.

Ik weet alleen niks
Bijvoorbeeld dat flesjes bier veel te snel leeg zijn...
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:23:29 #238
Stranger than fiction
pi_42680831
Jij hebt al wel genoeg bier gehad.

als ik nu Aaaaaaahhhh was zou ik beginnen over behang en verscheuren.
pi_42680908
Dit is nog maar mijn eerste biertje.
pi_42680959
Six six six, the number of the beast...
pi_42680987
Maar niet iedereen kan zo sterk als Aaah zijn.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:29:58 #242
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42681023
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:16 schreef Monidique het volgende:
En de mens schiep God naar zijn evenbeeld.
Om 'zijn' wil te forceren over mensen die niet in het sprookje geloofden.
pi_42681081
O, Aaah is zo sterk.
pi_42681085
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:28 schreef sigme het volgende:
Maar niet iedereen kan zo sterk als Aaah zijn. [afbeelding]
Slap meezeverend wezen.
pi_42681139
Tweede biertje geopend.
pi_42681165
Eigenlijk wilde ik niet naar de kroeg, ik wilde mijn verjaardag volgende week ook niet vieren. Huppaa, om negen uur met de trein naar Alkmaar, ofzo, en met bezatten later op de middag. Maar toch ga ik zo wel naar de kroeg en toch vier ik mijn verjaardag volgende week wel.
pi_42681199
quote:
British Airways heeft een christelijke werkneemster twee weken geschorst omdat die zichtbaar een kruis aan een ketting om haar nek droeg. De luchtvaartmaatschappij laat islamitische hoofddoekjes en tulbans bij sikhs wel toe, omdat die niet weggestopt kunnen worden.
[ bron ]

Uhm...
pi_42681235
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

[ bron ]

Uhm...
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:34 schreef spinnner het volgende:
Dit vind ik ook niet kennen
Dat stelletje islamieten wel toestaan om een hoofddoek ofzo op te hebben maar ontslag bij een kruisje om de nek
Moeten de christenen ook eerst aanslagen plegen voordat het bij hun word toegestaan of zo
pi_42681266
Toch absurd, alsof een hoofddoekje en een tulband niet opgeborgen kunnen worden...
pi_42681375
Nou ja, dit is een letterlijk gekopieerd bericht....daar heb ik mijn twijfels bij.
pi_42681485
Hoe bedoel je?
pi_42681521
...herstel...
pi_42681667
Wat?
pi_42681705
Nee, het was een postedit. Domme inhoud.
pi_42681781
Wat voor doms?
pi_42681798
Er stond : "1 + 1 = 3"

Dom hè.
pi_42681821
Nee. Domme posts bestaan niet, alleen domme reacties.
pi_42681829
Maar goed, wat British Airways met z'n Christelijke (blijkbaar een koptische, wicked) werknemers doet moeten ze lekker zelf weten.
pi_42681852
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:00 schreef Autodidact het volgende:
Maar goed, wat British Airways met z'n Christelijke (blijkbaar een koptische, wicked) werknemers doet moeten ze lekker zelf weten.
Diskriminazzzzzie.
pi_42681904
Ben even buiten.
pi_42682123
Morgen het allerlaatste concert van The Shavers.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:20:43 #264
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42682249
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:59 schreef Autodidact het volgende:
Er stond : "1 + 1 = 3"

Dom hè.
Dat kan best; 2+2=5, for large quantities of 2
http://en.wikipedia.org/wiki/Two_plus_two_make_five
pi_42682289
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:20 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat kan best; 2+2=5, for large quantities of 2
http://en.wikipedia.org/wiki/Two_plus_two_make_five
Dom hè.
pi_42682335
Ik heb het R-woord gebruikt.
pi_42682356
quote:
Wa's dat nou voor pogo?
pi_42682366
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wa's dat nou voor pogo?
Een beetje slappe hap, ja, .
pi_42682368
sletjes!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:26:07 #270
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42682393
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:00 schreef Monidique het volgende:
Nee. Domme posts bestaan niet, alleen domme reacties.
QED
pi_42682396
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wa's dat nou voor pogo?
http://www.youtube.com/watch?v=ZpJ-N1DbVYQ

Maar ik zoek eigenlijk een ander filmpje, denk ik.
pi_42682408
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:24 schreef Monidique het volgende:
Ik heb het R-woord gebruikt.
Zo'n figuur zou je toch met subsidie een vakantie willen geven.
pi_42682417
Dat achterlijke gezuip altijd.
pi_42682793
. Teddeddeddeedede
pi_42682822
Mijn bakkebaard(en):

Ja, ziet er een beetje dun uit in dit licht.
pi_42682873
Ik ga even sociaal doen, .
pi_42682879
Ga je scheren .

Dan ga ik avondeten .
pi_42682980
quote:
Bush keeps revising war justification

WASHINGTON - President Bush keeps revising his explanation for why the U.S. is in Iraq, moving from narrow military objectives at first to history-of-civilization stakes now.

Initially, the rationale was specific: to stop
Saddam Hussein from using what Bush claimed were the Iraqi leader's weapons of mass destruction or from selling them to al-Qaida or other terrorist groups.

But 3 1/2 years later, with no weapons found, still no end in sight and the war a liability for nearly all Republicans on the ballot Nov. 7, the justification has become far broader and now includes the expansive "struggle between good and evil."

Republicans seized on North Korea's reported nuclear test last week as further evidence that the need for strong U.S. leadership extends beyond Iraq.

Bush's changing rhetoric reflects increasing administration efforts to tie the war, increasingly unpopular at home, with the global fight against terrorism, still the president's strongest suit politically.

"We can't tolerate a new terrorist state in the heart of the Middle East, with large oil reserves that could be used to fund its radical ambitions, or used to inflict economic damage on the West," Bush said in a news conference last week in the Rose Garden.

When no weapons of mass destruction were found in Iraq, Bush shifted his war justification to one of liberating Iraqis from a brutal ruler.

After Saddam's capture in December 2003, the rationale became helping to spread democracy through the Middle East. Then it was confronting terrorists in Iraq "so we do not have to face them here at home," and "making America safer," themes Bush pounds today.

"We're in the ideological struggle of the 21st century," he told a California audience this month. "It's a struggle between good and evil."
Ja, good and evil. En jij moest eens wegwezen.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:57:26 #280
Stranger than fiction
pi_42683098
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:14 schreef Monidique het volgende:
Morgen het allerlaatste concert van The Shavers.
Houden ze ermee op?

The Shavers zijn koel.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:35:56 #281
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42684182
op de beeb 2 is er nu een docu over Richard Pryor, daarna volgt z'n stand up uit ... 1979
pi_42684418
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
op de beeb 2 is er nu een docu over Richard Pryor, daarna volgt z'n stand up uit ... 1979
Is dat voor of na die lucifer?
pi_42684505
Jongeren lokken Franse politie in hinderlaag

De volgende maal vallen er doden aan de kant van de criminelen. Wiens schuld is dat dan? Natuurlijk, die van de politie. Weer een rel erbij.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:53:21 #284
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42684613
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:52 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ja, good and evil. En jij moest eens wegwezen.
quote:
"We can't tolerate a new terrorist state in the heart of the Middle East, with large oil reserves that could be used to fund its radical ambitions, or used to inflict economic damage on the West," Bush said in a news conference last week in the Rose Garden.
En wie koopt die olie? Wie zijn dan de schuldigen?

Tadaa...
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:53:27 #285
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42684619
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:46 schreef Apropos het volgende:

[..]

Is dat voor of na die lucifer?
nadat hij in de ether ging volgens mij
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:11:10 #286
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42685193
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:49 schreef Apropos het volgende:

De volgende maal vallen er doden aan de kant van de criminelen. Wiens schuld is dat dan? Natuurlijk, die van de politie. Weer een rel erbij.
Nee, het zal jouw schuld zijn. De jouwes. Jouwne. Jij.
pi_42685269
Coen heeft de schuld. Dat lijkt me duidelijk inderdaad.
pi_42685416
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, het zal jouw schuld zijn. De jouwes. Jouwne. Jij.
Da's wier.
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:19:49 #289
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42685489
wat een koningsdrama weer..
pi_42685512
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef Aoristus het volgende:
wat een koningsdrama weer..
Is de koning al overleden?
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:21:43 #291
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42685552
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Is de koning al overleden?
Ach man, ga toch een wortel eten ofzo
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:22:32 #292
93744 Finder_elf_towns
pi_42685579
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:49 schreef Apropos het volgende:

Die rellen los je gewoon op door te doen alsof ze niet bestaan.
pi_42685605
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:21 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ach man, ga toch een wortel eten ofzo
Vitaminen .
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:25:37 #294
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42685681
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vitaminen .
erger, Caroteen, da's goed voor je ogen
pi_42685696
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:25 schreef Aoristus het volgende:

[..]

erger, Caroteen, da's goed voor je ogen
!
  zondag 15 oktober 2006 @ 02:46:51 #296
89730 Drugshond
  zondag 15 oktober 2006 @ 04:14:16 #297
89730 Drugshond
pi_42691834
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:31 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Slap meezeverend wezen.
Absoluut !

Goedemorgen .
pi_42691962
Prima actie van BA. Toch maar vaker met BA vliegen
  zondag 15 oktober 2006 @ 10:57:15 #300
Stranger than fiction
pi_42692562
Goedemorgen.
Het is hypocriet van BA. Of alle uitingen van religie moeten worden verwijderd of alles moet worden toegestaan. Niet van dit slappe tussenin gedoe.
pi_42692926
Fucked up teringzooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')