Absurd, ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:04 schreef Litso het volgende:
Wow, wat triest toch altijd als mensen niet vrij worden gelaten in wat ze geloven. En dan al helemaal dat ze er een kind om martelen.
Zouden ze moeten zijn ja, jammer dat het in de praktijk niet altijd zo gaatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar hindoe's zijn zijn zo vredeliefend enzo...![]()
En de Christenen lopen qua innovatieve redenen om mensen te vermoorden vooropquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:53 schreef lionsguy18 het volgende:
Het hindoeisme is een heel wreed en heidens geloof.
Verbaast me niets, ik zie het ook bij de boeddhisten gebeuren.
Kan je daar eens een voorbeeld van gheven , want je loopt weer als een kip zonder kop te blaten, zonder informatie te geven voor je beweringen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En de Christenen lopen qua innovatieve redenen om mensen te vermoorden voorop
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:12 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Kan je daar eens een voorbeeld van gheven , want je loopt weer als een kip zonder kop te blaten, zonder informatie te geven voor je beweringen.
Hier, nog meer geblaat. En ook nog es zonder informatie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:53 schreef lionsguy18 het volgende:
omg, je hebt geslapen bij de geschiedenisles ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:12 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Kan je daar eens een voorbeeld van gheven , want je loopt weer als een kip zonder kop te blaten, zonder informatie te geven voor je beweringen.
Nee, de beste man is Christen en bekijkt de zaak met oogkleppen. Absolute waarheden enzo, jeweetoch.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:23 schreef moussie het volgende:
[..]
omg, je hebt geslapen bij de geschiedenisles ?
Laat zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:53 schreef lionsguy18 het volgende:
Geef eens een bron over boedhisten, ik zit hier nu tussen de boedhisten en ik kan je vertellen dat het een van de plezierigste geloven is die ik ken. Heerlijk geen dwang niets. Ik denk dat dit het enige geloof is wat ik zou kunnen aanhangen zo makkelijk. Christenen en Moslims.. beide bah, maar goed dan nog liever een christen dan een moslim.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:53 schreef lionsguy18 het volgende:
Right , je weet er blijkbaar veel van af :quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:53 schreef lionsguy18 het volgende:
een Filosofisch-religieuse levenswijzequote:Op zondag 15 oktober 2006 09:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik dacht toch dat boedisme geen geloof of religie maar een levenswijze is.
Het feit dat ze in reincarnatie geloven en nog wat andere dingen maakt het toch echt een geloof. Ook wordt er bij boedha beelden gebeden. Dus ik denk dat het om een geloof gaat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik dacht toch dat boedisme geen geloof of religie maar een levenswijze is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |