ja en hoofdletter...quote:
Ik was er bang voor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wilt dat Bommie een kusje op jóuw ego geeft?![]()
![]()
quote:
Alleen boeren zeggen hoi als je weggaatquote:
wil je um zien????quote:
kan het subject niet veranderd worden in "snor in de koelkast, we willen snor in de koelkast!"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja en hoofdletter...![]()
Ben ff naar de FB![]()
en schaatsersquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen boeren zeggen hoi als je weggaat![]()
Ja graag!quote:
en wat wil jij daar mee zeggenquote:
ff doorposten... vinnik een leuke voor 63...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan het subject niet veranderd worden in "snor in de koelkast, we willen snor in de koelkast!"
Lees Talitha...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en wat wil jij daar mee zeggen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen boeren zeggen hoi als je weggaat![]()
Maak er dan in de vriézer van. Bij LS.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan het subject niet veranderd worden in "snor in de koelkast, we willen snor in de koelkast!"
Doe eens lief voor Litha!quote:
MSN....quote:
koelkast ivm de titel van het nieuwe MED topicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Maak er dan in de vriézer van. Bij LS.![]()
quote:
en wat zegt dat ....jaloers????quote:
Hey Kribs, je plaat blijft hangenquote:
Ook accoord!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
koelkast ivm de titel van het nieuwe MED topic![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en wat zegt dat ....jaloers????
yupzz....ziet er veel beter uit zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef NorthernStar het volgende:
Is het nu klaar?
super!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef NorthernStar het volgende:
Is het nu klaar?
wat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef NorthernStar het volgende:
Is het nu klaar?
JAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef NorthernStar het volgende:
Is het nu klaar?
Valt toch mee?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Kribs, je plaat blijft hangen![]()
Dat lachen van die kalequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
RAT VAN FORTUIN!
Maar zo gezellig!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:36 schreef Gert het volgende:
Wat een gesticht hier.
Vergeleken hierbij is Luus coherent.![]()
gewoon ff het stof eraf blazen... of zit er een kras op de plaat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Valt toch mee?Over een paar dagen krijg ik een nieuw naald (of over een week)
![]()
Zal wel een kras zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon ff het stof eraf blazen... of zit er een kras op de plaat?![]()
hou die mannen in de gaten hoor!!!quote:
Ik zit het te kijken; maar vind er eerlijk gezegd nog niet echt veel aan...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit iedereen nou voor dat rat ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Ruben daarentegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit het te kijken; maar vind er eerlijk gezegd nog niet echt veel aan...![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Nu hopen dat ze weer op die auto gaan rammenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit het te kijken; maar vind er eerlijk gezegd nog niet echt veel aan...![]()
diamantnaaldje proberen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal wel een kras zijnStof heb ik hier niet wel wat katten en honden haren
![]()
ik kijk niet want buurman kijkt film. maar de presentatort van het geheel...quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
diamantnaaldje proberen...
nou hou ik erover op hoor! zet maar een ceedee op.![]()
Ze is van schrik hard weggelopen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommels was bang dat ik gemeen tegen je was....is dat nou niet lievv van hem.![]()
![]()
iedereen volgens mijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is van schrik hard weggelopen...
Neuh....ze is verse appeltaart aan het bakken...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
ja maar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, nou ja, kan iedereen naar bed zonder ruzie gemaakt te hebben![]()
Dat kan ook nog, had ik niet verwacht, dat doen vrouwen toch altijd op zondag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ze is verse appeltaart aan het bakken...![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, had ik niet verwacht, dat doen vrouwen toch altijd op zondag?![]()
Ja, da's lief van hem.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommels was bang dat ik gemeen tegen je was....is dat nou niet lievv van hem.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
kutnewbie!quote:
Kan jij eigenlijk goed koken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ze is verse appeltaart aan het bakken...![]()
Ik vrees met grote vreze.......volgens mij kan ik niet eens meer gemeen zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, da's lief van hem.Maar jij bent uiterst mild vanavond. Eens kijken hoelang dat duurt.
nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vreze.......volgens mij kan ik niet eens meer gemeen zijn.![]()
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Op dit tempo komen we nooit aan snor in koelkast-topic
Is je ego gekwetst?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vreze.......volgens mij kan ik niet eens meer gemeen zijn.![]()
Oh ja, er komt vannacht iemand hier nog even posten als hij terug is van stappen, zo was het toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Op dit tempo komen we nooit aan snor in koelkast-topic
Goed goed...wat heet goed...ik kan koken.........en heel af en toe wil ik zelfs nog wel eens met een nog nooit eerder in huis gemaakte maaltijd uit de band springen........was dit een strikvraag?quote:
en die wil graag een koelkast, en die kan je winnen ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, er komt vannacht iemand hier nog even posten als hij terug is van stappen, zo was het toch?
Oke, heb ik toch goed zitten lurken vandaag, mooi, weet ik dat ik ook weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en die wil graag een koelkast, en die kan je winnen ofzo![]()
ja ik weet ook niet van de hoed en de rand maar zoiets..![]()
dus het gaat nog wle ff knallen geleuf ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, heb ik toch goed zitten lurken vandaag, mooi, weet ik dat ik ook weer
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommels heeft zichzelf erop verlekkerd...![]()
Ik ben er nog wel ff, dus ik ga het zien!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus het gaat nog wle ff knallen geleuf ik
ik ben aan het lego'enquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
tjonge.... ze zitten zeker met z'n allen te msn-en ofzo...
Gewoon belangstelling. Eng hè!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed goed...wat heet goed...ik kan koken.........en heel af en toe wil ik zelfs nog wel eens met een nog nooit eerder in huis gemaakte maaltijd uit de band springen........was dit een strikvraag?![]()
lego is leuk man..he, je woond zelfs nog in de buurt...kom je spelen?quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoi Day!quote:
Dan ben jij te ver van thuis, maar als je aandringt, vooruit dan maar ik heb toch niks anders te doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lego is leuk man..he, je woond zelfs nog in de buurt...kom je spelen?![]()
Als jij en Arli nou eens posten i.p.v. F5-en? Kun je elkaars postjes lezen. Tis maar een idee.quote:
Ik wissel het af, de ene keer met mijn linkervinger, daarna met mijn rechtervinger, anders krijg je eelt op je vingersquote:
Hoi hoiquote:
waar is Bommie dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij en Bommie nou eens posten i.p.v. F5-en? Kun je elkaars postjes lezen. Tis maar een idee.
en bommels dan...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij en Arli nou eens posten i.p.v. F5-en? Kun je elkaars postjes lezen. Tis maar een idee.
gezellig!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi
Het is harstikke rustig in COS en ik heb vanavond MSN-verbod. Dus kom ik effe hier spelen.![]()
Ik denk dat je de COS vanavond kan samenvatten metquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi
Het is harstikke rustig in COS en ik heb vanavond MSN-verbod. Dus kom ik effe hier spelen.![]()
Jaja, heb m'n postje al ge-edit: bedoelde Arli!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar is Bommie dan?![]()
ik wil best posten, maar een monoloog houden is ook zo....
Remi![]()
ik wil wel met oe dansen maar mien voet'n doen zo zeer...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat je de COS vanavond kan samenvatten met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik post toch??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, heb m'n postje al ge-edit: bedoelde Arli!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil wel met oe dansen maar mien voet'n doen zo zeer...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:17 schreef Day het volgende:
Maar ik begrijp dat het hier vandaag dolle pret is geweest?
Ik hoop ook op playmobil lego, ik was vroeger een superfan van playmobil, ooh ohoho enne star wars legoquote:
met ban de bommie bedoel je...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:17 schreef Day het volgende:
wij hebben spiderman lego!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoop ook op playmobil lego, ik was vroeger een superfan van playmobil, ooh ohoho enne star wars lego![]()
170 en je komt een heel eind hoor!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan ben jij te ver van thuis, maar als je aandringt, vooruit dan maar ik heb toch niks anders te doen![]()
wij ook ...*O*quote:
Tsja, 51 gaat niet ver genoeg, dus zal wel 170 wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
170 en je komt een heel eind hoor!!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tsja, 51 gaat niet ver genoeg, dus zal wel 170 worden
echt feest hierzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:17 schreef Day het volgende:
bij gebrek aan wat anders...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tof zeg![]()
Wat een andere discussie dan op andere dagen hier![]()
Inderdaad ja.quote:
wij hebben 4856...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bij gebrek aan wat anders...
gooi eens een lekker thema op dan....![]()
geen idee.... doc ocs hideout en die treinwagon...quote:
Ik ben bang dat de cirkel nu echt rond is broeder Gert.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Wederom verlangde ik even naar de coherentie van een Luus.![]()
Heb je nog wensen voor een topic als je terug bent?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:29 schreef Gert het volgende:
OK, dolle pret hier.
Dan maar ff naar de kroeg. Hopelijk snap ik al die codes straks beter, na wat drank.
neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:29 schreef Gert het volgende:
OK, dolle pret hier.
Dan maar ff naar de kroeg. Hopelijk snap ik al die codes straks beter, na wat drank.
ik geloof dat daan die hangout heeft...bij de intertoys voor maar 20 euro...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geen idee.... doc ocs hideout en die treinwagon...
Daan......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik geloof dat daan die hangout heeft...bij de intertoys voor maar 20 euro...![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef APK het volgende:
Mag ik even zeiken over scanman, die met zijn bezopen kop eergisteren mijn fotoboek volgekwakt heeft en in een van zijn -inmiddels door hemzelf (toen hij weer nuchter was) verwijderde- posts beweerde dat hij zou stoppen met posten op fok?![]()
wat wil je weten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neeeeeeeeee![]()
blijf! asjeblieft! want ik snap er ook geen donder van....
ReTurN oF tHe BreeZahChickquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je nog wensen voor een topic als je terug bent?![]()
170, 51....quote:
de mijne ook ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daan......
Mijn oudste heet....![]()
Geinig!!!quote:
wat jij wilt...als ie maar caps blijft makenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef APK het volgende:
Mag ik even zeiken over scanman, die met zijn bezopen kop eergisteren mijn fotoboek volgekwakt heeft en in een van zijn -inmiddels door hemzelf (toen hij weer nuchter was) verwijderde- posts beweerde dat hij zou stoppen met posten op fok?![]()
Moeten we even snel doorspemmen, wellicht dat we aan beide heren hun verzoek kunnen voldoenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
ReTurN oF tHe BreeZahChick
O god nu gaat APK ook nog zijn gram halen op tittieman... doei!
Tot later BreeZahChickquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Jappert.......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daan......
Mijn oudste heet....![]()
Okay.quote:
snel!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Moeten we even snel doorspemmen, wellicht dat we aan beide heren hun verzoek kunnen voldoen![]()
bus tramquote:
Ik ben dol op klassiekers...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Okay.
1 stem tegen.
De post (die ik nog heb) was een klassieker hoor.
quote:
quote:
ja zover is de ontwikkeling nog niet, hier in ut hoge noord'nquote:
Ik moest eerst wel even denken hoe je dat bedoelde, kon het eerst niet plaatsenquote:
nou.....quote:
navond klodderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Inodder het volgende:
jeez wat hebben jullie zitten beppen vandaag is 62 en deze nog de moeite om terug te lezen?
Goedenavond trouwens![]()
quote:
en nu snap ik het niet meer..hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja zover is de ontwikkeling nog niet, hier in ut hoge noord'n
ik ben trouwens ook dol op klassiekers![]()
![]()
tweede deel was voor apkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en nu snap ik het niet meer..hihi![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou.....![]()
maar misschien heeft mevrouw Bommie zijn aandacht nodig...
Waar gaat het over?quote:
owja.. hij was nog bezigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij het iets anders dan bedoeld.
Scanmans definitieve afscheid van fok, geplaatst in mijn fotoboek maar de volgende dag weer verwijderd.quote:
Baco's maken meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Scanmans definitieve afscheid van fok, geplaatst in mijn fotoboek maar de volgende dag weer verwijderd.
timquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geinig!!!
ben gelijk nieuwsgierig naar kind 2...![]()
Bij mij doen ze meer goed dan me lief isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Baco's maken meer kapot dan je lief is![]()
snap dr ook geen zak van jullie hebbenje vanmiddag wel vermaakt he met muizemeisquote:
hier Bas en Bram... 2 en 3 dusquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat zit jij naar tegen mij te doen.![]()
he knulquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Inodder het volgende:
jeez wat hebben jullie zitten beppen vandaag is 62 en deze nog de moeite om terug te lezen?
Goedenavond trouwens![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Scanmans definitieve afscheid van fok, geplaatst in mijn fotoboek maar de volgende dag weer verwijderd.
Nu zijn we op 6, geloof ik....quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach ja...waar het hart van vol is loopt de ego van over... [afbeelding]
maakt niet uit dat ik voor twee tel..quote:
Je ooit laten tegenhouden om iets te postenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Okay.
1 stem tegen.
De post (die ik nog heb) was een klassieker hoor.
quote:
Nou, laat mij eens vertellen dat ik Bommie ook altijd als een een tering-goeie gozer zie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:49 schreef versabommie het volgende:
Ik heb jou altijd al de goeiste dude gevonden!![]()
Dat ie het gezeik over zijn bankstel zat was ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, laat mij eens vertellen dat ik Bommie ook altijd als een een tering-goeie gozer zie.
Wat denk jij dat in zijn zwanenzang stond?
oeh suspence...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, laat mij eens vertellen dat ik Bommie ook altijd als een een tering-goeie gozer zie.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Met drankquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Luciano; zit die nog steeds in bad ?
![]()
Ej, het bankstel van de buren hèquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat ie het gezeik over zijn bankstel zat was ?![]()
En veel badeendjes.....quote:
ALSTU ! bierie voor het jochiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:50 schreef Inodder het volgende:
hoi dames jullie hier![]()
Puntjuh Beugel please!![]()
Heb mn kammeraden vanavond gedumpt voor FOK!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ej, het bankstel van de buren hè![]()
en niet die van mij!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als hij maar zijn zwembroek aanhoudt
Met jopenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar denk je dat bommels zo stil van is.......hij is nog aan het herkauwen...![]()
![]()
quote:
quote:
wrong topicquote:
quote:
Jij gaat door voor het bankstel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
Dat jij al het plezier verziekt voor banman, en dat je er niet op hoeft te rekenen dat je ooit in zijn poezie album mag schrijven! Ohwja en dat je nooit post en toch de dienst denkt uit te maken ala zijn post van gisteren![]()
Same story, different year.quote:Dus dit keer zonder jouw toedoen toch een vregtijdige exit. Ook niet door mezelf, maar door 1 of 2 off-topic berichten na een waarschuwing van een kansloze mod. Diezelfde mod waarbij jij trouwens vanachter er vrij diep inkruipt met je 'eens' opmerkingen, net zoals zoveel anderen. Ookn iets nieuws onder de zon trouwens.
Voor mij dus geen FOK meer. Gelukkig kan ik dan weer wat met mn leven gaan doen, want volgens een aantal heb ik absoluut geen leven meer vanwege het aantal posts enzo.
En straks nog Tante Es met Giel Beelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geweldig dit....
"altijd preijs met achhmett"![]()
Die show zit momenteel echt goed in elkaar...![]()
![]()
ja hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik moest eerst wel even denken hoe je dat bedoelde, kon het eerst niet plaatsen![]()
Maar je woont idd erg dichtbij![]()
Jappie kan het veel beter uitleggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan me er nog niks bij voorstellen, help me eens??![]()
Hij zit gewoon bi j DGK, hoor. En daar zit ie met dezelfde kansloze mods opgescheept.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gaat door voor het bankstel!![]()
Maar wel een soort Leen van Frisia geval omdat je gespiekt hebt.![]()
Hier de -door een notaris goedgekeurde- verklaring:
[..]
Same story, different year.![]()
Huhquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jappie kan het veel beter uitleggen.
Jappie.... ga je gang.![]()
![]()
Ik geef 'm een 7 voor gevoel voor dramatiek, een 3- voor originaliteit en een 10 met een griffel omdat hij opzoutquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
voor wat dan????????????????????quote:
Waar FOK allemaal goed voor is, zonder FOK had ik het nooit geweten.quote:
Dit hebben we gisteren toch al gelezen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Dat van Scanman?quote:
beetje oude wijn in nieuwe zakken...! Is die er nog? die ban(k)man?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit hebben we gisteren toch al gelezen...![]()
geen ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
geweldig
![]()
zeg was 62 net zo interesant als 60 en 61 dan ga ik m nog ff lezen (ben al vanaf 18uur bezig met alleen sc)![]()
Dit is waarschijnlijk ook al bekend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik geef 'm een 7 voor gevoel voor dramatiek, een 3- voor originaliteit en een 10 met een griffel omdat hij opzout![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Om de slow chat te onderbreken zal ik wat caps plaatsen van de laatste dagen. Beetje zonde als die in de trashcan belanden zonder te zijn gepost. En voor een aantal mensen: wees gerust, verder dan dit topic kom ik niet.
Sorryquote:
SOA opgelopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Huh![]()
Ik bedoelde het overdrachtelijk...![]()
die was van de buren!quote:
I know, maar ga dan niet van die kansloze (Nataaaaasia: 'talk to the hand girl, cause I ain't listening') opmerkingen maken in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef Day het volgende:
Hij zit gewoon bi j DGK, hoor. En daar zit ie met dezelfde kansloze mods opgescheept.![]()
wauw!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk ook al bekend.
[..]
heb ik dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niet...ik zag het aan je statistisch IP.![]()
english lullen!quote:
Nog niet volledig... dat zal morgen wel komen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
Scanman is dus weer actief begrijp ik?
Echt waar??? Wow, Char, eat joer hart outquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wauw!
u is in de toekomst kijkert!![]()
begint het met een S?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt waar??? Wow, Char, eat joer hart out![]()
Jij en ik wel, de rest kan het niet meer lezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef Jappie het volgende:
Dit hebben we gisteren toch al gelezen...![]()
Duh!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
gaat het nu alweer over scanman
Toch knap dat hij steeds het onderwerp van gesprek weet te blijven, wat er ook gebeurt
Heb je hetzelf ook uit je fobo verwijderdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jij en ik wel, de rest kan het niet meer lezen.
De Nataaasia van fok!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
gaat het nu alweer over scanman
Toch knap dat hij steeds het onderwerp van gesprek weet te blijven, wat er ook gebeurt
Ik had het al gelezen, hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jij en ik wel, de rest kan het niet meer lezen.
quote:
quote:
quote:
Odinaire geblondeerde vrouwen op leeftijd met hangtieten moeten natuurlijk vooral dan opmerkingen gaan maken als het over scanman gaat
quote:
Ligt nog een verzoek van Gertquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
even doorlullen mensen, heb die snor in de koelkast posting al uren klaarstaan !
Nee, hij heeft een foto van de tieten van Micheline geplaatst in een van zijn edits om mij te pesten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je hetzelf ook uit je fobo verwijderd
was al gedealed met Gert, hij ging ook akoord met koelkast!quote:
HATSJEE!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
alle pressie pe mi wakka ...commo si da botrie.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk....hooguit een penisangina...![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
Ja maar ja maar...jij had zelf die postings toch nog gesaved als quotes ende zo....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een foto van de tieten van Micheline geplaatst in een van zijn edits om mij te pesten.![]()
rayman!quote:
geloof je het zelf????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Deze komt dan daarnaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
was al gedealed met Gert, hij ging ook akoord met koelkast!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je nog wensen voor een topic als je terug bent?![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar gaat het toch altijd over, anders denk je ze er maar bijquote:
ja maar die breezamuis komt niet zo vaak hier hequote:
we hebben dezelfde smaak!quote:
Tanteeeee Es!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
welles hoor! TL isquote:
TL is een beetje de player van SC, geloof ik.quote:
Checked FOBO....neh ...niets nieuws onder de zon...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:22 schreef SuperMOM het volgende:
Goh, niets gebeurd en toch 3 topics doorworstelen als je een dagje gaat werken![]()
Ze vallen toch alleen maar op zijn kleurtje!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Day het volgende:
[..]
TL is een beetje de player van SC, geloof ik.
Ik vind het goed, maar ik ben geen cheftopicopenerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja maar die breezamuis komt niet zo vaak hier he![]()
ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat dat niet waar is...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Day het volgende:
[..]
TL is een beetje de player van SC, geloof ik.
Was het nou nog bruin geweest....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze vallen toch alleen maar op zijn kleurtje!![]()
Jappie!!!!!!!!!!!!! Lekker dingquote:
Zou me TE erg zijn, Eerst moesten wij mannen emoties laten zien en janken om in een broekie te komen, daarna moesten we een handje uitsteken in het huishouden en nu moeten we 1.34 meter lang zijn willen we nog een behoorlijke chick scoren ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat dat niet waar is...![]()
nu jij er bent, denk ik alleen nog maar aan jouw tietenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar gaat het toch altijd over, anders denk je ze er maar bij
TL![]()
![]()
en ik dan????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu jij er bent, denk ik alleen nog maar aan jouw tieten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou me TE erg zijn, Eerst moesten wij mannen emoties laten zien en janken om in een broekie te komen, daarna moesten we een handje uitsteken in het huishouden en nu moeten we 1.34 meter lang zijn willen we nog een behoorlijke chick scoren ?![]()
Vroeger kon je gewoon een mokkel aan haar haar de grot in slepen!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou me TE erg zijn, Eerst moesten wij mannen emoties laten zien en janken om in een broekie te komen, daarna moesten we een handje uitsteken in het huishouden en nu moeten we 1.34 meter lang zijn willen we nog een behoorlijke chick scoren ?![]()
Vroeger kon je gewoon een mokkel aan haar haar de grot in slepen!![]()
echt nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
ik wacht nog steeds op een mailtje van iemand !!!!
Ojee, bitch fight!quote:
doe eens...een half uurtje ?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |