Dan zou ik er DRIE aan m'n rokken hebben hangenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over een koter had.![]()
![]()
toen ik m installeerde moest ik m toch laten booten vanaf dvd, maar toen ik de bootvolgorde weer wilde terugzetten kon die dus alleen nog vanaf dvdrom booten, en dus niet vanaf de harde schijfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoezo "bios weer normaal zet" ? Ik heb niets aan mijn bios veranderd. En Vista ook niet voorzover ik dat kon bekijken..
????? een unwatte?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is snel...![]()
Post je unban me mailtje eens ?![]()
hai Charlie Bommiequote:
maakt toch niet uit buuf, jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[janinemodus] maar lievurd, ik heb geen idee waar je het over hebt schatje [janinemodus]
Hallo lekkere en lieve buuf! Kom ik zo ff "een kopje suiker bij je lenen"quote:
kilo's suiker....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maakt toch niet uit buuf, jij hebt weer andere kwaliteiten![]()
Ik heb vorig jaar een klein momentje op FOK rondgelopen maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er dit jaar ehhhh....... " anders" wordt opgetreden dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou dan kunnen ze (zoals al eerder gebeurd is) even komen melden dat het ook hier niet gewenst is om over te hebben omdat het gezellig moet blijven![]()
Het is nog net niet zo ver dat ze hier ook al berichten gaan deleten![]()
is toch wel wat cooler dan "tubgirl" toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Complotten smeden en gezagondermijnend gedrag![]()
ik durf m'n hand d'r niet voor in het vuur te steken dat dat gaat helpenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo'n jankbrieffe...waarin je beterschap en een foto van je buurmans schwans post.![]()
![]()
Nope! no comprende!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo'n jankbrieffe...waarin je beterschap en een foto van je buurmans schwans post.![]()
![]()
WHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo lekkere en lieve buuf! Kom ik zo ff "een kopje suiker bij je lenen"![]()
En waddenzout komt uit de waddenzee (3 miljoen jaar geleden dan).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
Strooizout voor op de wegen is ook gewoon zout.
Het komt alleen uit de mijnen vandaan.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik durf m'n hand d'r niet voor in het vuur te steken dat dat gaat helpen![]()
doe 'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo lekkere en lieve buuf! Kom ik zo ff "een kopje suiker bij je lenen"![]()
jamaar ik heb me vanmiddag al sufgerukt op muizemeis en de vellen hanger erbij zeg maar ...quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga weer effe met Vista spelen....Hij zij is echt retegeil!
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga weer effe met Vista spelen....Hij zij is echt retegeil!
ja, wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ik heb me vanmiddag al sufgerukt op muizemeis en de vellen hanger erbij zeg maar ...
dus ik kom echt alleen maar suiker lenen heur!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind iedereen aardig behalve LS en kribbet
Maar aan bommie heb ik een bloedhekel![]()
Durf ik nu wel te zeggen![]()
Ik heb anders nog nooit meegemaakt dat er in FB zo (in)consequent gedelete wordt en dat er bans vallen om zulke vreemde redenen, maar laat ik erover ophouden, voordat ik echt een huilie wordt (die verhalen schijnen namelijk al de ronde te doen).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een klein momentje op FOK rondgelopen maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er dit jaar ehhhh....... " anders" wordt opgetreden dan vorig jaar.![]()
Hey huilie, waarom heb jij een bloedhekel aan mij?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit meegemaakt dat er in FB zo (in)consequent gedelete wordt en dat er bans vallen om zulke vreemde redenen, maar laat ik erover ophouden, voordat ik echt een huilie wordt (die verhalen schijnen namelijk al de ronde te doen).
Kwakerd!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit meegemaakt dat er in FB zo (in)consequent gedelete wordt en dat er bans vallen om zulke vreemde redenen, maar laat ik erover ophouden, voordat ik echt een huilie wordt (die verhalen schijnen namelijk al de ronde te doen).
Gisteren was het al niet leuk, en denk maar niet dat ik dat spelletje weer met je ga spelenquote:
quote:
nou, dan had je mij vanmiddag moeten zien reageren!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heeee... Je post nog aardig voor een gebande.![]()
Hoi Donald!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gisteren was het al niet leuk, en denk maar niet dat ik dat spelletje weer met je ga spelen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou, dan had je mij vanmiddag moeten zien reageren!!!
Euh omdat we net lekker bezig waren, mensen begonnen het weer te geloven volgens mij, je duikt veel te vroeg opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey huilie, waarom heb jij een bloedhekel aan mij?
sweets for my sweet, sugar for my honeyquote:
he bommie...ik begon je al te missenquote:
Hey doe eens lief, kereltje...zit je petje te strak?quote:
kep alweer te lang niet gepostquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh omdat we net lekker bezig waren, mensen begonnen het weer te geloven volgens mij, je duikt veel te vroeg op
krijg ik nu een kusje op me auw plekje!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaaaaaah vonnet eigenlijk wel enorm lief en sneu voor je
![]()
Duckie et moi gaan pinball eruit werken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey doe eens lief, kereltje...zit je petje te strak?![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat je het wel weer inlooptquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep alweer te lang niet gepost![]()
hoezo? is die baal vervelend geweest ? volgens mij is die zo weg die huilie heur!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duckie et moi gaan pinball eruit werken.![]()
Either youre in or out.......maar het fladderend stukkie wild kan momenteel ff niets anders aan zijn hoofd hebben.![]()
waar zit je ego ergens?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
krijg ik nu een kusje op me auw plekje!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gisteren was het al niet leuk, en denk maar niet dat ik dat spelletje weer met je ga spelen![]()
vervelend geweestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? is die baal vervelend geweest ? volgens mij is die zo weg die huilie heur!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
Mededeling!
![]()
Om 21:30 is het weer zo ver....het RRRRRRRRRRRRRat van fortuin!
Nederland 3, BNN. Vernieuwende TV itt spijkerjack!
einde mededeling!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |