Ik heb niet teruggelezen, maar ik dacht dat het een geintje was, maar ik zie hem opeens ook niet meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe je nou niet dommer voor dan je bent!![]()
![]()
Partytime...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, maar ik dacht dat het een geintje was, maar ik zie hem opeens ook niet meer![]()
![]()
Wie niet, hij is gewoon te druk, en het is wel ff lekker zoquote:
Kee...ff denken...wie staat er allemaal nog meer op mijn verlanglijstjequote:
Hekel is een groot woord; maar ik word af en toe wel een beetje misselijk van al die protserige grootspraak van hem.quote:
Vriend Japsterquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee...ff denken...wie staat er allemaal nog meer op mijn verlanglijstje![]()
.....ik denk dat het tijs is om Pinball ff een paar daagjes rust te geven...![]()
![]()
Ik heb absoluut geen hekel aan hem en ik hoop dat ie snel weer terug is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie niet, hij is gewoon te druk, en het is wel ff lekker zo
Hij komt vast wel weer terug
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen hekel aan hem en ik hoop dat ie snel weer terug is.
Eén probleem: als het een grapje blijkt te zijn, dan heeft ie Yvonne dus ook al van d'r sokken gecharmeerd. Geeft me niet veel vertrouwen in de 'leiding' hier.![]()
Lees jij hetzelfde wat ik lees duckie ?quote:
Serieus? Jouw ego is toch ook niet bepaald klein te noemenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hekel is een groot woord; maar ik word af en toe wel een beetje misselijk van al die protserige grootspraak van hem.![]()
Hoe weet jij dat ik um ego noem ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Serieus? Jouw ego is toch ook niet bepaald klein te noemen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees jij hetzelfde wat ik lees duckie ?
Geeft Talitha nu zojuist toe dat ze uitermate gecharmeerd is van hr bommels?![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in...tis eik een beetje schijnheilig he ?![]()
Laat demins het maar niet horen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik vind Bommie inderdaad erg aardig. En daar sta ik volgens mij niet alleen in.
jawel, maar ik laat jullie ff....quote:
Je neemt er wel je tijd voor...maar als je dan met je reactie komt is het ook gelijk een stortvloed aan spraakwatervallen tegelijk he?quote:
Oh...ga je zo stoute dingen posten ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jawel, maar ik laat jullie ff....![]()
moest nog ff kindjes te bed brengen....
Ik had er door mijn tunnelvisie waarschijnlijk even overheen gelezenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees jij hetzelfde wat ik lees duckie ?
Geeft Talitha nu zojuist toe dat ze uitermate gecharmeerd is van hr bommels?![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik vind Bommie inderdaad erg aardig. En daar sta ik volgens mij niet alleen in.
Yeah right... 131029 .....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:16 schreef Joohanna het volgende:
Jongens jongens......... allemaal FAKE natuurlijk. Mijnheer Bom is gewoon naar een feesie van z'n zwager en heeft bedacht zichzelf een ban te geven...
wat vind jij stout?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh...ga je zo stoute dingen posten ?![]()
![]()
tis toch gewoon kinderbedtijd...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen flauw idee.......jij wil het verborgen houden voor je kids....ik niet.
Wat is dat met jou en Jappie? Zijn jullie zo egocentrisch dat je niemand anders behalve jezelf aardig kunt vindenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had er door mijn tunnelvisie waarschijnlijk even overheen gelezen![]()
Maar als ik ff om die hele motie van wantrouwen naar een admin toe heen lees, zou je best wel eens gelijk kunnen hebben
Dus hij is ook al een kloon van yvonne?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:16 schreef Joohanna het volgende:
Jongens jongens......... allemaal FAKE natuurlijk. Mijnheer Bom is gewoon naar een feesie van z'n zwager en heeft bedacht zichzelf een ban te geven...
dat was "die snor" toch?quote:
sorry schat, maar ik ben ff de oude lego in elkaar aan het zetten !!!.... ik zie je gwoon lachen maar ik moet ff uitzoeken wat allemaal van mij en me zus is!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je neemt er wel je tijd voor...maar als je dan met je reactie komt is het ook gelijk een stortvloed aan spraakwatervallen tegelijk he?![]()
YEP!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus hij is ook al een kloon van yvonne?![]()
Dus Flugel, yvonne en Bommie zijn een en dezelfde?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus hij is ook al een kloon van yvonne?![]()
oooooowwwww......pfffttt....zeg dat dan gelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tis toch gewoon kinderbedtijd...![]()
![]()
Ik vind iedereen aardig behalve LS en kribbetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en Jappie? Zijn jullie zo egocentrisch dat je niemand anders behalve jezelf aardig kunt vinden
http://www.peeron.comquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry schat, maar ik ben ff de oude lego in elkaar aan het zetten !!!.... ik zie je gwoon lachen maar ik moet ff uitzoeken wat allemaal van mij en me zus is!!![afbeelding]
't is nog vroeg...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
oooooowwwww......pfffttt....zeg dat dan gelijk.........zit je mij een beetje lekker te maken hier.
![]()
Legoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry schat, maar ik ben ff de oude lego in elkaar aan het zetten !!!.... ik zie je gwoon lachen maar ik moet ff uitzoeken wat allemaal van mij en me zus is!!![afbeelding]
Ik roep het al de hele tijd.... 1 groot complotquote:
Ik doorzie het geloof ik nog niet helemaal..... waarom loop JIJ hier bijvoorbeeld dan nog rond?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik roep het al de hele tijd.... 1 groot complot![]()
Schande![]()
Huhquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en Jappie? Zijn jullie zo egocentrisch dat je niemand anders behalve jezelf aardig kunt vinden
Ik ben bang dat ik dat nog uitgebreid ga vertellen in FBquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doorzie het geloof ik nog niet helemaal..... waarom loop JIJ hier bijvoorbeeld dan nog rond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |