Nee niet echt, heb de hele dag op bed gelegen, ik ben een beetje depressief door het nieuwe beleid hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
so it seems...![]()
maar gezellig zo ff beppen. nog wat beleeft vandaag?![]()
wat vervelend voor je pc calimero eendquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee niet echt, heb de hele dag op bed gelegen, ik ben een beetje depressief door het nieuwe beleid hier![]()
Misschien mijn berichten ff in FB posten, nadat ik ze ff mail, misschien worden ze dan niet gedeletequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat vervelend voor je pc calimero eend
wat kan ik doen om je op te beuren?![]()
jij denkt zeker dat ik blont benquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien mijn berichten ff in FB posten, nadat ik ze ff mail, misschien worden ze dan niet gedelete![]()
ik kon het proberen tochquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat ik blont ben![]()
![]()
![]()
Niks gebeurdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:36 schreef Jappie het volgende:
Weinig gebeurt hier vandaag zie ik......
De heren hebben zich vermaakt met de nieuwste BrEeZah chick maar verder same old same old.... ..navond allemaal![]()
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
Das lekker.....ik heb toch geen blauw kleurtje....of wel dan...![]()
Vertel eend....owkee..bomnmels is eindelijk een keer gebanned; maar das logisch..dat had ik hedenochtend nog uitdrukkelijk geeist.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks gebeurd
het is niet bij te houden![]()
Vriendjespolitiekquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vertel eend....owkee..bomnmels is eindelijk een keer gebanned; maar das logisch..dat had ik hedenochtend nog uitdrukkelijk geeist.![]()
Ik zou het liever "klantvriendelijk" willen noemen.quote:
Ik zou het een dooie mus willen noemenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou het liever "klantvriendelijk" willen noemen.
Tot u spreekt een inmiddels uitermate tevreden klant![]()
Mus is zo BB4quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het een dooie mus willen noemen
Nee dooie mus is zo domino D-Dayquote:
Ik zit me rot te lezen , maar deze is alvast voor Puntjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das een vervelende meneermet een snor
![]()
ik ben ff etenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
oeoeoeoeh.... en nuquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:59 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik zit me rot te lezen , maar deze is alvast voor Puntje![]()
![]()
![]()
eetzequote:
negeren ze jou ook alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
Ik ben hartstikke lievvvvvvvv , maar ik heb de onprettige eigenschap om me altijd in iets te storten hier , en vervolgens de zwarte piet toegeschoven te krijgen , want ik zuig te slecht , ik ga gelijk voor goud dan ........ met resultaat trouwens .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oeoeoeoeh.... en nu... ik herhaal alleen in een mildere maat wat andere gezegd hebben... ik heb geen idee wie je bent...laten we dat zo houden..
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oeoeoeoeh.... en nu... ik herhaal alleen in een mildere maat wat andere gezegd hebben... ik heb geen idee wie je bent...laten we dat zo houden..
![]()
ja he...wanneer krijg ik weet mail van je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis schorriemorrie eerste klas oortjes...
Daar begint ie al, en nou heeft hij nog niet eens gezopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lievvvvvvvv , maar ik heb de onprettige eigenschap om me altijd in iets te storten hier , en vervolgens de zwarte piet toegeschoven te krijgen , want ik zuig te slecht , ik ga gelijk voor goud dan ........ met resultaat trouwens .
Maar ik ben bezig met een 24uurs cursus via www.zuigenophetrandje.nl/fok/gevorderden , en ik hoop vannacht de cursus met een certificaat te hebben mogen afronden , en daaropvolgend een paar caipirinha's te hebben mogen nuttigen , om vervolgens het geleerde in de praktijk te kunnen brengen ............![]()
tegen wie heb jij het in godesnaam ( op zijn semmie's )quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef luciano het volgende:
En NU ga ik ff mijn brand/sluitronde lopen hier , en daarna paar uurtjes stappen in de mooiste stad van nederland .
Dus ..........till we meet again 2nite babe.
( zonder caipirinha in mijn mik vind ik je al liev , en buuf en muizemeis ook ....... dat belooft nog wat voor vannacht ! )
he psssst...wie is olga???quote:
Ssstt...niet te hard oortjes........ik heb hier een image hoog te houden...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja he...wanneer krijg ik weet mail van je?![]()
zelfs ik weet dat, dat de verkeerde letter is!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lievvvvvvvv , maar ik heb de onprettige eigenschap om me altijd in iets te storten hier , en vervolgens de zwarte piet toegeschoven te krijgen , want ik zuig te slecht , ik ga gelijk voor goud dan ........ met resultaat trouwens .
Maar ik ben bezig met een 24uurs cursus via www.zuigenophetrandje.nl/fok/gevorderden , en ik hoop vannacht de cursus met een certificaat te hebben mogen afronden , en daaropvolgend een paar caipirinha's te hebben mogen nuttigen , om vervolgens het geleerde in de praktijk te kunnen brengen ............![]()
Zit meestal een vertraging van een paar uur in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
Hoi
Is Bommie nou wel of niet geband.Ik zie dat ie nog gepost heeft na de melding in MED?
...mannen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ssstt...niet te hard oortjes........ik heb hier een image hoog te houden...![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit meestal een vertraging van een paar uur in.![]()
![]()
mijn robinsonquote:
nee joh, dat was een "grapje"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
Hoi
Is Bommie nou wel of niet geband.Ik zie dat ie nog gepost heeft na de melding in MED?
Een weekje denk ik....het zijn vrij ernstige beschuldigingen als ik zo het banmeldtopic erop na lees...quote:
Jij bent echt dom...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nee joh, dat was een "grapje"![]()
en jij hoopt op iets wat echt niet gebeuren gaatquote:
Tis allang een feit....of zie jij bommels nog ergens posten dan... ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en jij hoopt op iets wat echt niet gebeuren gaat![]()
die komt vanzelf weer onder die steen vandaan, die ban staat er al vanaf vanochtend en zelfs Yvonne heeft gezegd dat het niet serieus wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis allang een feit....of zie jij bommels nog ergens posten dan... ?![]()
Dat is maar goed ook, anders zou het niet duidelijk zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die komt vanzelf weer onder die steen vandaan, die ban staat er al vanaf vanochtend en zelfs Yvonne heeft gezegd dat het niet serieus was![]()
En jij gelooft die rooie...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die komt vanzelf weer onder die steen vandaan, die ban staat er al vanaf vanochtend en zelfs Yvonne heeft gezegd dat het niet serieus was![]()
Wat niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:46 schreef Talitha het volgende:
Heren, begrijp ik nu goed dat jullie het ook niet zeker weten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |