LOL ja jeetje, wist niet dat ze zo weinig gewend waren met een tietentopic in dit forumquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
groot gelijk kun je ook meteen ff je aantal posts omhoog gooien... ( de heren waren wel wat stil na je foto )
... voor sommige mannen is dat genoeg !! ..quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]JA! klotezooi: Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
![]()
geen idee wat ik met al die vrije tijd moet![]()
WB!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt gelijk....
maar geloof me, ze waren uit op een catfight...![]()
lekker niet gelukt!![]()
BEW trouwens. Kind weer van computer weggejaagd...![]()
Voor de meeste mannen hoor. Dat ellelange doorraggen doen we voor julliequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... voor sommige mannen is dat genoeg !! ..
en maar denken dat wij daar op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor de meeste mannen hoor. Dat ellelange doorraggen doen we voor jullie
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
WB!!
heel goed, kinderen moeten hun plaats weten
hahah ... kijk, een man met manieren ..hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
das een vervelende meneerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:03 schreef muizemeis het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen wat die snorren toch steeds doen in de SC's??
dus jij wilt zeggen dat al die films waarin anderhalf uur in alle gaten wordt gepompt en daarna het gezicht volgeblaft, dat die állemaal niet kloppen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en maar denken dat wij daar op zitten te wachten![]()
daar heb ik vorig jaar hier op het forum een aardige toevoeging aan mijn woordenschat voor geleerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das een vervelende meneermet een snor
![]()
muizemeis heeft gewoon het lef om het te doen... de rest niet ... ja ja ja ik dus ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
trouwens dat schoot me te binnen....maar Muizemeis is voor de gemiddelde sc man nu gewoon de ubervrouw...Ik denk dat als Day en Flugel nog enigzins een beetje gezag op dit forum willen behouden, dat er dan minstens jopen op tafel moeten komen!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ... kijk, een man met manieren ..hihi
ja maar, wat moet die in de sc??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das een vervelende meneermet een snor
![]()
Smaken verschillen blijkbaar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ... kijk, een man met manieren ..hihi
Fris mijn geheugen eens op, wil je ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb ik vorig jaar hier op het forum een aardige toevoeging aan mijn woordenschat voor geleerd![]()
![]()
de ubervrouw??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
trouwens dat schoot me te binnen....maar Muizemeis is voor de gemiddelde sc man nu gewoon de ubervrouw...Ik denk dat als Day en Flugel nog enigzins een beetje gezag op dit forum willen behouden, dat er dan minstens jopen op tafel moeten komen!![]()
En teamlead dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
ah oke, UUR!! ik begreep het al niet...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat al die films waarin anderhalf uur in alle gaten wordt gepompt en daarna het gezicht volgeblaft, dat die állemaal niet kloppen?
ik neem aan dat hij niet gewenst is ...omdat hij vervelend isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar, wat moet die in de sc??
voor die snor dan hèquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen eens op, wil je ?![]()
Maar waarom die 'ban'?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
komop zeg, wij zijn kerels....jij post je doos en lichaam wij zijn verkocht ;Pquote:
en dan gaan we hem eren door in de TT steeds naar hem te verwijzen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij niet gewenst is ...omdat hij vervelend is
Gelukkig...hij heeft 'mquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En teamlead dan?
O wacht... gezag "houden"... dat betekent dat je het momenteel hebt.![]()
doos?? waar??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, wij zijn kerels....jij post je doos en lichaam wij zijn verkocht ;P
zal ik hem ff posten?quote:
nee maar bedankt voor het aanbodquote:
Anderhalf uur geneukt worden lijkt mij ook helemaal niets.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:12 schreef muizemeis het volgende:
nou persoonlijk zit ik er niet op te wachten om anderhalf uur lang geneukt te worden... anderhalf uur lang SEX is wat anders
ff sc 60 lezenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar waarom die 'ban'?
Was het onhoudbaar vol te houden dat je geen crewkloon bent![]()
![]()
Wel humor
Trappen meer mensen in dan op de manier waarop jappie het doet
ja, in dit geval zou een verering van jou geheel op zn plaats zijn, jij drukt je snor iig nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dan gaan we hem eren door in de TT steeds naar hem te verwijzen??
zal wel blont zijn
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff sc 60 lezenpagina 2 ongeveer
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee maar bedankt voor het aanbod![]()
zie je wel, ik heb geen lef, ben gewoon beetje dom
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ja, in dit geval zou een verering van jou geheel op zn plaats zijn, jij drukt je snor iig niet![]()
oeh!! sukkel!! nee ik ga het niet zeggen, is vragen om moeilijkhedenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
gelukkig want ik was zo druk met handkarren dat ik hem niet gesaved heb!
banu84 de bitch van Binbaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Anderhalf uur geneukt worden lijkt mij ook helemaal niets.
Die bitch van Pinbaal scheen daar wel van te houden.![]()
dank je, maar vanwaar deze naaktgang, kijk je uit voor een blaasontstekingquote:
ja wat nou pagina twee... ik heb alle posts op een pagina, je kan toch zelf instellen hoeveel posts je per pagina laat zien??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff sc 60 lezenpagina 2 ongeveer
![]()
van kou krijg je geen blaasontsteking...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dank je, maar vanwaar deze naaktgang, kijk je uit voor een blaasontsteking![]()
pfffffffff zou ik niet trekken alles op 1 pagina...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja wat nou pagina twee... ik heb alle posts op een pagina, je kan toch zelf instellen hoeveel posts je per pagina laat zien??
vind dat altijd beetje lastig dat soort verwijzingen
dus wat let je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van kou krijg je geen blaasontsteking...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |