oeh suspence...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, laat mij eens vertellen dat ik Bommie ook altijd als een een tering-goeie gozer zie.
Wat denk jij dat in zijn zwanenzang stond?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, laat mij eens vertellen dat ik Bommie ook altijd als een een tering-goeie gozer zie.
Wat denk jij dat in zijn zwanenzang stond?
Met drankquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Luciano; zit die nog steeds in bad ?
![]()
Ej, het bankstel van de buren hèquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat ie het gezeik over zijn bankstel zat was ?![]()
En veel badeendjes.....quote:
ALSTU ! bierie voor het jochiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:50 schreef Inodder het volgende:
hoi dames jullie hier![]()
Puntjuh Beugel please!![]()
Heb mn kammeraden vanavond gedumpt voor FOK!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ej, het bankstel van de buren hè![]()
en niet die van mij!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als hij maar zijn zwembroek aanhoudt
Met jopenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar denk je dat bommels zo stil van is.......hij is nog aan het herkauwen...![]()
![]()
quote:
quote:
wrong topicquote:
quote:
Jij gaat door voor het bankstel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
Dat jij al het plezier verziekt voor banman, en dat je er niet op hoeft te rekenen dat je ooit in zijn poezie album mag schrijven! Ohwja en dat je nooit post en toch de dienst denkt uit te maken ala zijn post van gisteren![]()
Same story, different year.quote:Dus dit keer zonder jouw toedoen toch een vregtijdige exit. Ook niet door mezelf, maar door 1 of 2 off-topic berichten na een waarschuwing van een kansloze mod. Diezelfde mod waarbij jij trouwens vanachter er vrij diep inkruipt met je 'eens' opmerkingen, net zoals zoveel anderen. Ookn iets nieuws onder de zon trouwens.
Voor mij dus geen FOK meer. Gelukkig kan ik dan weer wat met mn leven gaan doen, want volgens een aantal heb ik absoluut geen leven meer vanwege het aantal posts enzo.
En straks nog Tante Es met Giel Beelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geweldig dit....
"altijd preijs met achhmett"![]()
Die show zit momenteel echt goed in elkaar...![]()
![]()
ja hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik moest eerst wel even denken hoe je dat bedoelde, kon het eerst niet plaatsen![]()
Maar je woont idd erg dichtbij![]()
Jappie kan het veel beter uitleggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan me er nog niks bij voorstellen, help me eens??![]()
Hij zit gewoon bi j DGK, hoor. En daar zit ie met dezelfde kansloze mods opgescheept.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gaat door voor het bankstel!![]()
Maar wel een soort Leen van Frisia geval omdat je gespiekt hebt.![]()
Hier de -door een notaris goedgekeurde- verklaring:
[..]
Same story, different year.![]()
Huhquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jappie kan het veel beter uitleggen.
Jappie.... ga je gang.![]()
![]()
Ik geef 'm een 7 voor gevoel voor dramatiek, een 3- voor originaliteit en een 10 met een griffel omdat hij opzoutquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
voor wat dan????????????????????quote:
Waar FOK allemaal goed voor is, zonder FOK had ik het nooit geweten.quote:
Dit hebben we gisteren toch al gelezen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Dat van Scanman?quote:
beetje oude wijn in nieuwe zakken...! Is die er nog? die ban(k)man?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit hebben we gisteren toch al gelezen...![]()
geen ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
geweldig
![]()
zeg was 62 net zo interesant als 60 en 61 dan ga ik m nog ff lezen (ben al vanaf 18uur bezig met alleen sc)![]()
Dit is waarschijnlijk ook al bekend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik geef 'm een 7 voor gevoel voor dramatiek, een 3- voor originaliteit en een 10 met een griffel omdat hij opzout![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Om de slow chat te onderbreken zal ik wat caps plaatsen van de laatste dagen. Beetje zonde als die in de trashcan belanden zonder te zijn gepost. En voor een aantal mensen: wees gerust, verder dan dit topic kom ik niet.
Sorryquote:
SOA opgelopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Huh![]()
Ik bedoelde het overdrachtelijk...![]()
die was van de buren!quote:
I know, maar ga dan niet van die kansloze (Nataaaaasia: 'talk to the hand girl, cause I ain't listening') opmerkingen maken in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef Day het volgende:
Hij zit gewoon bi j DGK, hoor. En daar zit ie met dezelfde kansloze mods opgescheept.![]()
wauw!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk ook al bekend.
[..]
heb ik dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niet...ik zag het aan je statistisch IP.![]()
english lullen!quote:
Nog niet volledig... dat zal morgen wel komen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
Scanman is dus weer actief begrijp ik?
Echt waar??? Wow, Char, eat joer hart outquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wauw!
u is in de toekomst kijkert!![]()
begint het met een S?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt waar??? Wow, Char, eat joer hart out![]()
Jij en ik wel, de rest kan het niet meer lezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef Jappie het volgende:
Dit hebben we gisteren toch al gelezen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |