bus tramquote:
Ik ben dol op klassiekers...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Okay.
1 stem tegen.
De post (die ik nog heb) was een klassieker hoor.
quote:
quote:
ja zover is de ontwikkeling nog niet, hier in ut hoge noord'nquote:
Ik moest eerst wel even denken hoe je dat bedoelde, kon het eerst niet plaatsenquote:
nou.....quote:
navond klodderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Inodder het volgende:
jeez wat hebben jullie zitten beppen vandaag is 62 en deze nog de moeite om terug te lezen?
Goedenavond trouwens![]()
quote:
en nu snap ik het niet meer..hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja zover is de ontwikkeling nog niet, hier in ut hoge noord'n
ik ben trouwens ook dol op klassiekers![]()
![]()
tweede deel was voor apkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en nu snap ik het niet meer..hihi![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou.....![]()
maar misschien heeft mevrouw Bommie zijn aandacht nodig...
Waar gaat het over?quote:
owja.. hij was nog bezigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij het iets anders dan bedoeld.
Scanmans definitieve afscheid van fok, geplaatst in mijn fotoboek maar de volgende dag weer verwijderd.quote:
Baco's maken meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Scanmans definitieve afscheid van fok, geplaatst in mijn fotoboek maar de volgende dag weer verwijderd.
timquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geinig!!!
ben gelijk nieuwsgierig naar kind 2...![]()
Bij mij doen ze meer goed dan me lief isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Baco's maken meer kapot dan je lief is![]()
snap dr ook geen zak van jullie hebbenje vanmiddag wel vermaakt he met muizemeisquote:
hier Bas en Bram... 2 en 3 dusquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat zit jij naar tegen mij te doen.![]()
he knulquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Inodder het volgende:
jeez wat hebben jullie zitten beppen vandaag is 62 en deze nog de moeite om terug te lezen?
Goedenavond trouwens![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Scanmans definitieve afscheid van fok, geplaatst in mijn fotoboek maar de volgende dag weer verwijderd.
Nu zijn we op 6, geloof ik....quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach ja...waar het hart van vol is loopt de ego van over... [afbeelding]
maakt niet uit dat ik voor twee tel..quote:
Je ooit laten tegenhouden om iets te postenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Okay.
1 stem tegen.
De post (die ik nog heb) was een klassieker hoor.
quote:
Nou, laat mij eens vertellen dat ik Bommie ook altijd als een een tering-goeie gozer zie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:49 schreef versabommie het volgende:
Ik heb jou altijd al de goeiste dude gevonden!![]()
Dat ie het gezeik over zijn bankstel zat was ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, laat mij eens vertellen dat ik Bommie ook altijd als een een tering-goeie gozer zie.
Wat denk jij dat in zijn zwanenzang stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |