Ik wissel het af, de ene keer met mijn linkervinger, daarna met mijn rechtervinger, anders krijg je eelt op je vingersquote:
Hoi hoiquote:
waar is Bommie dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij en Bommie nou eens posten i.p.v. F5-en? Kun je elkaars postjes lezen. Tis maar een idee.
en bommels dan...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij en Arli nou eens posten i.p.v. F5-en? Kun je elkaars postjes lezen. Tis maar een idee.
gezellig!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi
Het is harstikke rustig in COS en ik heb vanavond MSN-verbod. Dus kom ik effe hier spelen.![]()
Ik denk dat je de COS vanavond kan samenvatten metquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi
Het is harstikke rustig in COS en ik heb vanavond MSN-verbod. Dus kom ik effe hier spelen.![]()
Jaja, heb m'n postje al ge-edit: bedoelde Arli!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar is Bommie dan?![]()
ik wil best posten, maar een monoloog houden is ook zo....
Remi![]()
ik wil wel met oe dansen maar mien voet'n doen zo zeer...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat je de COS vanavond kan samenvatten met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik post toch??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, heb m'n postje al ge-edit: bedoelde Arli!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil wel met oe dansen maar mien voet'n doen zo zeer...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:17 schreef Day het volgende:
Maar ik begrijp dat het hier vandaag dolle pret is geweest?
Ik hoop ook op playmobil lego, ik was vroeger een superfan van playmobil, ooh ohoho enne star wars legoquote:
met ban de bommie bedoel je...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:17 schreef Day het volgende:
wij hebben spiderman lego!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoop ook op playmobil lego, ik was vroeger een superfan van playmobil, ooh ohoho enne star wars lego![]()
170 en je komt een heel eind hoor!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan ben jij te ver van thuis, maar als je aandringt, vooruit dan maar ik heb toch niks anders te doen![]()
wij ook ...*O*quote:
Tsja, 51 gaat niet ver genoeg, dus zal wel 170 wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
170 en je komt een heel eind hoor!!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tsja, 51 gaat niet ver genoeg, dus zal wel 170 worden
echt feest hierzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:17 schreef Day het volgende:
bij gebrek aan wat anders...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tof zeg![]()
Wat een andere discussie dan op andere dagen hier![]()
Inderdaad ja.quote:
wij hebben 4856...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bij gebrek aan wat anders...
gooi eens een lekker thema op dan....![]()
geen idee.... doc ocs hideout en die treinwagon...quote:
Ik ben bang dat de cirkel nu echt rond is broeder Gert.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Wederom verlangde ik even naar de coherentie van een Luus.![]()
Heb je nog wensen voor een topic als je terug bent?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:29 schreef Gert het volgende:
OK, dolle pret hier.
Dan maar ff naar de kroeg. Hopelijk snap ik al die codes straks beter, na wat drank.
neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:29 schreef Gert het volgende:
OK, dolle pret hier.
Dan maar ff naar de kroeg. Hopelijk snap ik al die codes straks beter, na wat drank.
ik geloof dat daan die hangout heeft...bij de intertoys voor maar 20 euro...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geen idee.... doc ocs hideout en die treinwagon...
Daan......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik geloof dat daan die hangout heeft...bij de intertoys voor maar 20 euro...![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef APK het volgende:
Mag ik even zeiken over scanman, die met zijn bezopen kop eergisteren mijn fotoboek volgekwakt heeft en in een van zijn -inmiddels door hemzelf (toen hij weer nuchter was) verwijderde- posts beweerde dat hij zou stoppen met posten op fok?![]()
wat wil je weten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neeeeeeeeee![]()
blijf! asjeblieft! want ik snap er ook geen donder van....
ReTurN oF tHe BreeZahChickquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je nog wensen voor een topic als je terug bent?![]()
170, 51....quote:
de mijne ook ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daan......
Mijn oudste heet....![]()
Geinig!!!quote:
wat jij wilt...als ie maar caps blijft makenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef APK het volgende:
Mag ik even zeiken over scanman, die met zijn bezopen kop eergisteren mijn fotoboek volgekwakt heeft en in een van zijn -inmiddels door hemzelf (toen hij weer nuchter was) verwijderde- posts beweerde dat hij zou stoppen met posten op fok?![]()
Moeten we even snel doorspemmen, wellicht dat we aan beide heren hun verzoek kunnen voldoenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
ReTurN oF tHe BreeZahChick
O god nu gaat APK ook nog zijn gram halen op tittieman... doei!
Tot later BreeZahChickquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
ReTurN oF tHe BreeZahChick
O god nu gaat APK ook nog zijn gram halen op tittieman... doei!
Jappert.......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daan......
Mijn oudste heet....![]()
Okay.quote:
snel!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Moeten we even snel doorspemmen, wellicht dat we aan beide heren hun verzoek kunnen voldoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |