Ruben daarentegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit het te kijken; maar vind er eerlijk gezegd nog niet echt veel aan...![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit iedereen nou voor dat rat ofzo
![]()
Nu hopen dat ze weer op die auto gaan rammenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit het te kijken; maar vind er eerlijk gezegd nog niet echt veel aan...![]()
diamantnaaldje proberen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal wel een kras zijnStof heb ik hier niet wel wat katten en honden haren
![]()
ik kijk niet want buurman kijkt film. maar de presentatort van het geheel...quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
diamantnaaldje proberen...
nou hou ik erover op hoor! zet maar een ceedee op.![]()
Ze is van schrik hard weggelopen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommels was bang dat ik gemeen tegen je was....is dat nou niet lievv van hem.![]()
![]()
iedereen volgens mijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is van schrik hard weggelopen...
Neuh....ze is verse appeltaart aan het bakken...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
ja maar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, nou ja, kan iedereen naar bed zonder ruzie gemaakt te hebben![]()
Dat kan ook nog, had ik niet verwacht, dat doen vrouwen toch altijd op zondag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ze is verse appeltaart aan het bakken...![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, had ik niet verwacht, dat doen vrouwen toch altijd op zondag?![]()
Ja, da's lief van hem.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommels was bang dat ik gemeen tegen je was....is dat nou niet lievv van hem.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
kutnewbie!quote:
Kan jij eigenlijk goed koken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ze is verse appeltaart aan het bakken...![]()
Ik vrees met grote vreze.......volgens mij kan ik niet eens meer gemeen zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, da's lief van hem.Maar jij bent uiterst mild vanavond. Eens kijken hoelang dat duurt.
nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vreze.......volgens mij kan ik niet eens meer gemeen zijn.![]()
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Op dit tempo komen we nooit aan snor in koelkast-topic
Is je ego gekwetst?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vreze.......volgens mij kan ik niet eens meer gemeen zijn.![]()
Oh ja, er komt vannacht iemand hier nog even posten als hij terug is van stappen, zo was het toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Op dit tempo komen we nooit aan snor in koelkast-topic
Goed goed...wat heet goed...ik kan koken.........en heel af en toe wil ik zelfs nog wel eens met een nog nooit eerder in huis gemaakte maaltijd uit de band springen........was dit een strikvraag?quote:
en die wil graag een koelkast, en die kan je winnen ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, er komt vannacht iemand hier nog even posten als hij terug is van stappen, zo was het toch?
Oke, heb ik toch goed zitten lurken vandaag, mooi, weet ik dat ik ook weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en die wil graag een koelkast, en die kan je winnen ofzo![]()
ja ik weet ook niet van de hoed en de rand maar zoiets..![]()
dus het gaat nog wle ff knallen geleuf ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, heb ik toch goed zitten lurken vandaag, mooi, weet ik dat ik ook weer
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommels heeft zichzelf erop verlekkerd...![]()
Ik ben er nog wel ff, dus ik ga het zien!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus het gaat nog wle ff knallen geleuf ik
ik ben aan het lego'enquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
tjonge.... ze zitten zeker met z'n allen te msn-en ofzo...
Gewoon belangstelling. Eng hè!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed goed...wat heet goed...ik kan koken.........en heel af en toe wil ik zelfs nog wel eens met een nog nooit eerder in huis gemaakte maaltijd uit de band springen........was dit een strikvraag?![]()
lego is leuk man..he, je woond zelfs nog in de buurt...kom je spelen?quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoi Day!quote:
Dan ben jij te ver van thuis, maar als je aandringt, vooruit dan maar ik heb toch niks anders te doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lego is leuk man..he, je woond zelfs nog in de buurt...kom je spelen?![]()
Als jij en Arli nou eens posten i.p.v. F5-en? Kun je elkaars postjes lezen. Tis maar een idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |