Ik geef 'm een 7 voor gevoel voor dramatiek, een 3- voor originaliteit en een 10 met een griffel omdat hij opzoutquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gaat door voor het bankstel!![]()
Maar wel een soort Leen van Frisia geval omdat je gespiekt hebt.![]()
Hier de -door een notaris goedgekeurde- verklaring:
[..]
Same story, different year.![]()
voor wat dan????????????????????quote:
Waar FOK allemaal goed voor is, zonder FOK had ik het nooit geweten.quote:
Dit hebben we gisteren toch al gelezen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gaat door voor het bankstel!![]()
Maar wel een soort Leen van Frisia geval omdat je gespiekt hebt.![]()
Hier de -door een notaris goedgekeurde- verklaring:
[..]
Same story, different year.![]()
Dat van Scanman?quote:
beetje oude wijn in nieuwe zakken...! Is die er nog? die ban(k)man?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit hebben we gisteren toch al gelezen...![]()
geen ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
geweldig
![]()
zeg was 62 net zo interesant als 60 en 61 dan ga ik m nog ff lezen (ben al vanaf 18uur bezig met alleen sc)![]()
Dit is waarschijnlijk ook al bekend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik geef 'm een 7 voor gevoel voor dramatiek, een 3- voor originaliteit en een 10 met een griffel omdat hij opzout![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Om de slow chat te onderbreken zal ik wat caps plaatsen van de laatste dagen. Beetje zonde als die in de trashcan belanden zonder te zijn gepost. En voor een aantal mensen: wees gerust, verder dan dit topic kom ik niet.
Sorryquote:
SOA opgelopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Huh![]()
Ik bedoelde het overdrachtelijk...![]()
die was van de buren!quote:
I know, maar ga dan niet van die kansloze (Nataaaaasia: 'talk to the hand girl, cause I ain't listening') opmerkingen maken in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef Day het volgende:
Hij zit gewoon bi j DGK, hoor. En daar zit ie met dezelfde kansloze mods opgescheept.![]()
wauw!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk ook al bekend.
[..]
heb ik dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niet...ik zag het aan je statistisch IP.![]()
english lullen!quote:
Nog niet volledig... dat zal morgen wel komen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
Scanman is dus weer actief begrijp ik?
Echt waar??? Wow, Char, eat joer hart outquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wauw!
u is in de toekomst kijkert!![]()
begint het met een S?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt waar??? Wow, Char, eat joer hart out![]()
Jij en ik wel, de rest kan het niet meer lezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef Jappie het volgende:
Dit hebben we gisteren toch al gelezen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |