Duh!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
gaat het nu alweer over scanman
Toch knap dat hij steeds het onderwerp van gesprek weet te blijven, wat er ook gebeurt
Heb je hetzelf ook uit je fobo verwijderdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jij en ik wel, de rest kan het niet meer lezen.
De Nataaasia van fok!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
gaat het nu alweer over scanman
Toch knap dat hij steeds het onderwerp van gesprek weet te blijven, wat er ook gebeurt
Ik had het al gelezen, hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jij en ik wel, de rest kan het niet meer lezen.
quote:
quote:
quote:
Odinaire geblondeerde vrouwen op leeftijd met hangtieten moeten natuurlijk vooral dan opmerkingen gaan maken als het over scanman gaat
quote:
Ligt nog een verzoek van Gertquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
even doorlullen mensen, heb die snor in de koelkast posting al uren klaarstaan !
Nee, hij heeft een foto van de tieten van Micheline geplaatst in een van zijn edits om mij te pesten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je hetzelf ook uit je fobo verwijderd
was al gedealed met Gert, hij ging ook akoord met koelkast!quote:
HATSJEE!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
alle pressie pe mi wakka ...commo si da botrie.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk....hooguit een penisangina...![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
Ja maar ja maar...jij had zelf die postings toch nog gesaved als quotes ende zo....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een foto van de tieten van Micheline geplaatst in een van zijn edits om mij te pesten.![]()
rayman!quote:
geloof je het zelf????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gaat door voor het bankstel!![]()
Maar wel een soort Leen van Frisia geval omdat je gespiekt hebt.![]()
Hier de -door een notaris goedgekeurde- verklaring:
[..]
Same story, different year.![]()
Deze komt dan daarnaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
was al gedealed met Gert, hij ging ook akoord met koelkast!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je nog wensen voor een topic als je terug bent?![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
ReTurN oF tHe BreeZahChick
O god nu gaat APK ook nog zijn gram halen op tittieman... doei!
Daar gaat het toch altijd over, anders denk je ze er maar bijquote:
ja maar die breezamuis komt niet zo vaak hier hequote:
we hebben dezelfde smaak!quote:
Tanteeeee Es!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
welles hoor! TL isquote:
TL is een beetje de player van SC, geloof ik.quote:
Checked FOBO....neh ...niets nieuws onder de zon...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:22 schreef SuperMOM het volgende:
Goh, niets gebeurd en toch 3 topics doorworstelen als je een dagje gaat werken![]()
Ze vallen toch alleen maar op zijn kleurtje!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Day het volgende:
[..]
TL is een beetje de player van SC, geloof ik.
Ik vind het goed, maar ik ben geen cheftopicopenerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja maar die breezamuis komt niet zo vaak hier he![]()
ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat dat niet waar is...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Day het volgende:
[..]
TL is een beetje de player van SC, geloof ik.
Was het nou nog bruin geweest....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze vallen toch alleen maar op zijn kleurtje!![]()
Jappie!!!!!!!!!!!!! Lekker dingquote:
Zou me TE erg zijn, Eerst moesten wij mannen emoties laten zien en janken om in een broekie te komen, daarna moesten we een handje uitsteken in het huishouden en nu moeten we 1.34 meter lang zijn willen we nog een behoorlijke chick scoren ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat dat niet waar is...![]()
nu jij er bent, denk ik alleen nog maar aan jouw tietenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar gaat het toch altijd over, anders denk je ze er maar bij
TL![]()
![]()
en ik dan????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu jij er bent, denk ik alleen nog maar aan jouw tieten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou me TE erg zijn, Eerst moesten wij mannen emoties laten zien en janken om in een broekie te komen, daarna moesten we een handje uitsteken in het huishouden en nu moeten we 1.34 meter lang zijn willen we nog een behoorlijke chick scoren ?![]()
Vroeger kon je gewoon een mokkel aan haar haar de grot in slepen!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou me TE erg zijn, Eerst moesten wij mannen emoties laten zien en janken om in een broekie te komen, daarna moesten we een handje uitsteken in het huishouden en nu moeten we 1.34 meter lang zijn willen we nog een behoorlijke chick scoren ?![]()
Vroeger kon je gewoon een mokkel aan haar haar de grot in slepen!![]()
echt nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
ik wacht nog steeds op een mailtje van iemand !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |