Mooi stukje van de prijs afgekletst. 7% is de moeitequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:34 schreef jd1982 het volgende:
Heb net bericht gekregen van mijn hypotheker (een kennis van me), dat het koopproces officieel in werking is gesteld en het is nu wachten op een reactie van de makelaar voor het koopcontract en een offerte van de geldverstrekker.
De vraagprijs was: 117.500 euro
Geaccepteerd bod: 109.000 euro
Gereserveerd voor nieuwe keuken: 5000 euro
Overig geld voor inrichting en verbouwing: 3500 euro
Maandlasten hypotheek komen ongeveer op: 360 euro
Is dat bruto of netto?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:34 schreef jd1982 het volgende:
Maandlasten hypotheek komen ongeveer op: 360 euro
Nettoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat bruto of netto?
Mooie deal lijkt het meNu de foto's nog
Wat is de klusplanning? Wat ga je allemaal doen?
Waar is jouw topic danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:59 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
Gefeliciteerdik zit net in dezelfde fase ook net een huisje gekocht
![]()
Dus ben benieuwd naar je klus voortgang zometeen. Wanneer vind de overdracht plaats?![]()
Ah, jij bent de hypotheekadviseurquote:
ben ik het ook mee eens.....althans ten dele.....aftoppen das wel ok. Bijvoorbeeld boven de 450.000 euro is niet meer aftrekbaar ofzo. of dat nog lager stellen. Dan help je de starters wel en de mensen die dan weer wat langer werken kunnen dan ook weer meer kopen.......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, jij bent de hypotheekadviseur![]()
Wel gevaarlijk trouwens als mensen met netto bedragen gaan rekenen, al moet iedereen dat voor zichzelf weten. Als de PvdA aan de macht komt is dat 1 van de dingen waar ze een eind aan willen maken toch?
Eigenlijk betaal je dus die EUR 550,00 maar je krijgt wat cadeau van de regering in de vorm van VT (die moet je zelf aanvragen, niet vergeten zoals ik!). Overigens is de kans dat de VT eruitgaat zeer reeel aangezien er vanuit Brussel druk op staat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:09 schreef jd1982 het volgende:
Mjah, je moet toch uitgaan van wat je eigenlijk betaald, je kan moeilijk uitgaan van een wet die er misschien door komt. bruto is het iets van 550.
Voorlopige plannen:
- Nieuwe keuken (naar eigen ontwerp)
- 2 overige slaapkamers inrichten als kast, rommelruimte, washok of kantoortje.
Overdracht
Ze gaan er 1 november uit, dan gaan ze naar hun nieuwe optrekje, de overdracht staat gepland op 23 november (5 weken na de overeenkomst van het bod), maar kan eerder worden.
vergeten is niet heel erg.....je kan tot 3 jaar na dato nog terugvragen......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Eigenlijk betaal je dus die EUR 550,00 maar je krijgt wat cadeau van de regering in de vorm van VT (die moet je zelf aanvragen, niet vergeten zoals ik!). Overigens is de kans dat de VT eruitgaat zeer reeel aangezien er vanuit Brussel druk op staat.
Dus verder ga je niet behangen, schilderen of meer van die standaard dingen![]()
Angelsloquote:
Dat weet ik, maar ik vang wel liever zelf de rente......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:18 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
vergeten is niet heel erg.....je kan tot 3 jaar na dato nog terugvragen......
ik heb de keuken zelf geplaatst.....3,5 m bij 2,5 door de hoek heen. Vaatwasser, RVS schouw, combi oven-magn. , 5pits kookplaat met wokbrander, koelkast met vriesvak..........En heel veel van de prijs afgekregen......van 7600 naar 4650......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:54 schreef dik_voormekaar het volgende:
Ook een opmerking over de keuken.
Hier reserveer je 5000,= voor.
Ik weet niet precies wat je wilt in de keuken, maar het bedrag lijkt wat laag.
Jij kunt overigens hiervoor heel goed in Duitsland kijken. Emmen->Duitsland is niet ver.
Er zijn ook wel wat keuken-topics hier, waar duitse adressen in staan.
Bedankt voor al je info, krijg net een mailtje, de offerte is binnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:52 schreef dik_voormekaar het volgende:
Er gaat met name tijd zitten in :
- de offerte van de geldverstrekker
Zoalng je maart wat speling hebt in je budgetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben van plan om zelf een soort van basisontwerp te maken, dan de boel los te kopen, kastjes, blad, bar... en dan een combi te maken, gelukkig veel klussers in de familie.
5000 is een richtprijs het kan net zo goed 4000 of 6500 worden.
Ik durf het bijna niet te vragen. Ben best wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:16 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Bedankt voor al je info, krijg net een mailtje, de offerte is binnen
Dan heb je mooi een prutser van een hypotheek adviseurquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef dik_voormekaar het volgende:
Vaak is dat de datum waarop je 10% aanbetaling stort (of via bankgarantie), maar nog niet de datum waarop je hele hypotheek met alles erop en eraan geregeld en goedgekeurd is. Let daarop.
Ik ga er ook idd van uit dat hij weet hoe het werkt en dat alles netjes op elkaar aansluit en mochten er toch problemen zijn dit in overleg opgelost kan worden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dan heb je mooi een prutser van een hypotheek adviseur
Ja man. Dat doe ik bij de Albert Heijn ook altijd. Kan ik geen korting krijgen op mijn pakje boter want op de spaghetti saus verdien je al genoeg. Werkt echt!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:35 schreef dik_voormekaar het volgende:
Plaats maar eens een opmerking in de trand :
"Kan ik geen korting krijgen op de afsluitprovisie? Want op de retour provisie die jij krijgt van de verzekeraar verdien je al genoeg".
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik ga er ook idd van uit dat hij weet hoe het werkt en dat alles netjes op elkaar aansluit en mochten er toch problemen zijn dit in overleg opgelost kan worden!
Maar goed, ik vind het leven eigenlijk juist leuk met dit soort dingen, dat je vanalles doet wat je nog nooit hebt gedaan en maar hopen dat alles goed komt
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja man. Dat doe ik bij de Albert Heijn ook altijd. Kan ik geen korting krijgen op mijn pakje boter want op de spaghetti saus verdien je al genoeg. Werkt echt!
Huh?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik weet dat jij je niet echt kunt verenigen met dit soort dingen, maar toch is het bittere realiteit.
Volgens mij ben jij hypo.adviseur toch? Je kunt je dus niet verenigen met het afdingen op de afsluitprovisie.quote:
Ik weet dat ik geld verdien op een hypotheek. Ik weet dat ik geld verdien op een polis. (meer dan op een hypo idd)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef dik_voormekaar het volgende:
Ik wilde er alleen maar mee aangeven dat je WEL kunt zien hoe hoog de afsluitprovisie is, maar NIET allerlei andere kosten, zoals een provisie die de adviseur krijgt van de verzekeraar als ie voor z'n klant een verzekeringetje afsluit.
@Echo99: Kennelijk weet jij dit niet of wil het niet weten...
Maar ik mag toch verdikke wel geld verdienen op de dingen die ik verkoopquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hypo.adviseur toch? Je kunt je dus niet verenigen met het afdingen op de afsluitprovisie.
Toch is het bittere realiteit dat een hypo adviseur op de afsluitprovisie verdient als op de polis.
Tuurlijk mag dat, maar dan mogen wij erop afdingenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Maar ik mag toch verdikke wel geld verdienen op de dingen die ik verkoop![]()
-edit- Redelijke offtopic discussie dit![]()
Heb je al foto's van de verbouwing?
Proberen mag altijdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar dan mogen wij erop afdingen![]()
Foto;s van de verbouwing? Hij heeft de sleutel nog geeneens.
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik wilde TS alleen wijzen op "verborgen" kosten die bij een hypotheek voorkomen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geld verdien op een hypotheek. Ik weet dat ik geld verdien op een polis. (meer dan op een hypo idd)
Je gaat toch ook niet aan een keukenverkoper vragen hoeveel provisie hij krijgt op iedere verkochte keuken?
He, zo doen wij het ook!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:08 schreef dik_voormekaar het volgende:
[..]
Ze zeggen dan: Wij leveren "maatwerk".........
Je mag je VT van maximaal 3 jaar alsnog terugvragen mocht je dat niet gedaan hebben, dat wordt bedoeld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef Gompy58 het volgende:
@sanger
Je Voorlopige Teruggave (VT) tot maximaal 3 jaar terug ??? Das toch raar ? Bij mijn weten vraag je je HRA of direct per maand terug, VT dus, of je krijgt het na afloop van het jaar in 1 keer terug.
Overigens,
Ik probeer ff iets uit te rekenen met rente op rente gedurende 10 jaar.... Op school had je daar leuke boekjes voor. Excel moet toch lukken maar niet bij mij... anybody zo'n formule ?
Ik snap dat je het 3 jaar later nog mag terugvragen. Maar dat zou dan toch betekenen dat je 3 jaar laang geen hra hebt terug gevraagd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Je mag je VT van maximaal 3 jaar alsnog terugvragen mocht je dat niet gedaan hebben, dat wordt bedoeld.
Ik heb een sheetje daarvoor. Alleen ga ik daarin uit van een gemiddelde rente per jaar, het is dus niet betrouwbaar. Als je het betrouwbaar wilt maken ga ik tijd van de baas stelenen dat wil ik niet.
Over hoeveel jaar heb je het genomen dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:10 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Ik snap dat je het 3 jaar later nog mag terugvragen. Maar dat zou dan toch betekenen dat je 3 jaar laang geen hra hebt terug gevraagd.
Kom maar op met dat sheetje
ik kom nu met 195 euro p/m teruggave, 2% rente op jaarbasis, op een bedrag van ¤25.622,35. Rente op rente dus maar of het klopt...
Beetje afhankelijk van je rente en je levenpolis natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef Gompy58 het volgende:
Wat die provissies betreft, die moeten binnenkort vermeld worden. Je kan dan dus precies zien wat die onafhankelijke advieur aan je verdient.
Wara ik overigens ff van stond te kijken.
Het huis dat je koopt is 109k hamerprijs en toch zit je bruto op 550 (ongeveer) Wat voor ene hypotheek ga jij dan krijgen??? want ik heb op 5 euro na het zelfde bruto bedrag. De lening daarentegen is een bedrag dat je huis kk plus je keuken makkelijk dekt.
Netto heb ik ook hetzelfde ongeveer. Waarom de vraag? omdat ik zou verwachten dat je bij een dergelijk verkoop prijs veel lagere hypothecaire maandlasten zou hebben. ( Dat hok van mij kost bijna 2x zoveel)
@sanger
Je Voorlopige Teruggave (VT) tot maximaal 3 jaar terug ??? Das toch raar ? Bij mijn weten vraag je je HRA of direct per maand terug, VT dus, of je krijgt het na afloop van het jaar in 1 keer terug.
Overigens,
Ik probeer ff iets uit te rekenen met rente op rente gedurende 10 jaar.... Op school had je daar leuke boekjes voor. Excel moet toch lukken maar niet bij mij... anybody zo'n formule ?
Veletisie.quote:
Voorlopige Teruggave ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Veletisie.
Staat al eerder genoemd in dit topic: Voorlopige teruggave.
Sjah, dat is het voordeel van Emmen, tis geen stad maar ook geen dorp en de prijzen zijn wel hoog, maar niet zo hoog als in de grote steden zeg maar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:34 schreef Omkron het volgende:
Tering he.. wat goedkoop zeg.. hier vindt je niets normaal onder de 160k..
En wat was het voorstel?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:41 schreef jd1982 het volgende:
Nou vanavond de eerste dingen getekend bij mn hypotheker. Het is nu wachten op het koopcontract, hij regelt ook alles zoals het aanvragen van belastingvoordeel etc. zoekt een goedkope notaris uit, alles wordt geregeld
Hij geeft het antwoord zelf al. Er blijf een consumptief te besteden bedrag over dus geen NHGquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:46 schreef dik_voormekaar het volgende:
Hoelang wordt de rente vast gezet?
Is het nou spaar of beleg?
Waarom geen NHG ?
Zeg als je hypotheekadviseur bent, ben je wel een hele slechte. Ben je geen adviseur zou je dan die klok/klepel reacties voor je willen houden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:30 schreef dik_voormekaar het volgende:
Ik zie ook dat ie alles financiert, dus 125%EW, en dat mag ook niet van NHG.
Als ik even uitreken wat je minimum zou moeten betalen kom ik op:
125.840 lenen (109000 + 6540 kk + 5000 keuken + 4000 extra + 1000 notaris + 300 taxatie)
4.5% 10 jaar vast is 472,= bruto (312,= netto)
Daarnaast 8,= per maand voor ORV van 53000,= (zie independer.nl)
En 40,= spaar/beleg om 50% af te lossen
Totaal dus 360,= per maand.
Dit zijn absoluut minimum bedragen.
Dan doet je hypotheker toch iets anders, minder aflossen ofzo.
Los je wel iets af?
Mag ik je nu aanrakenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:48 schreef dik_voormekaar het volgende:
Maar ik had dan ook een koopprijs van 290000.
Zal wel zonder de keuken zijn, tenzij je een showroommodel neemt. De meeste keukenleveranciers hebben een levertijd van om en nabij de 3 mnd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:52 schreef jd1982 het volgende:
Update'je
Ik heb inmiddels alle stukken bij elkaar, werkgeversverklaring, kopie id, kopie loonstrook, alleen van de Rabobank krijg ik geen afschriften meer, kan ik ook gewoon een printje nemen van internet bankieren?
Dan is het alleen nog wachten op een uitnodiging van de notaris voor het laatste stuk.
Gister nog even gesproken met de huidige bewoners voor maten van de keuken, als het aan hun ligt is alles binnen 2 weken rond en kan ik er eerste week van November al in (met of zonder nieuwe keuken).
Mag je er dan al in voordat het huis gepasseert is bij de Notaris?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:52 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Gister nog even gesproken met de huidige bewoners voor maten van de keuken, als het aan hun ligt is alles binnen 2 weken rond en kan ik er eerste week van November al in (met of zonder nieuwe keuken).
Vaak betaald de hypotheker de taxatie als extra motivatie om voor hun te kiezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef HailStorm het volgende:
Dat de hypotheker de taxatie doet wil niet zeggen dat je daar niet voor moet betalen overigens..
Ehh, huur opzeggen voordat het zeker te weten rond is. Dat is nou niet het verstandigste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:03 schreef jd1982 het volgende:
Er is mij verteld dat ik de huur kan opzeggen van mijn huidige woning (dan mag ik er nog een maand in wonen). Dus ik mag hopen dat alles binnen een paar weken rond is!
Hee... Is dat nou een kattenluikje in de muur? Of lopen de schrootjes gewoon over een deur heen die zodoende niet bruikbaar meer is?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:06 schreef jd1982 het volgende:
Koopcontract is getekend door beide partijen!
Nog even een foto van de oude keuken, wat dus helemaal aangepakt gaat worden:
[afbeelding]
Dat is inderdaad een kattenluikje IN de muur(!), maar goed dat is niet zo'n ramp. Die schrootjes gaan er sowieso af, de gordijnen gaan weg, komen luxaflex en waarschijnlijk komt er zelfs een hoekkeuken voor die hele wand.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee... Is dat nou een kattenluikje in de muur? Of lopen de schrootjes gewoon over een deur heen die zodoende niet bruikbaar meer is?
Keuken toch wel onder voorbehoud van definitieve koop van de woning?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:21 schreef jd1982 het volgende:
De keuken is besteld!
Vanavond krijg ik alvast de sleutel, de officiele overdracht wordt volgende week of die week erop!
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:09 schreef jd1982 het volgende:
Sowww kom net van de notaris, het huis is VAN MIJ!
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 23 november 2006 13:09 schreef jd1982 het volgende:
Gisteren fototoestel vergeten, hopelijk vergeet ik dat vanavond niet
Gefelici-slagroom-taartquote:Op donderdag 23 november 2006 13:09 schreef jd1982 het volgende:
Gisteren fototoestel vergeten, hopelijk vergeet ik dat vanavond niet
Hoe is het nu met je keuken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:24 schreef jd1982 het volgende:
Haha nee volgende week komt de loodgieter en electricien, alles wordt compleeeet anders! Wacht maar af, de keuken wordt het mooiste van het huis
Nice JD.... mooie keuken, mooie design-schouwquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef jd1982 het volgende:
Voor:
[afbeelding]
De eerste foto van de keuken!!!
[afbeelding]
Ze zijn nog bezig, alles moet nog aangesloten worden, de RVS rand boven het blad is er nog niet en er zit nog een sticker op de RVS plaat boven het gas.
Ook komen er bij het kozijn nog wat zwart tinten en indien te vinden zwarte luxaflex.
Het is zo apart als het apart voor jezelf is toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:21 schreef McNasty het volgende:
Je zei dat je keuken iets aparts zou worden. Ik zie eerlijk gezegd niet wat er zo apart aan is.
Sorry hoor maar dit heeft helemaal niets met smaak te maken. Ik heb nergens gezegd dat ik deze keuken wel of niet mooi vind, ik heb gezegd dat ik niet zie wat er zo apart is en vervolgens gevraagd wat er zo bijzonder is. Ik heb helemaal niet de bedoeling gehad om zijn keuken af te kraken maar nadat de TS meerdere malen heeft aangekondigd een aparte en bijzondere keuken te willen was ik benieuwd waar dat nou in zit nu de keuken er helemaal staat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is zo apart als het apart voor jezelf is toch?
Als jij het niet apart vindt, is dat jouw smaak.
Als JD het wel apart en mooi vindt, dant is dat zijn smaak en dus helemaal prima voor hem
Bel bel...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef pekel het volgende:
He wijkgenoot. Leuk gedaan!.
Zal wel een keertje met m'n fiets bellen als ik langs je huis fiets..
Ik ben niet beledigd, ik geef alleen mijn visiequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:39 schreef McNasty het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit heeft helemaal niets met smaak te maken. Ik heb nergens gezegd dat ik deze keuken wel of niet mooi vind, ik heb gezegd dat ik niet zie wat er zo apart is en vervolgens gevraagd wat er zo bijzonder is. Ik heb helemaal niet de bedoeling gehad om zijn keuken af te kraken maar nadat de TS meerdere malen heeft aangekondigd een aparte en bijzondere keuken te willen was ik benieuwd waar dat nou in zit nu de keuken er helemaal staat.
Ik vind het wel vreemd dat jij meer beledigd reageert dan de TS. Het lijkt wel alsof je niet kritisch meer mag zijn zodra het om 'smaak' gaat.
Bel je direct dan ook even naar mijn ouders.... die wonen op steenworp afstand van JDquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef pekel het volgende:
He wijkgenoot. Leuk gedaan!.
Zal wel een keertje met m'n fiets bellen als ik langs je huis fiets..
Hoe kom je erbij dat ik me ergens aan stoor? Mijn vragen stelde ik uit pure belangstelling en het was niet onaardig bedoeld mocht het zo overkomen maar ik blijf erbij dat wat er op die 2 foto's te zien is niet echt apart is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben niet beledigd, ik geef alleen mijn visie
En waarom jij je stoort aan de "status" van de keuken is mij totaal niet duidelijk.
Nee ok!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:50 schreef McNasty het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik me ergens aan stoor? Mijn vragen stelde ik uit pure belangstelling en het was niet onaardig bedoeld mocht het zo overkomen maar ik blijf erbij dat wat er op die 2 foto's te zien is niet echt apart is.
laat eens meer foto's zien dan!
Hoe ga je die slang vanaf de afzuigkap of werken?quote:
Kastjequote:Op zondag 24 december 2006 19:35 schreef Moonlight_Drive het volgende:
Keuken ziet er mooi en netjes uitmaar wat is die witte doos die naast de afzuiger hangt?
Laat je niet verneuken door de weerspiegeling in het glasquote:Op maandag 25 december 2006 00:43 schreef Moonlight_Drive het volgende:
[..]
1 kastje, en dan daar? Ziet er wat vreemd uit imo.
Ja ik geloof nu wel dat het een kastje is maar bij deze keuken is het toch veel mooier om boven geen kastjes te hebben? Hangt er maar zo'n beetje bijquote:Op maandag 25 december 2006 00:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Laat je niet verneuken door de weerspiegeling in het glas![]()
[afbeelding]
Volgens mij is deze het meest duidelijk en zie ik 1 kastje
Hangkastje hè, dan krijg je dat...quote:Op maandag 25 december 2006 01:28 schreef Moonlight_Drive het volgende:
...Hangt er maar zo'n beetje bij![]()
Dat is echt heel persoonlijk. Mijn eigen keuken is ook zoveel mogelijk symetrisch. Aangezien 'de mens' van symetrie houdt. Neemt niet weg dat de TS het wel mooi kan vinden natuurlijk.quote:Op maandag 25 december 2006 02:18 schreef ArtyShock het volgende:
Qua symmetrie en ruimtelijke indeling kan ik me wel voorstellen dat er wat kritiek is.
*knip*quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef jd1982 het volgende:
Maar goed, genoeg over de keuken, de afwerking komt deze week wel of volgende week.
Nu het volgende... ondanks de "dure dagen" en de verhuizing is er nog een aardige Smack (that)geld over... ik zit te denken waar mijn prioriteiten liggen, nieuwe beamer, nieuwe tv, nieuwe auto, nieuw bed... ik weet het niet...
Of bewaren voor de tuin dit voorjaar... tips?
een goed bed mag best wat kostenquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is net als schoeisel en een set goede banden om je auto
Ik heb in het keldertje een koelkast met vriesvak voor dingen zoals knakworsten, pizza's, extra brood, etc... dus red het makkelijk met de koelkastquote:Mooie keuken, maar koelkast lijkt me wel wat klein..
Jah ik wilde er eigenlijk mee wachten maar met bijna 50% korting kan je zoiets niet laten staan.quote:
Klopt helemaal, maar ik ga straks over op alles los, Cambridge Audio, B&W speakers, etc...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:59 schreef TheOneAndOnly het volgende:
mooie surround set, sony HTP2000?
Heb je wel gelijk in, alles is nog strak en gemaakt, het gevoel dat er geleefd wordt moet nog een beetje komen denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:05 schreef truttebosje het volgende:
een echt mannenhuis.
ziet er leuk/mooi uit, mis alleen wat gezelligheid en sfeer.
en die keuken vind ik echt supermooi.
Norma Timeless 180x200?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef Rekkie het volgende:
He grappig, ik zie nu dat wij hetzelfde bed hebben
Haha, zeker weten! Eentje onderin op het rekje en eentje op het 2e rekje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:09 schreef wonderer het volgende:
Hee, die oven he, kunnen daar twee pizza's tegelijk in?
Ik vind het wel een degelijke opstelling zo, pannen mooi in de laden onder het gasfornuis en de oven ergens anders, maar de oven leek kleiner dan eentje die normaal onder een gasstel zit, vandaar. En twee pizza's is toch wel ongeveer waar we dat ding voor gebruikenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:27 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Haha, zeker weten! Eentje onderin op het rekje en eentje op het 2e rekje.
ah k, was je dat dus wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef jd1982 het volgende:
Jah sport sinds 6 weken daar ca. 3/4 keer per week
Leuk films kijken dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef jd1982 het volgende:
Jah die hangt nu echt mooi, hoef dr niet aan te zitten, druk m aan met afstandsbediening en beeld is precies goed!
doorsnede is 300cm (van het beeld)
Ps. wie was jij dan daar? Je hebt t over vrijdagmiddag he?
Hahaha en toch heb ik je gemist dan, of je shirt niet gelezen denk ik haha, of was je met Peter?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Leuk films kijken dus
Ja vrijdagmiddag, was daar voor fysio.. heb een schouderblessure en train nu dus om meer spieren te ontwikkelen rondom de schouders. Liep dr rond in een wit shirt met i love zombies eropkan niet missen aangezien er maar 2 andere mensen dan ons waren
![]()
jep ik liep er met peter, op het laatst nog 10 min @loopding gezeten.. kom niet op de naamquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Hahaha en toch heb ik je gemist dan, of je shirt niet gelezen denk ik haha, of was je met Peter?
Ontopic... zo weer ff sausen
iddquote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Rekkie het volgende:
Hey JD..... doe eens een foto update van je computerkamer enzo....
Ben benieuwd!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |