abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44311839
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:49 schreef jd1982 het volgende:
[afbeelding]
Ziet er idd netjes uit , is het gewoon gestuct en gelatexd?
pi_44314506
Koof is ook behangen

En de keuken is behangen met glasvezel en afwasbare saus.

Ziet er hetzelfde uit als de rest van het behang.
pi_44460041
Voor:

De eerste foto van de keuken!!!

Ze zijn nog bezig, alles moet nog aangesloten worden, de RVS rand boven het blad is er nog niet en er zit nog een sticker op de RVS plaat boven het gas.

Ook komen er bij het kozijn nog wat zwart tinten en indien te vinden zwarte luxaflex.
pi_44460765
Zo was het dus:

Nieuw:

pi_44461097
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef jd1982 het volgende:
Voor:

[afbeelding]

De eerste foto van de keuken!!!

[afbeelding]

Ze zijn nog bezig, alles moet nog aangesloten worden, de RVS rand boven het blad is er nog niet en er zit nog een sticker op de RVS plaat boven het gas.

Ook komen er bij het kozijn nog wat zwart tinten en indien te vinden zwarte luxaflex.
Nice JD.... mooie keuken, mooie design-schouw
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:37:54 #156
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44461311
Zie ik nu de afvoerslang van de schouw nog lopen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44465563
Je zei dat je keuken iets aparts zou worden. Ik zie eerlijk gezegd niet wat er zo apart aan is.
pi_44466582
Ik wel
pi_44467860
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:02 schreef jd1982 het volgende:
Ik wel
Wat dan?
pi_44469011
Modern, aparte kleuren, zie je niet zo vaak toch... mooi hoekig bladje, details
pi_44470560
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:21 schreef McNasty het volgende:
Je zei dat je keuken iets aparts zou worden. Ik zie eerlijk gezegd niet wat er zo apart aan is.
Het is zo apart als het apart voor jezelf is toch?

Als jij het niet apart vindt, is dat jouw smaak.
Als JD het wel apart en mooi vindt, dant is dat zijn smaak en dus helemaal prima voor hem
pi_44470946
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:23 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Het is zo apart als het apart voor jezelf is toch?

Als jij het niet apart vindt, is dat jouw smaak.
Als JD het wel apart en mooi vindt, dant is dat zijn smaak en dus helemaal prima voor hem
Sorry hoor maar dit heeft helemaal niets met smaak te maken. Ik heb nergens gezegd dat ik deze keuken wel of niet mooi vind, ik heb gezegd dat ik niet zie wat er zo apart is en vervolgens gevraagd wat er zo bijzonder is. Ik heb helemaal niet de bedoeling gehad om zijn keuken af te kraken maar nadat de TS meerdere malen heeft aangekondigd een aparte en bijzondere keuken te willen was ik benieuwd waar dat nou in zit nu de keuken er helemaal staat.

Ik vind het wel vreemd dat jij meer beledigd reageert dan de TS. Het lijkt wel alsof je niet kritisch meer mag zijn zodra het om 'smaak' gaat.
pi_44471159
Ik heb trouwens meteen nog een kritische -ontopic- vraag voor de TS; Je zei in je andere keukentopic dat je een bar bij je keuken wilde maar dat de keukenboeren dit min of meer wegwuifden. Komt die bar toch nog of heb je je laten ompraten (of omzwijgen )?
pi_44471317
het is een mooie keuken - punt.
Wat ik mooi vind is de soberheid.
Hopelijk zet je het witte ! blad niet vol met zooi als senseo etc.
De keuze voor een wit bovenkastje, dat door de kleur "wegvalt" tegen de muur, is een goed detail.
Daarop aansluitend zou ik gaan voor witte luxaflex.
Als je zwart wilt zien, laat je ze open en kijk je de nacht in.
pi_44471466
He wijkgenoot. Leuk gedaan! .

Zal wel een keertje met m'n fiets bellen als ik langs je huis fiets. .
Hoi.
pi_44471844
AnneX dank... McNasty heeft een probleem volgens mij, geen probleem, ja ik heb me laten ompraten door mensen die er verstand van hebben en iedereen zijn eigen smaak he, ik vind het best een aparte keuken...

Luxaflex komt er inderdaad en de reden dat die er nog niet hangt is dat ik dus nog niet weet wit/zwart/aluminium...
pi_44472018
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef pekel het volgende:

Bel bel...
pi_44472420
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:39 schreef McNasty het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dit heeft helemaal niets met smaak te maken. Ik heb nergens gezegd dat ik deze keuken wel of niet mooi vind, ik heb gezegd dat ik niet zie wat er zo apart is en vervolgens gevraagd wat er zo bijzonder is. Ik heb helemaal niet de bedoeling gehad om zijn keuken af te kraken maar nadat de TS meerdere malen heeft aangekondigd een aparte en bijzondere keuken te willen was ik benieuwd waar dat nou in zit nu de keuken er helemaal staat.

Ik vind het wel vreemd dat jij meer beledigd reageert dan de TS. Het lijkt wel alsof je niet kritisch meer mag zijn zodra het om 'smaak' gaat.
Ik ben niet beledigd, ik geef alleen mijn visie

En waarom jij je stoort aan de "status" van de keuken is mij totaal niet duidelijk.
pi_44472468
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef pekel het volgende:

Bel je direct dan ook even naar mijn ouders.... die wonen op steenworp afstand van JD

@TS -> ik moet eerlijk bekenen dat ik de zwarte kleur erg goed vind staan.
Had niet gedacht dat een zwarte keuken zo mooi kon zijn... erg "apart"
pi_44472990
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik ben niet beledigd, ik geef alleen mijn visie

En waarom jij je stoort aan de "status" van de keuken is mij totaal niet duidelijk.
Hoe kom je erbij dat ik me ergens aan stoor? Mijn vragen stelde ik uit pure belangstelling en het was niet onaardig bedoeld mocht het zo overkomen maar ik blijf erbij dat wat er op die 2 foto's te zien is niet echt apart is.

laat eens meer foto's zien dan!
pi_44473038
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:50 schreef McNasty het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik me ergens aan stoor? Mijn vragen stelde ik uit pure belangstelling en het was niet onaardig bedoeld mocht het zo overkomen maar ik blijf erbij dat wat er op die 2 foto's te zien is niet echt apart is.

laat eens meer foto's zien dan!
Nee ok!
Jij vind het dus niet apart. JD wel!

Ik ook trouwens, voornamelijk door de zwarte kleur
Toch een kwestie van smaak als je het mij vraagt
pi_44473623
Om even terug te komen op een bericht zo'n 2 maand terug...

apart (bn.)
1 gescheiden van anderen of iets anders, opzichzelfstaand => afzonderlijk, alleenstaand, eigensoortig, los, onafhankelijk, separaat
2 bijzonder, exclusief
3 buitenissig, excentriek => vreemd

---

Aangezien de meeste mensen een wit/beige front hebben en houten/granieten blad, heb ik een zwart front en 100% wit blad... daarnast heb ik geen waterkering maar een rechte hoek aan het blad, ook heb ik nog een spierwit kastje op de spierwitte muur.

Anders dan anders -> Apart

---

Maar goed, maakt mij ook niet uit, ben er trots op en alleen maar blijer dat vele mensen hem mooi vinden er komen nog meer foto's als alles af is dagggg, ga nu de stad in, feesteeee!!! Ciaow
pi_44479698
Ik zou zelf neit kiezen voor een zwarte keuken; maar ik vind het r wel heel stijlvol uitzien. je hebt er zeker wat moois van gemaakt. En nu maar lekker kokkerellen in je neiuwe keuken.
pi_44481758
Vind hem er erg mooi uit zien
pi_44504061
Klein italiaans design detail trouwens... alle handvaten ook van deurtjes, zitten in het midden
pi_44506761
JD waar heb je de keuken gekocht als ik vragen mag?
pi_44507154
Keukenstudio Jaap Knegt
pi_44507311
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:35 schreef jd1982 het volgende:
Keukenstudio Jaap Knegt
Ok... die had ik al op mijn lijstje "Te boeken" staan
pi_44509952
Ff verse pics!

pi_44511437
Stoere keuken hoor ik vind dat zwarte erg mooi
  zondag 17 december 2006 @ 19:32:57 #181
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_44515710
Mooie keuken! 't Is altijd afwachten hoe dat uitpakt zoveel zwart, maar de ruimte is groot genoeg.

Ik zie dat je geen hoogglans hebt genomen zoals tegenwoordig zo hip is. Waarschijnlijk verstandig want die zwarte spiegels tonen elk krasje.

Alleen... Heb je niet een te kleine kookplaat gekocht? Je hebt een blok van 90cm waar een fornuis van slechts 76cm op zit. Uit eigen ervaring weet ik dat het erg dringen wordt met meer dan twee grote pannen.

Maar het ziet er een stuk beter uit zonder die suffe gordijntjes.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  zondag 24 december 2006 @ 10:02:27 #182
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44700568
Vind je oven wel op een erg vreemde plek zitten....
Waar is je koeler eigenlijk??? Onderbouw??
Mooi design, maar beetje weinig kastruimte.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_44702982
Ziet er mooi uit zeg.
  zondag 24 december 2006 @ 12:35:24 #184
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44703081
Strak en stijlvol Alleen die goedkope klapstoeltjes aan de eettafel vind ik persoonlijk een beetje jammer
  zondag 24 december 2006 @ 12:49:05 #185
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44703471
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef jd1982 het volgende:
Hoe ga je die slang vanaf de afzuigkap of werken?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44707015
Daar komt een soort koof omheen net als waar de spotjes in zitten.

De oven zit inderdaad wel op een aparte plek, maar het is wel mooi uitgepakt, was de meest slimme optie zo. Zo bleef er ook ruimte over voor 90cm lades onder het gasfornuis. Is allemaal met opzet gedaan zo.

Kastruimte valt heel erg mee, de lade's zijn erg groot en diep, heb zelfs nog ruimte over.

Helemaal links zit de vaatwasser trouwens, wat een prachtige uitvinding is dat

Die klapstoeltjes is ook expres gedaan, ik vind het wel wat hebben, wilde eerst dure stoelen erbij doen, maar ik vond dit ook wel mooi staan. Heb er 4 van en de tafel kan je dus ook nog eens gebruiken met 4 stoelen indien nodig. Om te pokeren ofzo
pi_44707680
Die keuken is
pi_44709239
Mooi gedaan allemaal jd!!
#geen
pi_44712883
erg netjes jd, ziet er super uit man!
Zo niet.. dan toch!
pi_44716069
Keuken ziet er mooi en netjes uit maar wat is die witte doos die naast de afzuiger hangt?
pi_44722558
quote:
Op zondag 24 december 2006 19:35 schreef Moonlight_Drive het volgende:
Keuken ziet er mooi en netjes uit maar wat is die witte doos die naast de afzuiger hangt?
Kastje
pi_44723325
quote:
Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kastje
1 kastje, en dan daar? Ziet er wat vreemd uit imo.
pi_44723355
quote:
Op maandag 25 december 2006 00:43 schreef Moonlight_Drive het volgende:

[..]

1 kastje, en dan daar? Ziet er wat vreemd uit imo.
Laat je niet verneuken door de weerspiegeling in het glas

Volgens mij is deze het meest duidelijk en zie ik 1 kastje
pi_44724192
quote:
Op maandag 25 december 2006 00:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Laat je niet verneuken door de weerspiegeling in het glas

[afbeelding]

Volgens mij is deze het meest duidelijk en zie ik 1 kastje
Ja ik geloof nu wel dat het een kastje is maar bij deze keuken is het toch veel mooier om boven geen kastjes te hebben? Hangt er maar zo'n beetje bij
  maandag 25 december 2006 @ 02:18:55 #195
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_44724836
quote:
Op maandag 25 december 2006 01:28 schreef Moonlight_Drive het volgende:
...Hangt er maar zo'n beetje bij
Hangkastje hè, dan krijg je dat...

Qua symmetrie en ruimtelijke indeling kan ik me wel voorstellen dat er wat kritiek is.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_44726365
quote:
Op maandag 25 december 2006 02:18 schreef ArtyShock het volgende:
Qua symmetrie en ruimtelijke indeling kan ik me wel voorstellen dat er wat kritiek is.
Dat is echt heel persoonlijk. Mijn eigen keuken is ook zoveel mogelijk symetrisch. Aangezien 'de mens' van symetrie houdt. Neemt niet weg dat de TS het wel mooi kan vinden natuurlijk.

Verder nette keuken.
pi_44728500
'der mensch' ?

Jan des Bouvrie houdt van symmetrie

Maar goed, het is jammer dat ik niet vanaf de deur opening foto's kan maken zeg maar, omdat je er dan te dicht op staat, als je in de keuken zelf staat is het nog een stuk mooier vind ik zelf.

Als je trouwens geen symmetrie gebruikt moet je wel een soort van rust creëeren door de ornamenten in de omgeving gelijk te verdelen, zoiets was het

Kastje zat er trouwens eerst niet, niet in het ontwerp, is er later bijgekomen naar een idee van de keukenboer, heb het bekeken en beviel me heel erg goed, anders was het iets te kaal, hoewel geen bovenkastjes tegenwoordig wel "het design-mode-dingetje" is, is dit toch net ff iets anders, inderdaad exact wat je zegt, hij hant er maar een beetje bij, bewust.

Thanks voor alle complimenten btw
pi_44728669
Waar is de koelkast?
pi_44728854
Rechts van de magnetron, dus zeg maar onder het glazenkastje. De koelkast loopt door tot in de plint dus nog best wel diep.

Daarnaast had ik in mijn oude huis een stand-alone koelkast met vriesvak en die staat in de kelder/kast onder de trap in de gang voor extra ruimte en pizza's, broden etc.
pi_44728964
Mooi weg gewerkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')