*knip*quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef jd1982 het volgende:
Maar goed, genoeg over de keuken, de afwerking komt deze week wel of volgende week.
Nu het volgende... ondanks de "dure dagen" en de verhuizing is er nog een aardige Smack (that)geld over... ik zit te denken waar mijn prioriteiten liggen, nieuwe beamer, nieuwe tv, nieuwe auto, nieuw bed... ik weet het niet...
Of bewaren voor de tuin dit voorjaar... tips?
een goed bed mag best wat kostenquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is net als schoeisel en een set goede banden om je auto
Ik heb in het keldertje een koelkast met vriesvak voor dingen zoals knakworsten, pizza's, extra brood, etc... dus red het makkelijk met de koelkastquote:Mooie keuken, maar koelkast lijkt me wel wat klein..
Jah ik wilde er eigenlijk mee wachten maar met bijna 50% korting kan je zoiets niet laten staan.quote:
Klopt helemaal, maar ik ga straks over op alles los, Cambridge Audio, B&W speakers, etc...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:59 schreef TheOneAndOnly het volgende:
mooie surround set, sony HTP2000?
Heb je wel gelijk in, alles is nog strak en gemaakt, het gevoel dat er geleefd wordt moet nog een beetje komen denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:05 schreef truttebosje het volgende:
een echt mannenhuis.
ziet er leuk/mooi uit, mis alleen wat gezelligheid en sfeer.
en die keuken vind ik echt supermooi.
Norma Timeless 180x200?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef Rekkie het volgende:
He grappig, ik zie nu dat wij hetzelfde bed hebben
Haha, zeker weten! Eentje onderin op het rekje en eentje op het 2e rekje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:09 schreef wonderer het volgende:
Hee, die oven he, kunnen daar twee pizza's tegelijk in?
Ik vind het wel een degelijke opstelling zo, pannen mooi in de laden onder het gasfornuis en de oven ergens anders, maar de oven leek kleiner dan eentje die normaal onder een gasstel zit, vandaar. En twee pizza's is toch wel ongeveer waar we dat ding voor gebruikenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:27 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Haha, zeker weten! Eentje onderin op het rekje en eentje op het 2e rekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |