Is toch leuk om iemand met zo veel geld naar huis te zien gaan.....ik kan er altijd wel van genieten...dit soort bedragen zijn altijd zeer welkom bij de meesten ....schulden inlossen...vakantietje....nieuwe )2de hands) auto...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje zat van. Zat ik net een spelletjesprogramma te kijken dankzij Jappie.![]()
Waar dan?quote:
vind je ze niet mooi danquote:
Dabenik... Snap dat danquote:
Is ook leuk om te zien, maar niet elke dag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is toch leuk om iemand met zo veel geld naar huis te zien gaan.....ik kan er altijd wel van genieten...dit soort bedragen zijn altijd zeer welkom bij de meesten ....schulden inlossen...vakantietje....nieuwe )2de hands) auto...![]()
AH! oké.quote:
laat mom het maar niet horen...ik mocht ze van haar lenen...quote:
Je smilies doen het lekker niet...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is ook leuk om te zien, maar niet elke dag. [afbeelding]
Ik heb mijn lippen stevig op elkaar..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat mom het maar niet horen...ik mocht ze van haar lenen...![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Is er trouwens nog iemand geïnteresseerd in het feit dat ik vanmiddag naar een auto ben wezen kijken?
We gaan 'm misschien kopen
Turbodiesel...injectiemotor ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Is er trouwens nog iemand geïnteresseerd in het feit dat ik vanmiddag naar een auto ben wezen kijken?
ik denk dat de jap gewoon n beetje last heb van dooie pixelkesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoorde ineens een liedje en daar kwam dat in voorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af! Leg eens uit Manu
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
Gewoon weer een Alto dus, maar dan een nieuwere
Boeiuhhhhhhhhquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je smilies doen het lekker niet... [afbeelding]![]()
En heb zo'n alto dan geen turbodiesel injectie motert ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
SWELquote:
Geen idee...ik kreeg hem allen te zien door eerst die smilie in een apart venster op te roepen......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]Heb ik hier een plaatjesban ofzo?
ow, met gordels tellen die niet voor de wegenbelasting.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Denk niet dat er nou nog iemand geinteresseerd isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
EN dezelfde kleur als m'n nickquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..... 85-PJ-BH ...dat dan weer wel...![]()
![]()
een mod-blauwe auto...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
EN dezelfde kleur als m'n nick
Kan ik dan op geilen enzo
Weet je, het ding past overal tussen, is snel in de stad, komt goed mee op de snelweg en ik rij auto voor 50 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Denk niet dat er nou nog iemand geinteresseerd is![]()
Is wel makkelijk met meetings als elk modje dat doet dan...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een heleboel mensen kunnen dat zeggen.....het waarmaken is dan weer een ander verhaal...sterker nog....ook jij haalt dat niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je, het ding past overal tussen, is snel in de stad, komt goed mee op de snelweg en ik rij auto voor 50 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggen
het is ook nooit goed voor ze... te groot of te klein...of weer iets anders...zucht mannenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn ze weer niet goed genoeg voor de heren?![]()
Moeders had eerder ook n alto was er helemaal weg van zon prachtig makkelijk klein ding en het rijd zo fijn bla bla blaquote:
Moi (Fiat Panda...)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je, het ding past overal tussen, is snel in de stad, komt goed mee op de snelweg en ik rij auto voor 50 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggen
Te weinig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is ook nooit goed voor ze... te groot of te klein...of weer iets anders...zucht mannen![]()
Leuke rugzakquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn fiets ook allemaal en dan voor bijna niets per maand.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Belasting ¤ 11,00quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een heleboel mensen kunnen dat zeggen.....het waarmaken is dan weer een ander verhaal...sterker nog....ook jij haalt dat niet.![]()
![]()
Kom kom...zo moelijk zijn we echt niet hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is ook nooit goed voor ze... te groot of te klein...of weer iets anders...zucht mannen![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Hendige site is dat hè?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Leuke rugzak![]()
Maar om nu 775 kilo op mijn rug te dragen![]()
Kenteken 85-pj-bh
Voertuigsoort Personenauto
Merk SUZUKI
Handelsbenaming ALTO; 1.1
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1061 cm3
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 775 kg
Maximum massa voertuig 1.165 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 350 kg
- geremd 750 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 2 juli 2004
Datum eerste toelating 2 juli 2004
Datum aanvang tenaamstelling 15 augustus 2006
Vervaldatum APK 2 juli 2007
![]()
![]()
![]()
is met lupo niet anders aleen de beginwaarde (nieuwprijs) is wat meer maar als je n 2 jaar oude koopt houd ie zn waarde langer als n altoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Afschrijving, verzekering?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Belasting ¤ 11,00
Volle tank ¤ 35,00
Onderhoud per jaar inclusief APK ongeveer ¤ 75,00
Nou vooruit, het is iets meer. ¤ 52,25
Afschrijving ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Belasting ¤ 11,00
Volle tank ¤ 35,00
Ik vind hem mooi en leuk hoor Flugel!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Belasting ¤ 11,00
Volle tank ¤ 35,00
Lupo is ook leuk hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
is met lupo niet anders aleen de beginwaarde (nieuwprijs) is wat meer maar als je n 2 jaar oude koopt houd ie zn waarde langer als n alto
ik ik ik ...ik heb een fiets dat ding past overal tussen, is snel in het dorp, kan goed tussen paaltjes door en ik rij voor 0 komma 0 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan aardig met je meegaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
kwou t net zegge...quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik begrijp ze ook niet hoor
Nu ga ik helemaal geen tietuh meer posten![]()
Heel hendigquote:
te laat...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom kom...zo moelijk zijn we echt niet hoor...ik ben met weinig tevreden
.....laat eens zien wat je zonder hulpstukken hebt
![]()
![]()
Heb jij wel de tieten van ons mom gezien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ook niet hoor... ( ik vond jou tieties WEL mooi hoor )
Ik! Op de vorige paginaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ik ik ...ik heb een fiets dat ding past overal tussen, is snel in het dorp, kan goed tussen paaltjes door en ik rij voor 0 komma 0 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggen![]()
is dat een mannen-dingetje ofzo??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel hendig![]()
Gister zag ik 22-BB-FB rijdenBen een kenteken-gluurder
![]()
ik hoop niet dat je mij daar ook onder schaardquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn ze weer niet goed genoeg voor de heren?![]()
ja dat ook!!!quote:
Die site is wél heel handig als je bij autobedrijven naar een tweedehandsje gaat kijken. Datum aanvang tenaamstelling staat er ook bij. Als dat al wat langer geleden is heb je een betere onderhandelingspositie enzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat een mannen-dingetje ofzo??
leef ook met zo'n kenteken-freak...![]()
Als jij er tevree mee bent dan ben ik het helemaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
afschrijving doe ik niet aan, meneer Flugel betaald 'm
verzekering iets van 8 euro ofzo. volledig Casco inclusief no claim garantie.
Banzwart of zwarte ban of zoiets! Verdien soms een centje bij op begrafenissen, als volgauto'tje!quote:
doe jij is kwaak kwaak kwaak ...quote:
Ik heb 'm nog nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als jij er tevree mee bent dan ben ik het helemaal.![]()
![]()
Nou met een no-claim garantie zou ik ook in mijn nopjes zijn!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als jij er tevree mee bent dan ben ik het helemaal.![]()
![]()
site is super idd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die site is wél heel handig als je bij autobedrijven naar een tweedehandsje gaat kijken. Datum aanvang tenaamstelling staat er ook bij. Als dat al wat langer geleden is heb je een betere onderhandelingspositie enzo
Not really.........owkee ...ik weet dan praktisch alle kentekens van ons bedrijf uit mijn hoofd maar dat is meer een "moetje"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij wel de tieten van ons mom gezien?
Soms zie je een auto rijden en wil je weten wat het voor 1 het isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kwaak kwaak kwaakquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
doe jij is kwaak kwaak kwaak ...
Donequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Nou met een no-claim garantie zou ik ook in mijn nopjes zijn!![]()
Wat dat trouwen betreft: PM!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet
Eerst meneer Flugel nog overtuigen, vanavond dus maar eens vroeg naar bed gaan...![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
kwaak kwaak kwaak
kleed jij je nu eens uit![]()
![]()
Dat jij nog een afwasborstel krijgt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Doe ik ook hier
als ik een nieuwe afwasborstel nodig heb
![]()
SuperDad ook en da´s ook ee moetjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Not really.........owkee ...ik weet dan praktisch alle kentekens van ons bedrijf uit mijn hoofd maar dat is meer een "moetje"![]()
Is ook grappig om te zien dat een auto die je al 10 jaar geleden hebt weggedaan nog steeds op de weg te vinden isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
site is super idd.
Kribbet gaf aan kentekengluurder te zijn... de buurman hiero roept ook regelmatig.. kijk: en dan een (in zijn ogen)geweldige kenteken-combi...
ik snap dat niet zo...![]()
hmja dat zeg ik liever n jaartje of 2 ouder of n paar km meer kost ie t zelfde n dan met n 1.4 16v lekker pittig en top van 185km is gewoon n snelle auto als je geen gekke dingen doet haal ik er 1:20 meequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lupo is ook leuk hoor
Alleen wil meneer Flugel niet zoveel uitgeven.
Wrom...je ken hem toch dumpen ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
SuperDad ook en da´s ook ee moetje![]()
quote:
Zit mijnheer Flugel nog wel in de no-claim garantie?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet
Eerst meneer Flugel nog overtuigen, vanavond dus maar eens vroeg naar bed gaan...![]()
Gelukkig hebben we een afwasmachinequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat jij nog een afwasborstel krijgt...
Ik moet het met 2de hands sponsjes doen.![]()
En die mag jij zelf bedienen ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een afwasmachine![]()
En hoeveel rouwenden passen er in jouw auto'tje?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Banzwart of zwarte ban of zoiets! Verdien soms een centje bij op begrafenissen, als volgauto'tje!![]()
Acht! En dan moet je ze horen rouwen! Soms gaat het dak eraf!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoeveel rouwenden passen er in jouw auto'tje?![]()
Aha,,,nu komt de aap uit de mouw...dus in dat soort termen denken jullie over ons...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kribbet ís de afwasmachine denk ik.![]()
panda cabrio?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Acht! En dan moet je ze horen rouwen! Soms gaat het dak eraf!![]()
Yepquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aha,,,nu komt de aap uit de mouw...dus in dat soort termen denken jullie over ons...![]()
![]()
Doe nog eens wat meer vertellenquote:
Zeg mom ik weet niet hoe jullie er bij komen maar ik vond je vorige tieten (die je uitgeleend heb aan Puntjuh) al primaquote:
is leuk hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:29 schreef KRIBBET het volgende:
even House kijken !!
Wist je dat wij, vrouwen, als we alleen wonen óók gewoon 3 kratten boodschappen en een krat bier naar binnen kunnen sjouwen? Pas als er een man in het spel is zijn die ineens te zwaar voor onsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe nog eens wat meer vertellen....tis nu toch praktisch ladies night
.....demins en ikkuh zijn immers zo goed als zelfverklaarde nichten.
![]()
Een goed begin is het halve werkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wist je dat wij, vrouwen, als we alleen wonen óók gewoon 3 kratten boodschappen en een krat bier naar binnen kunnen sjouwen? Pas als er een man in het spel is zijn die ineens te zwaar voor ons
ej, Flugel....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wist je dat wij, vrouwen, als we alleen wonen óók gewoon 3 kratten boodschappen en een krat bier naar binnen kunnen sjouwen? Pas als er een man in het spel is zijn die ineens te zwaar voor ons
O die, nou een tipje van de sluier dan maar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werkmaar ik heb het meer over de gesprekken in de damestoiletten tijdens het neus poederen enzo...
![]()
geloof me, dat wil je niet weten...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werkmaar ik heb het meer over de gesprekken in de damestoiletten tijdens het neus poederen enzo...
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:41 schreef demins het volgende:
"Hoe je het ook wendt of keert, die twaalf uur gaan tóch voorbij!"
Het is 'een krat boodschappen en 3 kratten bier'!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Whehehehhehe...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O die, nou een tipje van de sluier dan maar.
Size DOES matter![]()
, niet, want de vrouw woonde alleen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Het is 'een krat boodschappen en 3 kratten bier'!![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef demins het volgende:
[..]
Raad het Citaat!
Weer zo'n geinige kwis van Demins
Dat is bij mánnen die alleen wonen, bij vrouwen is het andersomquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Het is 'een krat boodschappen en 3 kratten bier'!![]()
Vrouwen vertellen ook altijd specifiek wie wat op een bepaald moment deed of gezegd heeft. Waar mannen volstaan met "lekker geneukt" willen vrouwen nog wel eens inzoomen op de details... Heren zorg voor schoon ondergoed!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehhehe...![]()
![]()
"boom shake shake shake the room"![]()
*and the crowd goes* more more![]()
Dit is Bommels cuequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Heren zorg voor schoon ondergoed!!
Waaromquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is bij mánnen die alleen wonen, bij vrouwen is het andersom
Jij zag 'm ook komen zeker?quote:
Hoezo 'weer'? Heb ik de vorige succesnummers gemist?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef demins het volgende:
[..]
Raad het Citaat!
Weer zo'n geinige kwis van Demins
Vrouwen hebben niets aan bierquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
, niet, want de vrouw woonde alleen...
dus dat is een krat bier en de boodschappen bevatten veel bonbon-blocks en andere nuttige etenswaar.![]()
Met jouw geluk, waarschijnlijk wel!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'? Heb ik de vorige succesnummers gemist?![]()
As if mannen wat met een "krat" boodschappen kunnen..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niets aan bier
Die gaan voor een lekkere salade een kop thee en eventueel nog een wijntje
En bonbons, chocolade, koekjes, chips, drop,.....
Zijn er hier uberhaubt nog mensen die bommels níet op MSN hebben?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoorde jij de deurbel ook overgaan?![]()
ik....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zijn er hier uberhaubt nog mensen die bommels níet op MSN hebben?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens meer áán te zettenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening? Je bent een uitstervend ras....quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening? Je bent een uitstervend ras....
Hé, ik wil ook wel eens een keer kunnen lachen hoor!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:51 schreef demins het volgende:
[..]
Met jouw geluk, waarschijnlijk wel!![]()
Dat was geen ras, dat was een soort!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
zich toch een beetje als een dinosaurus voelt nu![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens meer áán te zetten![]()
Doe al je kleren uit, lach tegen het vogeltje en post het resultaat; kunnen wij ook eens lachen!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé, ik wil ook wel eens een keer kunnen lachen hoor!![]()
Wat ook zo erg is zijn die ca 50 Pm's elke dag...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens meer áán te zetten![]()
nou een giganotosaurus dan...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was geen ras, dat was een soort!![]()
Ben jij een kloon van Bommie ?????quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon blokkeren hoor.
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou een giganotosaurus dan...![]()
Klinkt als een buiten proportionele grote Magnum...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou een giganotosaurus dan...![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zeg mom ik weet niet hoe jullie er bij komen maar ik vond je vorige tieten (die je uitgeleend heb aan Puntjuh) al prima(zoals ik hier al zei) dus dat beloofd wat voor de nieuwe
![]()
Ben best benieuwd je mag ook PMen hoor![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Doe al je kleren uit, lach tegen het vogeltje en post het resultaat; kunnen wij ook eens lachen!!![]()
ej mom... lets shake hands...quote:
Ik heb bommie dus niet op msnquote:
Idd....er is niemand hier die zit te wachten op een dood vogeltje demins!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's gewoon ronduit gemeen! Je medeposters zullen je niet dankbaar zijn.
![]()
Ah ....prijs je zelf gelukkig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb bommie dus niet op msn(om maar even "OT" te zijn)
ja, wie maak je tegenwoordig nog blij met een dooie mus..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Idd....er is niemand hier die zit te wachten op een dood vogeltje demins!
Elke keerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Idd....er is niemand hier die zit te wachten op een dood vogeltje demins!
Uitstervend rasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej mom... lets shake hands...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:10 schreef demins het volgende:
[..]
Elke keer
als er een auto voorbijkwam
zwaaide het dode vogeltje
met een vleugeltje
naar de inzittenden
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Uitstervend rasGewoon slimme vrouwen
![]()
Slaap lekker buufquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
na 2,5 kuub beton verwerkt te hebben tot een nieuwe fundering ben ik nu toch wel erg moeiig...![]()
ik ga dus maar eens slapen....![]()
Truste buufquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
na 2,5 kuub beton verwerkt te hebben tot een nieuwe fundering ben ik nu toch wel erg moeiig...![]()
Nee tutje....zat mijn collega nog ff te stangen...Kan heel slecht tegen de zin: "ff wachten, ik moet me ff hierop concentreren"...dan ga ik netenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Hij leest mee.
Blijft zichzelf aanmelden om de kloten nu
Hoi Bommels![]()
jusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben wat laat: goeiemorgen dan maar vast!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
OK, da's waar, ben gewoon niet zo gewend aan Fluugs die niet stiekum uit de bush komt jumpen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Fluggs is gewoon welkom hier hoor ?![]()
kutnewbiequote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat doen steeds meer FOK-mannen de laatste tijd!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
*sms van Jappie*
Ik ben ff een kopje suiker lenen......![]()
Hallo gezellige nymf!quote:
Zet um op fluggss...die alto is al bijna van jou.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n nestje in, moet alvast een voorschotje nemen
Jij gaat je eigen niet laten ketsen voor een auto alvorens je netjes mijn FB behandeld...die ligt nu onderhand voor mijn gevoel een jaar onbeantwoord te rotten op dat kuttopic van jullie!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Trusten Flugelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Dat is ook zo'n plek waar ik nooit durf te kijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb je al ge-PM-t en daar moet je het even mee doen.![]()
zo je hebt antwoordquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij gaat je eigen niet laten ketsen voor een auto alvorens je netjes mijn FB behandeld...die ligt nu onderhand voor mijn gevoel een jaar onbeantwoord te rotten op dat kuttopic van jullie!![]()
Ga toch gewoon voor het volle bedrag!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
Hey, nu Flugie ligt te krikken voor een bakfiets met motor kan ik de vraag normaal stellen:
WAT DOET DIE SNOR HIER????![]()
Het is een jostimobiel!quote:
quote:
En waar durf je dan wel te kijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n plek waar ik nooit durf te kijken![]()
Maar je ontkent niet je snor!quote:
nee t was n rugzakquote:
truste Japquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
Ook even kijken of er nog wat te verdienen valt........ trustuh peeps......![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar durf je dan wel te kijkenOf zal ik het verder maar helemaal achterwege laten?
![]()
Dat was geen dreigement hoor! En ook geen belofte trouwens.quote:
??????????????????????????quote:
Nou graag dan maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was geen dreigement hoor! En ook geen belofte trouwens.![]()
Gewoon een vraag waar je ja of nee op mag antwoorden.
Ohw dat was "slechts"vanmorgen...dat was niets vergeleke de storing die ik daarna kreegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:09 schreef Inodder het volgende:
wat ben je rustig vandaag bommels
Laat je nog even weten hoe dat is afgelopenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Ik ga even de vuilniszakken buiten zetten!![]()
Hoi Newbie!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat je nog even weten hoe dat is afgelopen
krokodil!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:27 schreef ThaSandman het volgende:
Haai
pijlstaartrogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:27 schreef ThaSandman het volgende:
Haai
Dat is onder de gordelquote:
hoi Newbie!quote:
Nuecken?quote:
zie streamsquote:
Is goed.quote:
MOET en weer leeghalen uiteraard, en alle andere dingen die een goeie huisvrouw doet om haar vrouw te behagenquote:
Verkeerd gedachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kribbet ís de afwasmachine denk ik.![]()
Ik heb vele artsen bezocht maar dit is echt een botte boerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is leuk hevolgde het in England ook al
![]()
Ik fake al 10 jaar rugklachten, ik til nietsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Verkeerd gedachtMijn vrouw weet niet eens hoe dat ding werkt
(zelfde voor de wasmachine en alle andere huishoudelijkeapparaten waar een snoer aan zit
![]()
IKKEquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En? Waar is de buurman nuquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja Kribs, je bent zwaar off topic!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus Kribbet, ga nu je alle postings beantwoorden die in jouw afwezigheid zijn gepost? Is het moment niet een beetje voorbij
Joh flikker op, je zit net op mijn fakeaccount "Tieten_wanda1986" hele rare voorstellen te doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKEHeb geen msn meer, teveel neefjes en nichtjes
![]()
Jij hier?quote:
Ik had een hele gore tekst in mijn kopquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ja! En wat dan nog?quote:
Wat dan nog als ik zeg jij hier?quote:
Samenvatting graag!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:04 schreef Inodder het volgende:
Sorrybommels ik ga t niet meer mee maken ik ga slapen
![]()
k bewaar de taart wel voor morgen![]()
Had dan ook n beetje door gepost hadden we nog n mooi feestje kunnen vieren![]()
je zit natuurlijk met opzet te wachten tot ik weg ben![]()
nou jij je zin![]()
Mensjens Welterusten![]()
En nu ga ik hier weer verder met alles te beantwoorden, is wel zo netjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus Kribbet, ga nu je alle postings beantwoorden die in jouw afwezigheid zijn gepost? Is het moment niet een beetje voorbij
Ik zou eventueel ook je eigen antwoorden herzien als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu ga ik hier weer verder met alles te beantwoorden, is wel zo netjes![]()
Zo, weer 1 beantwoord![]()
OFF of on wat maakt het uitquote:
Topquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu ga ik hier weer verder met alles te beantwoorden, is wel zo netjes![]()
Zo, weer 1 beantwoord![]()
Raar? Jij wilde het op de achterban van een Alto proberenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh flikker op, je zit net op mijn fakeaccount "Tieten_wanda1986" hele rare voorstellen te doen![]()
nou, doe dan!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je 't je secretaresse moeten laten doen
ja hahah kijken hoe ver je gaat en dan de hele log op de FB postenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Raar? Jij wilde het op de achterban van een Alto proberen![]()
Ben het morgen toch weer vergetenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou eventueel ook je eigen antwoorden herzien als ik jou was![]()
En dan moet ik onder het bureau zitten op mijn knietjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je 't je secretaresse moeten laten doen
Flugel, TL,Day....kan er niet bang voor worden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben het morgen toch weer vergetenEn hoop dat Flugeltje hetzelfde heeft
![]()
*kuch*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flugel, TL,Day....kan er niet bang voor worden!![]()
Maakt weinig uit, er ligt een nieuwe modem op tafel van een andere providerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja hahah kijken hoe ver je gaat en dan de hele log op de FB posten![]()
quote:
Hoi newbie!quote:
hallo kutuserquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maakt weinig uit, er ligt een nieuwe modem op tafel van een andere provider![]()
Ik sar net zolang door en kom met een ander ipnummer weer terug![]()
zie dat het nieuwe bantopic nog leeg is
![]()
Hoi Kribsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OFF of on wat maakt het uit![]()
Hoi Day![]()
Hier dan, met je baggerpostingsquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flugel, TL,Day....kan er niet bang voor worden!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier dan, met je baggerpostings![]()
Een griepje opgelopenquote:
hahaha zie het nu pas, wat attent, vriend Klodderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:19 schreef Inodder het volgende:
Hiep Hiep Hoera Van Harte Gefeliciteerd Bommels![]()
Laten We Er Op Drinken
![]()
Hoe voelt dat nu? Ben je nu geen Newbie meer?
rokershoestje..quote:
Je kop op een punthek, machtsgeile mod!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ongezien de tyfus voor je gebagger van vandaag
Wist dat je grieperig was maar had ik al : zeg is AAAA gezegdquote:
pro-actiefquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wist dat je grieperig was maar had ik al : zeg is AAAA gezegd![]()
ga toch krassen kneusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kop op een punthek, machtsgeile mod!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha zie het nu pas, wat attent, vriend Klodder![]()
Ik zit aan de 10000 postings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie opent er ff een speciaal felicitatietopic?
Nou, wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en de rest hersenloze SCquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, wees er maar trots op.
2/3 is gewoon bagger!![]()
ga nikky aan haar rok trekken, huilie!quote:
Sommige van die postings zijn heel doordacht, daar heeft de user zeker een minuut of 30 over nagedacht en dan zou het wel erg onbeleefd zijn om daar niet op terug te komenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi Kribs
Geef niks hoor Kribs, je bent gewoon attent.
Maar het is soms wel grappig om te zien dat je op een post van 3 uur terug reageert.
and damn proud of it....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, wees er maar trots op.
2/3 is gewoon bagger!![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:24 schreef Inodder het volgende:
Welterusten allemaal (dat is dus inlc. onze modjes)
morguh bommiequote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ga nikky aan haar rok trekken, huilie!![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef yvonne het volgende:
Kun je er niet een klein beetje in stikken?
Klein beetje maar, je hoeft niet dood, maar wel flink paars enzo.
trustenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:24 schreef Inodder het volgende:
Welterusten allemaal (dat is dus inlc. onze modjes)
Eerst een kuchje, toen een griep en nu weer tyfusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ongezien de tyfus voor je gebagger van vandaag
gewerkt ja,laat dat lekker maar weg... weet wel lekkerdere dingenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
gewerkt ja,laat dat lekker maar weg... weet wel lekkerdere dingen![]()
oww ja en hoi![]()
Stressquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen:
[..]
zo te zien niemand...dat laten we helemaal aan jou over...maak er iets speciaals vanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je begon nog zo aardig vanavondquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kop op een punthek, machtsgeile mod!![]()
Flikker toch op,kutnewbie met je 5863 postingsquote:
Is alleen voor de buik waar de weerstand wordt opgebouwdquote:
nee oortjes...is me iets te narcistisch ....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo te zien niemand...dat laten we helemaal aan jou over...maak er iets speciaals van![]()
quote:
je kunt het ook aan mij kwijt hoor...kom maar op mijn schoot zittenquote:
Jij wil gewoon mijn gereserveerde plekje inpikken op het nieuwe bantopicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn vleesetende plant heeft nog een beter sociaal leven dan jij!
HEAR HEAR! Geen felicitatietopic, dan doe ik wel wat anders om mezelf speciaal te voelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wil gewoon mijn gereserveerde plekje inpikken op het nieuwe bantopic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |