En waar durf je dan wel te kijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n plek waar ik nooit durf te kijken![]()
Maar je ontkent niet je snor!quote:
nee t was n rugzakquote:
truste Japquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
Ook even kijken of er nog wat te verdienen valt........ trustuh peeps......![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar durf je dan wel te kijkenOf zal ik het verder maar helemaal achterwege laten?
![]()
Dat was geen dreigement hoor! En ook geen belofte trouwens.quote:
??????????????????????????quote:
Nou graag dan maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was geen dreigement hoor! En ook geen belofte trouwens.![]()
Gewoon een vraag waar je ja of nee op mag antwoorden.
Ohw dat was "slechts"vanmorgen...dat was niets vergeleke de storing die ik daarna kreegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:09 schreef Inodder het volgende:
wat ben je rustig vandaag bommels
Laat je nog even weten hoe dat is afgelopenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Ik ga even de vuilniszakken buiten zetten!![]()
Hoi Newbie!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat je nog even weten hoe dat is afgelopen
krokodil!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:27 schreef ThaSandman het volgende:
Haai
pijlstaartrogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:27 schreef ThaSandman het volgende:
Haai
Dat is onder de gordelquote:
hoi Newbie!quote:
Nuecken?quote:
zie streamsquote:
Is goed.quote:
MOET en weer leeghalen uiteraard, en alle andere dingen die een goeie huisvrouw doet om haar vrouw te behagenquote:
Verkeerd gedachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kribbet ís de afwasmachine denk ik.![]()
Ik heb vele artsen bezocht maar dit is echt een botte boerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is leuk hevolgde het in England ook al
![]()
Ik fake al 10 jaar rugklachten, ik til nietsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wist je dat wij, vrouwen, als we alleen wonen óók gewoon 3 kratten boodschappen en een krat bier naar binnen kunnen sjouwen? Pas als er een man in het spel is zijn die ineens te zwaar voor ons
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Verkeerd gedachtMijn vrouw weet niet eens hoe dat ding werkt
(zelfde voor de wasmachine en alle andere huishoudelijkeapparaten waar een snoer aan zit
![]()
IKKEquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zijn er hier uberhaubt nog mensen die bommels níet op MSN hebben?
En? Waar is de buurman nuquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
na 2,5 kuub beton verwerkt te hebben tot een nieuwe fundering ben ik nu toch wel erg moeiig...![]()
ik ga dus maar eens slapen....![]()
Ja Kribs, je bent zwaar off topic!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus Kribbet, ga nu je alle postings beantwoorden die in jouw afwezigheid zijn gepost? Is het moment niet een beetje voorbij
Joh flikker op, je zit net op mijn fakeaccount "Tieten_wanda1986" hele rare voorstellen te doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKEHeb geen msn meer, teveel neefjes en nichtjes
![]()
Jij hier?quote:
Ik had een hele gore tekst in mijn kopquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n nestje in, moet alvast een voorschotje nemen
Ja! En wat dan nog?quote:
Wat dan nog als ik zeg jij hier?quote:
Samenvatting graag!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:04 schreef Inodder het volgende:
Sorrybommels ik ga t niet meer mee maken ik ga slapen
![]()
k bewaar de taart wel voor morgen![]()
Had dan ook n beetje door gepost hadden we nog n mooi feestje kunnen vieren![]()
je zit natuurlijk met opzet te wachten tot ik weg ben![]()
nou jij je zin![]()
Mensjens Welterusten![]()
En nu ga ik hier weer verder met alles te beantwoorden, is wel zo netjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus Kribbet, ga nu je alle postings beantwoorden die in jouw afwezigheid zijn gepost? Is het moment niet een beetje voorbij
Ik zou eventueel ook je eigen antwoorden herzien als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu ga ik hier weer verder met alles te beantwoorden, is wel zo netjes![]()
Zo, weer 1 beantwoord![]()
OFF of on wat maakt het uitquote:
Topquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu ga ik hier weer verder met alles te beantwoorden, is wel zo netjes![]()
Zo, weer 1 beantwoord![]()
Raar? Jij wilde het op de achterban van een Alto proberenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh flikker op, je zit net op mijn fakeaccount "Tieten_wanda1986" hele rare voorstellen te doen![]()
nou, doe dan!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je 't je secretaresse moeten laten doen
ja hahah kijken hoe ver je gaat en dan de hele log op de FB postenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Raar? Jij wilde het op de achterban van een Alto proberen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |