ik ik ik ...ik heb een fiets dat ding past overal tussen, is snel in het dorp, kan goed tussen paaltjes door en ik rij voor 0 komma 0 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je, het ding past overal tussen, is snel in de stad, komt goed mee op de snelweg en ik rij auto voor 50 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggen
Kan aardig met je meegaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je, het ding past overal tussen, is snel in de stad, komt goed mee op de snelweg en ik rij auto voor 50 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggen
kwou t net zegge...quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik begrijp ze ook niet hoor
Nu ga ik helemaal geen tietuh meer posten![]()
Heel hendigquote:
te laat...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom kom...zo moelijk zijn we echt niet hoor...ik ben met weinig tevreden
.....laat eens zien wat je zonder hulpstukken hebt
![]()
![]()
Heb jij wel de tieten van ons mom gezien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ook niet hoor... ( ik vond jou tieties WEL mooi hoor )
Ik! Op de vorige paginaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ik ik ...ik heb een fiets dat ding past overal tussen, is snel in het dorp, kan goed tussen paaltjes door en ik rij voor 0 komma 0 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggen![]()
is dat een mannen-dingetje ofzo??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel hendig![]()
Gister zag ik 22-BB-FB rijdenBen een kenteken-gluurder
![]()
ik hoop niet dat je mij daar ook onder schaardquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn ze weer niet goed genoeg voor de heren?![]()
ja dat ook!!!quote:
Die site is wél heel handig als je bij autobedrijven naar een tweedehandsje gaat kijken. Datum aanvang tenaamstelling staat er ook bij. Als dat al wat langer geleden is heb je een betere onderhandelingspositie enzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat een mannen-dingetje ofzo??
leef ook met zo'n kenteken-freak...![]()
Als jij er tevree mee bent dan ben ik het helemaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
afschrijving doe ik niet aan, meneer Flugel betaald 'm
verzekering iets van 8 euro ofzo. volledig Casco inclusief no claim garantie.
Banzwart of zwarte ban of zoiets! Verdien soms een centje bij op begrafenissen, als volgauto'tje!quote:
doe jij is kwaak kwaak kwaak ...quote:
Ik heb 'm nog nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als jij er tevree mee bent dan ben ik het helemaal.![]()
![]()
Nou met een no-claim garantie zou ik ook in mijn nopjes zijn!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als jij er tevree mee bent dan ben ik het helemaal.![]()
![]()
site is super idd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die site is wél heel handig als je bij autobedrijven naar een tweedehandsje gaat kijken. Datum aanvang tenaamstelling staat er ook bij. Als dat al wat langer geleden is heb je een betere onderhandelingspositie enzo
Not really.........owkee ...ik weet dan praktisch alle kentekens van ons bedrijf uit mijn hoofd maar dat is meer een "moetje"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij wel de tieten van ons mom gezien?
Soms zie je een auto rijden en wil je weten wat het voor 1 het isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kwaak kwaak kwaakquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
doe jij is kwaak kwaak kwaak ...
Donequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Nou met een no-claim garantie zou ik ook in mijn nopjes zijn!![]()
Wat dat trouwen betreft: PM!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet
Eerst meneer Flugel nog overtuigen, vanavond dus maar eens vroeg naar bed gaan...![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
kwaak kwaak kwaak
kleed jij je nu eens uit![]()
![]()
Dat jij nog een afwasborstel krijgt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Doe ik ook hier
als ik een nieuwe afwasborstel nodig heb
![]()
SuperDad ook en da´s ook ee moetjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Not really.........owkee ...ik weet dan praktisch alle kentekens van ons bedrijf uit mijn hoofd maar dat is meer een "moetje"![]()
Is ook grappig om te zien dat een auto die je al 10 jaar geleden hebt weggedaan nog steeds op de weg te vinden isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
site is super idd.
Kribbet gaf aan kentekengluurder te zijn... de buurman hiero roept ook regelmatig.. kijk: en dan een (in zijn ogen)geweldige kenteken-combi...
ik snap dat niet zo...![]()
hmja dat zeg ik liever n jaartje of 2 ouder of n paar km meer kost ie t zelfde n dan met n 1.4 16v lekker pittig en top van 185km is gewoon n snelle auto als je geen gekke dingen doet haal ik er 1:20 meequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lupo is ook leuk hoor
Alleen wil meneer Flugel niet zoveel uitgeven.
Wrom...je ken hem toch dumpen ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
SuperDad ook en da´s ook ee moetje![]()
quote:
Zit mijnheer Flugel nog wel in de no-claim garantie?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet
Eerst meneer Flugel nog overtuigen, vanavond dus maar eens vroeg naar bed gaan...![]()
Gelukkig hebben we een afwasmachinequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat jij nog een afwasborstel krijgt...
Ik moet het met 2de hands sponsjes doen.![]()
En die mag jij zelf bedienen ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een afwasmachine![]()
En hoeveel rouwenden passen er in jouw auto'tje?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Banzwart of zwarte ban of zoiets! Verdien soms een centje bij op begrafenissen, als volgauto'tje!![]()
Acht! En dan moet je ze horen rouwen! Soms gaat het dak eraf!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoeveel rouwenden passen er in jouw auto'tje?![]()
Aha,,,nu komt de aap uit de mouw...dus in dat soort termen denken jullie over ons...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kribbet ís de afwasmachine denk ik.![]()
panda cabrio?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Acht! En dan moet je ze horen rouwen! Soms gaat het dak eraf!![]()
Yepquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aha,,,nu komt de aap uit de mouw...dus in dat soort termen denken jullie over ons...![]()
![]()
Doe nog eens wat meer vertellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |