Is toch leuk om iemand met zo veel geld naar huis te zien gaan.....ik kan er altijd wel van genieten...dit soort bedragen zijn altijd zeer welkom bij de meesten ....schulden inlossen...vakantietje....nieuwe )2de hands) auto...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje zat van. Zat ik net een spelletjesprogramma te kijken dankzij Jappie.![]()
Waar dan?quote:
vind je ze niet mooi danquote:
Dabenik... Snap dat danquote:
Is ook leuk om te zien, maar niet elke dag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is toch leuk om iemand met zo veel geld naar huis te zien gaan.....ik kan er altijd wel van genieten...dit soort bedragen zijn altijd zeer welkom bij de meesten ....schulden inlossen...vakantietje....nieuwe )2de hands) auto...![]()
AH! oké.quote:
laat mom het maar niet horen...ik mocht ze van haar lenen...quote:
Je smilies doen het lekker niet...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is ook leuk om te zien, maar niet elke dag. [afbeelding]
Ik heb mijn lippen stevig op elkaar..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat mom het maar niet horen...ik mocht ze van haar lenen...![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Is er trouwens nog iemand geïnteresseerd in het feit dat ik vanmiddag naar een auto ben wezen kijken?
We gaan 'm misschien kopen
Turbodiesel...injectiemotor ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Is er trouwens nog iemand geïnteresseerd in het feit dat ik vanmiddag naar een auto ben wezen kijken?
ik denk dat de jap gewoon n beetje last heb van dooie pixelkesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoorde ineens een liedje en daar kwam dat in voorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af! Leg eens uit Manu
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
Gewoon weer een Alto dus, maar dan een nieuwere
Boeiuhhhhhhhhquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je smilies doen het lekker niet... [afbeelding]![]()
En heb zo'n alto dan geen turbodiesel injectie motert ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
SWELquote:
Geen idee...ik kreeg hem allen te zien door eerst die smilie in een apart venster op te roepen......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]Heb ik hier een plaatjesban ofzo?
ow, met gordels tellen die niet voor de wegenbelasting.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Denk niet dat er nou nog iemand geinteresseerd isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
EN dezelfde kleur als m'n nickquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..... 85-PJ-BH ...dat dan weer wel...![]()
![]()
een mod-blauwe auto...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
EN dezelfde kleur als m'n nick
Kan ik dan op geilen enzo
Weet je, het ding past overal tussen, is snel in de stad, komt goed mee op de snelweg en ik rij auto voor 50 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Denk niet dat er nou nog iemand geinteresseerd is![]()
Is wel makkelijk met meetings als elk modje dat doet dan...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een heleboel mensen kunnen dat zeggen.....het waarmaken is dan weer een ander verhaal...sterker nog....ook jij haalt dat niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je, het ding past overal tussen, is snel in de stad, komt goed mee op de snelweg en ik rij auto voor 50 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggen
het is ook nooit goed voor ze... te groot of te klein...of weer iets anders...zucht mannenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn ze weer niet goed genoeg voor de heren?![]()
Moeders had eerder ook n alto was er helemaal weg van zon prachtig makkelijk klein ding en het rijd zo fijn bla bla blaquote:
Moi (Fiat Panda...)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je, het ding past overal tussen, is snel in de stad, komt goed mee op de snelweg en ik rij auto voor 50 euro in de maand. En ik gebruik 'm iedere dag! Ben benieuwd hoeveel mensen dát kunnen zeggen
Te weinig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is ook nooit goed voor ze... te groot of te klein...of weer iets anders...zucht mannen![]()
Leuke rugzakquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn fiets ook allemaal en dan voor bijna niets per maand.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Belasting ¤ 11,00quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een heleboel mensen kunnen dat zeggen.....het waarmaken is dan weer een ander verhaal...sterker nog....ook jij haalt dat niet.![]()
![]()
Kom kom...zo moelijk zijn we echt niet hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is ook nooit goed voor ze... te groot of te klein...of weer iets anders...zucht mannen![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Hendige site is dat hè?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Leuke rugzak![]()
Maar om nu 775 kilo op mijn rug te dragen![]()
Kenteken 85-pj-bh
Voertuigsoort Personenauto
Merk SUZUKI
Handelsbenaming ALTO; 1.1
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1061 cm3
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 775 kg
Maximum massa voertuig 1.165 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 350 kg
- geremd 750 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 2 juli 2004
Datum eerste toelating 2 juli 2004
Datum aanvang tenaamstelling 15 augustus 2006
Vervaldatum APK 2 juli 2007
![]()
![]()
![]()
is met lupo niet anders aleen de beginwaarde (nieuwprijs) is wat meer maar als je n 2 jaar oude koopt houd ie zn waarde langer als n altoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Afschrijving, verzekering?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Belasting ¤ 11,00
Volle tank ¤ 35,00
Onderhoud per jaar inclusief APK ongeveer ¤ 75,00
Nou vooruit, het is iets meer. ¤ 52,25
Afschrijving ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Belasting ¤ 11,00
Volle tank ¤ 35,00
Ik vind hem mooi en leuk hoor Flugel!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Belasting ¤ 11,00
Volle tank ¤ 35,00
Lupo is ook leuk hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
is met lupo niet anders aleen de beginwaarde (nieuwprijs) is wat meer maar als je n 2 jaar oude koopt houd ie zn waarde langer als n alto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |