Wanneer begint de voorstelling?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef debuurvrouw het volgende:
soooow![]()
ff de bende aan de kant. ik ben er klaar voor!
eh die is net afgelopen die begon om 19uquote:
en vergeet oortjuh niequote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hangt van mom af...we hebben pronnight vanaaf.![]()
![]()
![]()
Ik help het je hopen maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
en vergeet oortjuh niet ze mocht de tieten van Smom lenen
ze ging zelf met nieuwe pronken
![]()
Nou geloof ik meteen dat SuperMOM de heren heel wat moois kan laten zien, maar waar worden de vrouwen ondertussen mee vermaakt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hangt van mom af...we hebben pronnight vanaaf.![]()
![]()
![]()
Inodder en duckie gingen samen ook nog een ingestudeerd dansje doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou geloof ik meteen dat SuperMOM de heren heel wat moois kan laten zien, maar waar worden de vrouwen ondertussen mee vermaakt?![]()
je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou geloof ik meteen dat SuperMOM de heren heel wat moois kan laten zien, maar waar worden de vrouwen ondertussen mee vermaakt?![]()
Ah...demins....hallo .......jij kwam ook speciaal kijken voor het dansje neem ik aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef demins het volgende:
Sommige verveelde types vermaak je nergens mee!![]()
ervaringsdeskundige??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef demins het volgende:
Heb ik wel eens gelezen... (Je denkt toch niet echt dat ik persóónlijk verveelde types ken)quote:
je kent m al wel denk ik nou komt iequote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Inodder en duckie gingen samen ook nog een ingestudeerd dansje doen.![]()
![]()
Ik vond dit meer wat voor jullie...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
je kent m al wel denk ik nou komt ie![]()
ps travestie he![]()
[strijkmodus]
We zijn trots op je hoor.....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:59 schreef luciano het volgende:
[..]
En de teller stopte op 1 uur ,8 minuten , en 6,245 seconden ! Wie doet mij dat na !
ow ik kreeg even de indruk...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef demins het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gelezen... (Je denkt toch niet echt dat ik persóónlijk verveelde types ken)![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef demins het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah....de eerste artiesten zijn gearriveerd.![]()
![]()
Ehhhh......... MOM? Ik geloof dat er wel wat meer van je wordt verwacht dan enkel posten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ja je dacht toch niet dat ik mijn naamtopic wilde missen zonder erin gepost te hebben he
Uiteraard niet maar tja...soms gaat het te hard en dan ke je wel eens buiten de boot streaken..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ja je dacht toch niet dat ik mijn naamtopic wilde missen zonder erin gepost te hebben he
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ehhhh......... MOM? Ik geloof dat er wel wat meer van je wordt verwacht dan enkel posten.![]()
borrelnootjes, iemand?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:13 schreef demins het volgende:
Rustig, mensen, rustig allemaal. Laten we het in vredesnaam gezellig houden!![]()
quote:
Wat interesseren mij de pásjes nou?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij staat vanavond in de spotlights. Heb je je pasjes al ingestudeerd?
Aan wie vraag je datquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:23 schreef demins het volgende:
Als ik je verveel moet je het zeggen, he![]()
Niets, want jij verveelt je stierlijk?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Wat interesseren mij de pásjes nou?![]()
Aan niemand speciaal. Zolang er maar een of andere zot op reageert!quote:
Bij deze dan:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:32 schreef demins het volgende:
[..]
Aan niemand speciaal. Zolang er maar een of andere zot op reageert!![]()
navond flugsquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
en vergeet oortjuh niet ze mocht de tieten van Smom lenen
ze ging zelf met nieuwe pronken
![]()
ik gelijk med aangeslingerd... no cootje....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
..Sow...nog FF de laatste schermutselingen doorgelezen en mogen opmerken dat Cootje met een speedboot naar huis gaat.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik gelijk med aangeslingerd... no cootje....![]()
je hebt het zeker weer over deal or no deal...![]()
Ik word er ook een beetje zat van. Zat ik net een spelletjesprogramma te kijken dankzij Jappie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik gelijk med aangeslingerd... no cootje....![]()
je hebt het zeker weer over deal or no deal...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |